Trust Investment S.A.

4.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Trust Investment S.A.

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Wojciech Mochocki

Pracownik firmy - CFO

13.11.2023 08:11

Czym zajmuje się Państwa firma?

Wojciech Mochockiikona wywiad

W Trust Investment realizujemy projekty deweloperskie w sektorze nieruchomości mieszkaniowych oraz komercyjnych. Większość dotychczasowych projektów zrealizowaliśmy w województwie świętokrzyskim, natomiast prowadzimy działalność na terenie całej Polski. W ciągu ostatnich pięciu lat wykonaliśmy kilkanaście projektów komercyjnych, wśród których znajdują się: Park Handlowy w Małogoszczy, Park Handlowy w Bytomiu oraz Lidl w Kielcach przy al. Szajnowicza-Iwanowa. W marcu 2023 roku ukończyliśmy prace budowlane oraz uzyskaliśmy pozwolenie na użytkowanie pierwszej realizacji mieszkaniowej — inwestycji Moja Klonowa w Kielcach. Została ona już w pełni skomercjalizowana, a klucze do lokali trafiły do rąk mieszkańców.

Jakimi projektami zajmują się Państwo obecnie?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Aktualnie realizowanymi przez nas inwestycjami są: Nove Ślichowice, Sky Trust oraz Rezydencja Sikorskiego w Kielcach, Stacja Kopernik w Częstochowie, Rezydencja Centrum w Gliwicach, a także Panorama Struga w Radomiu. Wymienione projekty znajdujące się w fazie realizacji stanowią łącznie blisko 32 000,00 m2 powierzchni użytkowej mieszkań oraz lokali usługowych.

Gdzie znajduje się siedziba Państwa firmy?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Siedziba naszej firmy zlokalizowana jest w Kielcach, przy ulicy Robotniczej 1, gdzie na co dzień pracuje większość Zespołu. Osoby odpowiedzialne za realizację i sprzedaż poszczególnych inwestycji pracują odpowiednio – w biurach Budowy i biurach Sprzedaży zlokalizowanych przy poszczególnych inwestycjach.

Czym Pan zajmuje się w firmie? Proszę powiedzieć nam coś o sobie i swoim doświadczeniu zawodowym.

Wojciech Mochockiikona wywiad

Jestem absolwentem Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach — w 2015 roku uzyskałem tytuł magistra na wydziale Budownictwa i Architektury. Moja przygoda z Uczelnią trwała jednak dłużej, ponieważ tuż po studiach zdecydowałem się na karierę naukową, a w 2022 roku uzyskałem tytuł doktora w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych. Równocześnie od 2015 roku pracowałem w branży budowlanej, a od 2020 roku jestem członkiem Zespołu Trust Investment. Pełnię funkcję Dyrektora Finansowego i Dyrektora ds. Administracji. Zajmuje się przygotowaniem oraz realizacją polityki finansowej całej grupy kapitałowej. Jestem odpowiedzialny za budżet firmy, funkcjonowanie systemu księgowości, wewnętrzny obieg dokumentów oraz codzienne funkcjonowanie biura. Ponadto nadzoruję współpracę z naszymi partnerami finansowymi. Prywatnie interesuję się nowinkami technicznymi, rynkiem finansowym oraz jestem miłośnikiem literatury z zakresu rozwoju osobistego.

Jak wyglądały początki Państwa firmy?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Początki Trust Investment sięgają 2015 roku, kiedy to firma rozpoczęła działalność w branży nieruchomości, opierając się na funkcjonującej już firmie rodzinnej. W 2017 roku zrealizowany został pierwszy projekt – Park Handlowy Fut Park w Suchedniowie, do którego dołączyli kluczowi najemcy (Rossmann, Pepco, Media Expert, Mrówka). Na 2020 rok przypadła realizacja i komercjalizacja dwóch kolejnych parków handlowych w Małogoszczy i Bytomiu. W latach 2021 – 2022 zakończyliśmy budowę sklepu Lidl w Kielcach oraz wybudowaliśmy 10 supermarketów Stokrotka. Przełomowym momentem był dla nas 2021 rok, kiedy to wbiliśmy przysłowiową „pierwszą łopatę” pod budowę pierwszej inwestycji mieszkaniowej – osiedla Moja Klonowa. Budowa ta została ukończona wiosną 2023 roku. Obecnie realizujemy już kilka nowych inwestycji w różnych częściach Polski. Naszym głównym celem jest podnoszenie standardu życia ludzi w całej Polsce, nie tylko w największych aglomeracjach, ale również w mniejszych miastach.

Jakimi wartościami kieruje się Państwa firma?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Biznes to nie tylko nowe inwestycje, sprzedaż oraz generowane zyski. Zgadzam się w tej kwestii ze słowami Henryego Forda, że: „Interes, który nic poza pieniędzmi nie przynosi, jest złym interesem.” Myślą przewodnią w Trust Investment jest człowiek, dlatego założenia biznesowe traktujemy jak misję. Uważamy, że realizacja wyznaczonego celu wymaga profesjonalnego oraz przejrzystego planu, który krok po kroku prowadzi do sukcesu. Zdając sobie sprawę z nieuchronnych skutków zmian klimatycznych, stawiamy na jak najbardziej ekologiczne rozwiązania i walczymy o zachowanie możliwie największych terenów zieleni w obrębie inwestycji. Możemy pochwalić się między innymi zakupem i montażem 15 budek dla Jerzyków we współpracy ze “Stowarzyszeniem Częstochowa Przyjazna Jerzykom - Jerzyk w Dzielnicy Stradom”, przy inwestycji Stacja Kopernik w Częstochowie. Kolejnym działaniem proekologicznym stosowanym przez nas jest wdrażanie w inwestycjach systemu Smart Home, pozwalającego na znaczne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Rynek nieruchomości charakteryzuje się bardzo dużą konkurencyjnością. Dodatkowo klienci szukający mieszkań są coraz bardziej świadomi i wymagający. Nie ma w tym zresztą nic dziwnego, ponieważ często zakup mieszkania jest inwestycją na całe życie. Jako Trust staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i realizować inwestycje z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Nasze projekty podążają za najnowszymi trendami architektonicznymi, a w ich realizację angażujemy najlepszych partnerów. Jako przykład mogę tu wskazać zaangażowanie duetu Paprocki&Brzozowski w realizację projektu wnętrz inwestycji Sky Trust w Kielcach. W naszych działaniach stawiamy na wykorzystanie nowoczesnych technologii, o czym świadczy wdrożenie systemu inteligentnego domu Smart Home, zainstalowanego w każdym mieszkaniu inwestycji Moja Klonowa. System ten umożliwia sterowanie za pomocą aplikacji mobilnej: oświetleniem, ogrzewaniem, wybranymi obwodami elektrycznymi oraz doprowadzeniem wody do mieszkania.

Jak wygląda obecnie branża nieruchomości?

Wojciech Mochockiikona wywiad

W ostatnich trzech latach cała branża zmagała się z licznymi trudnościami — najpierw tymi wywołanymi pandemią, następnie inflacją, wzrostem kosztów budowy oraz globalnymi zawirowaniami wywołanymi wojną na Ukrainie. Mimo tych problemów był to dla nas dobry czas. Udało nam się rozpoczynać kolejne inwestycje, cieszące się dużym zainteresowaniem klientów. Jest to zasługą całego Zespołu Trust Investment, który każdego dnia pracuje nad jasno wytyczonym celem – zameldowaniem się w czołówce polskich deweloperów.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Nasze inwestycje realizujemy kompleksowo, począwszy od zakupu gruntu, poprzez projektowanie, budowę, sprzedaż, aż po przekazanie kluczy właścicielowi lub najemcy. Nad każdym etapem tego procesu czuwają członkowie Zespołu Trust Investment, których na chwilę obecną jest ponad 40. Cała nasza organizacja składa się z kilku działów odpowiedzialnych za poszczególne obszary. Dział Ekspansji odpowiada za proces poszukiwania, selekcji oraz zakupu gruntów pod zabudowę. Członkowie Działu Projektowego przeprowadzają proces uzyskania Pozwolenia na Budowę, koordynując wszystkie aspekty projektu oraz procesu administracyjnego. Zadaniem Działu Realizacji Inwestycji jest pomyślna realizacja poszczególnych projektów budowalnych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Dział Sprzedaży organizuje proces związany ze sprzedażą mieszkań oraz lokali usługowych, a także promocję poszczególnych inwestycji. Dział Finansowo-Administracyjny odpowiada natomiast za bieżące funkcjonowanie całej grupy kapitałowej oraz zarządzanie finansami. Z uwagi na realizację jednocześnie kilku inwestycji, najliczniejszym działem w firmie jest Dział Realizacji Inwestycji, a najpopularniejszymi stanowiskami – Projekt Manager oraz Dyrektor Budowy.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Proces rekrutacji w naszej firmie najczęściej jest dwuetapowy. Najpierw spotykamy się z osobami, które przesłały do nas najbardziej interesujące CV. Z ramienia Trust w spotkaniu uczestniczy osoba zarządzająca danym zespołem oraz specjalista HR. W trakcie rozmowy staramy się wyselekcjonować osoby z największym potencjałem do finalnego etapu rekrutacji. Kandydat na tym etapie ma okazję do zaprezentowania swojego doświadczenia zawodowego, umiejętności, celów zawodowych, zainteresowań oraz oczekiwań finansowych. Drugi etap, polegający na rozmowie z Członkami Zarządu, służy podjęciu ostatecznej decyzji związanej z zatrudnieniem konkretnego kandydata.

Czy przekazują Państwo kandydatom informację o wynikach rekrutacji?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Wszystkich kandydatów, którzy nie przeszli pierwszego lub drugiego etapu rekrutacji informujemy o tym fakcie. Naszym celem jest przeprowadzenie całego procesu w możliwie miłej i nieskrępowanej atmosferze. Chciałbym też zaznaczyć, że każda osoba, która przejdzie proces rekrutacji i wykaże się ambicją oraz wysokim zaangażowaniem w pracę, może liczyć na duże perspektywy rozwoju związane z awansem i lepszymi warunkami finansowymi.

Jak wygląda proces wdrożenia nowych Członków Zespołu w Państwa firmie?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Naszym celem jest jak najlepsze zadbanie o członków zespołu Trust Investment. W moim przekonaniu proces wdrożenia jest jednym z najistotniejszych i determinuje możliwość szybkiego zaprezentowania swojej wartości i wpływu na organizację przez nowych członków zespołu. Proces wdrożenia ma miejsce jeszcze przed rozpoczęciem pracy, ponieważ na etapie rekrutacji każdy kandydat ma dokładnie sprecyzowane oczekiwania oraz wyzwania, przed którymi go stawiamy. Pierwszy dzień pracy nowego Członka Zespołu rozpoczynamy od przedstawienia go aktualnemu Zespołowi. Następnie oprowadzamy go po naszym biurze oraz prezentujemy wybrane stanowisko pracy. Przeprowadzamy szkolenie BHP oraz instruktaż stanowiskowy. Kolejnym etapem onboardingu jest prezentacja wewnętrznych procedur i schematów organizacyjnych. Ostatnimi krokami są: wdrożenie przez bezpośredniego przełożonego, dokładne zapoznanie z obowiązkami oraz określenie ram współpracy i wspólnych celów. Chciałbym również wspomnieć o dodatkowych szkoleniach uzależnionych od stanowiska, które oczywiście gwarantujemy. W naszej wewnętrznej filozofii Zespół jest kluczowy. W związku z tym dbamy o to, żeby każda osoba czuła się dobrze, a dodatkowo – co może istotniejsze – żeby czuła się potrzebna.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój Członków Zespołu?

Wojciech Mochockiikona wywiad

W Trust rozumiemy, że sukces firmy jest zależny od rozwoju każdego z Członków Zespołu. W związku z tym stwarzamy każdej osobie szerokie możliwości podnoszenia kwalifikacji poprzez regularnie organizowane szkolenia, dotyczące między innymi: umiejętności negocjacyjnych, zarządzania czasem pracy, zarządzania zespołami, czy obsługi specjalistycznych programów. Staramy się też dbać o Zespół na co dzień poprzez zapewnienie owoców, przekąsek, czy kawy z ekspresu. W biurze posiadamy lodówkę na zimne napoje, która przydaje się zwłaszcza podczas letnich upałów. Przestrzeń biurowa w siedzibie Trust jest nowocześnie wykończona, a służący do pracy przestronny open space jest klimatyzowany. Członkom Zespołu Trust zapewniane są odpowiednie, dostosowane do stanowiska narzędzia pracy – telefon, laptop, tablet, samochód służbowy czy odzież ochronna. Wiemy, że nie samą pracą ludzie żyją, w związku z tym organizujemy dla Zespołu spotkania integracyjne, między innymi z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz świąt Wielkanocnych.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w najbliższym czasie?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Do końca października 2023 roku zespół Trust Investment powiększył się aż o 20 osób, co stanowi wzrost wielkości zespołu o 100% w stosunku do końca 2022 roku. Na końcówkę 2023 roku planujemy zatrudnienie jeszcze kilku osób — Specjalistów ds. zakupu nieruchomości, Inżyniera budowy do naszej inwestycji w Radomiu oraz Sales Managerów oferujących nasze produkty inwestycyjne. Biorąc pod uwagę nasze zamierzenia związane z realizacją projektów deweloperskich, w kolejnych latach niezbędna będzie ciągła rozbudowa Zespołu. Uważam, że poszukiwanie oraz zatrudnienie wartościowych osób jest jednym z najważniejszych wyzwań, przed jakim stoi nie tylko Trust, ale i cała branża.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Wojciech Mochockiikona wywiad

Zdajemy sobie sprawę z tego, że w branży charakteryzującej się tak dużą konkurencją, w zasadzie tylko ciągły rozwój pozwala na utrzymanie się na rynku. Mamy w planach wprowadzenie do sprzedaży jeszcze 150 mieszkań w 2023 roku. Zgodnie z naszymi długofalowymi planami inwestycyjnymi w najbliższych latach zamierzamy rozpocząć inwestycje również w nowych lokalizacjach (Łodzi, Lublinie, Krakowie i Warszawie). W samym 2024 roku planujemy wprowadzić do sprzedaży ponad 1 200 lokali o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań przekraczającej 60 000 m2. To stanowiłoby niemal podwojenie nowej oferty, którą mieliśmy w 2023 roku oraz pozwoliłoby nam trwale zagościć w czołówce deweloperów w Polsce. Poszukiwanie gruntów w nowych lokalizacjach pozwoli nam na utrzymanie wzrostowej tendencji rozwoju również w latach 2025-2030.



Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Klienci, Partnerzy Biznesowi i Przyjaciele,
W te Święta Wielkanocne życzymy Wam mnóstwa radości, spokoju i nadziei. Niech będą one pełne uśmiechu i ciepła rodzinnego. Wesołych Świąt!
Dodatkowo informujemy, że z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych nasze biuro będzie nieczynne w dniu 1 kwietnia 2024 roku.
Zespół Trust Investment
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Klienci, Partnerzy Biznesowi i Przyjaciele,
Z przyjemnością informujemy, że z okazji nadchodzącej przerwy świątecznej oraz Nowego Roku nasze biuro będzie zamknięte w dniach 27 grudnia 2023 roku oraz 2 stycznia 2024 roku. 
Zalecamy skontaktowanie się z nami jeszcze przed przerwą lub po jej zakończeniu, abyśmy mogli skutecznie odpowiedzieć na Wasze potrzeby.
Nasze biura sprzedaży pozostają otwarte. 
Zespół Trust Investment życzy Wam spokojnych, radosnych świąt oraz udanego startu w Nowy Rok. Dziękujemy za zrozumienie i wsparcie.
anonim Nowy wpis
Inne

Witajcie, w jednym z wątków wpadło mi w oko stwierdzenie, że jedna Pani wybrała tego Pracodawcę ze względu na rozwój zawodowy. Skoro tak to na jaki można mieć perspektywy pracując jako koordynator ds. marketingu? Wiecie? właśnie oferta widnieje na takim portalu i ją reflektuję

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą na stanowisko Koordynatora ds. Marketingu. Cieszymy się, że nasza oferta przyciągnęła Pana/Pani uwagę. W naszej firmie stawiamy na rozwój zawodowy pracowników, oferujemy inspirujące projekty i otwarte drzwi dla nowych pomysłów. Wierzymy w rozwijanie potencjału każdego pracownika i tworzenie warunków do sukcesu na różnych płaszczyznach kariery.

anonim
Inne

W nawiązaniu do poprzedniej opinii właśnie ja akurat jestem osobą początkująca. Myślałam generalnie ze będą teraz jakieś oferty na asystentek, ale żadnej z tego zakresu nie widzę… myślicie, że bez doświadczenia mogę od razu próbować jako spec ds. zakupu nieruchomości? Ile zarobię po pełnym wdrożeniu?

Pracodawca

@anonim

Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Serdecznie zachęcamy do składania aplikacji. Współpraca z nami to nie tylko praca, to także możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności.

anonim
Inne
@Trust Investment S.A.

Witam. :) mnie akurat interesuje ta dostępna oferta dla doradcy ds. sprzedaży mieszkań. W dwóch miejscach w ofercie podkreślone zostały te wspomniane szkolenia. jaki ich program standardowo jest oferowany od samego początku? Ile czasu zajmują i jaka jest ich merytoryka? Czy zdobywa się przy tym może jakieś certyfikaty?

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy dla doradcy ds. sprzedaży mieszkań. Cieszymy się, że zwróciła Pan/Pani uwagę na nasze szkolenia, które stanowią integralną część naszego podejścia do rozwijania kompetencji naszych pracowników. W ramach naszego programu szkoleniowego staramy się dostarczać kompleksowe wsparcie naszym pracownikom, pomagając w rozwijaniu umiejętności zawodowych i skutecznym zarządzaniu wyzwaniami branżowymi. Nasza firma oferuje szkolenia, obejmujące różne aspekty branży nieruchomości. Programy te są dostosowywane do indywidualnych potrzeb nowych członków zespołu.

anonim
Inne
@Trust Investment S.A.

Witajcie. : ) jest tu może ktoś kto brał teraz niedawno udział w tym wspomnianym szkoleniu i by je ocenił? Liczę na odzew osób nowych, bo może sam wkrótce nią będę. Chce tez się dowiedzieć dlaczego wybraliście akurat tego Pracodawcę, co ostatecznie przekonało do podjęcia takiej decyzji?

Paula
Pracownik
@anonim

Brałam udział w ostatnim szkoleniu i było naprawdę wartościowe. Wybrałam tego pracodawcę głównie ze względu na atrakcyjne projekty oraz możliwości rozwoju zawodowego.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Project Manager w firmie Trust Investment S.A. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w Trust Investment S.A. szukają chętnych na staż?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie dostępne są aktualne oferty pracy oraz informacje dotyczące prowadzonych rekrutacji. Zapraszamy do sprawdzenia dostępnych stanowisk i skorzystania z możliwości aplikowania.

Jolanta
Kandydat

Niestety nie udało mi się przejść całego procesu rekrutacji. Natomiast wszystko przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Wielu znajomych bardzo poleca mi tę firmę. Będę jeszcze próbować!

Roxa
Inne
@Jolanta

A jesteś w stanie nieco szerzej te całą rekrutacje opisać, żeby człowiek wiedział na co się szykować? Powody odnośnie braku przyjęć są na tyle ogólne, że można je podać? Dodatkowo masz przy tym porady dla kandydatów? Jest czym się stresować?

Pracodawca

@Jolanta

Dzień dobry. Bardzo cieszymy się z pozytywnych opinii. Zapraszamy do śledzenia naszych aktualnych ofert pracy i aplikowania na interesujące stanowisko.

Pracodawca

 Aktualność
W Trust Investment projektujemy i budujemy tak, jak sami chcielibyśmy mieszkać 
Dlatego nasze mieszkania to nie tylko wygodnie rozplanowane i urządzone lokale.
To możliwość załatwienia wszystkich codziennych spraw w miejscu zamieszkania, to wygodne i szybkie dotarcie w różne części miasta.
Komfort to komórki lokatorskie, liczne miejsca postojowe, ale też bliskość natury, jak np. urokliwego Parku Leśniczówka.

Zapoznaj się z ofertą mieszkań w centrum Radomia https://lnkd.in/dC9U2zfb
Irmina
Inne

Mają wiele ofert na swojej stronie, w tym dla doradcy ds. sprzedaży mieszkań. Czasem jest tak, że w jeśli chodzi o sprzedaż mieszkań to operuje się głównie na prowizjach. Tak jest też w tym przypadku? Jest też podstawa wynagrodzenia? A tak dodatkowo, to czy pracownicy dostają samochody służbowe? Mało informacji w tym ogłoszeniu więc będę wdzięczna za pomoc!

Kandydat
Kandydat

Bardzo profesjonalna firma. Cała załoga bardzo miła, kompetentna. Atmosfera w firmie oraz podejście do pracownika na najwyższym poziomie. Warunki pracy jakich chyba każdy pracownik by sobie życzył.

Jacek
Inne
@Kandydat

A wynagrodzenie też jest w porządku? Bo to ważny czynnik, może nawet najważniejszy

Luka
Kandydat
@Kandydat

Wszystko się zgadza, trzymają fason

Anna
Pracownik

Firma rozwija się szybko dając pracownikowi możliwości rozwoju. Ponadto atmosfera w biurze jestbardzo dobra. Jestem bardzo zadowolona, serdecznie polecam jeśli jeszcze ktoś by się zastanawiał.:)

Konrad
Inne
@Anna

To prawda

Lidia
Inne
@Anna

Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby kogoś przyjęli

Karol
Kandydat

Chciałbym tam pracować, ale inna branża. Trudno, brak doświadczenia i wiedzy, więc nie mam pretensji

Mateusz
Pracownik

Mam przyjemność współpracować z firmą Trust Investment od kilku lat. Jestem bardzo zadowolony z panującej atmosfery w firmie oraz profesjonalnego podejścia do każdej sprawy. Mam nadzieję, że firma będzie dalej się rozwijać dając jednocześnie duże możliwości na dalszy rozwój osobisty pracowników.

Julia
Inne
@Mateusz

To jakie możliwości na rozwój do tej pory dają? Macie jakieś fajne szkolenia? :)

Anna
Pracownik
@Julia

Co do szkoleń, są często - bardzo ciekawe, rozwijające.

1
Lidia
Inne
@Anna

A jaka tematyka dominuje i jak są zorganizowane? Masz na myśli szkolenia wewnętrzne, tak?

Patryk
Inne

Poprowadzony jak za rękę do celu, wsparcie na każdym z etapów i rzetelne informacje, brak niedomówień - to lubię. W czasach kiedy większość chce po prostu sprzedać, byle sprzedać, są tez osoby i firmy, które niosą za sobą coś więcej - troskę o dobro klienta. Tak niewielu wśród tak wielu. Cieszę się, ze miałem okazje ich spotkać. Dzięki Wam!

Patryk
Inne

Poprowadzony jak za rękę do celu, wsparcie na każdym z etapów i rzetelne informacje, brak niedomówień - to lubię. W czasach kiedy większość chce po prostu sprzedać, byle sprzedać, są tez osoby i firmy, które niosą za sobą coś więcej - troskę o dobro klienta. Tak niewielu wśród tak wielu. Cieszę się, ze miałem okazje ich spotkać. Dzięki Wam!

kandydatka office manager
Kandydat

pomimo ustaleń brak informacji odnośnie rozpatrzenia kandydatury, podczas rozmowy Pani, która nie wiele wiedziała na temat stanowiska pracy i druga młodsza, która w ogóle nie odzywała się

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak to jest, że ponad miesiąc temu firma dodała ofertę pracy na stanowisko Office menager, z tego co widziałam ktoś został zatrudniony (opinie poniżej też na to wskazują), a w tym tygodniu znowu pojawiła się ta oferta pracy. Czyżby ktoś zrezygnował czy firma ma tak wysokie wymagania co do osoby na stanowisko sekretarki, że robią ponowną rekrutację?

Lidia
Inne

O nieee, naprawdę sugerujesz to co myślę? Jeju smutny jest taki brak zaufania do męża w takim razie. A właściwie to mężczyzna nie może być na takim stanowisku?

1
Kandydatka
Kandydat

Niestety również nie poinformowano mnie o wyniku rekrutacji mimo iż brałam udział w pierwszym i drugim etapie (rozmowa z Zarządem) Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Jeśli sam Prezes nie potrafi dotrzymać danego słowa to może i dobrze, że nie będzie mi dane tam pracować. Duże rozczarowanie.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Kandydatka

Przykre to bo rozmowa na prawdę dawała ogromne nadzieje. Jeśli można zapytać jak wyglądał drugi etap rekrutacji? Dowiedziałaś się czegoś więcej niż na pierwszym z HR'owcem? Mówili jaką wysokość wynagrodzenia proponują? Ciekawi mnie to bo pani z pierwszej rozmowy nie umiała na te pytania odpowiedzieć.

Kandydatka
Kandydat
@Kandydat

Nie jest to dla mnie przykre w żaden sposób, ponieważ szanuję siebie i swój czas, jeśli firma ma takie lekceważące podejście to ja nie chcę w niej pracować więc przynajmniej zaoszczędziłam sobie czas. Dowiedziałam się wielu rzeczy natomiast zachowam to dla siebie. Kwetie wynagrodzenia bywają poufne w wielu firmach więc nie będę tego komentować. Brak informacji o wyniku rozmowy na tym etapie rekrutacji to duże faux pas, to jedyny element z którym chciałam się podzielić. Pozdrawiam

Beata
Kandydat
 Pytanie
@Kandydatka

A na jakie stanowisko Pani aplikowała?

Anonim
Kandydat
@Beata

Wtedy była rekrutacja na stanowisko Office manager

Adrian
Inne

Przeczytałem o bardzo dobrych warunkach socjalnych. A coś więcej ;)? Jakie warunki oferują

Administrator

Jesteś już po rozmowie kwalifikacyjnej na Manager w Trust Investment S.A.? Podziel się swoją opinią związaną ze spotkaniem z rekruterem. Twoja opinia może pomóc innym użytkownikom.

Kandydat
Kandydat
@Administrator

Brałam udział w rozmowie z początkiem lutego. Byłam zaskoczona jak miło ona przebiegła. Pani rekruterka sympatyczna, utrzymała bardzo przyjazną atmosferę mimo klasycznych, stresujących pytań rekrutacyjnych. Opowiedziała bardzo dokładnie o stanowisku, na które aplikowałam, przedstawiła dalszy przebieg rekrutacji. I właśnie, zostałam zapewniona, że niezależnie czy zostanę zaproszona na drugi etap rekrutacji czy nie skontaktują się ze mną, żeby poinformować o decyzji. Pani zapewniała mnie nie raz, że w przeciągu dwóch tygodni się do mnie odezwą... Minął miesiąc i nie dostałam żadnej odpowiedzi. Wyszłam z rozmowy nastawiona bardzo pozytywnie nawet jeśli miałabym nie dostać tej pracy (kandydatów było dużo więc podchodziłam do tematu realnie), natomiast ten brak kontaktu mimo wielokrotnych zapewnień pozostawił niemiły wydźwięk w stosunku do firmy.

Szymon
Inne
@Kandydat

Dzięki, że podzieliłaś się opinią. Lubię współpracować ze słownymi ludźmi. Czy rekruterka wspominała ile płacą?

Kandydat
Kandydat
@Szymon

Nie wiem czy ten kontakt to miała być kwestia dopełniana przez firmę czy przez rekrutera, który robił pierwszy przesiew przed drugim etapem. Co do kwestii wypłaty to było pytanie o to ile bym chciała zarabiać natomiast Pani poinformowała mnie, że to zarząd, z którym będzie drugi etap przedstawi mi możliwości wynagrodzenia na stanowisku. Więc na tym etapie nie byłam w stanie się dowiedzieć, choć zostałam zachęcona do tego, żeby powiedzieć szczerze ile chciałabym dostać a nie zaniżać jak to ludzie często robią (odebrałam to stwierdzenie z ust rekrutera jako ogromny plus).

Aga
Pracownik

Serdecznie polecam prace w tej firmie. Praca w młodym, zgranym zespole. Warunki finansowe i zaplecze socjalne na dobrym poziomie.

Teresa
Inne
@Aga

Cześć Aga, czy mogłabym uzyskać trochę więcej informacji odnośnie właśnie warunków finansowych oraz o zapleczu socjalnym? Jaka stawka jest oferowana, jak wygląda kwestia benefitów pozapłacowych? :)

Aleksandra
Pracownik
@Teresa

Pani Tereso, co do spraw finansowych są to kwestie bardzo indywidualne, które zależą m.in. od stanowiska pracy, ja osobiście jestem zadowolona. Co do benefitów- trudno jest robić coś w okresie pandemii.

Teresa
Inne
@Aleksandra

Pytając o benefity miałam na myśli to, czy prócz wynagrodzenia w Trust Investmencie można liczyć na coś dodatkowego? Np. na prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, paczki na święta... itp. :) Czy na coś takiego można tutaj liczyć? Czy raczej nie?

Zostaw merytoryczną opinię o Trust Investment S.A. - Kielce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Trust Investment S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Trust Investment S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Trust Investment S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 5 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Trust Investment S.A.
Przejdź do nowych opinii