Chcemy, żeby nasz proces rekrutacyjny był prosty. Nie musisz się stresować – chcemy Cię poznać i zrozumieć, kim jesteś, aby przedstawić ofertę wartościową dla obu stron i znaleźć odpowiednią płaszczyznę współpracy.
Nasz proces składa się z 5 kroków:
1. Analiza aplikacji
Na początku analizujemy przesłane dokumenty, sprawdzając dopasowanie do wymagań stanowiska pod kątem umiejętności i doświadczenia.
2. Wywiad telefoniczny
Chcemy Cię lepiej poznać! W trakcie tej pierwszej rozmowy opowiemy o Admind oraz zadamy wstępne pytania o Twoje doświadczenie.
3. Rozmowa rekrutacyjna
Wybranych kandydatów zaprosimy na spotkanie. Zapytamy Cię o Twoje talenty oraz opowiemy Ci o naszych klientach i zespole. Rozmowa będzie merytoryczna. Skupimy się na Twoich umiejętnościach i wiedzy.
4. Zadanie praktyczne
Chcemy zrozumieć, jak myślisz, co jest dla Ciebie ważne, co potrafisz i na jakiej płaszczyźnie będzie nam się najlepiej pracowało. Dlatego otrzymasz od nas zadanie rekrutacyjne. Czasu będzie aż nadto – pokaż, na co Cię stać!
5. Wynik rekrutacji i informacja zwrotna
Na tym etapie znamy się już dość dobrze. Nadszedł czas, by podjąć decyzję o współpracy i przygotować ofertę zatrudnienia. Przywitamy Cię w zespole, dostaniesz narzędzia pracy oraz plan onboardingowy.
Dołącz do nagradzanego zespołu, który realizuje różnorodne i złożone projekty brandingowe. Będziesz pracować w międzynarodowej organizacji z czołową pozycją na rynku. Oferujemy elastyczne godziny pracy, pracę zdalną oraz możliwość rozwoju w przyjaznym i inspirującym otoczeniu.