Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Semino Auto Części
przez Cross, 2017-03-22 20:47:19
Bardzo dobra i godna zaufania firma.

ARYZTA Polska Sp. z o.o.
przez D, 2017-03-21 22:21:50
Miła atmosfera, dobre warunki pracy, wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska.

Dubiel Vitrum
przez luuzem, 2017-03-12 10:56:52
Odpowiedź na: [Hanna - 2017-03-10 12:00:57]:
Atmosfera i warunki pracy ok

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamila Borowa - blstream"
BL Stream to firma stworzona przez grupę przyjaciół i absolwentów Politechniki Szczecińskiej. Z Waszą nazwą wiąże się nawet ciekawa historia. Firma powstała w 1999 roku w Szczecinie. Jeden z założycieli jest Finem i to od nazwy jego rodzinnej miejscowości firma wzięła swoją pierwotną nazwę, Bellstream. Jak większość startupów pierwsze biuro mieściło się w mieszkaniu. Z roku na rok firma odnotowywała stabilny wzrost na poziomie 20-50%. W 2012 roku, dzięki pojawieniu się inwestora strategicznego Enterprise Investors, firma przejęła lidera na rynku niemieckim w tworzeniu aplikacji mobilnych – firmę Kupferwerk z siedzibą w Monachium. W ten sposób z marszu weszliśmy na rynek niemiecki. Obecnie BLStream ma biura sprzedażowe w amerykańskim Santa Clara, Monachium, Berlinie, Londynie i Warszawie oraz centra programistyczne w Szczecinie, Wrocławiu, Lublinie, Monachium i Regensburgu. Dodatkowo decyzją właściciela Enterprise Inverstors w grudniu 2015 roku firma BLStream jest w procesie łączenia się z firmą SMT Software. Dzięki temu tworzymy lidera w Europie Centralnej w zakresie usług projektowania i tworzenia wysokiej jakości oprogramowania klasy „premium” dla klientów międzynarodowych. Jednocześnie rozszerzamy centra programistyczne o kolejne biura w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Białymstoku. ...
"Wywiad z Krzysztof Kornacki - LoVo S.A."
W czym specjalizuje się firma LoVo? Podstawową działalnością firmy LoVo jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych i dostępu do Internetu oraz tworzenie informatycznych rozwiązań i aplikacji w chmurze. LoVo posiada wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, świadcząc usługi dla operatorów, resellerów oraz klientów biznesowych. LoVo to jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego.
Jak długo firma działa na polskim rynku? LoVo działa na polskim rynku od kilkunastu lat. Za istotną dla nas cezurę przyjmujemy 1 października 2007 roku, w którym rozpoczęliśmy faktyczną ekspansję na rynki hurtowe.
Jaka jest misja firmy? W jaki sposób starają się Państwo ją realizować? Celem LoVo jest bycie partnerem telekomunikacyjnym i doradcą dla odbiorców usług telekomunikacyjnych w biznesie, ale także atrakcyjnym pracodawcą oraz aktywnym członkiem społeczności lokalnej. Filary grupy to profesjonalizm, stabilność i zaufanie, które w połączeniu z wykwalifikowaną kadrą pracowniczą oraz ofertą obejmującą szeroki zakres produktów i rozwiązań, gwarantują najwyższą jakość świadczonych usług. ...
"Wywiad z Maciej Rutkowski - ING Nationale-Nederlanden"
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od roku 1994. Proszę powiedzieć, jakie usługi świadczycie? Jesteśmy liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur, zabezpieczając przyszłość finansową ponad pół miliona naszych Klientów oraz ich bliskich. W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków.
Ilu pracowników zatrudniacie i w jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Jesteśmy częścią Grupy NN zatrudniającej 12000 pracowników na całym świecie. W Polsce zatrudniamy przeszło 700 osób w naszym biurze głównym w Warszawie. Ponadto posiadamy rozległą sieć oddziałów na terenie całej Polski, m.in. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, gdzie pracują nasi agenci ubezpieczeniowi oraz menedżerowie zarządzający sprzedażą. Pracę w strukturach naszej firmy można rozpocząć w ponad 50 placówkach działających na terenie całego kraju.
22. lata to wystarczająco długi okres, aby zdobyć sympatię klientów. Proszę powiedzieć, za co Polacy cenią wasze usługi? W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Budując naszą ofertę i rozmawiając z klientami przykładamy szczególną uwagę do pełnej transparentności każdego elementu oferowanych produktów oraz do przejrzystość procesu sprzedaży. Szanujemy naszych klientów i ich wybory, zależy nam na tym, aby dostosowywać nasze produkty do indywidualnych potrzeb każdego klienta. ...