Kierownik Serwisu Blacharsko-Lakierniczego

Warszawa
Oferta opublikowana22.03.2024
Oferta wygasa13.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowykontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżafizyczna

Twój zakres obowiązków

  • Podjęcie intensywnych działań rozwojowych autoryzowanego zakładu blacharsko lakierniczego, włącznie z modernizacją obiektu i znaczącym zwiększeniem potencjału przerobowego
  • Planowanie w obszarze sprzedaży usług bl, marketingu, budżetowania, struktur, procesów, kompetencji, zasobów ludzkich i materiałowych
  • Samodzielne i efektywne zarządzanie całym biznesem we wszystkich wymaganych obszarach

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowany profil techniczny lub wykształcenie kierunkowe)
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika serwisu B-L
  • Wiedza z zakresu napraw pojazdów samochodowych
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy warsztatu
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office; w szczególności Excel, Word
  • Biegła znajomość i posługiwanie się systemami DMS w tym BMS
  • Znajomość i wykorzystanie systemów kosztorysowych (np. Audatex)
  • Znajomość technologii napraw blacharskich i lakierniczych z uwzględnieniem najnowszych metod naprawczych
  • Sprawne posługiwanie się wskaźnikami operacyjnymi
  • Ważne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Uczestnictwo w spektakularnym projekcie zmian w organizacji, która już teraz realizuje bardzo dobre wyniki
  • Partycypacja w dochodach działu, dzięki bardzo progresywnemu systemowi bonusowemu
  • Zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach
  • Atrakcyjne i progresywne wynagrodzenie ściśle powiązane z realizacją celów
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie