Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>
Winda Warszawa Sp. z o. o.
przez jaro, 2014-10-01 18:26:46
Ja pracuje 15 lat w jednej firmie dźwigowej we Wrocławiu, na stanowisku konserwator urządzeń dźwigowych, jesto firma o różnorodnych systemach sterowania mam wszystkie uprawnienia dostępne na rynku obsługuje 150 urządzeń co miesiąc, moje zarobki wachają się od 4700 netto do 5500 tyś netto myśle że jeśli jesteś dobry w tym fachu to można zarobic jeszcze więcej

Zid-Service
przez Szybki, 2016-11-07 16:48:51
Pracuje jako konserwator. Napraqde polecam jkak ktos ma doswiadczenie w branzy. Dobra kasa i super atmosfera

system sp.j. Tomasz Hnidziejko, Agnieszka Skowrońska
przez gocha, 2015-03-06 19:13:57
Firma jest wyplacalna i placa wynagrodzenia na czas a nawet szybciej

Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Praca w służbach mundurowych, między innymi w szeregach policji, jest marzeniem wielu osób. Ci, którzy chcieliby rozwijać się w takiej dziedzinie, mogli wziąć udział w tematycznych targach pracy w Zielonej Górze. O targach 8 czerwca 2017 roku w godzinach od 10 do 14 na parkingu przy ul. Zamenhofa 1 w Zielonej Górze odbyły się Mundurowe […]...
Czytaj więcej >>
W Nowym Kisielinie niedaleko Zielonej Góry rozrasta się strefa ekonomiczna, dla której władzom miasta udało się pozyskać wielu zagranicznych inwestorów. Stwarza to duże szanse na uzyskanie pracy przez mieszkańców Zielonej Góry i okolic. Brinkmann Manufaktur Niemiecka firma Brinkmann Manufaktur, producent łóżek i materacy, będąca częścią niemieckiej...
Czytaj więcej >>
Już 4 października 2016 roku Zielona Góra pozyskała ważnego inwestora zagranicznego, który w przyszłości ma zapewnić zatrudnienie mieszkańcom miasta i okolic, tworząc nawet 800 miejsc pracy. Mowa tu o bawarskiej spółce Ideal Automotive. O niemieckim inwestorze Ideal Automotive to niemieckie przedsiębiorstwo pochodzące z Bawarii, specjalizujące się ...
Czytaj więcej >>
W Zielonej Górze panuje niskie bezrobocie na poziomie 4,4 proc. (dane z GUS z lutego 2017 roku), dlatego coraz częściej pracodawcy mają tu problemy ze znalezieniem dla siebie odpowiednich kandydatów na pracowników. Jakie zawody są najbardziej poszukiwane w Zielonej Górze i w całym powiecie zielonogórskim? Programiści i informatycy poszukiwani Na zi...
Czytaj więcej >>
Spółdzielnia socjalna lub stowarzyszenie prowadzące działalność gospodarczą to jedne z możliwości podjęcia pracy i aktywizacji zawodowej. Dlatego OWES, czyli Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze wszelkimi możliwymi sposobami zachęca do podjęcia takiej aktywności.  Działania informacyjne Wielokrotnie podczas Targów Pracy w Zielonej ...
Czytaj więcej >>
W całym województwie lubuskim, którego stolica to Zielona Góra, jest 1017376 mieszkańców, a stopa bezrobocia rejestrowanego wynosiła pod koniec lutego 2017 roku 8,7 proc. Poziom ten jest zbliżony do bezrobocia średniego dla całej Polski. W najbliższej przyszłości bezrobocie w samej Zielonej Górze powinno się zmniejszyć, a to za sprawą budowy nowego...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...
"Wywiad z Michał Rostocki - 3e Software House"
Jako studenci zaczynali Państwo tworzyć firmę 3e w garażu. Proszę opowiedzieć o tych początkach. Zaczęliśmy współpracować już na 4 roku studiów, na początku - zdalnie. Dość szybko zdaliśmy sobie sprawę, że taka forma współpracy jest nieefektywna i jeśli chcemy coś osiągnąć, to potrzebujemy wspólnego miejsca pracy. Zrzuciliśmy się na kilka używanych komputerów i wynajęliśmy mikroskopijne pomieszczenie socjalne. Było tam wilgotno i ponuro, a przez jedyne okno oglądaliśmy wnętrze garażu z maluchem właściciela. Dziś zatrudniamy ponad 40 osób w dwóch biurach w Warszawie i Łodzi.
Czego się Państwo obawiali, wchodząc na polski rynek i jak te obawy można odnieść do rzeczywistości? W 2001 roku sytuacja na rynku IT wyglądała zupełnie inaczej. Naszą największą obawą było wtedy pozyskanie klientów i zdobycie projektów – rzecz dziś nie do pomyślenia. Obecnie potrzeby klientów związane z oprogramowaniem są ogromne, natomiast problemem są pracownicy, których jest za mało.
Jaka jest misja firmy 3e? Zmierzamy do umocnienia naszej pozycji na rynku jako dostawcy rozwiązań informatycznych. Nieustannie podnosimy jakość oferowanych przez nas usług oraz produktów, kładąc nacisk na ich wydajność, niezawodność oraz bezpieczeństwo. Dążymy do zapewnienia naszym klientom maksymalnego komfortu poprzez stosowanie przejrzystego procesu współpracy. Dbamy o to, by na każdym etapie wdrożenia klient był pewny, że produkt, który otrzyma, spełni jego wymagania. Naszym najważniejszym kapitałem są ludzie oraz ich doświadczenie. Staramy się dobierać zespół do stawianych przed nim zadań tak, aby wykonywana praca była nie tylko obowiązkiem, lecz przede wszystkim satysfakcją. Budujemy firmę taką, z jaką sami chcielibyśmy współpracować. ...
"Wywiad z Marlena Huszczak - TNS Polska S.A."
TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy.
Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie obszarów, co pozwala wyprzedzić konkurencję.  
Taka pozycja z pewnością przyciąga osoby, które chętnie chciałyby związać swoją karierę właśnie z Państwem. Proszę przybliżyć jak wygląda rekrutacja w TNS. Staramy się różnicować proces weryfikacji kandydatów w zależności od stanowiska, o które się ubiegają. Inaczej wygląda rekrutacja specjalisty, inaczej stażysty. Warto podkreślić, że posiadamy np. całoroczny program praktyk - rocznie korzysta z niego nawet trzydzieści osób. Wielu naszych pracowników zaczynało właśnie w taki sposób. Jeżeli tylko ktoś wykaże się otwartością i jednocześnie potrafi szukć nowych rozwiązań, dbać o jakość dostarczonych materiałów, może liczyć na miejsce w naszym zespole. Dla nas ten sposób "rekrutacji" jest bardzo wygodny, bo możemy wcześniej wprowadzić taką osobę w środowisko naszej firmy, pokazać jaką metodologię stosujemy przeprowadzając badania, nauczyć naszego podejścia do klienta. Oprócz tego przeprowadzamy tzw. rekrutacje uzupełniające, w sumie ok. dziesięciu osób rocznie. ...