ARYZTA POLSKA Sp. z o.o.
przez D, 2017-03-21 22:21:50
Miła atmosfera, dobre warunki pracy, wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska.

ARYZTA POLSKA Sp. z o.o.
przez FF, 2017-06-20 21:32:47
Dobra atmosfera, kasa ok wypłacana na czas ( socjal, premie), spotkania z pracownikami:)

Amerplast Sp. z o.o. (dawniej Suominen Polska Sp. z o.o.)
przez dyzio, 2017-02-19 11:20:58
Fajna Firma - Polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Agnieszka Kozakiewicz - GoWork.pl"
GoWork.pl bardzo ewoluował od momentu swojego powstania - opisz najważniejsze dla firmy momenty. Każdy moment w życiu firmy jest ważnym i przełomowym momentem, niezależnie od jego konsekwencji. Powstanie strony internetowej, pozyskanie pierwszych klientów w Polsce jak i w Niemczech, otworzenie pierwszego oddziału regionalnego to są pewne filary działalności. Dzięki konsekwencji i wytrwałości  staliśmy się pionierami w wielu płaszczyznach na rynku pracy. Współpracujemy z licznymi klientami i firmami z całej Polski. Naszą stronę miesięcznie odwiedza 2 mln osób - dla porównania warszawskie metro dziennie przewozi pól miliona pasażerów. Dział kadrowy odpowiada za poprawne rozliczenie ok 1000 osób, które współpracują z nami już od lat. Nasi lektorzy i nauczyciele w samym roku 2015 podzielili się wiedzą z ok 10 tys. osób, które uzyskały nowe kwalifikacje i nowe umiejętności. Jako firma usługowa cały czas musimy wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów.
Wszystko zaczęło się od pośrednictwa pracy. Teraz pośrednictwo odbywa się głównie na rynek niemiecki - jak teraz funkcjonuje ten dział? Obecnie Dział Niemiecki, który zajmuje się zarówno rekrutacją jak i obsługą klienta niemieckojęzycznego jest jednym z najliczniejszych działów. Z roku na rok umacniamy swoją pozycje na tym rynku, budujemy bazę zaufanych i zadowolonych klientów. Sprawiamy, że współpraca z nami jest efektywną i wartościową współpracą. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - 4F Performance"
Na czym opierają Państwo swoją strategię personalną? Kluczowymi obszarami strategicznymi dla mojego działu są efektywna rekrutacja, nastawiona na pozyskiwanie najlepszych talentów z rynku, ale także wyławianie i rozwijanie talentów z naszej firmy. Ważne jest także skuteczne zarządzanie talentami oraz rozwój liderów i pracowników, połączony z budowaniem z nimi partnerskich relacji.
Czego oczekujecie od kandydatów do pracy w 4F Sport Performance? Przede wszystkich, szukamy pasjonatów sportu, bo wierzymy, że to oni właśnie będą najlepszymi kreatorami i testerami naszych produktów. Oprócz pasji sportowej, która jest dla nas bardzo ważna i którą ciągle rozwijamy wśród naszych pracowników, szukamy osób proaktywnych, umiejących pracować w dynamicznej i zmiennej rzeczywistości, a także ciągle gotowych na nowe wyzwania, bo jesteśmy bardzo prężnie i stale rozwijającą się organizacją.
W jaki sposób poszukujecie kandydatów do pracy? Kandydatów do pracy w naszej firmie pozyskujemy na wiele sposobów. Oprócz prężnie działającego działu rekrutacji, którego zadaniem jest pozyskiwanie talentów z rynku, mamy także program awansów wewnętrznych w firmie, program poleceń pracowniczych, a także program praktyk studenckich. Naszym celem jest długofalowe budowanie relacji z kandydatami, gdyż nasze potrzeby kadrowe stale rosną, również w skali globalnej. ...