Funkcja ds. wsparcia administracyjnego (elektryk)

Białystok
Oferta opublikowana18.05.2024
Oferta wygasa12.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • przeprowadza przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętów oraz obiektów oddziału i funkcjonujących w nich urządzeń i instalacji,
  • uczestniczy w przeglądach i odbiorach technicznych oraz wdrażaniu do eksploatacji nowych i wyremontowanych urządzeń oraz innego wyposażenia obiektów,
  • utrzymuje porządek w obiektach oddziału i przyległych do niego terenach oraz wykonuje prace konserwacyjno-naprawcze instalacji elektrycznych,
  • realizuje wyznaczone prace pomocnicze, w szczególności dotyczące rozładunku, załadunku, przenoszenia oraz przewożenia majątku,
  • wymienia materiały eksploatacyjne w urządzeniach techniki biurowej oraz przeprowadza instruktaż przystanowiskowy i zapewnia pomoc techniczną w zakresie nadzorowanych urządzeń.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie zawodowe elektryczne,
  • posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego 'E' w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV.

 

Mile widziane:

  • wykształcenie średnie techniczne o profilu elektryk,
  • min. 1 rok pracy w specjalizacji elektryk.

 

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność współpracy,
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • orientacja na cel, jakość,
  • komunikatywność,
  • podstawowa umiejętność obsługi programu Word/Excel.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
  • skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  • skan świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (wymagania mile widziane).

 

Sposób aplikowania:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając 'Aplikuj' na dole oferty.

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
  • premie kwartalne,
  • wynagrodzenie 'trzynastkę'.
  • rozwój zawodowy poprzez udział w różnych formach szkoleń i warsztatów,
  • świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

 

Informacje dodatkowe:

  • poszukujemy 1 pracownika,
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • złożonych dokumentów nie zwracamy,
  • aplikacja niekompletna, złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.

 

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do składania aplikacji o pracę.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera do 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek VII-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie