Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

IT Alpha Sp. z o.o.
przez Kasia, 2017-03-23 23:14:44
Fajny zarząd , fajni ludzie, brak problemów, otwartość, wynagrodzenie zawsze w terminie. Jak pracowałam, było OK :)

UTC Aerospace Systems Wrocław
przez paulo biedak, 2017-03-18 00:19:13
Rekrutacja przebiegła bardzo profesjonalnie, szybka i konkretna odpowiedź co do wyniku, miła atmosfera i duża elastyczność ze strony pracodawcy. no'elo

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - DHL Express"
Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką. W Polsce jesteśmy obecni już ponad 24 lata. Pozycja firmy ukształtowała się głównie dzięki wydarzeniom sprzed 12 lat. W 2003 roku DHL International Poland połączył się z krajowym liderem w usługach kurierskich - firmą Servisco. Rok później została zarejestrowana spółka DHL Express (Poland). W 2014 roku rozpoczęto proces większej specjalizacji spółki w usługach logistycznych, czego następstwem było wyodrębnienie w jej strukturach, organizacji DHL Parcel skoncentrowanej na krajowym rynku kurierskim i rozwiązaniach dla e-commerce. Dzisiaj mamy firmę DHL Express (Poland), w skład której wchodzi dywizja DHL Parcel - najliczniejsza pod względem zatrudnionych osób, DHL Express odpowiadająca za międzynarodowe usługi ekspresowe oraz DHL Fracht specjalizujący się w transporcie całopojazdowym. Markę DHL w Polsce reprezentują także DHL Supply Chain - lider rynku w logistyce kontraktowej i DHL Global Forwarding - globalny spedytor w transporcie lotniczym i morskim. Od lat utrzymujemy pozycję lidera w branży logistycznej, zdobywamy uznanie i liczne wyróżnienia, m.in. za politykę personalną. ...
"Wywiad z Magdalena Martynowska-Brewczak - Bibby Financial Services Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki otwarcia oddziału w Polsce? Na początku headhunterzy zrekrutowali cztery osoby, które zorganizowały oddział w Polsce. Wśród tych osób był obecny Dyrektor Generalny Krzysztof Kuniewicz, obecny Członek Zarządu Tomasz Gilarowski i dwóch panów, którzy już nie pracują w szeregach naszej firmy. Na samym początku zrekrutowane osoby odbyły kilkumiesięczny trening w Wielkiej Brytanii, aby poznać kulturę organizacyjną firmy, produkt oraz zasady dotyczące oceny ryzyka faktoringowego.
Jaki był kluczowy moment dla firmy? Pierwszy taki moment nastąpił, kiedy zbudowaliśmy wewnątrz firmy fantastyczny, profesjonalny dział restrukturyzacji  należności. To pozwoliło nam uderzyć w rynek klientów o słabszej kondycji  finansowej od których banki odwróciły się obniżając lub wycofując finansowanie. Dzięki temu, że mamy mocny zespół restrukturyzacji i windykacji należności, jako jeden z nielicznych faktorów na rynku możemy tym właśnie klientom oferować kompleksowy produkt dopasowany do ich potrzeb. Drugi ważny moment w życiu firmy miał miejsce w 2008 roku, kiedy zdecydowaliśmy się na rozwój Bibby w regionach - otworzyliśmy oddział w Poznaniu i biuro sprzedażowe w Katowicach. Chcemy być blisko naszych Klientów. Taki model funkcjonowania firmy daje duże możliwości rozwoju lokalnego. ...
"Wywiad z Kinga Ostrysz - Citi Service Center Poland"
Jakie były początki firmy? Właśnie obchodzimy 10-lecie powstania Citi Service Center Poland. Rozpoczynaliśmy w 2005 roku z liczbą 57 pracowników. Minęła dekada a my możemy pochwalić się liczbą ponad 3500 osób i stale rośniemy. W tym roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o kolejne 1000 osób. Rozpoczynaliśmy od relatywnie prostych operacji finansowych. Bardzo szybko organizacja rozpoczęła proces przejmowania coraz bardziej zaawansowanych procesów obsługując klientów na całym świecie i potwierdziła tym samym wysoką jakość i ekspertyzę na rynku międzynarodowym. W rejonie EMEA są cztery takie centra jak nasze, w Budapeszcie, Dublinie i Belfaście. CSC Poland jest jednak najszybciej rozwijającym się pod kątem złożoności usług oraz wzrostu zatrudnienia.
Jakie są więc czynniki rozwoju firmy? Po pierwsze wykwalifikowana kadra, a co za tym idzie - wysoka jakość świadczonych usług. To czynniki wzmacniające naszą pozycję w regionie. Na lokalnym rynku ważne aspekty to duża dynamika wzrostu, pozytywna atmosfera i międzynarodowy charakter, które zachęcają do współpracy kolejne grona absolwentów jak i doświadczonych ekspertów.  ...