Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Hotel Niedźwiadek Sp. z o.o.
przez pracownik, 2014-10-30 22:48:21
Odpowiedź na: [marcin F - 2014-10-28 16:31:44]:
Marcinie. Szukają kucharza, kelnera, barmana. Napisz maila do naszego dyrektora dyrektor@hotelniedzwiadek.pl, umów się na spotkanie i napewno się dogadacie co do współpracy. Dyrektor przemiły i pomocny. więcej odwagi ! :)

Lightcraft Sp. z o.o.
przez Excentryk, 2015-08-10 16:29:35
Pracuję od niedawna, więc wypowiem się dokładniej za parę miesięcy, ale na razie jest OK :) super klimat, umowa w porządku, i to, że jest własny kucharz na miejscu powoduje, że nie mam zastrzeżeń, na razie.

Anna Pikura Klinika kolagenowa
przez inka, 2017-08-09 12:48:35
Pracowałam ponad rok i było ok. Fajna atmosfera, dobry sprzęt. Klientek było dużo każdego dnia.

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Jacaszek - ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k."
Obecnie są Państwo polskim liderem w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania. A jaka jest geneza firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute. Cztery lata później przeniosła się do Polski, zmieniając z czasem nazwę na ICAN Institute. W 2016 roku świętowaliśmy zatem 20-lecie działalności na polskim rynku. Przez wszystkie te lata skupialiśmy się na dostarczaniu polskim przedsiębiorcom najnowszej wiedzy i narzędzi, które pozwoliłyby im rozwijać biznes i budować przewagę konkurencyjną bez względu na okoliczności rynkowe. Dobre firmy wygrywają także w trudnych czasach dzięki zwinnej reakcji na złote szanse i odporności na podmuchy śmierci, mają także umiejętności wykorzystywania nowych szans w momencie, gdy inne jeszcze ich nie widzą.
W swojej historii mieli Państwo wiele przełomowych momentów. Czy któreś wydarzenie stało się dla Państwa punktem zwrotnym? Dwa wydarzenia można uznać za prawdziwe kamienie milowe w rozwoju instytutu. Pierwszy z nich to rok 2000 – uruchomiliśmy wówczas pionierską edycję rocznego programu rozwojowego dla kadry zarządzającej, Management™. Powstał on jako alternatywa dla typowo akademickich programów, w których podstawy teoretyczne często rzeczywiście stoją na wysokim poziomie, ale nie są w satysfakcjonujący sposób powiązane z praktycznymi narzędziami zarządzania. A tego właśnie brakuje menedżerom: konkretnych metod i narzędzi o potwierdzonej skuteczności, które od razu mogą zastosować we własnych firmach. Innym momentem przełomu dla ICAN Institute był rok 2003, kiedy zaczęliśmy wydawać polską edycję „Harvard Business Review” – najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu. W tym samym roku zorganizowaliśmy pierwszą konferencję z zagranicznym autorytetem biznesu. Podobne wydarzenia inicjujemy do dzisiaj, dając w ten sposób polskim przedsiębiorcom możliwość poznania najnowszych trendów biznesowych bezpośrednio od osób, które za nimi stoją. ...
"Wywiad z Bożena Rycharska - Grupa Progres Sp. z o.o."
Jakimi wartościami kieruje się Wasza firma? Staramy się budować wysokie standardy współpracy z klientami w oparciu o wspólne wartości, które nam przyświecają. Na pewno jest to otwarta i uczciwa komunikacja. Jesteśmy solidnym i profesjonalnym partnerem, a  etyka w biznesie zawsze będzie dla nas najwyższą wartością.
Z jakimi instytucjami i organizacjami współpracujecie? Staramy się systematycznie nawiązywać współpracę z rozmaitymi podmiotami na poszczególnych rynkach. Podpisujemy umowy ze Strefami Ekonomicznymi, organizacjami zrzeszającymi pracodawców, urzędami pracy i biurami karier.
Jakie były początki Grupy Progres? Firma powstała w 2002 roku w Pruszczu Gdańskim i od tego roku wspieramy naszych klientów w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji stałych. Od roku 2009 proponujemy szeroki wachlarz usług w ramach oferty linii Progres Consulting. W 2013 roku portfel usług oferowanych przez naszą firmę uzupełniła linia Progres Advanced Solutions oferująca zaawansowane rozwiązania optymalizacyjne skierowana przede wszystkim do firm o dużym wolumenie zatrudnionych pracowników. ...
"Wywiad z Anna Socha - Polimex - Mostostal S.A."
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petrochemicznym. Realizujemy dwa strategiczne projekty - budujemy bloki energetyczne w Kozienicach i Opolu. W zakresie budownictwa petrochemicznego realizujemy inwestycje dla Orlenu, Lotosu, Totala. Przez dwa lata kojarzono nas głównie z problemami płatniczymi i nieustającą restrukturyzacją. Dziś naszym głównym celem jest powrót do rentowności, dostosowanie organizacji do potrzeb biznesowych i znacząca poprawa wizerunku firmy.
Powiedziała Pani, że PxM jest holdingiem. Jak ten holding wygląda? Polimex-Mostostal jest spółką-matką, która ma dwie główne spółki-córki, Polimex Energetyka i Naftoremont-Naftobudowa. To są kluczowe spółki operacyjne. Mamy jeszcze w Grupie Kapitałowej spółkę PRInż-1 odpowiedzialną za budownictwo infrastrukturalne. ...