Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>
ewiko Personal Sp. z o.o.
przez marcin zakrocki, 2014-10-22 10:43:06
Ja robie w Ewiko i jestem zadowolony z pracy. Nie narzekam pracuje juz piaty miesiac jako hydraulik na budowie domow praca nie jest latwa ale pracujemy i zarabiamy w miare przyzwoicie. Zdania sa podzielone ale my nie narzekamy na wspolprace z ta akurat firma. Wczesniej pracowalem z koegami w holandii i tez bylo ok ale zarabialismy mniej. Takze tam placa lepiej.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez Łukasz J., 2015-01-23 10:38:48
Z firmy Eurokontakt jechałem na hydraulika do francji i wszystko było ok

iss wawrzaszek
przez były konstruktor, 2015-07-19 12:28:23
Wawrzaszek to dobra firma, dla ludzi chętnych do pracy. Może bardzo wiele się nauczyć, jest wiele ciekawych dziedzin, hydraulika, elektryka, konstrukcje spawane, laminaty itd. Projektuje się niemal wszystko. Mając dobry pomysł nikt nie przeszkadza w realizacji wręcz dopinguje. Praca w której można się spełniać, i podziwiać efekty jak i zaliczyć spektakularną wpadkę :) choć nikt nigdy nie kazał płacić za pomyłki.( To pewnie się to odbije na oczekiwaniu na podwyżkę)Stopień trudności zadań jest zwiększany wraz z czasem, co gwarantuje rozwój. Knostruktor ma bardzo duże pole do popisu. Uczciwie pracując, można liczyć na niewielkie premie co miesiąc. Większość ludzi jest wpożądku, jak tylko mogą pomagają, służąc radą. Jako były pracownik polecam tą firmę. :)

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...
"Wywiad z Agnieszka Stańczyk - PORR S.A."
Jesteście firmą realizującą inwestycje budowlane. Wejdźmy w szczegóły, czym dokładnie zajmuje się Państwa przedsiębiorstwo? Głównym polem naszych działań jest szeroko pojęte budownictwo komunikacyjne. Wchodzimy w skład uznanej na świecie grupy budowlanej PORR, dzięki czemu mamy  nieograniczony dostęp do najnowocześniejszych technologii. Wiedza i doświadczenie  pozwalają nam dostarczać klientom kompleksowe usługi i rozwiązania. Nastawienie na rozwój i utrzymywanie najwyższych standardów pozwoliło nam stać się liderem w branży budownictwa komunikacyjnego. Fundament PORR Polska Infrastructure stanowią oddziały: Mostowy, Drogowy, Inżynieryjny, Fundamentowania, Energetyczny, a także Baza Techniczna i Laboratorium Technologiczne. Nasza spółka działa głównie na terenie Polski, prowadzi również projekty budowlane w Norwegii.
Jakimi inwestycjami w Polsce możecie się pochwalić? W zakresie projektów mostowych jesteśmy wykonawcą m.in.: mostu przez Wartę w Koninie, węzła drogowego Błędnik w Gdańsku, Mostu im. Tadeusza Mazowieckiego w Rzeszowie oraz mostów przez Wisłę w: Chełmnie, Fordonie i Warszawie (Łazienkowski). W zakresie projektów inżynieryjnych wykonaliśmy stołeczne biurowce: Zebra Tower, Reform Plaza, Wolf Żurawia oraz Dom Towarowy Bracka i część południową kompleksu Złote Tarasy. W Warszawie wybudowaliśmy również trzy stacje metra: Plac Wilsona, Świętokrzyska i Centrum. Z inwestycji drogowych wykonaliśmy: tunel Wisłostrada, Trasę AK i Drogę Ekspresowa S−8. ...
"Wywiad z Joanna Tonkowicz - Deloitte"
Deloitte to międzynarodowa firma. Jakie były jej początki w Polsce? W Polsce firma Deloitte rozpoczęła swoją działalność w roku 1990. Przez ponad 25 lat obecności w Polsce rozwijaliśmy firmę, zwiększając grono naszych pracowników i klientów, między innymi poprzez połączenia z lokalnymi firmami audytorskimi i księgowymi. Dzięki tej strategii mogliśmy i możemy oferować klientom usługi najwyższej jakości, łącząc wiedzę i zasoby globalnej firmy, obejmujące ponad  200 tys. pracowników w 150 krajach, z cennym doświadczeniem specjalistów działających na lokalnych rynkach.
Czym dokładnie się zajmujecie? Deloitte to różnorodność - ludzi, doświadczeń, usług i branż, w których je realizujemy. Świadczymy profesjonalne usługi doradcze w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, prawnego, finansowego, konsultingu. Zespół działu Audytu zajmuje się badaniem sprawozdań finansowych, oceną kondycji organizacji oraz usprawnianiem działania firmy. Konsultanci działu Doradztwa Podatkowego pomagają klientom w zakresie podatków CIT, VAT, PIT, a także w zakresie np. cen transferowych, międzynarodowego prawa podatkowego, cła, akcyzy, czy też podatków w systemach IT. Dział Konsultingu zajmuje się doradztwem biznesowym i technologicznym, definiowaniem strategii, reorganizacją, wdrażaniem rozwiązań informatycznych oraz zarządzaniem ryzykiem. Pracownicy działu Doradztwa Finansowego pomagają firmom w procesach: fuzji i przejęć, wycen, due diligence, restrukturyzacji, a także w zakresie corporate finance. Z kolei Kancelaria Prawnicza świadczy usługi dotyczące m.in. prawa korporacyjnego, prawa finansów i bankowości, prawa pracy, prawa nieruchomości czy prawa farmaceutycznego i energetycznego. Zupełnie nową linią biznesową jest doradztwo w zakresie cyfrowych technologii. Deloitte Digital to agencja interaktywna, doradztwo strategiczne i firma technologiczna w jednym. To nasz nowy koncept - na nowe czasy. W stu procentach cyfrowy. Jesteśmy także dumni z nowo otwartego Deloitte Central Europe Business Services Center w Rzeszowie. DCE BSC świadczy usługi w zakresie wsparcia audytu, księgowości, obsługi IT, administracji i zarządzania ryzykiem dla biur Deloitte z 18 krajów Europy Środkowej. To, co robimy ma znaczenie. Klienci doceniają nas za wiedzę i doświadczenie. Jesteśmy także docenianym pracodawcą. Z zaangażowaniem współtworzymy społeczną odpowiedzialność biznesu, podejmując inicjatywy na rzecz budowania zaufania publicznego i wspierania lokalnych społeczności. ...