Control Process
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iwona Zarucka - Marcpol S.A."
27 lat na rynku, ponad 60 placówek i cały czas się Państwo rozrastają. Co wpłynęło na tak ogromy sukces firmy? MarcPol to polska sieć supermarketów, skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Nasz rozwój i umacnianie pozycji jest możliwe dzięki ciągle doskonalonemu asortymentowi, który spełnia oczekiwania wszystkich Klientów, zarówno dokonujących codziennych zakupów, jak i poszukujących produktów delikatesowych w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Oferujemy w ciągłej sprzedaży i szerokim asortymencie produkty świeże: wędliny, mięsa, wyroby garmażeryjne, ryby, warzywa i owoce, pieczywa, dbając jednocześnie o najwyższą jakość i konkurencyjne ceny. Gwarantujemy również naszym Klientom najwyższą jakość obsługi.
Czy od początku zakładali Państwo, że firma MarcPol będzie oferowała tego typu usługi? Tak. Od początku istnienia MarcPol rozwijał się jako sieć detaliczna oferująca produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Działalność MarcPolu najlepiej symbolizuje hasło „Popieraj swoje”, bo stawiamy przede wszystkim na współpracę z polskimi producentami, również z tymi o mniejszych możliwościach produkcyjnych, dla których zachodnie sieci handlowe są wręcz niedostępne. Skutecznie promujemy polskie produkty i krajowych producentów, którzy razem z nami rozwijają rodzimą gospodarkę. Dzięki temu MarcPol ma dziś ugruntowaną pozycję na rynku, jest znaną marką, bardzo wysoko cenioną przez klientów. ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Petr Welsch - Partners Financial Services S.A."
Jak wyglądały początki Partners Financial Services w Polsce? Ekspansja każdej firmy na nowy rynek to proces czasochłonny i skomplikowany. W naszym wypadku nie było inaczej. Firma weszła na rynek Polski w 2012 roku, po przeprowadzeniu wstępnych badań rynku, które wskazały, że tak jak w Czechach czy na Słowacji, tak i w Polsce istnieje duży popyt na jakościowe doradztwo finansowe. Rynek „doradztwa finansowego” niestety został zepsuty w ciągu ostatnich lat, powodując dużą nieufność klientów do doradców oraz usług przez nich świadczonych.
Co wyróżnia Was wśród konkurencji? Po wejściu na rynek Polski w 2012 roku, firma spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony doradców. Charakteryzujemy się bowiem nie tylko silną marką na rynku czeskim i posiadamy wyjątkowe know-how, ale przede wszystkim wyróżnia nas: unikatowa filozofia jakość usług silne wartości  To właśnie dzięki tym 3 cechom firma odniosła ogromny sukces w Czechach już w ciągu pierwszych lat działalności; sukces który chcemy powtórzyć w Polce.  
Polski a Czeski rynek bardzo się od siebie różnią? Przez pierwsze 2,5 roku po wejściu na rynek Polski doświadczyliśmy, czego tak naprawdę potrzebują i chcą tutejsi klienci oraz doradcy. Żadna statystyka ani wcześniej przeprowadzone badania nie są w stanie w 100% przygotować firmy do szybkiej ekspansji, zwłaszcza na rynek kilkukrotnie większy niż ten, na którym operowaliśmy. Warunki w Polsce, nastawienie ludzi są zupełnie inne niż w Czechach czy na Słowacji, dlatego musieliśmy dostosować nasz model biznesowy oraz wsparcie oczekiwane przez doradców i klientów do tutejszych wymagań. ...