Opis oferty pracy
Obowiązki:- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
- Ustalanie wymiaru urlopów i ewidencja wniosków urlopowych,
- Wystawianie skierowań na badania lekarskie i ewidencja szkoleń BHP,
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników,
- Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych oraz innych dokumentów do ZUS,
- Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych i ZUS pracowników,
- Przygotowywanie poleceń przelewów do płatności składek ZUS, podatku PIT oraz wynagrodzeń pracowników,
- Przygotowywanie deklaracji statystycznych, zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy,
- Samodzielne wykonywanie czynności finansowo-administracyjnych: rozliczanie wynagrodzeń pracowników.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne,
- Doświadczenie min. 2 lata w pracy na stanowisku specjalista ds. kadr i płac,
- Znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń,
- Praktyczna znajomość aktualnych regulacji w zakresie podatku, dochodowego od osób fizycznych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
- Praktyczna znajomość programu ENOVA,
- Dokładność, sumienność w działaniu,
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Stabilność zatrudnienia,
- Dobrą atmosferę w pracy w stabilnej firmie.