KSIĘGOWA

Olsztyn
Oferta opublikowana16.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżafinanse / księgowość

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Kajki 10/12, 10-547 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Zakres obowiązków: Dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych prowadzonych w wersji komputerowej w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Olsztynie. Dekretacja dokumentów księgowych. Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. Sporządzanie list płac. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników Kolegium. Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Przygotowywanie odcinków płacowych dla pracowników Kolegium. Przygotowywanie pism do stron w sprawie zwrotu kosztów postępowania sądowego i kasacyjnego. Prowadzenie ewidencji wypłacanych zasiłków rodzinnych, chorobowych opiekuńczych i innych, w tym kompletowanie dokumentów źródłowych do przyznawania zasiłków. Archiwizacja dokumentacji księgowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi normami kancelaryjno-archiwalnymi. Przenoszenie przygotowanych akt do archiwum zakładowego. Więcej szczegółów na stronie : https://olsztyn.sko.gov.pl/zamowienia-publiczne-ogloszenia/ogloszenia-rozne Godziny pracy 7:30-15:30.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

Opis wynagrodzenia: Pierwsza umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 10.06.2024

Data zakończenia: 14.08.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ekonomiczne

Uprawnienia: **Obsługa komputera

Wymagania pożądne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 3

Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem pracy, na które przeprowadzony jest konkurs: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykształcenie co najmniej średnie. Umiejętność obsługi komputera. Wymagania dodatkowe: - preferowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy księgowego. Znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ordynacji podatkowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych,o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, płacowych oraz prawa pracy. Biegła obsługa komputera w tym znajomość programów: Word, Excel, PŁATNIK, programów finansowo- księgowo-płacowych, ProgMan i e-PUAP. Umiejętność pracy w systemie nowej bankowości elektronicznej NBP. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych. Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista. Odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań. Dyspozycyjność.

Pracodawca

Nazwa: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Olsztynie

Adres: Kajki 10/12, 10-547 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Nazwa Urzędu Pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej. 3. Wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy (zał. nr 1). 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 5. Kserokopie świadectw pracy. 6. Oświadczenia kandydata: - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych, - o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, - o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe ( zał. nr 2 ), - o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dyspozycjami środków publicznych ( zał. nr 3), - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zał. nr 4), - podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w SKO w Olsztynie (zał. nr 5 ). 7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę za zgodność z oryginałem umieszczoną na dokumencie wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata. Termin i miejsce składania dokumentów: Termin: do 29.04.2024 r. (do godz. 15.30 w siedzibie Kolegium). Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście lub listownie drogą pocztową na adres siedziby Kolegium (liczy się data wpływu dokumentów), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko księgowego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Olsztynie. Miejsce składania dokumentów: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Olsztynie, ul. Kajki 10/12, 10-547 Olsztyn.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie