Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez braciak, 2014-09-10 14:17:59
Jestem właśnie po 2 rozmowie kwalifikacyjnej i póki co wszystko jest ok. teraz jestem zaproszony na trzecią i mam nadzieje, ze mój KO będzie ok.

mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez maxxx, 2016-09-02 08:18:44
Fajna współpraca, fajni ludzie, pensja na czas.

mateco podesty ruchome Sp.z o.o.
przez guru, 2016-10-07 18:37:59
W tej firmie panuje bardzo fajna atmosfera, ludzie sobie pomagają.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wirginia Gostomczyk-Urbańska - IDES Consultants Polska"
W czym specjalizuje się IDES Consultans Polska? IDES jest firmą doradztwa personalnego, która specjalizuje się w rekrutacjach na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wykonujemy również profesjonalne usługi doradcze, tj. Assessment i Development Center, badanie opinii pracowniczej, opis i wartościowanie stanowisk pracy. Projektujemy oceny pracownicze dostosowane do specyfiki pracy w danej firmie. Jesteśmy dla każdego z naszych Klientów partnerem w zakresie szeroko rozumianego HR-u. Oferujecie pracownikom możliwość rozwoju? Posiadamy bogatą bazę szkoleń miękkich i doświadczonych Trenerów, którzy posiadają praktyczną wiedzę biznesową. W naszej ofercie mamy zarówno szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży jak i te związane z procesami produkcyjnymi.
Jakie są korzyści pracy w Państwa firmie? Jesteśmy już 20 lat na rynku, co świadczy o stabilności firmy i jej ciągłym rozwoju. W naszej firmie każdy pracownik, od Stażysty po Starszego Konsultanta może rozwijać swoje umiejętności i kwalifikacje dzięki ciekawym i wyzywającym projektom. Ponadto rozwijamy naszych pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne prowadzone przez różnych specjalistów oraz poprzez szkolenia zewnętrzne dedykowane osobom z branży HR. Nasi pracownicy uczestniczą też w różnego rodzaju konferencjach, spotkaniach branżowych, na których mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami z innymi firmami. W naszej firmie atmosfera jest rodzinna, co stwarza bardzo dobre warunki pracy. ...
"Wywiad z Sylwia Jasińska - Kadry CNC Sp. z o.o."
Spółka Kadry CNC powstała w ramach projektu „TechnoBIT Venture wiedza i kapitał dla innowacji.” w 2013 roku. Jednak doświadczenie macie dużo większe. Mogłaby Pani przedstawić pokrótce historię powstania firmy? Spółka powstała na bazie firmy, która ma w tej chwili ponad 15 lat doświadczenia w produkcji skomplikowanych i bardzo precyzyjnych detali do maszyn i urządzeń. W przeszłości mieliśmy spory problem ze zbudowaniem zespołu fachowców w tej branży, dlatego postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i nauczyć zawodu. Większość zatrudnionych przez nas osób nie miała doświadczenia w obróbce skrawaniem, dlatego z dumą możemy powiedzieć, że kadra operatorów, programistów oraz technologów CNC została w całości wyszkolona przez nas. Na bazie tych sukcesów postanowiliśmy prowadzić szkolenia operatorów, programistów oraz technologów CNC i pomagać innym firmom borykającym się z brakiem wykwalifikowanej kadry. Dostrzegliśmy również, że wielu młodych ludzi nie docenia lub nie zna swojego potencjału i podejmuje się prac niezgodnych z ich naturą, pasją. Często są przekonani o tym, że nie będą mieli szansy rozwijać się w zawodzie, który ich interesuje, bo na przykład nie mają ukończonej odpowiedniej szkoły lub dyskwalifikuje ich całkowity brak doświadczenia w danej branży. Albo też mają doświadczenie, ale chcą się dalej rozwijać, a obecny pracodawca nie ma możliwości zapewnić im tego rozwoju. Powoduje to, że szybko wypalają się zawodowo, często zmieniają pracodawców, budzi się w nich frustracja i roszczeniowość, popadają w stagnację życiową, a ich aspiracje zawodowe gasną. Połączenie oczekiwań, jakie stawiają pracodawcy z branży obróbki skrawaniem z potencjałem technicznym i determinacją kandydatów do pracy, pozwoliło nam na stworzenie idealnych warunków umożliwiających usatysfakcjonowanie obu stron. Z jednej strony pracodawcy, którzy będą mogli zatrudnić fachowców na poziomie operatora, programisty, technologa CNC, a z drugiej strony kursanci, którzy dostaną szansę na dalszy rozwój w branży. ...
"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...