Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Jarzębska - Sanofi"
Czym dokładnie zajmuje się Grupa Sanofi? Sanofi to działający na skalę globalną lider sektora farmaceutycznego. Zajmujemy się odkrywaniem, opracowywaniem i upowszechnianiem rozwiązań terapeutycznych, które zaspokajają potrzeby pacjentów. Sanofi rozwija pozycję lidera w siedmiu głównych obszarach.
Jakich? Rozwiązania dla cukrzyków, szczepionki dla ludzi, leki innowacyjne, środki ochrony zdrowia, rynki wschodzące, a także zdrowie zwierząt oraz choroby rzadkie.
Jesteście firmą globalną, notowaną na giełdach w Paryżu i Nowym Jorku. Proszę powiedzieć, w jaki sposób Grupa Sanofi jest obecna w Polsce? W Polsce do naszej grupy należy sześć podmiotów. Są to Sanofi-Aventis Sp. z o.o. – producent leków innowacyjnych i bez recepty, Sanofi Pasteur - największy na świecie producent szczepionek, Zentiva - lider produkcji leków generycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, Nepentes Pharma - uznana spółka działająca w branży dermokosmetycznej, Genzyme - producent leków stosowanych w chorobach rzadkich oraz Merial - światowy lider w branży weterynaryjnej. W naszym kraju, a dokładniej w Rzeszowie zlokalizowana jest jedna z 112 fabryk Grupy Sanofi na świecie. Warto wspomnieć, że w Polsce zatrudniamy ponad 1000 pracowników. Według danych IMS Health Polska, Sanofi zajmuje jedno z wiodących miejsc w krajowym rankingu największych firm farmaceutycznych. ...
"Wywiad z Kamila Bawolska - artgeist Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki firmy Artgeist? Jesteśmy przykładem na to, jak z pasji rodzi się coś niezwykłego. Taka jest nasza firma, ludzie, którzy ją tworzą i to, co dostarczamy naszym klientom. Zaczynaliśmy w 2004 roku, na 65m², z kilkoma artystami, którzy malowali nasze pierwsze obrazy. Po kilku miesiącach zainteresowanie naszą ofertą było tak duże, że konieczne było zatrudnienie kolejnych osób i przeprowadzka do nowej lokalizacji, w której zresztą jesteśmy do dziś. Dzisiaj nasz zespół liczy 250 osób, które pracują na ponad 3000 m² powierzchni biurowej i produkcyjnej.
Jakie były kluczowe momenty w historii Artgeist? Było ich kilka w naszej historii, to one były kamieniami milowymi, które znaczą drogę naszego rozwoju. Ostatnie ważne wydarzenie to stworzenie i wprowadzenie „Misji i Wizji firmy” oraz naszych wartości. Zebraliśmy to, co nas napędza do działania, co każdego dnia towarzyszy nam w pracy i to, do czego dążymy w przyszłości, kim chcemy być. To tworzy ducha artgeist.
Proszę w skrócie przedstawić Państwa ofertę. Nasza oferta obejmuje setki produktów w kilkunastu tysiącach unikalnych wzorów. To produkty do szeroko rozumianego upiększania wnętrz. Obrazy ręcznie malowane, wydruki na płótnie, obrazy na pleksi, tapety, fototapety, parawany, obrazy na korku, obrazy metalowe, czy w końcu naklejki. W naszej ofercie każdy, zarówno z gustem klasycznym jak i nowoczesnym, znajdzie coś dla siebie. ...
"Wywiad z prof. Marcin Kalinowski - WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W GDAŃSKU"
Są Państwo jedną z najchętniej wybieranych uczelni niepublicznych w Polsce. Co wpływa na zbiorową decyzję studentów? Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku to uczelnia, której oferta i organizacja skierowana jest przede wszystkim do osób pracujących pragnących podnieść swoje kwalifikacje. Wiemy, że w dzisiejszych czasach większość młodych ludzi podejmuje pracę zarobkową, aby utrzymać się na studiach. Dlatego proces kształcenia zorganizowaliśmy tak, aby każdy student mógł znaleźć czas i na naukę, i na pracę. Kierunek, który obraliśmy został doceniony zarówno przez niespełna 7 tysięcy pracujących studentów i słuchaczy, którzy co roku zdobywają u nas wiedzę i doświadczenie, jak i wśród pracodawców, którzy stają się naszymi partnerami biznesowymi. Szczególną uwagę przykładamy do praktyczności. Nasze programy nauczania konsultowane są z przedstawicielami poszczególnych branż, aby jak najlepiej odzwierciedlić realia gospodarcze.
W jaki sposób zachęcają Państwo studentów do takiego wyboru? Nasza marka istnieje na rynku trójmiejskim od 17 lat. Przez ten czas wypracowaliśmy swoją pozycję i zaufanie. Najistotniejszą kwestią jest fakt, iż cały czas dbamy o nasze podstawowe atrybuty marki, w skład których wchodzi praktyczne podejście do programu nauczania oraz stworzenie przyjaznej atmosfery instytucji jaką jest Uczelnia. To my jesteśmy dla naszych studentów, a nie oni dla nas. Dodatkowo przywiązujemy ogromną wagę do procesu dydaktycznego, ciągle go monitujemy i ulepszamy. Istotny również jest fakt, że prowadzimy zwartą kampanię marketingową wspieraną przez działania dobrego PR. ...