Specjalista / Specjalistka ds. serwisowych (helpdesk) w dziale wdrożeń

Warszawa
Oferta opublikowana29.04.2024
Oferta wygasa24.07.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • Świadczenie usług aktualizacji i instalacji programów Raks, w różnych konfiguracjach sieciowych u Klientów
  • Rozwiązywanie bieżących problemów klientów na podłożu technicznym, łącznie z naprawami baz danych
  • Instalacja różnych wersji silnika Firebird i migracje baz danych u Klientów
  • Rozwiązywanie problemów połączeniowych Firebird / programu Raks w środowisku Klienta
  • Tworzenie nowych środowisk testowych dla programu Raks i Firebird
  • Świadczenie wsparcia wewnętrznego w zakresie technicznym dla pracowników działu wdrożeń

Nasze wymagania

  • Rozumienie struktury systemów i umiejętność diagnozowania zdarzeń oraz podejmowania decyzji
  • Podstawowa znajomość środowiska systemów Windows, Windows Server (mile widziany Linux)
  • Podstawowa znajomość baz danych Firebird
  • Podstawowa umiejętność analizy i rozwiązywania problemów w sieciach LAN
  • Praktyczna umiejętność zmian konfiguracji w programach antywirusowych/Windows Firewall
  • Podstawowa znajomość języka SQL
  • Doświadczenie w instalacji i obsłudze programów Raks

To oferujemy

  • pozytywną atmosferę pracy i otwartą komunikację w zespole
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • pakiet socjalny (opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne)
  • hybrydowy model pracy (praca zdalna / praca w biurze)

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie