Opinie o eService Sp. z o.o.
Ciekawe jak ja wypadnę na rozmowie i czy dostane feedback, bo widzę, że niektórzy chyba mieli z nim problem. Ja planuje iść na młodszego analityka kredytowego. Jakie macie porady co do samej rozmowy?
Brak jakiejkolwiek informacji po 2 etapach rekrutacji. Miała być maksymalnie tydzień po, a minęło już 1,5 miesiąca... Nie polecam tracić czasu.
Przyznam, że myślałem, że na Oracle PL/SQL Deva się prześlizgnę ale okazało się, że minimum 3 lata doświadczenia trzeba mieć z podobnego stanowiska a tyle to jeszcze nie udało mi się jak na razie nazbierać. Z ciekawości też na oferty stażowe zerknąłem i akurat niczego z SQLem nie ma. będzie mimo wszystko tak staż planowany w najbliższym czasie?
Jak wygląda sytuacja w IT po przejęciu przez Global Payments? Chodzi mi szczególnie o obszar dostarczania i rozwoju oprogramowania dla GP.
Zwiększona liczba procedur przy wdrożeniach, ich kosmiczne godziny, przy których developer "dobrze było by żeby był" ( np. 5 rano ) no i wszystko na wczoraj. Co miało priorytet dzisiaj już jutro nie jest ważne.
w miare sprawnie, umówienie na dogodną godzine, bez zbędnych spotkań z pionkami. Długie oczekiwanie na feedback mimo zapowiedzi szybkeigo kontaktu zwrotnego
jedno mnie szczególnie zniechęciło, bo z czymś tak głupim (wybaczcie, inaczej nie jestem w stanie tego okrelić) nie miałem jeszcze do czynienia. Przy poruszeniu kwesti finansowych zostałem zapytany "jaki jest dla pana próg bólu jeżeli chodzi o wysokość wynagrodzenia?".
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jeśli już pojawiła się wzmianka o dziale IT to możecie cos napisać na temat pracy Administratora Aplikacji IT? od jakiegoś czasu jest już widoczna taka oferta i po prostu się nad nią zastanawiam. Ciekawi mnie przede wszystkim rozmowa rekrutacyjna, czego można się teraz spodziewać przy części technicznej?
Siemka, a na obsłudze akceptanta ktoś pracował? widzę ze nie ja jedyny teraz ofertami się zaciekawiłem. Wymagania generalnie z tego co czytam spełniam. Zaciekawiło mnie to, że podkreślają język polski na C1, czy dużo osób spoza kraju się zatrudnia na tym dziale? Jaki jest zespół? piszą o pracy w weekendy, noce, święta… jak to będzie płatne?
Cześć, zastanawiam się nad zaaplikowaniem na stanowisko regionalny opiekun klienta możecie coś więcej powiedzieć na ten temat? Jak wygląda dokładnie praca i jakie są widełki?
W jednej opinii ktoś wspominał jakiś czas temu, że zawsze mógł liczyć na wsparcie od swojego przełożonego, jak przy takim nastawieniu pracuje się jako Młodszy Spec od integracji oraz wsparcia technicznego? Oferta jeszcze z tydzień będzie dostępna a reflektuje wysłanie cv. pytanie czy warto? Co mnie czeka na rozmowie i jak oceniacie wdrożenie na stanowisko i późniejsza prace?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu eService Sp. z o.o.?
Jakie godziny pracy obowiązują w eService Sp. z o.o.?
W umowie są podane 8-16 lub 9-17, ale nie ma problemu z przychodzeniem o innych godzinach niż punkt 8:00 lub 9:00.
Do jakiego stopnia jest to elastyczne? Widzę, że możliwa praca zaczyna się od 8 a kończy o 17 tak? czyli można robić dla przykładu w niektóre dni tygodnia po 9 godzin a w inne po 6 / 7 czy to już nie wchodzi w grę?
Wiele zależy od działu w jakim pracujesz. W jednych działach godziny są sztywne z racji tego, że musisz wykonać pracę w danym czasie np odebrać telefon, są grafiki albo musisz zrobić coś z innymi osobami, dostępnymi w tym samym czasie. Są jednak działy, gdzie jest to elastyczne - zwłaszcza tam gdzie samodzielnie organizujesz sobie dzień pracy i zadania.
Warunki pracy zależą od działu i piastowanego stanowiska. Z autopsji mogę wypowiedzieć się jedynie na temat pracy szeregowego pracownika w dziale księgowości. Ze słyszenia, najlepiej jest raczej w IT, zważywszy na specyfikę tej branży, mają tam strefy relaksu, stół bilardowy itd. Najgorzej jest chyba w dziale obsługi klienta, gdzie siedzi się "na słuchawce", tam mierzona jest każda minuta spędzona na przerwie, trzeba pilnować statusów i być w gotowości do odebrania połączenia. Ale taka jest już specyfika pracy na słuchawce w każdej firmie. W samej księgowości była (nie wiem jak teraz) dobra atmosfera i ogólnie mili ludzie. Nie będzie przesadą jeśli powiem, że atmosfera była rodzinna. Praca nieco bardziej ambitna niż na typowym stanowisku G/L accountant w jakimś SSC, tu robi się raczej pełną księgowość wraz z podatkami i można się dużo nauczyć. Zawsze można było liczyć na merytoryczne wsparcie przełożonych. Wynagrodzenie niestety typowo "średnio rynkowe" a podwyżkę jaka mi się trafiła ciężko nazwać nawet inflacyjną. Bardzo dużo nadgodzin, które nie są wypłacane ani nawet do odbioru (bo oficjalnie nadgodzin w księgowości nie ma a praca ma być po prostu zrobiona). Zamknięcie roku np. wiąże się z siedzeniem po nocach. System księgowy na amerykańskich serwerach i odpalany przez wirtualną maszynę to istny dramat, możecie sobie wyobrazić jak to działa. Co do benefitów to na plus na pewno trzeba wspomnieć o rozszerzonym pakiecie w Lux Med ze stomatologią oraz naukę języków obcych z lektorem... i to tyle... są jeszcze owoce i (tu muszę przyznać) zarąbista kawa jeśli kogoś to podnieca. Kiedyś był dodatek urlopowy, ale ten został połączony z dodatkiem Bożonarodzeniowym (który swoją drogą nie powalał na kolana i był chyba zależny od zarobków). Mi osobiście przyszło do głowy, że świadczenia te zostały połączone w jedno, aby zaoszczędzić na ludziach, którzy zdążą zwolnić się do Bożego Narodzenia. Brak jakiejkolwiek kafeterii, bonów, czy premii rocznych (zaznaczam: nie wiem jak w innych działach i nie wiem jak ma się sytuacja w roku 2023... za moich czasów nie było takich rzeczy). Na plus zasługuje też komunikacja wewnątrzfirmowa oraz organizacja. Jak napisało się mail do HR, to zawsze ktoś odpisał i jak było coś potrzeba, to zawsze uzyskało się stosowną informację. Niby nic nadzwyczajnego, ale są w tym mieście firmy które nawet z tym mają problem... Możliwość awansu w dziale istnieje, choć "drabinka" w księgowości nie ma zbyt wielu szczebli, na szeregowych stanowiskach są po prostu: junior / mid / senior accountant. Zdarzały się awanse ale bez podwyżki - dramat... jedynie wpis do CV że dostało się awans, czyli typowe "będziesz miał(a) do portfolio). Jakakolwiek decyzja dotycząca awansu, czy podwyżki (i pewnie potencjalnych benefitów również) musi zostać zaakceptowana przez centralę w USA, która raczej mocno trzyma się za kieszenie. eService nie ma nawet w tej kwestii autonomii i to jest największą bolączką tej firmy wg mnie.
Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku Młodszy Specjalista ds. KYC/AML ? Ogłoszenie pojawiło się drugi raz w ciągu kilku miesięcy i nie wiem czy warto składać CV.
Rozważam rozpoczęcie współpracy z firmą od września o charakterze agenta. Czy ktoś mi powie jak wygląda lojalka? Czy mogę wykonywać dalej działalność w branży ubezpieczeniowej i kredytowej? Oraz czy podstawa jest stała czy od czegoś zależna?
Lojalka nie wyklucza ubezpieczeń , kredyty teoretycznie też nie koliduje ale tutaj kwestia PKO BP, nie mniej nie ma szans realizować wyniki pozwalające na satysfakcjonujące wynagrodzenie i robienie coś innego. Podstawa jest niezależna od zrealizowanego wyniku
Jest teraz masa praktyk w różnych działach, w którym z nich ma się największą szansę zostać na stałe w firmie? Może w Zespole Reklamacji? Ciekawa jestem, jakie jest wynagrodzenie takiego praktykanta na umowie-zlecenie (nie, nie utrzymuje mnie mama :3) PS. Znów jest nabór na controlling managera. Co to oznacza? :)
Widzę że po 5 miesiącach jest znowu ogłoszenie że eService szukają Kierownika Kontrolingu. Zastanawiam się czy nie aplikować, tylko wygląda na to że coś duża fluktuacja albo HR nie umie wybrać kandydata albo firma okazuje się nieatrakcyjna... Czy ktoś z pracowników może zasugeruje czy warto aplikować? czy rekrutacja to ustawka?
Oferta pracy powróciła po 4 miesiącach, bo skapitulował manager, który do firmy dołączył po zakończeniu okresu wypowiedzenia w poprzedniej firmie. Śmiało aplikuj - gorszy/gorsza na pewno nie będziesz.
tak jak napisał poprzednik - osoba (pewnie) skapitulowała... inna sprawa, że firma jest w okresie przejścia.. więc może też nie było takiej osobie łatwo.. weź pod uwagę tylko jedno - tobie też może się w tej firmie nie spodobać..;-) prawo murphiego z powracającym ogłoszeniem o wakacie (opis stanowiska jak papier - przyjmie wszystko, a potem realia;-)) A ostatnio nie podoba się wielu... stąd powracające ogłoszenia...
Pracował ktoś z Was jako Praktykant w firmie eService Sp. z o.o.? Powiecie, na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?
Hej, zależnie od działu stanowiska praktykanckie się różnią. W moim dziale praca ta była dość przyjemna i prosta, jednakże ciężko potem awansować na coś wyżej. Jak praca dla studenta to spoko ale na dłuższą metę ciężko. Wynagrodzenie całkiem git.
A ta prosta i przyjemna praca to coś konkretnego czy dawali takie obowiązki typu ksero i robienie kawy? ;) Bo czasem też się tak zdarza, a ja jednak wolałabym czegoś się nauczyć na praktykach. A mogłabyś podać chociaż widełki tego wynagrodzenia? I czy trudno jest w ogóle się do nich dostać na praktyki?
OK, nie ma awansów, ktoś też tu pisał że ciężko z podwyżkami. Rozumiem, że sami nie dają, a jak ktoś zawnioskuje to jak na to reagują? Uważam że za dobrą pracę jednak należy się podwyżka po czasie :/ I w ogóle skoro nikt prawie nie awansuje to kogo biorą do kierownictwa? Z zewnątrz tylko rekrutują?
Czy godziny pracy są w eService są elastyczne czy z góry narzucone przez przełożonych ? Głównie interesuje mnie ta kwestia w dziale który zajmuje się rozliczeniami z akceptantem.
Dla ludzi pracujących w księgowości ta firma to strata czasu, jeśli liczą na jakiś awans. Dziwnym trafem Ci, którzy odeszli, robią całkiem niezłe kariery gdzie indziej.
a co za problem z tym awansem tutaj jest? płaska struktura i nie ma stanowisk? a co z samą w sobie pracą i obowiązkami?
A tego to nie wiem. Czyli co za problem z tym awansem jest tak ostatecznie? Pracujesz to chyba wiesz?
To ja już nie wiem gdzie to pytanie napisać, żeby ktoś kto wie odpisał. ;p A tak z ciekawości to wiadomo jak praca w hr wygląda? ilu ich w sumie jest?
(usunięte przez administratora)
Może trzeba wysłać informację pod ten adres. W Stanach na pewno zareagują i będą zainteresowani, taka moja rada. 10 Glenlake Parkway, South Tower, Suite 950 Atlanta, GA 30328
firma nie reaguje jak byli pracownicy łamią zakaz konkurencji - wniosek jeden sprzedawać bazy klientów może ktoś z PEP kupi
(usunięte przez administratora)
Hmm, ja już nie pracuję w ES, ale natrafiłem na ten dziwny wpis i postanowiłem zabrać głos. Rafał był moim kierownikiem (teraz już widzę jest dyrektorem) i to naprawdę fajny szef , bardzo sobie chwalę te lata naszej współpracy i mam dobre wspomnienia, a ten dziwny tekst wcale mi do niego nie pasuje. Wesoły, gadatliwy, pomocny, lubi pożartować, zaczepić, wysłuchać i to zaraz musi być romans? A do tego nawet nie jest żonaty (przynajmniej nie był jak odchodziłem). Ktoś tu chyba na GOWORK odwala jakąś dziwną akcję.
Dlaczego to (usunięte przez administratora) robicie? Pomyślcie jakie to może mieć konsekwencje? Oskarżanie o takie sytuacje to już cios poniżej pasa.
Ja odnoszę inne wrażenie . Atmosfera jest super, może jest to zależne od działu w którym się pracuje...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eService Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy eService Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eService Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 6 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy eService Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w eService Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.