Office Assistant

Warszawa
Umowa o pracę, Umowa zlecenie4 500-5 500 złbrutto / mies.
Oferta opublikowana29.04.2024
Oferta wygasa24.07.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie, sprawdzanie jej poprawności oraz archiwizacja (kserowanie, drukowanie, dokumentowanie przepływu oraz przygotowywanie dokumentów firmowych).
  • Bieżąca prace administracyjne oraz kadrowo-księgowe.
  • Zarządzanie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Bieżący telefoniczny i mailowy kontakt z kontrahentami, prowadzenie kalendarzy, umawianie oraz organizacja spotkań.
  • Wsparcie w cyklicznych rozliczeniach kontrahentów i współpracowników, w tym m.in. weryfikacja dokumentacji, kontrola poprawności raportowanego czasu pracy i rozliczeń, przygotowywanie zbiorczych zestawień, raportowanie.
  • Ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz wsparcie w przygotowaniu faktur sprzedażowych.
  • Zaopatrzenie biura w materiały spożywcze, artykuły biurowe, produkty firmowe (monitorowanie kończącego się asortymentu) oraz dbałość o opiekę nad nim.
  • Pomoc w organizacji eventów firmowych oraz innych inicjatyw.
  • Wsparcie innych działów oraz managera w ramach dodatkowo zleconych prac.

Nasze wymagania

  • Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
  • Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami).
  • Jesteś samodzielna/-y i zaangażowana/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem oraz organizacją pracy, szybko się uczysz.
  • Dbasz o szczegóły, jesteś osobą dokładną, proaktywną i elastyczną. Opieka nad biurem, procesami firmowymi i dokumentacją wewnątrzfirmową wymaga czujnego oka, przewidywania zdarzeń, dostosowywania priorytetów i szybkiej reakcji.
  • Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
  • Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie oraz biegle posługujesz się językiem polskim.
  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.

To oferujemy

  • Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
  • Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku ekspertów z danych dziedzin oraz realną możliwość rozwoju w firmie – to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Junior Office Manager’a, Młodszego Księgowego, Młodszego Konsultanta/Rekrutera, Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży – w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
  • Wynagrodzenie: 4 500 – 5 500 zł brutto (umowa o pracę, umowa zlecenie).
  • Dostęp do kompleksowej platformy szkoleniowej i wellbeingowej oferującej rozwój, profilaktykę i interwencję w obszarach dobrostanu zawodowego, fizycznego, psychologicznego, społecznego oraz finansowego.
  • Pakiet benefitów kafeteryjnych – w tym karta MultiSport.
  • Prywatna opieka medyczna o szerokim zakresie.
  • Wyjścia integracyjne, szkolenia, konferencje.

Benefity

Spotkania integracyjne
Inicjatywy dobroczynne
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1
Umowa o pracę, Umowa zlecenie4 500-5 500 złbrutto / mies.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie