Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
RSC Auto ID Distribution
przez Lumen, 2017-10-12 21:21:47
Praca jak praca, raz więcej raz mniej, ale mobbing niezmiennie na wysokim poziomie :)

Wojas Trade
przez ALA, 2017-10-10 13:47:24
Dobra praca, dobry pracodawca, uczciwy. Dobrze mi sie pracuje, kasa dobra, terminowo przychodzi. Nic dodać nic ująć.

IMPEL
przez bymo, 2017-10-11 14:15:21
to fajny pracodawca. moge powiedziec, ze wczesniejsi moi pracodawcy byli duzo gorsi. wiec z moich doswiadczen to jest bardzo dobrze

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartosz Kaczmarczyk - Polski HR International Sp. z o.o."
Polski HR świadczy usługi rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców już blisko dwie dekady. Jak udało się zbudować silną markę przy tak dużej konkurencji ze strony zagranicznych przedsiębiorstw? Dzisiejsza pozycja holdingu to efekt wieloletnich doświadczeń biznesowych, które doprowadziły do konsolidacji rodzimego rynku Human Resources i Outsourcingu Procesów Biznesowych (BPO) pod marką Polski HR. Sukcesy na polu pośrednictwa zawodowego wywołały kolejne: idąc za ciosem, poszerzaliśmy portfel usług o inne obszary – mniej lub bardziej związane z branżą HR. Z czasem prócz rekrutacji i pracy tymczasowej pojawiły się kolejne usługi: doradztwo personalne, usługi back office etc. Współpracując z polskimi i zagranicznymi pracodawcami, widzieliśmy, jakim wyzwaniom musi sprostać branża HR, aby nadążyć za rozwojem polskiego biznesu. Stworzyliśmy projekt, którego bazą był HR, ale przewagę konkurencyjną zdobył dzięki zrozumieniu potrzeb przedsiębiorców.  
Dziś Polski HR to jeden z większych projektów Loyd S.A. Czy od początku wierzył Pan w powodzenie tej inwestycji? Powstanie spółki Polski HR było oczywistym etapem naszego rozwoju, który prowadził do konsolidacji rynku HR w Polsce. Znając branżę niemal od podszewki, byliśmy przekonani, że ten projekt może konkurować z zagranicznymi korporacjami, które wówczas dominowały na polskim rynku. System holdingowy pozwalał na współpracę kilku, a nawet kilkunastu spółek o komplementarnych specjalizacjach, co z kolei przekładało się na siłę i atrakcyjność oferty względem klientów. Skupiając w swoich strukturach mocno wyspecjalizowane podmioty, mogliśmy z sukcesem odpowiadać na potrzeby pracodawców i nadążać za branżowymi trendami. Dzięki temu koncepcja na Polski HR sprawdziła się 6 lat temu, gdy głównym problemem było bezrobocie na poziomie około 12% i sprawdza się dziś – w walce o specjalistyczne talenty. Zmieniła się jedynie nazwa – kiedyś Polski Holding Rekrutacyjny, dziś Polski HR S.A. ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...
"Wywiad z Janina Bednarczyk - Lars Laj Polska"
W jaki sposób kreują Państwo markę Lars Laj, jak przekonują i zdobywają klientów? Lars Laj działa na wielu rynkach europejskich i azjatyckich, w związku z czym komunikacja zarówno z klientami jak i pośrednikami odbywa się w głównej mierze za pośrednictwem Internetu. Nasza strona internetowa tłumaczona jest na języki obce (na tę chwilę posiadamy aż 35 domen lokalnych Lars Laj), z dostosowaniem do oczekiwań klientów z danego kraju. Widzimy także duży potencjał w kontakcie bezpośrednim z odbiorcą naszych produktów: chętnie uczestniczymy w targach tematycznych i spotkaniach z zainteresowanymi podmiotami (władze samorządowe, zarządy osiedli, szkoły itp.).  Z naszych placów zabaw korzystają dzieci już od kilku pokoleń, dlatego wierzymy, że ich trwałość jest najlepszą wizytówką naszej pracy, którą klienci mogą obserwować na swoich osiedlach, w parkach i przy szkołach swoich pociech.
Czym charakteryzują się place zabaw przygotowane przez Lars Laj? Lars Laj oferuje place zabaw charakteryzujące się wysoką jakością i klasycznym designem, który jednocześnie uwzględnia najnowsze trendy. W odpowiedzi na zróżnicowane oczekiwania klientów oferujemy szeroką gamę produktów, które można podzielić na place stalowe (bardziej odporne na ewentualny wandalizm) i place drewniane (bardziej naturalne i pięknie wyglądające w otwartych przestrzeniach).  Chcemy, aby z naszych urządzeń korzystało jak najwięcej dzieci, dlatego tworzymy place integracyjne, z których bez przeszkód mogą korzystać także dzieci niepełnosprawne (takie zabawki są np. przystosowane do wjazdu wózkiem inwalidzkim). Nasi projektanci przygotowali wiele ofert tematycznych placów zabaw, dzięki czemu dzieci podczas zabawy przenoszą się do innego, magicznego świata (np. Smocze Skwery).    ...