Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
MerService Sp. z o.o.
przez DL, 2017-10-10 08:26:33
Pracowałam w tej firmie, praca jak każda inna, nie leży się, pracy jest dużo, ale jest umowa i kasa na czas.

IMPEL
przez bymo, 2017-10-11 14:15:21
to fajny pracodawca. moge powiedziec, ze wczesniejsi moi pracodawcy byli duzo gorsi. wiec z moich doswiadczen to jest bardzo dobrze

Super Krak S.A.
przez ignac80, 2017-10-12 20:47:10
Bardzo ładne wykończenie części wspólnych budynku. Satysfakcjonująca jakość wykończenia mieszkania. Polecam tego dewelopera.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W skali całej Polski bezrobocie w marcu 2017 roku wynosiło 8,1 proc. Dla województwa śląskiego wskaźnik osób bezrobotnych zmalał do poziomu 6,5 proc. Bardzo dobre wyniki zanotowano w samej Bielsku-Białej, gdzie bez pracy w marcu pozostawało zaledwie 3 proc. osób w wieku produkcyjnym, zdolnych do podjęcia zatrudnienia. Wyniki opublikowane przez PUP ...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach wraz z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej zaprasza m.in. osoby z Bielska-Białej na szkolenie dla pracodawców. Realizowane jest ono 6 lipca 2017 roku pod hasłem „Rekrutacja i selekcja pracowników”. W dzisiejszych czasach, kiedy bezrobocie diametralnie zmalało, to pracodawcy muszą nauczyć się, jak sz...
Czytaj więcej >>
Od wielu miesięcy obserwowany jest spadek bezrobocia rejestrowanego w całej Polsce, nawet w tych regionach, w których mieszkańcy przez lata żyli z zasiłków dla bezrobotnych. Jaka sytuacja na rynku pracy panuje w Bielsku-Białej? Według statystyk Głównego Urzędu Statystycznego w mieście bezrobocie wynosi zaledwie 3 proc. Rynek pracownika Z uwagi na r...
Czytaj więcej >>
W połowie maja w Bielsku-Białej miały miejsce Dni Otwarte Funduszy Europejskich, które tym razem odbywały się pod hasłem „Praca w krajach Unii Europejskiej”. Miejscem organizacji takiej akcji było Młodzieżowe Biuro Pracy Bielsko w Bielsku-Białej przy ulicy Kosynierów 20. O akcji Od czasu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w 2004 roku w wielu...
Czytaj więcej >>
Niepełnosprawni to jedna z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej prowadzi szereg działań mających na celu udzielenie im pomocy w znalezieniu zatrudnienia. Aktywizacja w tym właśnie obszarze ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przeciwnym wypadku wiele osób zdolnych do podjęcia pracy pozo...
Czytaj więcej >>
Podejmowanie działań ukierunkowanych na walkę z bezrobociem to najważniejszy czynnik decydujący o sytuacji na rynku pracy. Przybierają one rozmaite formy – jedną z nich jest tworzenie miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych. W Bielsku-Białej przedsięwzięcia w tym obszarze są w cenie – istnieje bowiem możliwość uzyskania dofinansowania. Czym s...
Czytaj więcej >>
Jednym z najważniejszych czynników decydujących o atrakcyjności danej posady są zarobki. Ich ostateczna wysokość jest zdeterminowana wieloma przesłankami – stażem pracy i doświadczeniem pracownika oraz piastowanym przez niego stanowiskiem, nie bez znaczenia są tu także region kraju i sytuacja finansowa pracodawcy. Jak pod tym względem przedstawia s...
Czytaj więcej >>
Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia wynoszący 3,1 proc. to wynik, jaki Bielsko-Biała odnotowała na koniec 2016 r. Rezultatami poniżej 5 proc. może się poszczycić niewiele miast w Polsce, jednakże to wcale nie oznacza, iż wszystkie osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Bielsku-Białej znajdują posadę. Cel badania Barometr zawodów Dobra koniunk...
Czytaj więcej >>
Bielsko-Biała to miasto na prawach powiatu w województwie śląskim. Liczy niespełna 173 tys. mieszkańców i należy do grona najlepiej rozwiniętych pod względem gospodarczym miast Polski. Uważane jest za jedno z najatrakcyjniejszych miejsc w kraju do prowadzenia biznesu. Znajduje to odzwierciedlenie m.in. w poziomie bezrobocia, które jest tutaj wyjątk...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Waśkowiak - CLAR SYSTEM"
"Wywiad z Monika Przyborska - CLAR SYSTEM"
Firma Clar System od 16 lat na rynku. Jak funkcjonuje obecnie ? Jesteśmy prężnie działającą firmą, zatrudniającą obecnie 9000 osób, które codziennie obsługują 3000 placówek na terenie całego kraju. Na rynku z powodzeniem działamy od 1999 roku, utrzymując się w ścisłej czołówce liderów branży. Właścicielem Grupy Kapitałowej Clar System jest firma AB Facility, należąca do największych dostawców kompleksowych usług Facility Management w Czechach i na Słowacji. W naszym portfolio znajduje się szereg usług z zakresu miękkiego (Soft) i twardego (Hard) Facility Management: - Utrzymanie czystości, - Higiena szpitalna, - Ochrona mienia, - Leasing pracowniczy, - Techniczna obsługa obiektów.  
Co odróżnia Państwa firmę od podobnych działających na rynku? Grupa Kapitałowa Clar System posiada oddziały w całej Polsce. Obecnie działamy na podstawie siedem makroregionów operacyjnych, które w celu sprawniejszego zarządzania usługami podzielone są na mniejsze. W tym obszarze do dyspozycji potencjalnych Klientów kierujemy grupę Regionalnych Kierowników Sprzedaży, a bezpośredni i stały nadzór nad realizacją usług w terenie sprawują: Dyrektorzy Makroregionów, Koordynatorzy Kontraktów, Koordynatorzy ds. Zatrudnienia i Technolodzy. Tak zbudowana struktura pozwala nam sprawnie zorganizować każdą usługę w dowolnym miejscu w kraju, przy jednoczesnym zapewnieniu ustalonych standardów jakościowych. Jesteśmy jedną z niewielu firm, którą cechuje pełna kompleksowość w wykonywaniu oferowanych usług. Ponad 15letnie doświadczenie z zakresu soft FM w połączeniu z know-how grupy AB Facility, pozwala nam oferować pełen zakres usług FM, ograniczając przy tym konieczność korzystania z drobnych podwykonawców do niezbędnego minimum. Oznacza to, że koszt końcowy usługi dla Klienta nie zawiera dodatkowych, ukrytych narzutów. Sensem zintegrowanego Facility Managementu jest świadczenie Klientowi kompleksowej dostawy wybranych usług, za którą dostawca ponosi pełną odpowiedzialność, a także zarządzanie i koordynacja poszczególnych dostawców usług. Partnerem dla Klienta jest jedna osoba – menedżer projektu, co z założenia ułatwia zarządzanie, przynosi oszczędność czasu i kadry kierowniczej Klienta.   Na targach pracy w całej Polsce szukamy nowych pracowników. ...
"Wywiad z Anna Dębicka-Rasiak - AmRest Sp z o.o."
Jesteście międzynarodową firmą zarządzającą sieciami restauracji. Jakie marki wchodzą w skład holdingu AmRest? Zajmujemy się prowadzeniem restauracji szybkiej obsługi oraz casual daning. Pierwszą grupę tworzą marki KFC oraz Burger King, z kolei do drugiej należy Pizza Hut. Mamy też sieć kawiarni Starbucks.      
Jak wygląda struktura państwa firmy w Polsce? Nie jesteśmy jednolitą organizacją. Główna siedziba AmRest znajduje się we Wrocławiu. To właśnie tutaj zlokalizowany jest back-office naszej firmy, czyli działy takie jak, marketing, finanse, IT czy HR, a więc wszystko to, co związane jest ze wsparciem naszych podstawowych brandów. Natomiast jeśli chodzi o nasze restauracje, to są one rozmieszczone w całej Polsce.
Ile ich jest? Łącznie posiadamy 1100 punktów. Najwięcej restauracji ma oczywiście nasza największa marka, czyli KFC. Dodam jeszcze, że w AmRest pracuje obecnie ponad dziesięć tysięcy osób.
Skoro już o pracownikach mowa, to proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma opiera się przede wszystkim na restauracjach i to do nich najczęściej poszukujemy pracowników. Są to rekrutacje masowe dlatego, że w głównej mierze zatrudniamy ludzi młodych, studentów. Poszukujemy osób do pracy w kuchni, na kasie czy kelnerów, a w przypadku Starbucksu, również baristów. ...
"Wywiad z Magdalena Rozengart-Grzelczak - IKEA"
328 sklepów, działalność w 43 krajach, całkowita sprzedaż na poziomie ponad 31 mld euro w 2015 roku. IKEA to marka kultowa, obecna niemal w każdym domu. Na czym polega Państwa recepta na sukces? Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy szeroki asortyment funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych produktów, dzięki którym codzienne, domowe życie może stać się jeszcze lepsze. Nieustannie pracujemy nad zapewnieniem ich jak najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej ceny, aby jak najwięcej osób mogło sobie na nie pozwolić. Warto dodać, że główną zasadą finansową Grupy IKEA jest rozwój wyłącznie przy wykorzystaniu własnych zasobów. Oznacza to, że aby zainwestować pieniądze, najpierw musimy je zarobić. Dzięki temu możemy robić długoterminowe inwestycje na przyszłość. Chcemy, by nasze sklepy były łatwo dostępne dla jak największej ilości osób, dlatego większą część naszych zysków inwestujemy ponownie w obecne i nowe sklepy, a także w rozwój produktów, obniżanie cen i działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...