ETAP 1: Aplikacja
Rekrutacja w naszej firmie odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i online. Kandydat może złożyć swoje CV w siedzibie firmy lub przesłać je na adres e-mail: sekretariat@lechdrob.pl.
ETAP 2: Analiza zgłoszeń
Następnie Dział kadr wraz z Dyrektorem zakładu uważnie analizują każdą nadesłaną aplikację pod kątem zapotrzebowania w firmie oraz wolnych miejsc pracy. Zdarza się, iż z uwagi na kwalifikacje kandydata proponujemy zatrudnienie na innym stanowisku, niż to, na które aspiruje pracownik tak, aby kandydat również miał możliwość wyboru. Wybrane osoby zapraszamy telefonicznie na spotkanie rekrutacyjne.
ETAP 3: Rozmowa kwalifikacyjna
Kolejnym etapem jest rozmowa kwalifikacyjna, która zazwyczaj odbywa się z Kierownikiem danego działu oraz z Dyrektorem zakładu. W trakcie spotkania chcemy bliżej poznać kandydata oraz ocenić jego predyspozycje osobowościowe. W zależności od charakteru stanowiska stosujemy dodatkowe narzędzia rekrutacyjne.
ETAP 4: Zatrudnienie
Zwieńczeniem całego procesu jest zamknięcie spraw formalnych i rozpoczęcie współpracy.
Proces rekrutacji bywa niezwykle stresujący niezależnie od jego wyniku. Dlatego też pamiętaj, że jesteśmy tu po to, aby proces ten przebiegał w przyjaznej atmosferze. Dziękujemy za zaufanie.