HANIL E-HWA AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
przez fred, 2014-11-11 18:11:40
hej oferta jest aktualna, szukają kogoś do rozwoju produktu i do działu informatyki, z tego co wiem praca fajna bo firma sie rozwija i warunki niezle

Control Process
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aneta Dziadkowiec - JOBS PLUS "
"Wywiad z Katarzyna Kluska - JOBS PLUS "
Dlaczego przy poszukiwaniu zatrudnienia warto skorzystać z usług agencji pracy? Katarzyna Kluska: Wokół współpracy z agencjami narosło wiele mitów. Kandydaci z dystansem podchodzą do agencyjnych ofert - zupełnie niepotrzebnie. Jako agencja, możemy powiedzieć, że naszym atutem jest duża liczba ofert pracy oraz przyjazna i sprawna rekrutacja (kandydaci mogą liczyć na odpowiedź na każdym etapie procesu). Współpracujemy tylko z zaufanymi firmami, za które ręczymy słowem - dzięki temu możemy zaoferować naszym kandydatom tylko pewne oferty pracy.
A dlaczego warto wybrać właśnie Jobs Plus? K.K.: Każdy kandydat może liczyć na naszą pomoc: nasi rekruterzy doradzają, jak przygotować dobre CV oraz w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Staramy się być zawsze pomocni: naszych kandydatów wspieramy całym sercem i dokładamy wszelkich starań, by dostali pracę marzeń. Pracujemy z ludźmi i partnerskie relacje są dla nas szczególnie ważne. Dlatego przestrzegamy zasad przyjaznej rekrutacji, jesteśmy też z kandydatami w stałym kontakcie na każdym etapie procesu. ...
"Wywiad z Robert Łasek - Nescom sp. z. o. o."
Dlaczego warto pracować w Nescom? Nescom to miejsce dla ludzi utalentowanych, ceniących przedsiębiorstwo, profesjonalizm i partnerstwo. Wybrany kandydat dołączy do młodego i dynamicznego zespołu realizującego swoje cele zawodowe w interesującej branży usług Międzynarodowych Rynków Finansowych. Firma oferuje pakiet szkoleń pracownikom na najwyższym światowym poziomie z zakresu finansów, notowań i analiz światowych giełd dzięki, którym pracownicy stają się specjalistami MRF.
Co wyróżnia Państwa spośród innych pracodawców w branży? Strategia rozwoju firmy Nescom Sp. z o.o. oparta jest na zupełnie innym myśleniu niż statut qou. Sposób w jaki zmieniamy świat polega na innowacyjnych produktach biznesowych opartych o statut quale, czyli jakość, który jest łatwy w użyciu i przyjemny dla użytkownika. Tak się składa, że Nescom Sp. z o.o. jest podmiotem dedykowanym działalności operacyjnej na Global Business. Oferujemy pakiet projektów inwestycyjnych i usług finansowych dla inwestorów indywidualnych z całego świata, aby pomóc im handlować z powodzeniem i zyskiem.
Jakich pracowników najbardziej państwo potrzebują? Potrzebujemy doświadczonych, kreatywnych, komunikatywnych i dyspozycyjnych ludzi. Posiadanie doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych i usług jest dodatkowym atutem. Poszukujemy nie tylko mieszkańców Warszawy, ale również osób, które przeprowadziły się do Warszawy.  ...
"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...