Opinie o Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.
Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.
Suzuki Clean Ocean to akcja, która ma na celu uświadomienie, że śmieci nad brzegami czy w wodzie mają bezpośredni wpływ nie tylko na środowisko, ale przede wszystkim na nasze zdrowie. W ramach akcji wolontariusze na całym świecie (kilkanaście tysięcy od ponad 10 lat) sprzątają nadmorskie lub oceaniczne plaże, ale też brzegi jezior, rzek czy nawet rowy melioracyjne. Dlaczego? Bo śmieci w kontakcie z wodą nieuchronnie się rozkładają, a pozostałości tego procesu – toksyczne dla ludzi – trafiają do wód gruntowych. Idea całej akcji jest prosta – chcemy pokazać młodzieży jak istotną rolę pełni ekologiczna edukacja. Młodzież wraz z kadrą nauczycielską z gdańskiej szkoły nr 39 z wyjątkowym zaangażowaniem ruszyła pomiędzy wydmy w okolicy portu jachtowego w Górkach Zachodnich i Hotelu Galion, który pomógł w zorganizowaniu całej akcji. Efekt ich kilkugodzinnej wyprawy to kontener śmieci! Znakomita większość pozbieranych odpadów to drobiazgi porzucone przez plażowiczów oraz wędkarzy, ale – biorąc pod uwagę, że ścieżki na wydmach są niedostępne dla samochodów i prowadzą z daleka od asfaltu - nie zabrakło też śmieci zaskakujących charakterem lub rozmiarami (opony samochodowe, dziecinny model samochodu oraz... 20-kilogramowy sedes, najwyraźniej wyrzucony po remoncie). W akcji „Suzuki Clean Ocean 4” czynny udział wzięła ekipa Dealera silników zaburtowych Marinero z Gdyni oraz instruktorzy z Suzuki Marine Academy wraz z jej szefem kapitanem Jakubem Szymańskim. Dzięki uprzejmości Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa SAR oraz Policji udało się zwiedzić specjalistyczną jednostkę-statek ratowniczy i z bliska przyjrzeć się ekwipunkowi pościgowemu stosowanemu na lądzie czy na wodzie. Młodzież przeszła też szkolenie bezpieczeństwa oraz poznała morski ekwipunek ratunkowy. Wszystkim, a zwłaszcza młodym wolontariuszom serdecznie dziękujemy. Kolejna edycja akcji Suzuki Clean Ocean odbędzie się jeszcze w tym roku!
Jak najbardziej. Rekrutacja nie odbywa się na okrągło, ale dział HR rozbudowuje stale swoją bazę kontaktów. Warto złożyć cv, bo wszystkie zgłoszenia są zawsze dokładnie analizowane. Firma rozwija się, potrzebuje nowych talentów!
Czy w Suzuki obowiązuje dresscode?
Na co dzień business casual. W piątki obowiązuje ubiór mniej formalny. Krótkie spodnie i przesadne mini u pań - odpadają.
Suzuki mocno siedzi w polskim sporcie. Ja sama trenuję w czasie wolnym, więc pytanie o kartę - jest jakiś Multisport?
Jak najbardziej - pracownicy mogą otrzymać kartę Multisport. Albo - do wyboru - dofinansowanie w ramach "Wczasów pod gruszą".
Co fajne w Suzuki to średnia wieku. Przeważają młodzi pracownicy, ale niektórzy - i to wcale nie tak, że liczyć ich na palcach jednej ręki - pracują prawie od samego początku firmy. Można pracować dwadzieścia parę lat w jednej firmie? Można.
Młodzi łatwo awansują - to nie jest jakaś wielka niespodzianka. Starsi pomagają im się wdrożyć. Chyba to normalne? A czy więcej kasy jest za to? To wiedzą zainteresowani.
Suzuki Motor Poland ponownie zorganizowało akcję pod hasłem „Suzuki Clean Ocean”. Wolontariusze – młodzież i nauczyciele z gdańskiej szkoły podstawowej nr 39 im. Wojska Polskiego - pro bono sprzątali nadbałtyckie wydmy w Górkach Zachodnich w Gdańsku.
Suzuki Clean Ocean to akcja, która ma na celu uświadomienie, że śmieci nad brzegami czy w wodzie mają bezpośredni wpływ nie tylko na środowisko, ale przede wszystkim na nasze zdrowie. W ramach akcji wolontariusze na całym świecie (kilkanaście tysięcy od ponad 10 lat) sprzątają nadmorskie lub oceaniczne plaże, ale też brzegi jezior, rzek czy nawet rowy melioracyjne. Dlaczego? Bo śmieci w kontakcie z wodą nieuchronnie się rozkładają, a pozostałości tego procesu – toksyczne dla ludzi – trafiają do wód gruntowych. Idea całej akcji jest prosta – chcemy pokazać młodzieży jak istotną rolę pełni ekologiczna edukacja. Młodzież wraz z kadrą nauczycielską z gdańskiej szkoły nr 39 z wyjątkowym zaangażowaniem ruszyła pomiędzy wydmy w okolicy portu jachtowego w Górkach Zachodnich i Hotelu Galion, który pomógł w zorganizowaniu całej akcji. Efekt ich kilkugodzinnej wyprawy to kontener śmieci! Znakomita większość pozbieranych odpadów to drobiazgi porzucone przez plażowiczów oraz wędkarzy, ale – biorąc pod uwagę, że ścieżki na wydmach są niedostępne dla samochodów i prowadzą z daleka od asfaltu - nie zabrakło też śmieci zaskakujących charakterem lub rozmiarami (opony samochodowe, dziecinny model samochodu oraz... 20-kilogramowy sedes, najwyraźniej wyrzucony po remoncie). W akcji „Suzuki Clean Ocean 4” czynny udział wzięła ekipa Dealera silników zaburtowych Marinero z Gdyni oraz instruktorzy z Suzuki Marine Academy wraz z jej szefem kapitanem Jakubem Szymańskim. Dzięki uprzejmości Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa SAR oraz Policji udało się zwiedzić specjalistyczną jednostkę-statek ratowniczy i z bliska przyjrzeć się ekwipunkowi pościgowemu stosowanemu na lądzie czy na wodzie. Młodzież przeszła też szkolenie bezpieczeństwa oraz poznała morski ekwipunek ratunkowy. Wszystkim, a zwłaszcza młodym wolontariuszom serdecznie dziękujemy. Kolejna edycja akcji Suzuki Clean Ocean odbędzie się jeszcze w tym roku!
Przypominamy, że trwa cykl ogólnopolskich pokazów Suzuki Swift 2024. Ambasadorzy marki Suzuki Rafał Jemielita i Jaroslaw Maznas na wieczornych spotkaniach w sieci dilerów Suzuki Motor Poland prezentują najnowszą generację kultowego miejskiego hatchbacka z Japonii. Nowy Swift Roadshow to najlepsza okazja do skorzystania ze specjalnej oferty, ale też konkursy z nagrodami oraz szansa na spotkanie wyjątkowych gości - czołowych polskich sportowców. Do tej pory na żywo można było spotkać i porozmawiać m.in. z Anetą Rygielską, Sandrą Drabik, Danielem "Jonaszem" Adamcem, Pawłem Brachem, Aleksandrą Kisiel, Oliwią Wasiakowską czy Oliwią Toborek, a także piłkarkami ręcznymi z Orlen Superligi kobiet czy piłkarzem ręcznym Filipem "Myszu" Fąfarą. Wkrótce kolejne gwiazdy sportu!
Pokazy z cyklu Roadshow Nowy Swift odbywają się codziennie i potrwają niemal do końca czerwca.
Zapisy oraz kalendarz wydarzeń na stronie: https://lnkd.in/dk2RnwCC
#Suzuki#RoadshowNowySwift#Swift#SuzukiSwift#nowości#premiera#samochód
Pierwszego czerwca w motocyklowych ASO Suzuki w Polsce rozpoczyna się akcja serwisowa dla wszystkich pojazdów marki z Hamamatsu. Do końca czerwca można dokonać bezpłatnej kontroli stanu technicznego nie tylko motocykli czy skuterów, ale też quadów Suzuki i to bez względu na rok ich produkcji czy miejsce zakupu (akcja dotyczy także maszyn importowanych). Jeśli klient zleci przy okazji wykonanie dowolnego lecz odpłatnego przeglądu okresowego czy usługi polegającej na wymianie oleju silnikowego Ecstar wraz z filtrem (na kwotę minimum 250 zł brutto*), otrzyma za darmo roczną polisę Suzuki-Ecstar Assistance. W razie potrzeby z taką polisą wezwiecie bezpłatną pomoc nie tylko na terenie całej Polski, ale też w pozostałych krajach Unii Europejskiej!
Przypominamy, że akcje serwisowe Suzuki nie zastępują (ani w całości, ani w części) obowiązkowych przeglądów technicznych. Właściciel pojazdu jest zobowiązany do niezależnego przestrzegania grafiku przeglądów (nie
dotyczy tylko przypadku, gdy klient zleci wykonanie przeglądu okresowego w ramach akcji).
Szczegóły akcji w regulaminie.
(*) Oferta dotyczy pojazdów po okresie gwarancji podstawowej, których właściciele/użytkownicy udzielą tzw. zgód RODO.
Jakie godziny pracy obowiązują w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Działy, które wymagają pracy w biurze - 9-17. Do tego należy dodać wyjazdy służbowe, zarówno krajowe jak zagraniczne. W tym akurat przypadku nie ma jednak sztywnych godzin pracy. Salon sprzedaży pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 10-18 (poniedziałek-piątek) lub 10-15 (sobota).
Suzuki Motor Poland to bardzo przyjazne i fajne miejsce na rozpoczęcie swojej kariery zawodowej czy też kontynuacji obecnej. Mili i życzliwi współpracownicy, którzy pomagają sobie nawzajem, niezależnie od działu. Jest możliwość dzielenia się swoimi pomysłami, które są często realizowane. Liczne podróże służbowe pozwalają poznać branże lepiej oraz osoby, które stoją za salonami, które dokonują sprzedaży pojazdów. Jest możliwość rozwoju oraz odbywania szkoleń. Spędziłem tu prawie 3 lata i miło wspominam ten czas. Jeżeli chodzi o aspekty informatyczne, to jest to ciekawe wyzwanie dla osób, które mają pasję do tego i nie boją się różnego wymieszanego stacku technologicznego. Niekonwencjonalne rozwiązania są chlebem powszechnym w dziale IT w Suzuki. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :D
Czy Państwa firma przyjmuje ludzi bez doświadczenia?
Doświadczenie jest ważne - to oczywiste. Wszystko jednak zależy od prezentacji możliwości. Kompetencje (deklarowane czy rzeczywiste) potrafimy zweryfikować-Suzuki Motor Poland ma do tego i narzędzia, i przeszkolony personel. Nigdy nie zaszkodzi złożyć cv, a czy kandydatka/kandydat przejdzie rekrutacyjne sito to już inna sprawa. W Suzuki Motor Poland pracuje wielu młodych ludzi. Wielu z nich zaczynało tu swoją pierwszą pracę!
Czy zdarzają się nadgodziny w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Generalnie rzadko mamy nadgodziny (chyba, że wymaga tego sytuacja). Regulują to zasady kodeksu pracy.
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Zdecydowanie tak. Dbamy o atmosferę w pracy. Dlatego wprowadziliśmy mniej oficjalny dress code, a w komunikacji codziennej, bez względu na zajmowane stanowisko i pełnioną funkcję, mówimy sobie na ty. Praca ma oczywiście swoje wymagania, ale działamy z dużą autonomią i swobodą. Przełożeni działów dbają o relacje pomiędzy pracownikami.
Polecam, firma stale się rozwija i dużo się dzieje. Atmosfera jest przyjazna :) Dodatkowo są możliwości rozwoju dla nowych pracowników.
Czy w Suzuki obowiązuje dresscode?
Na co dzień business casual. W piątki obowiązuje ubiór mniej formalny. Krótkie spodnie i przesadne mini u pań - odpadają.
Studiuję, ale rozglądam się za pracą. Warto wcześniej złożyć cv?
Jak najbardziej. Rekrutacja nie odbywa się na okrągło, ale dział HR rozbudowuje stale swoją bazę kontaktów. Warto złożyć cv, bo wszystkie zgłoszenia są zawsze dokładnie analizowane. Firma rozwija się, potrzebuje nowych talentów!
Suzuki mocno siedzi w polskim sporcie. Ja sama trenuję w czasie wolnym, więc pytanie o kartę - jest jakiś Multisport?
Jak najbardziej - pracownicy mogą otrzymać kartę Multisport. Albo - do wyboru - dofinansowanie w ramach "Wczasów pod gruszą".
Co fajne w Suzuki to średnia wieku. Przeważają młodzi pracownicy, ale niektórzy - i to wcale nie tak, że liczyć ich na palcach jednej ręki - pracują prawie od samego początku firmy. Można pracować dwadzieścia parę lat w jednej firmie? Można.
Tylko czemu to takie fajne wg Ciebie? Wpływa to jakoś na atmosfere między ludźmi? I tak w ogóle to czy ci pracownicy, którzy pracują długo mają z tego tytułu jakieś podwyżki itp?
Umowy są, jak wszędzie, poufne. Od starszych łatwiej się uczyć, bo są otwarci na pytania.
Młodzi łatwo awansują - to nie jest jakaś wielka niespodzianka. Starsi pomagają im się wdrożyć. Chyba to normalne? A czy więcej kasy jest za to? To wiedzą zainteresowani.
Czy Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Czy w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
Jaka atmosfera jest między działami w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Normalnie ze sobą gadamy. Jak to w pracy, bo rozmowa to jest podstawa w pracy. A potem wiadomo, że mail z potwierdzeniem - jak to jest na świecie przyjęte
Wskaźnik temperatury zewnętrznej jest (usunięte przez administratora) wyjechałem rano z garażu na dworze 15 wskazywał 17 teraz na dworze jest 26 wskazuje 19. Poza tym Suzuki Vitara Hybrid jest super.
To nie jest wpis na temat zarobków w Suzuki,nie mam o tym pojęcia.Chciałem jednak w tym miejscu podziękować pracownikowi salonu Suzuki przy ul.Połczyńskiej 10 w Warszawie Panu Piotrowi Górczyńskiemu, za miłą i grzeczną obsługę,profesjonalizm i cierpliwość,a także za to,że namówił mnie na zakup samochodu marki Suzuki.Mam pewne porównanie jakości obsługi,bo miesiąc wcześniej byłem w salonie tej firmy na ulicy Krasnobrodzkiej i pomimo braku klientów/było nas trzech w salonie ja i dwu sprzedawców/nie byłem mile widziany,ponieważ jeden z Panów właśnie rozmawiał przez telefon,a drugi coś jadł. Czekałem więc spokojnie aby dowiedzieć się,że wystawionego na ekspozycji czerwonego Baleno nie można kupić, bo to ekspozycyjny, a zamówienia są możliwe dopiero na maj.W końcu nie wiem jak to się stało,że od miesiąca prawie jeżdżę nowym czerwonym Baleno...Znaczy ten Pan Górczyński to jakiś musi być figura a w Firmie Suzuki,bo na Krasnobrodzkiej nie mogli,czy nie chcieli,a on mógł. Życzę Firmie Suzuki więcej takich pracowników i więcej takich relacji klient-sprzedawca,a na pewno sprzedaż Suzuki wzrośnie. Dziękuję. Grzegorz Rupiński
Pan Piotr Górczyński to najbardziej doświadczony handlowiec przez duze H. Zjadł zęby na tej marce, a w tej śmiesznej firmie nie ma bardziej kompetentnego człowieka. Wiem, co mówię. Takich ludzi powinno się nagradzać, a swoim podejściem i doświadczeniem powinien uczyć młody narybek. Niestety, w tej firmie to niemożliwe, ponieważ jest jak jest i nieprędko się do zmieni.
Nie rozumiem właśnie tego, dlaczego nagradzanie ludzi za ich sukcesy tutaj miałoby być niemożliwe?
Widzę, że na forum kolejny raz klient zwraca się z podziękowaniami do jednego konkretnego pracownika za udaną obsługę. Spoko opcja, że tak robią i zastanawiam się w sumie czy tutaj mają może coś w rodzaju jakiejś nagrody dla pracownika miesiąca? Klienci mogą wyznaczyć najlepszego sprzedawcę czy coś? ;)
Dziękuję za profesjonalną i kulturalną obsługę Panu Piotrowi Górczyńskiemu, koordynatorowi sprzedaży w salonie firmowym Suzuki przy ul. Połczyńskiej 10 w Warszawie. Kupujemy drugi samochód Suzuki, i z przyjemnością, ponownie po 6 latach mamy kontakt z Panem Piotrem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!