Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Spzoo Nowy wpis
Pracownik

Focusa znam z innej strony, korzystam z ich usług. Z przykrością stwierdzam że obsługa klienta tu działa fatalnie, opiekunowie handlowi zmieniają się co chwila, już chyba 3 raz w tym roku, to niepoważne, za każdym razem kontakt z inną osobą a co za tym idzie mają duży problem personalny z utrzymaniem pracowników w firmie. Ich usługi też niestety nie działają, ciągle mają jakieś problemy techniczne, a aplikację mobilną raz udostępniają, później znowu wyłączają bo coś nie działa. Więc jeśli faktycznie Focus jest taki jak ich usługi i obsługa to jest to w takim razie fatalna firma.

Daniel
Były pracownik

W branży telekomunikacyjnej pracuję prawie od zawsze, znana mi była firma Focus doskonale, bo w poprzednich firmach korzystaliśmy z nich jako partnera i już wtedy były z nimi problemy. Znałem też opinie na jej temat które panują w branży że jest to beznadziejna firma, że nie przykładają uwagi do "dowożenia" usług które kupują od nich klienci czy partnerzy tylko liczy się kasa, że mało istotny jest tam człowiek. Mimo to aplikowałem i przyszedłem do firmy i to był największy błąd jaki popełniłem. Straciłem jedynie czas i nerwy. Zostałem zwolniony po 3 miesiącach pracy, bo mam mała córeczkę i zaraz będę miał drugą i dla firmy to był ogromny problem, ponieważ nie odbierałem telefonów po godzinach pracy np. w piątek o godz. 19, bo potrzebowałem urwać się chwilę wcześniej z biura do lekarza kiedy córka była chora, czy problemem były 2 dni pracy zdalnej w tygodniu na które z resztą umówiłem się z przełożonym gdy przyjmował mnie do zespołu, ale najwidoczniej zmienił zdanie. Na spotkaniu z kierownikiem i osobą z kadr, od "kierownika" usłyszałem że zaraz będę miał jeszcze drugą córeczkę więc on już teraz wie że nasza współpraca nie wyjdzie bo jestem za mało zaangażowany, a on szuka osoby która będzie pracować też po godzinach. Pomijam już sam grzecznie mówiąc, bałagan który panuje w firmie, usługi które wyglądają jak lizak wyciągnięty z pod szafy i na dodatek nie działają, ale i tak handlowcy mają je sprzedawać, stary sprzęt, biuro, układziki wewnątrz firmy które tworzą toksyczną atmosferę, jakieś chore zasady które wymyślili sobie właściciele z którymi nigdy i nigdzie się nie spotkałem. Dla nich jesteś jedynie pionkiem i niby to tylko biznes, ale biznes też ma pewne zasady moralne, które w tej firmie nie obowiązują. Z całego serca nie polecam pracy w tej firmie na żadnym stanowisku.

tez ojciec
Kandydat
 Pytanie
@Daniel

Kiedy Cię zwolnili? Pracowałeś za nowego zarządu? Zastanawiam się, czy się do nich rekrutować

Daniel Nowy wpis
Były pracownik
@tez ojciec

Tak, wszystko się zadziało już po wprowadzeniu nowego zarządu i zmian w strukturach. Nie polecam, idą po trupach do celu. Mają do tego gówniany system z lat '90 (wygląda jak Windows 2000) i poza zmianami w strukturach nie idą z rozwojem produktu tylko wyręczają się w tym innymi firmami trzecimi wykorzystując ich rozwiązania zamiast rozwijać swoje. Ponadto system ciągle się zawiesza. Wypowiedzeń od klientów maja więcej niż nowych sprzedaży.

Kinia Nowy wpis
Pracownik

Nie polecam tej firmy jako pracownik. Po przejęciu przez fundusz nastał nowy arogancki Zarząd, ale negatywne zjawiska nie zanikły, a doszło bezwzględne dążenie do realizacji targetów. Produkt nadal słaby. Klienci nadal niezadowoleni, zwłaszcza Ci mniejsi. Do tego mamy brak szkoleń, śmieszny marketing i szczątkowy HR. Oraz zadziwiające układziki - np. wszyscy wiedzą ze dana osoba ma byc zwolniona kilka dni przed nią.

Jula
Inne

Witam, wczoraj pojawiła się oferta dla Business Development Managera. Proszę o ocenę doświadczenia, ile stażu potrzeba by na spokojnie się zakwalifikować? Nie zostało to wprost określone w treści a potrzebuje mieć pewność

Kamil
Pracownik
@Jula

W sprzedaży pracują osoby które przeszły z marketingu czy HR, bez doświadczenia w sprzedaży, więc raczej nie wielkie.

Edyta
Inne
@Kamil

Sugerujesz przy tym rekrutacje wewnętrzne? Czy w takiej sytuacji nie można prosić o przeszkolenie? W ogłoszeniu dla Business Development Managera nie pokazała mi się o nim wzmianka, stąd wątpliwości

Anonim
Pracownik
@Edyta

Bo szkoleń nie ma, chyba że zrobi Ci je kierownik, albo kolega z zespołu :D Firma nie traci czasu na szkolenie pracowników wgl. a w sprzedaży to już szczególnie.

Natka Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Jula

Trzymaj sie jak najdalej od tej firmy dla własnego dobra, nie warto marnować na nią czasu. Brak szkołeń, onboarding szczątkowy, przestarzaly i niedziałąjący produkt, wsciekli Klienci. HR i MRK szczątkowy. Wystarczy?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Cześć, dzwoni do mnie HH i robi wywiad, potem jest umawiana rozmowa. Przebieg rozmowy konkretny i rzeczowy. Na pytanie dlaczego szukają osoby słyszę, że potrzebują większych kompetencji. Po rozmowie dowiaduje się od HR, że w przeciągu roku to 3 rekrutacja na to stanowisko.

Pytania

Czy warto przyjść do tej firmy? To nie naturalne, że tak szybko zmienia się osoba na tym stanowisku?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Kamil
Pracownik
 Pytanie

Moja negatywna, choć prawdziwa opinia o tym, ze pracuje się w focusie zle, po raz kolejny została usunięta! @Pracodawca zamiast kasować opinie weź je sobie w końcu do serca! Pracujemy w okropnym starym biurze, w którym brzydko pachnie do tego mamy stare sprzęty! Nawet jak otrzymujemy nowe to używane! Kiedy była czyszczona klimatyzacja żebyśmy nie potrulo?! Dlaczego do budynku ponoć można przychodzić ze zwierzętami a my nie mozemy?

Pracodawca

@Kamil

Dziękujemy, że podzieliłeś(aś) się z nami swoimi odczuciami i bardzo nam przykro, że są one negatywne. Każdy komentarz jest dla nas cenny i wyciągamy z nich wnioski, jednak będziemy wdzięczni za komunikowanie ich bezpośrednio do działu, który ma na niego wpływ - wiesz gdzie nas szukać :) Jeśli chodzi o sprzęt - jako firma technologiczna przywiązujemy szczególną wagę do tematu eco friendly, dbamy o naszą planetę i każdy sprawny sprzęt wykorzystujemy ponownie, przygotowując go wcześniej dla każdej nowej osoby. O Biuro Warszawskie dba Staff sprzątający, który nieustannie pilnuje porządku w każdym zakątku biura. Niemniej wszyscy dbamy o nasza służbową przestrzeń, więc dziękujemy za komunikat i na pewno zwrócimy uwagę na to, aby pracowało się jeszcze czyściej i przyjemniej. Zwierzaki kochamy z całego serca, jednak troszczymy się o przebywających w biurze alergików, którym staramy się zapewnić jak największy komfort pracy.

Monika
Pracownik
@Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

@Kamil zgadzam się z Tobą. Samo usuwanie negatywnych opinii pokazuje jaki jest standard podejścia do problemu. Jako firma IT dbają o planetę to cenne, żeby tylko zaczęli też dbać o pracowników dając im odpowiednie warunki i sprzęt do pracy.

Krzysiek
Były pracownik
@Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Dziekujemy za opinie, a moją skasowaliście :) skłoniliście mnie tym do dłużej wypowiedzi, którą opublikuje również w innych miejscach gdzie juz nie bedziecie mogli jej usunąć :) Pracuje w focusie od wystarczającego czasu żeby zauważyć że wciskacie ludziom notorycznie umowy na zlecenie i b2b, ludzie pracują na sypiącym się sprzecie, laptopy ciagle sie zawieszaja i przegrzewaja, jestescie w stanie zwolnic pracownika z dnia na dzien lub pisemnie wysylajac wypowiedzenie poczta, obiecujecie szkolenia ktorych nie dajecie. W focusie nie ma zadnej kultury organizacji, prawa pracownika wynikajace z kodeksu pracy sa traktowane jako benefity pracownika, brak strategii i zarzadzania powoduje konflikty miedzy dzialami, nowe obowiazki sa wciskane pracownikom bez adekwatnego wynagrodzenia, wytykane i podkreslane sa bledy, natomiast nie ma form docenienia. Strata czasu i dla kandydatow i pracownikow

Perełka
Pracownik
@Monika

Jak tam jest okropnie. Odeszłam z pracy i jestem wolna. W Focusie nie masz wsparcia HR, który jest fatalny i nie możesz liczyć na pomoc tylko raczej na przekazywanie i powtarzanie tego co mówisz innym. Chodziła dziewczyna i opowiadała, że płakałam na spotkaniach. Szok = HR Zarząd posiłkuje się firmą zewnętrzną konsultantem, podchodzi trochę pod stalking, (usunięte przez administratora) i sadyzm więc niedługo to zgłoszę do sądu bo mam nagrania :)

Anonim
Były pracownik
@Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Nie oszukujcie tutaj przynajmniej z eco friendly. Właściciele nie inwestowali od wielu lat firmę przygotowując ją czysto pod sprzedaż. Firma tonie w starym sprzęcie, średnio laptopy kilka razy dziennie wywalają bluescreen. A "władze" firmy nie liczą się z ludźmi w żaden sposób, nie podoba się to nara, nie jesteś potrzebny to nara, nie pracujesz po pracy to nara.

Ciekawski
Inne
 Pytanie

Czy sprzedaż firmy i nowe władze, świadczą o tym, że będzie lepiej?

Anonim
Były pracownik
@Ciekawski

Ciężko stwierdzić, wprowadzają teraz korpo zasady bo przyszedł prezes Atmana którego z jakiegoś powodu wywalili i dyrektor który co rok ma nowy stołek. Więc ciężko stwierdzić czy będzie lepiej, ale na pewno idą po trupach do celu. Więc jest duuużo więcej lepszych firm niż tracić czas na tą.

anonim
Inne

Cześć, jak bardzo mozna być zintegrowanym z zespołem obecnie w firmie? Myślę o perspektywie PHP Deva w kontekście pracy zdalnej. Widziałem niektóre opinie dotyczące atmosfery, ona jest jednak dla mnie dość istotna… Opowiecie o elastyczności w związku ze zmianą projektu w jego trakcie? Widnieje taka opcja w treści, ciekaw jestem czy to dość częste? Ocenicie proszę warunki? Na razie się przyglądam.

Misiek
Pracownik
@anonim

Poczekaj aż się zmienią menagerowie, kupili firmę i teraz może być tylko lepiej. Na plusy: - It zgrane - duża swoboda - praca w Łodzi i zdalna Na minusy: - stara technologia - brak profesjonalnego produkt managera - robi co mu każe CTO - CTO to plus i minus. Plus jest taki, że zaraz go nie będzie

anonim
Inne
@Misiek

Uszczegółowisz technologie z której się korzysta? Ciekawi mnie czy faktycznie jest tak stara jak piszesz. Mimo wszystko dział IT prócz zgrania też jest doświadczony? Na spokojnie ogarną gdy wejdzie coś nowego? Tryb zdalny mi bardziej by odpowiadał, nie ogranicza to w żaden sposób zintegrowania w zespole?

Adam
Były pracownik
@anonim

Firma była szykowana pod sprzedaż więc właściciele jedynie pompowali balonik. Atmosfera nie jest ciekawa, bo poszczególne działy walczą ze sobą zrzucając na siebie poszczególne odpowiedzialności.

Pytanie
 Pytanie

Jak często w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 27 października na GoWork.pl, obiecują bogaty rozwój.

Kasia
Były pracownik
@Pytanie

Tam nie ma żadnych szkoleń, pracowałam tam i też mi obiecywali, a finalnie nie było żadnego szkolenia, a prezes sam powiedział że „on nie płaci za szkolenia”

Inne
@Kasia

Jest przy tym szansa na doprecyzowywanie stanowiska na którym szkolenia jednak nie były potrzebne? Tutaj chyba przytaczane są te zewnętrzne, skoro miałyby być płatne. Co natomiast z tymi wewnątrzzakładowymi? W ofercie dla Product Ownera o nich wspomniano

Piotr
Pracownik
@Pytanie

Nie robią szkoleń. Oszczędzają na pracownikach w każdy możliwy sposób czy to na rozwoju, dostępnych narzędziach czy zatrudniając głównie na B2B.

Ka_el
Pracownik
 Pytanie

Odszedłem z pracy i mogę opowiedzieć jak jest naprawdę. Czuje ogromną ulgę mimo , że nie pracuje tam od połowy września a oficjalnie od października. Czułem się (usunięte przez administratora), ciągłe statusy, mikro management i sprawdzanie w koło tego samego pokazuje brak zaufania, kompetencji w zarządzaniu i brak autorefleksji. Na informacje, że odchodzę, nie usłyszałem jaki jest powód, co mogą zrobić żebym został tylko po co zatrudniłem ludzi? Po to bo mi kazaliście - takie jest podejście do managera - rób co Ci mówimy a jak nie będzie efektów to Twoja wina i z tego Cię rozliczymy. Firma psuje się od głowy, atmosfera w działach oparta jest na (usunięte przez administratora), braku motywacji i niechęci do produktu firmy, który swoją drogą jest fatalny. Każdy, kto rozważa prace w tej firmie stanowczo odradzam, ludzie żałują po 2 tygodniach od zatrudnienia a po miesiącu już szukają nowej pracy ;) Przez ostatnie 8 miesięcy podjąłem najgorszą i najlepszą decyzje w moim życia. Najgorszą to praca dla Focusa, najlepsza odejście. W Focusie jest tak źle, ale tak źle, że mógłbym tu pisać wypracowania.

@obecny pracownik
Pracownik

Pracuję w firmie ok 2 lata i prawda jest taka, że jak chce ci się pracować i wykazujesz inicjatywę to jest to doceniane i nagradzane. Atmosfera jest wspaniała, dużo luzu i spontaniczności, są też czarne owce którym wszystko przeszkadza, wiecznie narzekają i mącą... ale z mojego doświadczenia wiem, ze takie przypadki można znaleźć w każdej organizacji.

1
Sprzedawca
Pracownik
@@obecny pracownik

Ja pracuje niedługo od tego roku. Może jest dużo luzu i spontaniczności. Mi brakuje standardów pracy, standardów HR i zarządzania. Firma podpisuje umowy tylko B2B, jest problem z urlopem jak się nie dogadasz przed podpisaniem umowy, premie widziałem w poprzedniej firmie, tu się nie zapowiada, że będę zarabiał tyle na ile się umawiałem przy podpisaniu umowy. Koledzy z innych zespołów też rzadko dostają premie, za to jesteś punktowany za każde niedociągnięcie. Brakuje wsparcia, są tylko oczekiwania. Mam nadzieje, że to się zmieni bo jest fatalnie.

K9
Pracownik
@Sprzedawca

Chętnie się wypowiem, bo trochę się zgadzam, a trochę nie i czytając ten komentarz mam wrażenie jakbyśmy byli na innych stanowiskach, a też jestem handlowcem. Jest dużo luzu i spontaniczności to prawda, zależy dla kogo jest to fajne. Wcześniej pracowałem w dużej korporacji i o własnych pomysłach mogłem zapomnieć, albo musiały przejść długą drogę decyzyjną, aby cokolwiek się ziściło, więc dla mnie firma jest ok mimo, że jestem tu krótko. Umowy UoP by się przydały, prawda, ale B2B to chyba standard wśród zatrudnień handlowców - tu jest to ok rozwiązane i nie odczuwam różnicy na umowie. Na premie też nie narzekam, mimo że jestem tu krótko i są wakacje = przestój.

Handlowiec
Pracownik
@Sprzedawca

Mi brakuje marketingu. Nie mamy leadów, nikt nas nie zna a jak już ktoś jest zainteresowany to nikt nie chce kupić ze względu na produkt. Przez ostatni półtrora roku ze sprzedaży odeszło połowę zespołu , plus rotacja non stop na stanowiskach managerskich. Idę na spotkanie miedzy działowe i zamiast słuchać pomysłów i planu działania to słucham narzekania. Przez 6 miesięcy non stop wytykane są mi błędy. Premii w sprzedaży nikt nie dostaje od 3 miesięcy. Najgorsze są spotkania z teoretykami. Są to dwie osoby, które wytykają błędy i myślą, że są couchami. Nie rozumieją że tego badziewia się nie da sprzedać. Już mam dosyć i nie ma z tym do kogo pójść. HR to dziewczynka, która jeszcze studiuje a manager odchodzi.

Taka prawda
Inne
@Handlowiec

Każdy kolejny przełożony marketingu jest gorszy od poprzedniego, ale obecna manager bije wszystkich na łeb! Chyba nie da się być mniej kompetentnym.

aaa
Inne

Ktoś jeszcze w maju pytał o pracę jako copywriter i przytoczył przy tym kwotę 5300 zł, chodziło o netto, tak? czemu nikt nie odpowiedział? Zastanawia mnie to ponieważ mam przed sobą ofertę z początku roku, gdzie były widełki od 8000 zł do 12 000 zł, czyli ta ósemka na spokojnie jest gwarantowana? Da ktoś znać jak się pisze teraz pod spółką? I jak te 12 zgarnąć?

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. traktuje ludzi?

Kamil
Pracownik

Jak będziecie kasować moje opinie to w końcu udzielę wywiadu o Focusie i wyjdzie prawda na jaw

Pracodawca

@Kamil

Dziękujemy za informację, natomiast w pierwszej kolejności zachęcamy do podzielenia się spostrzeżeniami osobiście, jesteśmy do Twojej dyspozycji i wierzymy, że wspólnie uda nam się rozwiązać nawet najtrudniejszy problem.

Pracodawca

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Każde komentarze czytamy i staramy się nie pozostawiać bez odpowiedzi. Zależy nam, aby pracownicy czuli się komfortowo w swoim środowisku pracy, dlatego będziemy wdzięczni o zaadresowanie szczegółowych informacji do odpowiednich osób wewnątrz organizacji. Jedynie znając szczegóły możemy odnieść się do Twojej opinii i podjąć dalsze działania.

Nick
Kandydat

Szkoda czasu. Dwie godzinne rozmowy + zadanie zajmujące sporo czasu i po tym wszystkim.. brak jakiejkolwiek odpowiedzi.

Pracodawca

@Nick

Cześć - dzięki za feedback ale z naszych (HR) zapisów w systemie wynika, że każda z osób uczestniczących w naszych Assessment Centers dostaje zwrotne informacje. Sprawdź proszę spam - może nasz mail wpadł do złego folderu. W przypadku pytań, prosimy o kontakt na priv - masz nasze namiary ;)

Business Development Represent
Kandydat
 Pytanie
@Nick

Biorę udział w rekrutacji na stanowisko Business Development Representative. Czy firma realizuje obietnice z rozmowy, ma kulturę organizacyjną i dobrze się pracuje w zespole? Opinię trochę mnie przerażają a ogłoszenie w treści w ciągu 2 msc było juz kilka razy reedytowane razem ze stawką która można zarobić co martwi z perspektywy HR i Managerów czy na pewno wiedzą czego chcą?

Pracodawca

@Business Development Represent

Na ten moment nasza rekrutacja na stanowisko BDR dobiegła końca, natomiast jeśli zostawiłe(a)ś po sobie ślad i będziemy mieli wspólny mianownik to na pewno się do Ciebie odezwiemy. Warto zaznaczyć, że mieliśmy dwie różne rekrutacje: Business Development Manager i Business Development Representative (dwa różne poziomy doświadczenia i dwie różne stawki), być może stąd Twoje spostrzeżenie odnośnie różnych wynagrodzeń. Jeśli chodzi o proces rekrutacji - nie dajemy sobie wzajemnie żadnych obietnic, są jedynie ustalenia, które wspólnie kreujemy i spisujemy tak, aby obie strony były zadowolone i w przyszłości nie było żadnych nieścisłości. Zespół marketingu jest fantastyczny; są to młode, energiczne i pełne pasji osoby - zachęcamy do śledzenia naszych aktywności, które są kreowane właśnie przez ten Team. Jeśli chodzi o opinie, są one zawsze i wszędzie. Zdarzają się niemiłe komentarze, natomiast każde słowa przyjmujemy do siebie i robimy wszystko, aby każdy wspomniany obszar ulepszać i doskonalić :)

Zrekrutowany
Pracownik
 Pytanie
@Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Szanowny dziale @HR i @Pracodawca rozumiem, że usuwanie negatywnych opinie rzutujących na niekompetencje pracowników HR jest dla Was wygodniejsze, niż zmiana podejścia do ludzi. GoWork to nie jedyne miejsce gdzie mogę podzielić się tym jak mnie potraktowaliście, przy kolejnym usunięciu mojego wpisu, wrzucę Wam post na Social Media i napiszę do zarządu na LN, warto, żeby wiedzieli jak traktujecie ludzi. Konkludując, napisaliście, że rekrutacja jest zawieszona. W czerwcu dostałem ofertę od pracownika HR na maila, którą zaakceptowałem. Do pracy miałem przyjść w lipcu. Dostałem informację, żebym pojawił się w sierpniu bo wtedy będzie osoba, która mnie wdroży. Zrezygnowałem z pracy, wiadomość o sierpniu w ostatniej chwili przed przyjściem do pracy w lipcu była zaskoczeniem, mimo to nie szukałem innej pracy, wierząc, że sierpień to ostateczny termin. Jak to się skończyło? Brak informacji, cisza i brak odpowiedzi na maile, sms oraz nieodbieranie telefonu. Wystarczyło odebrać i powiedzieć, że jest to nie aktualne. Poczułem się (usunięte przez administratora) zignorowany i zlekceważony. Pokazuje to kulturę organizacyjną i profesjonalizm osoby, która najpierw mnie (usunięte przez administratora) a potem potraktowała jak spam. Dzwonienie i przepraszanie, że to nie jest Wasza decyzja tylko Zarządu, pokazuje jak pracownicy podchodzą do organizacji i kulturę wypowiedzi. Nigdy nie słyszałem o podobnym przypadku dlatego lepiej, żeby ta informacja została na tym portalu, niż przeniosła się na social media. Udało mi się skontaktować z osobami z zespołu do którego miałem dołączyć, teraz wiem, że

Pracodawca

@Zrekrutowany

Dziękujemy za informację. Bardzo nam przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Sprawa jest rozpatrywana przez Zarząd i dołożymy wszelkich starań, aby ją wyjaśnić i wrócić do Ciebie z odpowiedzią.

Administrator

Chciałbym pracować jako Copywriter w mieście Warszawa. Czy rzeczywiście można zarobić 5300 PLN? W jakich firmach?

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?

KO98
Pracownik
@Pytanie

Partnerskie :) Pracuję w Focusie już kolejny rok i chce przepracować w nim kolejne lata. Jeśli pojawia się problem, to śmiało możesz uderzyć do każdego z managerów. Mimo napiętych grafików, zawsze zostanie wygospodarowana dla Ciebie chwila, aby porozmawiać. W organizacji jest rodzinnie i wesoło. Zapraszamy :)

Agnieszka
Inne
@KO98

Rozumiem że to kierownictwo ma napięte grafiki... A skoro jesteś pracownikiem to powiedz mi czy Wy też w takim razie macie napięte grafiki, tak jak kierownictwo? Czy pracujecie standardowo po 8h? :)

KO98
Pracownik
@Agnieszka

Standardowo ;) Jak sobie zaplanujesz dzień, tak go przepracujesz, kwestia samodzielnej organizacji czasu.

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Zależy od działu, ja mogę napisać za nasz dział. Jest nowa kadra managerska, która podchodzi po ludzku z pomocą i wyrozumiałością. Są ustalone zasady i jasne ustalenia. Ja na swojego przełożonego mogę liczyć. Pracuje w Focusie kolejny rok, mam doświadczenie też z innych organizacji więc mam porównanie i lepiej trafić nie mogłam.

Ilona
Inne
@Pracownik

Super. A w jakim dziale pracujesz? Myślisz że w innych też jest tak dobrze? Może spróbuje wysłać CV

Czy Aplikować?
Kandydat
 Pytanie

Hej, Znalazłam ofertę pracy w Telecom. Przeczytałam wszystkie poniższe opinie. Z pierwszych wynika, że początki firma miała trudne. To trochę zrozumiałe. Jest sporo wpisów z okresu 2015-2017. Czy może ktoś napisać, jak jest teraz? Czy coś się zmieniło od tego czasu? Czy kierownictwo jest to samo? Zastanawiam się, czy nie aplikować, ale mam mieszane uczucia po przeczytaniu Waszych doświadczeń. Będę wdzięczna za pomoc.

1

Pracodawca

@Czy Aplikować?

Dzień dobry, zachęcamy do aplikacji ;) Bardzo chętnie rozwiejemy twoje wątpliwości, więc jeśli chciał(a)byś złapać się na krótkiego calla w tym temacie, to śmiało pisz - m.dachniewska@focustelecom.pl

Pracownik
Były pracownik
@Czy Aplikować?

Zmieniała się kadra managerska, firma korzysta usług Consultingowych. Jest zupełnie inna atmosfera i inny system zarządzania. Oczywiście na lepsze. Jasne i realne cele oraz wsparcie przełożonych. Wszystko oczywiście zależy od szefa, co człowiek to inne podejście. Od znajomych słyszę bardzo dobre opinie i żałuje, że już nie jestem w Focusie w marketingu.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Nie, w oddziale w Warszawie wszyscy planują pracę na 8h.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

AM
@Pytanie

Tak ma

Kazimierz
Inne
@AM

A czy poza prywatną opieką medyczną oferują jeszcze jakieś dodatki do pensji? Może premia roczna lub bony świąteczne?

były

Ja zawsze słyszałem od przełożonego: w FT nie ma nadgodzin! I tu pojawiało się pytanie: To czemu pracuje po 9-10h dziennie i nie dostaje za to pieniędzy? No cóż, pytanie bez odpowiedzi.

Never mind
@były

Bo w Focusie nie ma nadgodzin! Jest pasja do pracy i zamiłowanie. Za które nikt nie płaci oczywiście. Ludzie wypaleni po latach siedzą po 8 godzin, a czasem i krócej i mają to gdzieś. Nie chcą tracić nerw na takie podejście.

Kazimierz
Inne
@Never mind

Z tego co piszesz zrozumiałem, że zostawanie dłużej w pracy jest dobrze widziane. Jeśli nie ma płatnych nadgodzin, to może warto zawnioskować o odebranie tego czasu jako dodatkowy dzień wolny. Takie rozwiązanie mogłoby być z korzyścią dla pracowników. Co o tym myślisz?

mt95
Były pracownik
@Kazimierz

"nie ma płatnych nadgodzin" to jest łamanie prawa, więc polecałbym na początek trzymać się zapisów prawa dla etatowców, a potem dopiero sugerować inne rozwiązania.

MeMey
Pracownik
@mt95

Pracuję od jakiegoś czasu i nie zdarzyło mi się siedzieć po godzinach. Z benefitów oprócz opieki medycznej jest system multisport. Na ostatnie święta wprowadzono prezenty dla pracowników, premii świątecznej brak.

1
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Potencjalny pracownik
Kandydat
 Pytanie

Zastanawia mnie to co piszesz, aktualnie wisi ogłoszenie o pracę, gdzie widnieje informacja o kwocie netto 7000- 9000 +vat. Na pierwszym etapie rekrutacji otrzymałem informację, o miesięcznym wdrożeniu i umowie właśnie na taką kwotę w oparciu o kontrakt B2B. Rozmowa uważam, że bardzo pozytywna. Informacja, że pracuje się w godzinach 9:00 -17:00. Swoboda w planowaniu działań. Czeka mnie niebawem 2 etap rekrutacji, gdzie mam otrzymać materiały i po 30 minutach- czeka mnie scenka do odegrania. Możesz coś o tym napisać? Czy wchodząc do organizacji, też miałeś wrażenie, że działają na zasadzie partnerstwa? Jak długo tam pracowałeś?

1
ahah
Były pracownik
@Potencjalny pracownik

chyba się komus z firmy odpisalo na nie ten komentarz :-)

Hanna
@ahah

Chyba dobry! Ale ciekawe co firma cytowała bo ten pierwszy komentarz cały ukryty, musiały tam być jakieś przekleństwa albo poleciały nazwiska...

Monika
Kandydat
 Pytanie

Jakie są godziny pracy?

Hanna
Inne
@Monika

A chcesz tam pracować? Ja się właśnie zastanawiam nad zaniesieniem cv, ale to chyba po nowym roku dopiero.

Zostaw merytoryczną opinię o Focus Telecom Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Focus Telecom Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii