Pytania do firmy Piekarnie Cukiernie Putka
Dziś odwiedziłem Wasz nowy punkt na Posagu. Przeszliście samych siebie w doborze ekipy sprzedającej. Wesoło, miło, sympatycznie, zwłaszcza Pani Kasia i Asia.( ostatnio widziana na Henella???? )Dobra energia w sklepie. Wypieki i pieczywo najlepsze na rynku. Kupię na święta, bo mam najbliżej Posag. Z takimi pracownikami każdy Wasz sklep będzie oblegany. Jak uczył mnie handlu mój mentor, pierwszy kontakt z klientem to podstawa, towar jest na drugim miejscu.Tak trzymać, pozdrawiam ( W jakiej lokalizacji następny punkt ? )
Prosze wyjaśnijcie mi w jaki sposób ma kontrolować poziom zwrotów, gdy niemalże codziennie mam dorzuty produktów których nie zamawiałam oraz blokowane zamówienia z róznych okazji. Gdy pracuje sie na sklepie z małym obrotem do 3 tys to jak mam to niby zrobić zeby towar do zamknięcia był bo takie są wymogi a go nie oddawać bo duze zwroty. Na prawde są miejsca gdzie nie przewidzi się co danego dnia kupią klienci bo do przykładowo sami przejezdni. Więc dlaczego mam nie dostać premii?? nie z moiej winny są dorzuty, zmiany w zamówieniach koordynatorów ( którzy liczą na większy ruch bo są czyjeś imieniny) czy też brak klientów danego dnia....
Karty rabatowe jesteście z nich zadowolone? Też macie problemy z odczytaniem? U nas na sklepie raz działają raz nie,trzeba się nastrzelać czytnikiem żeby odczytać
Dzień dobry, prosimy o kontakt z biurem pod numerem 223106376 lub m.wisniewska@putka.pl. Jeśli uwagi nie będą zgłaszane we właściwy sposób to niestety nie będziemy w stanie poradzić sobie z ewentualnymi problemami.
Czy pod koniec roku będą podwyżki dla wszystkich pracowników?
Profesjonalizm Pani Anny, miła, luźna atmosfera.
Wymagania płacowe., Oczekiwania, doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Dlaczego nie wszyscy pracownicy dostali podwyżkę? Prace wykonujemy taką samą, a często osoby które są bardziej zaangażowane w swoje obowiązki takiej podwyżki nie otrzymały. Przez co pojawia się niesmak i mniej chęci do pracy. Po za tym chyba przydało by się wyciągnąć konsekwencje od pracowników którzy dostali ową podwyżką i się nią pochwalili, bo chyba nie powinno się rozmawiać na temat wynagrodzenia?
Dzień dobry, osoby które nie otrzymały podwyżki prosimy o kontakt z koordynatorem. Prosimy również o zgłaszanie nam przypadków, kiedy pracownicy informują o swoim wynagrodzeniu. Pozdrawiamy
A dlaczego nie można rozmawiać o swoich wynagrodzeniach? Proszę wskazać taki przepis, który wręcz zabrania rozmawianiu o tym. Jestem ciekawa, na co się powołacie... Bo jak narazie jest to BZDURĄ!
Może tu nie chodzi o przepis tylko podpisuje się tu jakiś dokument poufności czy coś? jak widać tutaj chyba rozmowa o kasie nieco psuje atmosferę między ludźmi? :/
Witam mam pytanie czy na punkcie w Łomiankach niema już dawnej obsady pracowników? MYSLE ZE TO ONE GŁOWNIE PRZYCIAGAŁY KLIENTOW.Teraz jest jakaś Pani która jak coś się zapyta to niewiadomo co mówi bo tak cicho.Nie miejsce tworzy wszystko lecz ludzie.Jestem bardzo rozczarowany
Czy do pracy niema Polaków. Tylko Ukraina.Przez to tracicie klientów.
Witamy, wszyscy nasi Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni oraz komunikują się w języku polskim. Znaczna część naszych Pracowników to Polacy, pomimo to uważamy, że narodowość nie wpływa na jakość wykonywanej pracy. Pozdrawiamy
Co to za podejście i brak kultury! Pracuje na jednej z filii z dziewczyna z Ukrainy i mówi bardzo dobrze po polsku, bardzo szybko się uczy i o wiele szybciej przyswaja wiedzę niż niejedna Polka, których przez nasz sklep przetoczyło się wiele. Koleżanką z Ukrainy ma Karte Polaka i o wiele bardziej zna historię i kulturę naszego kraju niż niejeden Polak czy Polka! Rozumiem, że jest Pan za takim samym traktowaniem nas Polaków w Niemczech Wielkiej Brytanii, Holandii czy gdzie tam nas pełno, bo przecież praca w Polsce nie odpowiadała i ktoś pragnie od życia więcej, chociażby większych zarobków i większej możliwości realizowania planów za zarobione pieniądze. Nie żyjemy w średniowieczu, więc radzę zdobyć się na większą wyrozumiałość i otwartość na drugiego człowieka, bo w dzisiejszych czasach to obowiązek!
Zastanawiam się czy warto wysłać cv ?ile można zarobić bo ze swojego doświadczenia wiem że co innego piszą a co innego można zarobić. Jak jesteście rozliczane z inwentaryzacji i czy piszecie co dzień. Byłabym wdzięczna za odpowiedź. Bo nie chcę zmienić z gorszej na taką samą pracę.
Pracuję od ponad roku i uważam, że warto. Wyciągam od 3300 do 3500 na rękę. Inwentaryzacje mamy z reguły raz w tygodniu i zazwyczaj wychodzi prawidłowo. Czasami zdarzają się niewielkie niezgodności, które są na bieżąco wyjaśniane z koordynatorką. Na sklepie mamy zgarną ekipę, więc przyjemnie przychodzi się do pracy. :)
W rozporządzeniu ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. § 49 tego rozporządzenia zawiera regulacje dotyczące pracy siedzącej i stojącej. Według niego pracownik musi mieć zapewnioną możliwość odpoczynku. Nie chodzi tu wcale o miejsce, gdzie są spędzane przerwy, ale właśnie w pobliżu miejsca pracy, za ladą albo gdzieś obok – w bezpośredniej bliskości, a nie np. na zapleczu. Pracodawca nie ma prawa odmawiać odpoczynku w pozycji siedzącej ani twierdzić, że powinien się on odbywać wyłącznie w czasie przerwy. Dlaczego więc pracownicy nie mogą mieć krzesła na sali sprzedaży, na którym mogą usiąść i odpocząć gdy nie ma klientów?
Akurat najwięcej o nas myślą .. Ciężko się doprosić zeby ktoś został z toba na drugiej zmiane np w piątek gdzie jest dobre ponad 4 tysiące utargu nabiegasz się, nie masz chwili zeby odsapnąć, pojsc do ubikacji, czy zjesc Masz się uśmiechać, być pełna Energi mimo tego że nie masz już siły i ledwie stoisz na nogach
Masz rację.U nas na punkcie utarg ponad 5 tys.i byłam sama na drugiej zmianie.Kosxmar.Poradzisz sobie ale niech niewymagaja , żeby było wszystko zrobione i osprzatane jak należy Bo jedna osoba to tylko obsługuje klienta na nic więcej nie ma czasu.
A kto ci zabronił trzymać krzesła na sklepie?? Pracuję już kilka lat i jeszcze nikt się do niego nie przyczepił że stoi na sklepie. Nie raz się zdarzyło że siedziałam gdy przyjechała koordynatorka. Doszukujecie się wszystkiego we wszystkim. Karty, woda podwyżka co jeszcze?! Jeśli wam nie odpowiada taki rodzaj pracy to ją po prostu zmieńcie.
A dziwisz się?same jesteście sobie winne. Jak była możliwość pracy cały dzień to też paniusiom przeszkadzało i zgłaszały do inspekcji pracy więc skończyło się zostawanie. Dać coś od siebie to nie ale tylko im daj i daj bo wiecznie mało...
Tak się składa, że na moim punkcie miałyśmy czasem krzesło, i jak była jakaś kontrol to pierwsze do czego się koordynatorki czepiały to właśnie krzesła…wiec chyba nie wszędzie tak kolorowo ;)
Może za często z tego krzesla korzystacie? U mnie na punkcie stoi krzesło i nikt się nie czepia,żadna koordynatorka,ale korzystamy z niego tylko podczas jedzenia ,no i czasem aby odpocząć.Ale są też takie ,które przesiadują często gapiąc się w telefon.
Mam takie pytanie, czy firmie się oplaca otwierać sklep o 6.00, kiedy przyhodzi 5 osób max 80 złotych, zwykle 50 i mniej zarobki. Do tego firma musi zaplacić więcej za prąd i dodatkowo więcej za nocny zmiane praciownikam zgodnie z kodeksem pracy. Praciownikam bardzo ciężko dojechac komunikacją. A piecowy w ogóle o 4.30 musi zacząć prace, jeszcze do tego nie zawsze ma piecową produkcije. Bo jedna osoba wymyślila że o 6.00 będą więksi zarobky?
Jak to jest z tymi grafikami ze co miesiąc brakuje nam godziny i to nie dwóch trzech a 10 ? Przeciez powinnyśmy mieć zapewnione godziny zeby wyrobić etat
Witam, bardzo proszę o bezpośredni kontakt z biurem kadr. Nie znając konkretnego przypadku nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść. Pozdrawiam
Dzień dobry. W wakacje dla pracowników są dofinansowania do wakacji. Niektórzy z nich nie korzystają czy takie osoby nie powinny mieć " bonu " w formie pieniężnej ? Uważam że każdy pracownik powinien mieć z tego jakąś " korzyść " a nie tylko osoby, które zdecydują się wyjechać na wakacje z firmy. Ostatnio przeprowadzona ankieta też nic nie wniosła bo dalej osoby które jeżdżą na wakacje maja również premie świąteczna. Grupa nie korzystająca z wakacji w dalszym ciągu jest poszkodowana.
Serio poszkodowana ? To oferma a nie poszkodowana bo jak inaczej nazwać kogoś kto nie korzysta z danych mu bonusów. Głosowanie było i jasno wyszło co woli większość.
To zacznij jeździć na wczasy, a nie się domagasz bonu. Ja też nie korzystam z wczasów firmowych, ale nie mam problemu z tym, że inni jeżdżą. To mój wybór. A paczkę świąteczną to jak ktoś ma nie naganną pracę powinien dostać uważam. Nie bądźmy pazerni????
Witamy, budżet na benefity pracownicze jest ograniczony. Nie ma możliwości sfinansowania zarówno wczasów jak i bonów. W związku z tym zorganizowaliśmy ankietę, która miała pokazać czy Pracownikom odpowiadają obecne benefity- dofinansowanie do wczasów firmowych oraz paczki świąteczne czy gratyfikacja w postaci corocznej wypłaty takiej samej kwoty dla wszystkich pracowników. Ogromna większość Pracowników wybrała pierwszą opcję. Zachęcamy do korzystania z proponowanych benefitów. Pozdrawiamy
Dzień Dobry,w glosowaniu opowiedziałam sie za wakacjami. Cieszę się, jestem w większości i prawdopodobnie skorzystam, jednakże rozumiem kolezanke.nie każdy może skorzystać z takiej formy benefitu, z przyczyn czasem od siebie niezaleznych. Uważam, że powinna być jakas rekompensata, premia inny benefit dla mniejszosci. Czy firme byłoby stac dofinsnsowac wszystkim wakacje?(to dlaczego nie mogą dac odobom ktore nie jada bonów np.sodexo?)bo czasem mam wrażenie, że pojade na wczasy dlatego ze inna kolezanka nic nie dostanie .
Witam, nie byłoby możliwe dofinansowanie do wczasów dla wszystkich pracowników. Nie wszyscy pracownicy są do tego benefitu uprawnieni i nie wszyscy chcą z niego skorzystać. Kwota, którą przeznaczamy na dofinansowanie do wczasów oraz paczki została podzielona na ilość wszystkich pracowników i zaproponowana Państwu w ankiecie jako jedna z możliwości wyboru. Pozdrawiamy
Witam Opisuje sklep Wołomin ul.Koscielna . Jestem klientem id kilku lat. Wyroby są świetne,ale Panie 2 pracuja za karę. Dlaczego nikt z tym nic nie robi. Jak się wchodzi do sklepu to ekspedientki mają takie miny że od razu wychodzę. Do sklepu mam blisko ale nie wchodzę jeśli są 2 Panie. Jadę do drugiego punku co nie jest mi po drodze. Proszę rozwiązać ten problem. Bo klientów będzie dużo mnie jeśli 2 Panie nadal będą pracować. Niech pracuja ale na zapleczu przy czym innym ale nie na sklepie.
Prowadzę z siostrą kwiaciarnie na kościelnej i codziennie chodzimy do sklepu putka obsługa tam jest bardzo miła i przyjazna jestem wierną klientką od kilku miesięcy produktów bezglutenowych, jeszcze się nie zdarzyło abym ze strony pań odczuła by musiały pracować jak za karę wręcz przeciwnie.
Proszę o odpowiedź jak to jest ze stary pracownik podstawę pensji ma niewiele większą od osoby po zleceniu ktora ma na umowie 3400 brutto?
Dzień dobry, podstawa wynagrodzenia nie jest uzależniona od stażu pracy tylko od stanowiska i wykonywanych obowiązków. Pozdrawiamy
Oczywiście rozumiem,ale w tym przypadku praca jest na tym samym stanowisku a nawet nizszym,bo nowa koleżanka ma"mlodszy sprzedawca"
Praca na tym samym stanowisku, dla osób mających te same obowiązki jest wynagradzana w podobny sposób.
Czy pracownik nie palący mógłby być inaczej wynagradzany od palącego ,który może wyjść 2 razy w ciągu zmiany.Nie jest to chwila tylko minimum 15 min.wychodzi 2 razy czyli 0.5 godz.Czy to jest w porządku.Wiem że nie wszyscy tak robią ale jakby były jakieś bonusy dla niepalących np.Wychodzi 0.5 godz wcześniej za te same pieniądze to byłoby w porządku.Albo niech koordynatorka kontroluje bardziej takie osoby.A tak na marginesie koordynatorka powinna zwracać również uwagę na higienę pracowników.W końcu jesteśmy wizytówka firmy.A z niektórymi dziewczynami nie da się normalnie pracować.!!!!Uwaga była zwracana nie raz ,ale nie przez koordynatorkę.
Dzień dobry, proszę o kontakt z biurem kadr lub z koordynatorem. Chętnie poznamy szczegóły bez których niestety nie możemy podjąć żadnych działań. Pozdrawiamy
To znaczy ,że nowy pracownik ma takie same obowiązki i umiejętności ,że ma prawie takie same wynagrodzenie.Niektore nowe po roku pracy nie potrafią samodzielnie zrobić zamówienia tylko wysługują się starszymi pracownicami.Ale kasę chciałyby i dostają taka samą!!!
Zachęcam do podzielenia się spostrzeżeniami z koordynatorem. Jeśli uważa Pani, że nowa koleżanka nie została prawidłowo przeszkolona do pracy to warto jest taką informację zgłosić do przełożonego. Pozdrawiam
Nie wszyscy wychodzą na fajka na 15 minut czy więcej. Są też tacy, którzy wychodzą na dosłownie 5 minut i wracają także nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.
Czytaj ze zrozumieniem.Pisalam że nie wszyscy tak robią,ale ja pracuję z taką co tak robi.Palacy nigdy nie zrozumie niepalącego.Ja tylko chciałabym aby firma też dawała bonusy niepalącym.
Prosimy o bezpośredni kontakt z panią Anną z kadr 22 310 63 07. Bardzo chętnie poznamy szczegóły. Pozdrawiamy
Dzień dobry, jeśli nie uzyskała Pani pomocy ze strony koordynatorki to bardzo proszę o kontakt z panią Anną z kadr 223106307. Z robimy co w naszej mocy aby udzielić Pani zadowalającej odpowiedzi. Pozdrawiamy
Dzień dobry. Proszę o odpowiedź. Kiedy zostanie wprowadzony program który pozwoli na kupowanie przez pracowników pieczywa według nowych zasad. ?
Dziękuję za odpowiedź ale niestety jest ona bardzo wymijająca. Bardzo długo już trwa przygotowanie tego programu.
Putka Skarbka z Gór bardzo miła obsługa, szeroki wybór asortymentu, ale proszę Państwa to co koło Waszej piekarni się dzieje to jakieś Zoo szczurów. Siedzę z dzieckiem przed piekarnią, a obok mojej córki przebiega szczur, jestem przerażona. Przez Państwa stoliki ciężko jest się minąć choćby z rowerzystą.
Dzień dobry, dziękujemy za Pani opinię. Niestety, problem z gryzoniami dotyczy całego bazarku. Zgłaszaliśmy to do administracji, która zapewniła, że zajmie się tą sprawą. Pozdrawiamy.
Czy pracuje się u was po 8 h i jak wyglada praca w sobotę?
Witamy, dziękujemy za zainteresowanie warunkami pracy w naszej firmie. Prosimy o kontakt z biurem rekrutacji na rekrutacja@putka.pl lub 607 046 115. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Pozdrawiamy
Czy wszytskie wpisy są publikowane ? Czy wybierane tylko te pozytywne ? :)
Witamy, na naszej stronie znajdują się wpisy zarówno pozytywne jak i negatywne. Uważamy, że dzięki konstruktywnej krytyce możemy stać się lepszym pracodawcą. Chętnie poznajemy Państwa opinie i jeśli tylko możemy wprowadzamy usprawnienia. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu dzięki któremu współpraca odbywa się znacznie sprawniej. Niestety, część opinii jest niezgodna z regulaminem i dlatego zostaje zarchiwizowana przez administratora. Pozdrawiamy
Ceny pieczywa idą do góry a my dalej mamy możliwość robienia zamówień pracowniczych za minimum 40 zł. Kiedy to się zmieni?? Kiedy dostaniemy jakaś kartę rabatową lub deputat tak jak w konkurencjach? Jest to mega niesprawiedliwe że na piekarni i cukierni mają niektóre rzeczy za free lub po mniejszej cenie bez limitu a my ekspedientki musimy brać coś na siłę żeby te 40 zł uzbierać zwłaszcza jeśli są tylko 2 ekspedientki na punkcie.
Widać, że to jest ciężkie pytanie dla firmy. Na wszystko inne odpowiadają, ale nie na to, a szkoda. Chętnie byśmy się dowiedzieli jakie jest stanowisko firmy w tej sprawie.
Witamy, Aktualnie staramy się opracować system dzięki któremu zamówienia Pracowników będą wygodniejsze. Z uwagi na ilość punktów sprzedaży oraz pracowników jest to bardzo skomplikowane ale wierzymy, że już wkrótce naszym informatykom uda się znaleźć właściwe rozwiązanie. Pozdrawiamy
Tak z czystej ciekawości, czy wrócą jeszcze pikniki ? :)
Dzień dobry, mamy nadzieję, że sytuacja w przyszłości pozwoli na ich organizację. Pozdrawiamy
W zeszłym roku była rekompensata, za to że nie było pikniku , a czy w tym roku coś będzie ?