Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Ogolnie nie ma co narzekac, internet smiga jak nalezy. Przez rok jedna awaria, ale okazalo sie, ze to administracja wylaczyla bezpieczniki w piwnicy. Polecam
Też widziałam właśnie, że szukali kogoś do biura, ale niby ważne kilka lat temu, więc się zdziwiłam. Chyba, że na tą chwilę też jest zapotrzebowanie? Jak oceniania jest miła aparycja kandydata, chodzi o wizerunek fizyczny? Czy ze znajomości Office'a często korzysta się z Worda lub Excela? Czy obecnie okres próbny również wynosi 2 miesiące?
Ogolnie nie ma co narzekac, internet smiga jak nalezy. Przez rok jedna awaria, ale okazalo sie, ze to administracja wylaczyla bezpieczniki w piwnicy. Polecam
Wyszukałam w necie ogłoszenie dla pracownika biurowego. Zaciekawiło mnie, że napisali, że to praca na 6 miesięcy. A wiecie co potem? Jest przedłużenie, czy po prostu koniec pracy i odejście pracownika? Jak to wygląda, gdy umowa się kończy?
Jak dla mnie jeden z lepszych dostawców internetu i TV w Białymstoku. Wolę zapłacić kilka zł więcej i mieć lokalnego dostawcę z biurem w Białymstoku i ludźmi, z którymi da się bez problemu dogadać, niż ciągać się z Netiami czy innymi Vectrami z durnymi ofertami typu "internet do 150Mb/s WiFi" dla paru złotych mniej z zapychającym się wieczorami łączem, pomijając fakt, że często sami nie wiedzą, gdzie mają światłowody....
Po x latach korzystania z usług Homenet niestety i ja muszę stwierdzić, że to co jest obecnie a co było to tragi komedia - komedia bo chwalą się, że mają tak dobre łącza ale co parę dni lub w godzinach popołudniowych internet zaczyna się ciąć i działa tragicznie gubi multum pakietów przez co w grach typu WOT, POE mamy desync a na ekranie "czkawkę" W TYM SAMYM CZASIE WYSTARCZY odłączyć ich kabel PODPIĄĆ BYLE JAKI MODEM USB LTE i nagle wszystko w cudowny sposób zaczyna działać mega płynnie super stabilnie bez zacięć. Niestety firma zeszła na tzw. psy idą w ilość nie jakość chcą podłączyć maksymalnie dużo nowych klientów a ich łącza tego nie wytrzymują. Oby odbiło im się to czkawką tak jak obecne działanie ich internetu. Zdecydowanie nie polecam kiedyś bym polecił teraz niestety nie, dużo stabilniej będzie działać modem lte niż ich zakichane przereklamowane połączenie. Klient z Leśnej 38
Jedne wielkie (usunięte przez administratora) awarie co chwilę słaba predkość mimo nowego routera obsługującego standardy ac , początkowo predkosć download ( jak w umowie do 300mb/s) , routera osiagi po wifi są ~~180 ( akceptowalne ) , po dwóch miesiacach walenie w (usunięte przez administratora) przez firmę gdzie osiągi spadaja do 50-60mb/s . Podczas awarii nie mozna nigdy sie dodzwonić a "SPEC" techniczny jest mądry tylko przez telefon by zbyć klienta, bo jego wiedza oscyluje blizko zeru . Nie pozdrawiam.
Jak w Warszawie macie prędkość światła to po (usunięte przez administratora) tu przyjechał. Pewnie awarii wyszukać
Widzę ktoś czytać nie umie. Ulice Warszawską pomylił z Warszawą. Może właśnie takich pracowników ma ta firma? Dużo by to tłumaczyło.
Co tu dużo mówić, jedna wielka parodia. Brak odpowiedzi na ciągłe zgłoszenia o spadku jakości usługi wieczorami. Nie piszę o spadku 10 czy 20% Symetryczne łacze 300Mbps wieczorami osiąga 160Mbps downloadu i zawrotny 1,6Mbps uploadu. Problem zgłaszany od ponad miesiąca, mailowo, telefonicznie, przez panel klienta. Na maile serwisu i biura. ZERO DOSŁOWNIE ZERO REAKCJI. Ktokolwiek tam pracuje? Czy to tylko kawa i nagabywanie klientów jaki to wspaniały dostawca? Jak by dbali o jakość usługi to klient sam by przyszedł!
Na jaki adres można nadsyłać cv?
Omijajcie z daleka ten homnet, zero szacunku dla odbiorców notoryczne awarie.
Internet i firma typu Krzak. Jeżeli szukacie jakości, dobrej obsługi klienta i stabilnego łącza omijajcie tą pseudo firemkę szerokim łukiem. Uwazajcie na pozytywne komentarze, to wykupione boty lub osiedlowe Sebixy którzy są głównymi odbiorcami ich "usług"
Internet to padaka. W umowie 30/30 a faktycznie jest 1/30. Spadki wieczorami, lagi takie ze zapomnijcie o graniu w jakie kolwiek gry. Tak juz od kilku dobrych miesiecy. Serwis olewa i zwala wszystko na router. Omijajcie szerokim łukiem.
Internet to totalna porażka u nich. Nie polecam.
Od dawna nikt nie wypowiadał się na temat pracy w firmie Homenet Technologies Sp. z o.o. Jak tam teraz wygląda sytuacja? Czy firma poszukuje obecnie nowych pracowników?
Pracownicy w tej firmie mają gdzieś swojego klienta któremu zepsuli całkowiecie odbiór telewizji ( tak do teraz od pół miesiąca nie mam telewizji pomimo 3 prób naprawy). Na umawianą wizytę spóźniają się conajmniej godzinę bez informormacji o możliwości spóźnienia. Podczas rozmowy przez telefon pan "Magik" wykazuje się szczytem bezczelności, iż prosze go aby przyjechał do naprawy (mimo że był u mnie parę razy i nic to nie dało innnymi słowy "mam cię gdzieś... płać" nie umiem tego naprawić, żyj z usterką i płać). Mówi że będzie tego dnia o tej godzinie... nie ma go w ogóle... kolejny dzień to samo itd. Nie polecam tej firmy, czekam aż skończy się umowa i tyle.
LOL. Kup normalny telewizor a nie Mante z Jurowieckiej :p heh. U mnie TV Sony chodzi, mam FULL HD. Jest super. W Elpos jakosc tragedia, tutaj mam tez nagrywarke. Polecam.
Nie polecam. Dość częste awarie i bardzo trudny kontakt z Biurem Obsługi. I nie chodzi o problemy techniczne, ale o ignorancję osób, odbierających telefony. Stosowana jest tu niedopuszczalna konwencja rozmowy, polegająca na krzyku i próbach obrażania klienta. Właściwie trudno sobie wyobrazić jak z taką postawą pracowników, ta firma jeszcze funkcjonuje na rynku? Najpoważniejszym jednak problemem jest niski transfer Internetu, bez względu na pakiet. Interwencje ze strony klientów, nic nie dają. Klient płci za szybkie łącze i męczy się z żółwią transmisją, oczekując cierpliwie na zakończenie umowy. Jeśli ktoś ceni sobie komfort życia i nie chce przeżywać niepotrzebnych stresów, to HomeNet, powinien omijać.
W razie jakichkolwiek pytań oraz chęci zapoznania się z najnowszą ofertą indywidualną, zapraszam do kontaktu: 699-677-088 Michał
A czy jesteś osobą, która pracuje w firmie Homenet Technologies z Białego Stoku? Wiele osób, których interesuje ta firma bardzo często sięga po informacja właśnie z tego portalu, wobec tego może mógłbyś i tu odpowiedzieć na parę pytań odnośnie pracy w tej firmie? Interesuje mnie przede wszystkim atmosfera jaka panuje w Homenet.
@Robert W jaki dokładniej sposób objawiła się "ignorancja" o której mówisz? I w jaki sposób zostałeś obrażony przez pracownika firmy Homenet? Ważną kwestią jest fakt, czy próbowałeś to firmie zgłaszać? Jeśli tak to powiedz proszę co w odpowiedzi otrzymałeś oraz jak udało się tę sytuację rozwiązać.