Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
"OLIWIA" GABINET PIELĘGNACJI ZDROWIA I URODY JOLANTA RUSIN
przez Aga, 2014-11-11 10:19:21
Pracowałam w salonie Oliwia i polecam jest fajnie ale z powodu zbyt dużej odległości do zakładu musiała poszukać czegoś bliżej

KFB POLSKA SP. Z O.O.
przez Sam101, 2017-10-04 11:38:28
Firma z dobrym sprzętem akustycznym. Dobre warunki pracy i kontakt z zespołem i kierownictwem.

Lemarpol - Wózki Widlowe Spółka z o.o.
przez PrzemSak, 2017-10-10 23:39:09
pracuje tu juz drugi rok, jestem zadowolony, bo mam stale i sensowne godziny pracy, spoko pensję, fajna atmosfere w pracy- zadne korpo, tylko mozna na luzie z kazdym pogadac. polecam

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...
"Wywiad z Łukasz Gajewski - Target PRO"
  
Jakie usługi i dla kogo świadczy Target PRO ? Kto może pracować w TARGET PRO ? Tworzymy struktury sprzedaży dla firm i zarządzamy nimi. Swoje działy sprzedaży powierzyli nam do tej pory m.in.: MARS POLSKA, ŻYWIEC ZDRÓJ, DANONE, UNILEVER Polska, BONDULELLE, mBank, PLUS GSM, ROYAL CANIN, Tchibo. Jesteśmy firmą, w której PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI sprzedają najbardziej rozpoznawalne produkty na rynku FMCG; nie będącą jednocześnie producentem tych produktów. Praca w TARGET PRO jest dla tych którzy: chcą się uczyć lub doskonalić, dla tych którzy chcą zyskać kompetencje, które zostaną z nimi do końca życia, dla osób ceniących współpracę, relacje i ludzi, dla tych którzy „chcą i lubią” a nie muszą”. Mowa oczywiście o Przedstawicielach Handlowych-bo na tym się znamy :)  
Posiadają Państwo  15 – sto letnie doświadczenie w outsourcingu sprzedaży dla największych koncernów na polskim rynku. Jakie momenty były w tym okresie kluczowe dla rozwoju firmy? Każdy kolejny klient jest momentem przełomowym, nowym wyzwaniem, nową strategią, nowym zespołem i nowym celem :) Też moment w którym zrozumiałem, że to Handlowcy są najważniejsi i warto zatrudniać najlepszych i szkolić ich na najlepszych w kraju. ...
"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...