Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
BIURO DENIQUE
przez Grubsa, 2014-12-08 07:42:15
Pracowalam jako fryzjerka i moge podpowiedziec ze warto jesli sie zastanawiacie - jak ktos chce to zarobi, spory ruch, sporo klientow, po jakims czasie stali klienci, menadżerka w porzadku.

system sp.j. Tomasz Hnidziejko, Agnieszka Skowrońska
przez gocha, 2015-03-06 19:13:57
Firma jest wyplacalna i placa wynagrodzenia na czas a nawet szybciej

Stelmet
przez robol, 2016-08-13 21:45:44
Stelmet jet super, super zarobki, super kadra, super sprzet. SUPER!!!!!!

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych prowadzi aktywnie rekrutację w województwie lubuskim do swoich oddziałów. Wiele ofert pracy dotyczy zatrudnienia w oddziale ZUS-u w Zielonej Górze. Kto ma największe szanse na zatrudnienie w ZUS-ie? Na jakie stanowiska jest prowadzona rekrutacja i jakie oczekiwania wobec przyszłych pracowników ma zakład? Wakaty w ZUS-...
Czytaj więcej >>
W Zielonej Górze z miesiąca na miesiąc rośnie liczba obcokrajowców, którzy przyjeżdżają do województwa lubuskiego w poszukiwaniu lepszego życia. Podejmują tu pracę zawodową, zwłaszcza na takich stanowiskach, na które brakuje chętnych wśród obywateli Polski. Jak rośnie liczba legalnie pracujących cudzoziemców w Zielonej Górze? Od stycznia do końca k...
Czytaj więcej >>
W wielu miastach w Polsce rodzice narzekają na zbyt małą liczbę miejsc w placówkach przedszkolnych. Mimo szerokiej oferty przedszkoli prywatnych dla wielu dzieci nie ma miejsc w przedszkolach w pożądanych przez rodziców dzielnicach. Być może otwarcie nowej placówki w Zielonej Górze zmieni sytuację w tym mieście. W związku z otwarciem przedszkola od...
Czytaj więcej >>
McDonald’s to jedna z najbardziej znanych restauracji typu fast food na świecie. Pochodząca ze Stanów Zjednoczonych marka obecna jest na niemal wszystkich kontynentach. Restauracji z logo McDonald’s nie brakuje również w Polsce. W Zielonej Górze sieć ta ma także swoje oddziały i obecnie prowadzi rekrutację nowych pracowników. Kogo poszukuje? Oferta...
Czytaj więcej >>
Na stronach internetowych Powiatowego Urzędu Pracy w Zielonej Górze pojawiło się ogłoszenie dotyczące organizacji i naboru na szkolenia językowe i komputerowe, które pomogą zdobyć umiejętności pozwalające na łatwiejsze znalezienie pracy. Do uczestnictwa w kursach zostały zaproszone osoby mieszkające w całym województwie lubuskim. Zaproszenie do udz...
Czytaj więcej >>
Dla pracodawcy staż jest sposobem na pozyskanie pracownika, wyszkolenie go i nauczenie wykonywania obowiązków w odpowiedni sposób. Z czasem może on stać się cennym nabytkiem, który będzie z zaangażowaniem przyczyniał się do sukcesu całej firmy. Dla młodych ludzi jest to szansa na znalezienie zatrudnienia lub na przekwalifikowanie się. Oferty nowych...
Czytaj więcej >>
Praca w służbach mundurowych, między innymi w szeregach policji, jest marzeniem wielu osób. Ci, którzy chcieliby rozwijać się w takiej dziedzinie, mogli wziąć udział w tematycznych targach pracy w Zielonej Górze. O targach 8 czerwca 2017 roku w godzinach od 10 do 14 na parkingu przy ul. Zamenhofa 1 w Zielonej Górze odbyły się Mundurowe […]...
Czytaj więcej >>
W Nowym Kisielinie niedaleko Zielonej Góry rozrasta się strefa ekonomiczna, dla której władzom miasta udało się pozyskać wielu zagranicznych inwestorów. Stwarza to duże szanse na uzyskanie pracy przez mieszkańców Zielonej Góry i okolic. Brinkmann Manufaktur Niemiecka firma Brinkmann Manufaktur, producent łóżek i materacy, będąca częścią niemieckiej...
Czytaj więcej >>
Już 4 października 2016 roku Zielona Góra pozyskała ważnego inwestora zagranicznego, który w przyszłości ma zapewnić zatrudnienie mieszkańcom miasta i okolic, tworząc nawet 800 miejsc pracy. Mowa tu o bawarskiej spółce Ideal Automotive. O niemieckim inwestorze Ideal Automotive to niemieckie przedsiębiorstwo pochodzące z Bawarii, specjalizujące się ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Hanna Kąkol - Perfect Consulting"
Na czym polega praca w agencji HR? Praca w agencji HR to pełen wachlarz działań związanych z rekrutacją, m.in :  poszukiwanie kandydatów o określonych predyspozycjach, którzy aktualnie są zainteresowani zmianą pracy,  selekcja i analiza setek aplikacji,  weryfikacja kompetencji,  przeprowadzanie badań metodą Assesment Center,  wywiady rekrutacyjne, rozmowy kwalifikacyjne,   a także działania związane z poszukiwań źródeł dostępu do kandydatów o adekwatnych kwalifikacjach
Ta branża przeżywa duży rozwój, konkurenci wywierają presję? Konkurencja jest duża, ale taka powinna być bo to powoduje, że firma się rozwija. Oczywiście, że wywieramy na siebie wpływ - wierzę, że pozytywny. To podnosi jakość naszych usług.
Co sprawia, że agencje HR cieszą się coraz większą popularnością wśród firm? Współpraca z Agencją HR to przede wszystkim oszczędność czasu. Wyselekcjonowanie kandydata o wysokich kwalifikacjach aktualnie jest bardzo czasochłonne. Rekruterzy mają swoje sposoby by to zrobić, a działy personalne mogą skupić się innych zadaniach. Ponadto jako agencja dajemy gwarancję, co jest dodatkową korzyścią. Wykorzystujemy określone narzędzia i wypracowane procedury. ...
"Wywiad z Bogdan Sawicki - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o."
Działają Państwo na rynku już od prawie 25 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma? Oczekiwania klientów zapewne również uległy zmianie? W tym roku obchodzimy ćwierćwiecze istnienia. W tym czasie firma bardzo się zmieniła: IPB było na początku kilkuosobową, rodzinną firmą, w pierwszych latach swojej działalnością skupiającą się na produkowaniu dekoracji na rynek krajowy. Wraz z czasem, z nabranym doświadczeniem, pojawiały się coraz bardziej ambitne projekty. Od 14 lat rozwijamy sprzedaż zagraniczną. Dzisiaj IPB zatrudnia na stałe 100 pracowników, w szczycie sezonu produkcyjnego – 350. Mamy klientów w 45 państwach na różnych kontynentach. Jesteśmy nie tylko rzemieślnikiem, ale przede wszystkim projektantem i doradcą wizerunkowym w zakresie aranżacji przestrzeni publicznej – obecnie właśnie takiego wsparcia oczekują klienci. I nadal perspektywy na więcej, bo branża się rozwija.
Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to głównie firmy, czy również osoby indywidualne? Oferujemy projekty aranżacji przestrzennych, elementy i rozwiązania dekoracyjne oraz wszystkie usługi z nimi związane, czyli transport, montaż i demontaż, magazynowanie, konserwację, wynajem. Naszymi klientami są przede wszystkim galerie handlowe oraz instytucje odpowiedzialne za dekorację przestrzeni miejskiej. Do tego wszelkie obiekty użyteczności publicznej – dekorowaliśmy zarówno dworce i lotniska, jak i teatry, sale koncertowe, luksusowe hotele i restauracje. Obsługujemy także firmy eventowe i hurtownie, ale nie zamykamy się na współpracę z klientem indywidualnym. Tych pojawia się u nas najwięcej dosłownie w przeddzień Bożego Narodzenia i nikogo nie odprawimy z pustymi rękami. W końcu to Święta! ...
"Wywiad z Andrzej Jacaszek - ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k."
Obecnie są Państwo polskim liderem w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania. A jaka jest geneza firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute. Cztery lata później przeniosła się do Polski, zmieniając z czasem nazwę na ICAN Institute. W 2016 roku świętowaliśmy zatem 20-lecie działalności na polskim rynku. Przez wszystkie te lata skupialiśmy się na dostarczaniu polskim przedsiębiorcom najnowszej wiedzy i narzędzi, które pozwoliłyby im rozwijać biznes i budować przewagę konkurencyjną bez względu na okoliczności rynkowe. Dobre firmy wygrywają także w trudnych czasach dzięki zwinnej reakcji na złote szanse i odporności na podmuchy śmierci, mają także umiejętności wykorzystywania nowych szans w momencie, gdy inne jeszcze ich nie widzą.
W swojej historii mieli Państwo wiele przełomowych momentów. Czy któreś wydarzenie stało się dla Państwa punktem zwrotnym? Dwa wydarzenia można uznać za prawdziwe kamienie milowe w rozwoju instytutu. Pierwszy z nich to rok 2000 – uruchomiliśmy wówczas pionierską edycję rocznego programu rozwojowego dla kadry zarządzającej, Management™. Powstał on jako alternatywa dla typowo akademickich programów, w których podstawy teoretyczne często rzeczywiście stoją na wysokim poziomie, ale nie są w satysfakcjonujący sposób powiązane z praktycznymi narzędziami zarządzania. A tego właśnie brakuje menedżerom: konkretnych metod i narzędzi o potwierdzonej skuteczności, które od razu mogą zastosować we własnych firmach. Innym momentem przełomu dla ICAN Institute był rok 2003, kiedy zaczęliśmy wydawać polską edycję „Harvard Business Review” – najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu. W tym samym roku zorganizowaliśmy pierwszą konferencję z zagranicznym autorytetem biznesu. Podobne wydarzenia inicjujemy do dzisiaj, dając w ten sposób polskim przedsiębiorcom możliwość poznania najnowszych trendów biznesowych bezpośrednio od osób, które za nimi stoją. ...