Oferta opublikowana03.05.2024
Oferta wygasa28.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Obsługa administracyjna rekrutacji, w tym m.in. zakładanie rekrutacji w systemie eRecruiter, publikowanie ogłoszeń, współpraca z kierownikami sklepów, HR biznes partnerami i dostawcami usług rekrutacyjnych
  • Analiza CV Kandydatów, prowadzenie wstępnych rozmów, umawianie spotkań
  • Wsparcie przy organizacji szkoleń i działań rozwojowych, np.: porównywanie ofert, współpraca z ośrodkami szkoleniowymi w kwestiach logistycznych
  • Administrowanie platformami e-Learningowymi
  • Obsługa operacyjna benefitów, w tym m.in. rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników
  • Rozliczanie faktur za usługi HR
  • Archiwizowanie dokumentów
  • Udział w projektach z obszaru HR we współpracy HR biznes partnerami i Kierownikiem Działu Kadr

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (preferowane z obszaru HR, zarządzania, administracji)
  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjnej
  • Podstawowa znajomość procesów HR oraz gotowość do zdobywania wiedzy i rozwoju w obszarze miękkiego HR
  • Sprawność w posługiwaniu się pakietem MS Office, w tym w MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Łatwość uczenia się systemów
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i pisanie prostych wiadomości
  • Doskonała organizacja pracy
  • Inicjatywa i zaangażowanie
  • Skrupulatność, dokładność również pod presją czasu
  • Umiejętność komunikowania się z osobami z różnych działów i szczebli organizacji oraz z kontrahentami
  • Samodzielność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • znajomość systemów informatycznych wykorzystywanych w pracy HR
    • umiejętność redagowania tekstów

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze miękkiego HR przy wsparciu doświadczonego zespołu, który chętnie dzieli się wiedzą
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat, praca od poniedziałku do piątku)
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków w biurze
  • Pracę w trybie hybrydowym 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Super-Pharm/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie