Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
IQFM ACKERMANN
przez Monika32, 2014-09-04 20:08:55
Witam,
z firmą IQFM współpracuję od kilku miesięcy w charakterze merchandisera przy różnych projektach. W kilku słowach: płacą przyzwoite pieniądze za godzinę serwisu w porównaniu z innymi agencjami - zawsze na czas! Piszą jasne i rzeczowe e-maile, zawsze jest kontakt telefoniczny z pracownikami siedziby, przesyłki dotyczące materiałów promocyjnych przychodzą bardzo szybko. Jeżeli jest się sprawnym i solidnym pracownikiem można dorobić sobie przyzwoite pieniądze do pensji i zdobyć doświadczenie zawodowe. Platforma do wypełniania raportów łatwa i intuicyjna. Polecam!

Bell
przez Bell, 2015-05-27 22:17:39
Witam, ja pracuję jako merchandiser od kilku miesięcy i chwalę sobie pracę a przede wszystkim relacje z przełożoną. Praca ciekawa i dająca dobre przygotowanie na Przedstawiciela Handlowego ;)

Agencja Advanced BTL
przez klaudek, 2015-08-28 12:34:22
Odpowiedź na: [lgr - 2014-05-09 13:06:07]:
Jestem merchandiserem prawie rok, firma godna polecenia pomocna w razie jakichkolwiek problemów, solidna i rzetelna, a pieniądze zawsze na czas ;)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Kałużny - PUBLIC PR MARCIN KAŁUŻNY"
Co wchodzi w zakres działalności Public PR? Agencja Kreatywna PUBLIC PR podzielona jest na dwa zespoły. Jeden zajmuje się działaniami public relations tzn. kreowaniem wizerunku firm w mediach i otoczeniu biznesowym, a także rebrandingiem, eventami, akcjami CSR i innymi. Natomiast drugi organizuje Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - największą, najbardziej rozpoznawalną  i najbardziej merytoryczną inicjatywę wspierająca jakość w polskich przedsiębiorstwach. Ponadto reaktywowaliśmy, po latach nieobecności takie wydarzenie jak Europejski Kongres Jakości, którego już dwie edycje odbyły się w Warszawie. Obie zgromadziły po blisko 600 uczestników. Relację można obejrzeć na naszym kanale na youtube.  
Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Jak świętowali Państwo swoje 10-lecie? Przypadające w ubiegłym roku 10-lecie firmy było dla nas ważnym wydarzeniem. Zaprosiliśmy z tej okazji do wspólnego świętowania pracowników, partnerów, a także przyjaciół. Chcieliśmy pokazać się od innej niż zwykle strony, i dlatego podzieliliśmy się z gośćmi naszymi pasjami i twórczością pozazawodową. Najbardziej utkwił mi w pamięci profesjonalny pokaz taneczny w wykonaniu syna wraz z partnerką jednego z naszych dyrektorów. Wow! To było niezwykłe. Poza tym okazało się, że mamy w gronie muzyków, blogerów, modelarzy i specjalistów od decoupage. Zdjęcia z imprezy można zobaczyć na naszej stronie internetowej. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...
"Wywiad z Anna Wilczyńska - Stowarzyszenie WIOSNA"
To już 15 lat, odkąd pomagają Państwo ludziom. Jak wyglądały początki Stowarzyszenia WIOSNA? Początki to była partyzantka, czyste wariactwo. Nasza siedziba - w praktyce biurko i kawałek podłogi - mieściła się w mieszkaniu koleżanki, a żeby gdzieś zadzwonić, trzeba było maszerować do budki telefonicznej. Wyzwania towarzyszyły nam od samego początku. Ale już wtedy widać było, że WIOSNA opiera się na mocnych ideałach, na wartościach, które jednoczą ludzi, i że z tych ideałów wyrośnie wielkie dzieło. Wszystko zaczęło się w 1995 roku, kiedy wokół charyzmatycznego, nietuzinkowego księdza gromadzi się środowisko młodych idealistów, którzy chcą zmieniać świat. Po wielu inicjatywach, które podejmują na rzecz lokalnej społeczności decydują się założyć stowarzyszenie i pomagać profesjonalnie tym, którzy nie krzyczą o pomoc. I tak w 2001 roku powstaje Stowarzyszenie WIOSNA na czele z jej liderem, ks. Jackiem Stryczkiem. W tym samym roku startuje SZLACHETNA PACZKA – wówczas pod nazwą Twarzą w twarz i pierwsze 30 rodzin znajduje swoich darczyńców. W 2003 roku rusza praca wolontariuszy z dziećmi – dzisiejsza AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI. ...