Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
imedia
przez Jack, 2014-09-04 14:29:40
Trochę mnie dziwią te negatywy. Ja pracuję w i media ponad rok i nie narzekam. Po okresie próbnym dostałem umowę i niewielką podwyżkę. Co do atmosfery w pracy to mogę powiedzieć tyle, że jak wyleciało kilku kolesi od razu zrobiło się sympatyczniej, zero knucia i napuszczania jednych na drugich. Był taki kolo co potrafił stać 30 minut koło lasera i patrzeć jak wycinają się elementy zamiast robić co do niego nalezy. Ogólnie teraz jest spoko na produkcji jest nieduży zgrany zespół. Pewnie zaraz ktoś napisze, że ktoś z szefostwa sam pisze te opinie, ale co mi tam nie lubie jak ktoś pisze bzdety

Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Dandara Group
przez nowy, 2014-09-10 14:42:50
Ja od niedawna pracuje w Tunbridge Wells jako murarz i jestem bardzo zadowolony. Otrzymalem pomoc od samego poczatku, odebrano mnie z lotniska. Mialem takze zakwaterowanie na poczatek oplacone przez firme a po okolo tygodnia koledzy z pracy pomogli mi znalesc pokuj blisko budowy. Z zarobkow jestm zadowolony i juz sie zaklimatyzowalem. praca przy domkach, trzeba swoja norme dziennie zrobic, jak ktos jest murarz to spokojnie sobie poradzi i tyle. najwazniejsze ze pewna firma i robota na 4-5 nastepnych lat.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Kornacki - LoVo S.A."
W czym specjalizuje się firma LoVo? Podstawową działalnością firmy LoVo jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych i dostępu do Internetu oraz tworzenie informatycznych rozwiązań i aplikacji w chmurze. LoVo posiada wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, świadcząc usługi dla operatorów, resellerów oraz klientów biznesowych. LoVo to jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego.
Jak długo firma działa na polskim rynku? LoVo działa na polskim rynku od kilkunastu lat. Za istotną dla nas cezurę przyjmujemy 1 października 2007 roku, w którym rozpoczęliśmy faktyczną ekspansję na rynki hurtowe.
Jaka jest misja firmy? W jaki sposób starają się Państwo ją realizować? Celem LoVo jest bycie partnerem telekomunikacyjnym i doradcą dla odbiorców usług telekomunikacyjnych w biznesie, ale także atrakcyjnym pracodawcą oraz aktywnym członkiem społeczności lokalnej. Filary grupy to profesjonalizm, stabilność i zaufanie, które w połączeniu z wykwalifikowaną kadrą pracowniczą oraz ofertą obejmującą szeroki zakres produktów i rozwiązań, gwarantują najwyższą jakość świadczonych usług. ...
"Wywiad z Sylwia Dymowska - Link Sp. z o.o."
Jaka jest misja Państwa firmy? Misją firmy LINK jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań transportowo-logistycznych, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi. Kluczowe znaczenie ma dla nas szybkość reakcji na potrzeby naszych Klientów, elastyczność i kreatywność w działaniu.
Zaczynali Państwo w 1989 roku. Jak przez ten okres zmieniała się branża logistyki? Branża w czasie tych ostatnich 27 lat zmieniła się bardzo. Z początkowo pomocniczej funkcji dla produkcji i sprzedaży, logistyka stała się siłą napędową rozwoju firm oraz obszarem generującym największą przewagę konkurencyjną we współczesnej gospodarce. „Pan Henio” z magazynu, przeobraził się w wykształconą, dynamiczną i kreatywną kadrę, wspieraną najnowocześniejszą technologią. Rola logistyka w firmie nierzadko jest kluczową funkcją. Na przestrzeni lat, zmieniła się także technologia i metody zarządzania logistyką. Notes i ołówek zastąpiły kompleksowe aplikacje, zintegrowane ze wszystkimi działami w firmie oraz całą siecią dostawców i podwykonawców. Zarządzanie przeniosło się na wyższy poziom, obejmując wpływ na wielkość produkcji dostawców, szybkość reakcji na zmieniające się zapotrzebowanie, optymalizacje kosztowe, zarządzanie zwrotami, minimalizowanie zaangażowanego kapitału oraz wiele innych kluczowych aspektów biznesu. ...
"Wywiad z Marcin Gruszka - PLAY"
Jakie były początki firmy? Play rozpoczął swoją komercyjną działalność 16 marca 2007 roku. Mieliśmy trudne zadanie, bo rynek był mocno spenetrowany, bliski nasycenia, a pozostali trzej rywale podzielili go niemalże równo. Stworzyli bardzo wygodny dla nich układ, gdzie nie było de facto konkurencji cenowej, a istniejący wówczas status quo był im bardzo na rękę.
Ilu klientów ma teraz Play? Pod koniec lutego br ogłosiliśmy, że mamy już ponad 12 milionów klientów i  21% udziału w  rynku. Takie liczby w 8 lat, na mocno nasyconym i konkurencyjnym rynku jest naszym zdaniem osiągnięciem wyjątkowym i bezprecedensowym.
Jak przekonują i zdobywają Państwo klientów? Play od samego początku wywołał wiele rewolucji na rynku - zarówno cenowych, jak i jakościowych. Klienci wiedzą, że w Play mogą jako pierwsi korzystać z pewnych standardów jak choćby nielimitowane połączenia i SMS-y wewnątrz sieci (Stan Darmowy) czy oferty jednego abonamentu łączącego kilka numerów idealnie dopasowanej dla rodzin (FORMUŁA Rodzina) czy małych firm (FORMUŁA Komfort dla Firm). Nic więc dziwnego, że tak wiele osób wybiera właśnie nasze usługi. Możemy pochwalić się danymi za 2014 rok, w trakcie którego ponad połowa przenoszonych numerów trafiła właśnie do Play. ...