Elmex Logistic Groupe Sp. z o.o.
przez Ryszard, 2016-06-10 17:56:54
Polecam, jestem tam od roku i mi pasuje.

Carix-Trans Michał Dudziński
przez nero, 2015-05-30 16:34:29
bardzo dobry pracodawca, świetna spedycja, polecam współpracę wszystkim !

Rhenus Logistics S.A.
przez Nina, 2017-04-05 21:41:48
Odpowiedź na: [Małgorzata - 2017-03-31 10:43:22]:
Atmosfera jest świetna i tym bardziej jest to niesamowite, że w tak dużych firmach, magazynach nie zawsze tak jest.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wicha - Adecco Poland"
Adecco na polskim rynku działa już od ponad 20lat. Mogłaby Pani przybliżyć jak wyglądały początki firmy Adecco w Polsce? W Polsce pojawiliśmy się w 1994 roku, w kilka lat po transformacji jako oddział firmy Adia. Po połączeniu szwajcarskiej firmy Adia i francuskiej Ecco w 1996 roku powstało Adecco. Naturalnie więc w tym samy czasie i w Polsce zmieniliśmy brand. Na początku posiadaliśmy pięć biur na w skali całej Polski. Obecnie mamy ich ponad pięćdziesiąt w trzydziestu miastach i cały czas rośniemy zarówno pod względem nowych lokalizacji, jak i kompleksowości naszych usług.
Jakie momenty były kluczowe dla sukcesu firmy? Adecco konsekwentnie i ewolucyjnie rozwija się w Polsce. Dla lokalnych rynków każdorazowe otwarcie biura Adecco to było sztandarowe wydarzenie. Tworzyliśmy nowe miejsca pracy i ułatwialiśmy kandydatom i klientom dostęp do nowoczesnych i elastycznych rozwiązań na rynku pracy. Wiele kluczowych zmian zachodziło również w strukturach krajowych – nowe systemy naliczania płac, dopasowanie firmy do nowej ustawy o pracy tymczasowej w 2004 roku, stworzenie organizacji zrzeszającej reprezentantów branży (kiedyś ZAPT, teraz PFHR )- tam Adecco miało swój szczególny udział. Obecnie zatrudniamy ponad 19,5 tys. pracowników tymczasowych, kilkanaście % więcej niż rok temu. W pierwszym półroczu tego roku odnotowaliśmy przychód na poziomie 379 mln PLN, co stanowi 18 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Rozwijamy także nasze specjalizacje w innych obszarach niż praca tymczasowa. Od 2007 roku częścią Grupy jest firma Modis Polska specjalizująca się w rekrutacjach dla branży IT. W tym roku uruchomiliśmy w Polsce nowy brand: Spring Professional, którego zespół jest dedykowany głównie dla rynku specjalistów i kandydatów wyższego szczebla. W ciągu kilku następnych lat mamy ambicje zostania liderem rynku w obszarze rekrutacji stałych.      ...
"Wywiad z Daniel Jastrzębowski - Systherm Sp. z o.o."
Czym jest Systherm? Jesteśmy grupą firm działającą w branży HVACR. Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji i ogrzewnictwa – głównie pomp ciepła – co oznacza, że można u nas zamówić zarówno projekt (np. instalacji chłodniczej czy klimatyzacyjnej), zakupić urządzenia kluczowych marek z montażem, a następnie objąć je usługą serwisową. Oprócz tego jesteśmy autoryzowanym serwisem samochodowych agregatów chłodniczych amerykańskiej firmy Carrier Transicold.  
W których częściach Polski świadczycie swoje usługi? Działamy na rynku ogólnopolskim. Centrala naszej firmy znajduje się w Poznaniu. Natomiast oddziały zlokalizowane są w Białymstoku, Kaliszu, Koszalinie, Katowicach, Lublinie, Olsztynie oraz Szczecinie. Łącznie w całym kraju zatrudniamy ponad 100 pracowników.  
Na jakie stanowiska najczęściej rekrutujecie pracowników? Najczęściej poszukujemy specjalistów z zakresu serwisu montażu urządzeń chłodniczych. W zależności od zapotrzebowanie pojawiają się też wakaty na stanowiska handlowe i administracyjne.   ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter24 Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Nasi pracownicy tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.  Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi Klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje Klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z bardziej szczególowymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka O firmie – Nasze działy. Naprawdę warto!  ...