Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
imedia
przez Jack, 2014-09-04 14:29:40
Trochę mnie dziwią te negatywy. Ja pracuję w i media ponad rok i nie narzekam. Po okresie próbnym dostałem umowę i niewielką podwyżkę. Co do atmosfery w pracy to mogę powiedzieć tyle, że jak wyleciało kilku kolesi od razu zrobiło się sympatyczniej, zero knucia i napuszczania jednych na drugich. Był taki kolo co potrafił stać 30 minut koło lasera i patrzeć jak wycinają się elementy zamiast robić co do niego nalezy. Ogólnie teraz jest spoko na produkcji jest nieduży zgrany zespół. Pewnie zaraz ktoś napisze, że ktoś z szefostwa sam pisze te opinie, ale co mi tam nie lubie jak ktoś pisze bzdety

NOVAMEDIA INNOVISION Sp. z o.o.
przez kanch, 2014-09-10 11:59:41
Novamedia jest świetną alternatywą dla Wrocławskich korporacji. OK. jest dynamicznie bo realizowane projekty do czegoś służą, a nie są tylko formą dla samej siebie. Produkują zarówno sprzęt i oprogramowanie, a to już jest wyzwanie ale i duża satysfakcja z pracy - widząc jak komponenty elektroniczne zamieniają się w działający system. Za kilka lat firma ma wielkie szans być liderem jeżeli chodzi o warunki pracy i zatrudnienia, które już teraz są całkiem spoko. Nowoczesne biuro, dobry sprzęt, kawa, herbata...zaczyna pracować coraz więcej ludzi z "korporacji" przynoszących kulturę zarządzania, prowadzenia projektów więc sprawy idą w dobrą stronę. Będą potrzebować programistów i software testerów, także można śledzić procesy rekrutacyjne i aplikować, nawet z czystej ciekawości.

Media Markt
przez ja, 2014-09-12 14:29:18
Pracowałam w Media jako promotor marki, ogólnie rzecz biorąc chce powiedzieć tak, że cudów nie ma ale ludzie natomiast spoko. Jedna z ok prac które miałam. Wiadomo zawsze są dziwne rzeczy w firmach ale do przeżycia. Stanie po 12h masakra, ale jak się robi wszystko ok i nie myśli się o pracy to można pracować. Wiadomo że kierownictwo zależy od działu, ale jest tam też dużo stałych pracowników. Podczas 12 h pracy ma się ok 45 min przerwy więc spokojnie można złapać oddech. Atmosfera zależy od działu, wiadomo sprzedaż sprzedaż i sprzedaż wyniki itp.
Powiem Wam tak przynajmniej jak rozmawiam z klientem mogę dopasować się do niego.Są standardy, ale jeśli klient przesadza za bardzo kierownik zawsze stanie w obronie pracownika.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wojewódzka - Jobhouse"
Jobhouse, jedna z najbardziej znanych Agencji Pracy w Polsce. Jak osiągnąć taki sukces? Firma powstała w 2011 roku. Pani Natalia Bogdan będąc Magistrem Zarządzania Zasobami Ludzkimi i absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Pracy na Uniwersytecie Gdańskim oraz Human Resources Management na prestiżowym Instituto Politecnico do Porto, po zdobyciu kilkuletniego doświadczenia w branży postanowiła stworzyć „idealną” Agencję pracy. Wszystko zaczęło się od malutkiego biura i jednego pracownika w Gdańsku. Indywidualne podejście do każdego klienta oraz stuprocentowa realizacja zleconych projektów okazały się kluczem do sukcesu. Obecnie mamy dwa oddziały w Gdańsku i Warszawie. Ponadto obsługujemy klientów z Polski i zagranicy i zatrudniamy blisko 3000 pracowników rocznie. Naszym celem jest otwarcie nowych oddziałów oraz ciągłe doskonalenie i rozwój.
Czym się Państwo charakteryzujecie? Największą część naszej działalności stanowią rekrutacje stałe oraz leasing pracowniczy, a także obsługa kadrowo-płacowa, try & hire, outplacement, doradztwo HR i projekty typu direct search. Najbardziej dumni jesteśmy z tego, że przy każdej z tych usług potrafimy dostosować się do potrzeb i możliwości klientów. Nie zamykamy się na określone branże, stanowiska ani szczeble. Każdy klient może spodziewać się profesjonalnej obsługi, zaangażowania oraz indywidualnego podejścia. ...
"Wywiad z Trevor Brennan - Jatomi Fitness"
Początki firmy Pure Health & Fitness sp. z o.o. to 2008 rok. Jak wyglądały początki? Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W ciągu tych kilku lat firma rzeczywiście mocno urosła i stała się międzynarodową siecią fitness. Nasze kluby znaleźć można w 5 krajach: Polsce, Czechach, Tajlandii, Indonezji i Malezji. Zatrudniamy ponad 2000 osób. Co ważne, we wszystkich naszych klubach zapewniamy najwyższej jakości usługi z zakresu fitnessu i zdrowego stylu życia.
Marka Jatomi Fitness to obecnie największa sieć klubów fitness w Polsce. Wasza praca była również wielokrotnie doceniana licznymi nagrodami. Co umożliwiło Państwu odniesienie takiego sukcesu? Działamy zgodnie z jasno sprecyzowaną strategią oferowania usług fitness kategorii premium za rozsądną cenę. Nie jesteśmy po prostu siłownią, ale ‘klubem fitness’ w znaczeniu instytucji zapewnianiającej możliwość cieszenia się pełnym wsparciem w drodze do zdrowego stylu życia. Bardzo nam miło, że nasza strategia jest zauważana i doceniana.  
Jak ocenia Pan świadomość Polaków jeśli chodzi o zdrowy tryb życia i podejście do aktywności fizycznej? Wciąż otwieracie nowe kluby. Czy to znaczy, że świadomość ta rośnie? Świadomość wagi zdrowego stylu życia rośnie bardzo szybko. Polacy nie tylko czują potrzebę trenowania, ale też lubią być członkami fitnessowej społeczności. Bardzo nas to cieszy, ale wciąż jest sporo do zrobienia, dlatego nieustannie prowadzimy działania edukacyjne na temat zalet zdrowego stylu życia i kierujemy je nie tylko do naszych klubowiczów. Dobrym przykładem takich działań mogą być bezpłatne, otwarte zajęcia grupowe na świeżym powietrzu, które prowadziliśmy w większości największych polskich miast podczas wakacji. ...
"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...