Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
GOMEZ
przez Mała, 2014-10-19 12:40:53
Pracowałam w Gomezie przez dłuższy czas i wspominam to całkiem dobrze. Może dlatego, że wcześniej byłam sprzedawcą w znanej sieciówce, gdzie naprawdę było masakrycznie (praca na akord, non stop kontrola, zero indywidualnego kontaktu z klientem, lansujący się w galerii i odwiedzający mnie "przypadkiem", żeby się pośmiać moi znajomi ze studiów -fatalnie).
Wracając do Gomeza - pensja jak wszędzie nie szałowa, ale teraz w biurze, w korporacji zarabiam dokładnie tyle samo. Atmosfera O.K. - ja miałam fajną kierowniczkę, spoko dziewczyny - w naszym salonie nie było specjalnie nadgodzin, bo dziewczyny nie brały fałszywych L4 i każda wiedziała, że inne też chcą mieć wolne weekendy. Klienci fajni, konkretni - nikt nie jedzie na Drobnika, żeby napić się kawy, czy pokazać w nowej fryzurze. Klienci przyjeżdżali, żeby coś kupić. Większość z nich kojarzyłam,znałam, obsługa nie była trudna. Jeśli ktoś lubi ludzi i interesuje się stylizowanie, doradzaniem - to praca rewelacja, może się spełnić. Właściciele na maksa wkręceni w ciuchy, często zaglądają do salonów, trochę zwracają uwagę, że to, czy tamto nie wygląda dobrze, ale generalnie są okej. Dziewczyny, które były bardziej ambitne awansowały, bo w Gomezie raczej wszyscy się znają i łatwo wychwycić, że ktoś powiedzmy dobrze rokuje. Polecam firmę osobom, które lubią modę i dobrze czują się w obsłudze wymagającego, bogatego klienta.

GOMEZ
przez pracownik, 2014-10-20 15:37:10
Praca w Gomezie jest normalna :) Jak chcesz popracować to i zarobić się da. Jak komuś się pracować nie chce, to niech nie narzeka na forum, że jest źle i tragicznie, ponieważ "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". Atmosfera w pracy OK. Ja nie czuje się wykorzystywana i nadal tu pracuje.

Alfatec Sp. z o.o.
przez Magda, 2014-09-08 20:55:44
Mi sie udało dostać prace ostatnim razem. Tez czytałam te opinie i miałam lekkie obawy. Ale dziewczyny jest dobrze, fajne biuro, atmosfera ok. Po okresie próbnym sama szefowa zaproponowała podwyżkę , wypłata na czas. Z szefową nie słyszałam żeby ktoś miał problemy. Poprzednia moja praca to było nieporozumienie, tutaj jest spokojnie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Obderko - PW HOBBY"
'Miłość do zwierząt jest uczuciem, od którego wszystko się zaczęło'. Proszę opowiedzieć więcej, jak narodziła się marka Vitapol. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HOBBY Piotr Matuszewski powstało w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku rzeczywiście z miłości do zwierząt. W tamtych latach, firm o takiej działalności nie było zbyt wiele, więc można powiedzieć, że w porę zajęliśmy niszę na rynku zoologicznym. Na początku nasza praca skupiała się na hodowli i eksporcie ryb akwariowych, a kilka lat później jako pierwsi w Polsce zajęliśmy się importem artykułów dla zwierząt domowych.
A co było kolejnym etapem?  Kolejnym etapem historii naszej firmy stało się rozpoczęcie w 1992 roku produkcji najwyższej jakości pokarmów dla gryzoni, królików, gadów oraz ptaków pod marką "Vitapol". Powoli coraz więcej ludzi zaczęło postrzegać zwierzęta domowe jako członków rodziny, tym samym wzrosła ich świadomość na temat żywienia oraz opieki nad pupilem. Postęp w tej materii znacznie przyspieszył w ostatnich latach.
W jaki sposób próbują Państwo dotrzymać kroku tym zmianom? Tworząc nowe linie karm staramy się coraz to bardziej przybliżać się do fizjologii odżywiania danego gatunku. Czego przykładem może być nasza linia Expert®, której podstawą są naturalne surowce, zawierające wszystkie niezbędne składniki odżywcze, witaminy oraz minerały. Za chwilę na rynku pojawi się kolejna innowacyjna linia Excellent®, będzie ona typowo bezzbożową karmą dla zwierząt roślinożernych, w 100% składająca się z produktów ekstrudowanych. Stawiamy na ciągły rozwój i udoskonalanie metod produkcji tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, a tym samym zadbać o dobro małych pupili. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - OTCF"
Przez 15 lat Państwa marka ekspresowo pokonała drogę od dystrybutora sprzętu sportowego do liczącego się na polskim rynku producenta, z ambicjami międzynarodowymi. Co wpłynęło na tak szybki rozwój firmy? Biznes i sport działają na podstawie podobnych mechanizmów. W początkowej fazie prowadzenia firmy naszemu założycielowi, Igorowi Klai, bardzo pomogło zrozumienie tych zależności. Determinacja i wytrwałość są decydujące, zwłaszcza w trudnych momentach, bo tak jak w sporcie, sukces naszej firmy okupiony był długimi przygotowaniami i niejedną porażką.
Obecnie produkty 4F można znaleźć w ponad 160 sklepach własnych, a także w ponad 500 profesjonalnych sklepach sportowych. Czy kluczem do sukcesu firmy jest sieć sprzedaży? Najważniejsze to podążać za rynkiem. W tej branży jest bardzo dużo czynników wpływających na wyniki: sezonowość, moda, jakość, zarządzanie zapasami. Żeby utrzymać się na rynku, trzeba zaspokoić cztery sezony. Mamy ofertę dla sportowców wyczynowych, pasjonatów sportu, uprawiających sport nieregularnie i dla tych, którzy po prostu chcą mieć sportowe ubrania w szafie. Trzeba mieć dobry jakościowo i atrakcyjny wizualnie produkt, ale do jego stworzenia potrzebny jest sztab wykwalifikowanych osób – projektantów, technologów, sprzedawców. W firmie oddzieliliśmy działy odzieży męskiej i damskiej, mamy także osoby wyspecjalizowane w tworzeniu konkretnych elementów garderoby, np. butów. Na co dzień poszczególne zespoły przygotowują kolekcję detaliczną, przeznaczoną do sklepowego obiegu, jak i stroje dla kadry olimpijskiej. Z myślą o nich w 2015 roku powstał projekt 4F Creative Team, umożliwiający realizację autorskich pomysłów projektantów. Zadaniem konkursowym było stworzenie kolekcji „Odzież sportowa przyszłości”. Z kilkunastu otrzymanych projektów, jury wybrało 2 prace. Nagrodą dla młodych projektantów było uszycie autorskich kolekcji wraz z realizacją profesjonalnych sesji zdjęciowych na koszt firmy. Projekty zostały także zaprezentowane szerszej publiczności w Warszawie, podczas organizowanego w grudniu Press Day marki 4F. Poprzez takie działania staramy się stymulować kreatywność naszych pracowników i uwzględniać ich indywidualny charakter artystyczny. Największym sukcesem jest dobieranie właściwych ludzi. Tylko osoby o szczególnych predyspozycjach są w stanie realizować cele firmy. Poskładanie zespołu z indywidualistów jest wyzwaniem. Nam się udało i to dlatego marka 4F jest dziś tam gdzie jest. Spółka OTCF rozwija się niesamowicie pod kątem zatrudnienia. W ubiegłym roku zwiększyliśmy liczbę pracowników o około 20%, obecnie mamy otwartych około 40 rekrutacji. Wierzymy w zasadę, że dojrzali menadżerowie otaczają się profesjonalistami w swoich obszarach i działają na zasadzie zaufania do nich. ...
"Wywiad z Piotr Węglarz - Zaparoh"
Jak przedstawią Państwo firmę Zaparoh Sp. z o.o. osobie, która nigdy nie miała z nią styczności? Zaparoh to jeden z najnowocześniejszych zakładów w Polsce produkujący meble tapicerowane, wyposażony w nowoczesny park maszynowy oraz stosujący innowacyjne technologie. Otwarcie fabryki w podpoznańskim Robakowie nastąpiło dwa lata temu, 1 września 2014 roku, jesteśmy więc bardzo młodą organizacją.
Bardzo młodą, ale należącą do większego podmiotu. Tak, Zaparoh jest spółką należącą do angielskiego dystrybutora mebli tapicerowanych SOFA.COM Ltd., jednego z najdynamiczniej rozwijających się dystrybutorów mebli tapicerowanych w Europie Zachodniej. Mająca swoją siedzibę w Londynie spółka oferuje sygnowane przez siebie sofy, łóżka tapicerowane, fotele oraz inne tapicerowane meble wypoczynkowe przede wszystkim na rynkach Wielkiej Brytanii i Holandii. Salony firmy m. in. w Londynie, Bath i Amsterdamie cieszą się ogromną popularnością, a meble oferowane pod marką SOFA.COM mają renomę trwałych, komfortowych i „dizajnerskich”.
Z ilu osób składa się zespół Zaparoh? Jesteśmy firmą średniej wielkości, zatrudniamy prawie 300 osób. To przede wszystkim fachowcy tworzący prototypy mebli, następnie blisko 250-cio osobowy zespół produkujący je „od a do z”. Poza tym zespół kompetentnych osób kierujących poszczególnymi procesami, specjaliści zajmujący się jakością, logistyką, zakupami, działy wspierające: personalny i finansowy. ...