Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię
Marine

 

2022

Suzuki Clean Ocean Project. Premiera najnowszej serii silników DF 100C, DF115B i DF140B, w których został zamontowany innowacyjny filtr (pierwszy taki na świecie) do separowania mikroplastiku wprost z wody.

 

2017
DF350A

Suzuki prezentuje DF350A – 350-konny, 4-suwowy silnik zaburtowy V6. Ten nowy model flagowy producenta korzysta m.in. z technologii przeciwbieżnie pracujących śrub. DF350A otrzymał nagrodę NMMA za innowacyjność.

DANE TECHNICZNE:
  • 4-suwowy
  • Cylindry: V6
  • Pojemność: 4,390cm3
  • Maksymalna moc: 257.4kW (350KM)

 

2014
DF200AP

DF200A/DF200AP to rzędowe 4-suwowe silniki zaburtowe, bazujące na projekcie rzędowego czterocylindrowego silnika DF175. W ich przypadku Suzuki wykorzystało technologię Selective Rotation – pierwsze na świecie rozwiązanie pozwalające na zintegrowanie pracy śrub prawo i lewoskrętnych. Układ sterowania korzysta z elektronicznego układu operowania przepustnicą i skrzynią biegów.

DANE TECHNICZNE:
  • 4-suwowy
  • Cylindry: 4
  • Pojemność: 2,867cm3
  • Maksymalna moc: 147.0kW (200KM)

 

2006
DF300

DF300 to pierwszy w branży silnik czterosuwowy V6 o mocy 300 KM i pierwszy wykorzystujący układ elektronicznego sterowania. Zdobywca nagrody NMMA za innowacyjność.

DANE TECHNICZNE:
  • 4-suwowy
  • Cylindry: V6
  • Pojemność: 4,028cm3
  • Maksymalna moc: 220.7kW (300KM)

 

2003
DF250

DF250 to pierwszy na rynku 4-suwowy silnik zaburtowy o mocy 250 KM (184kW). DF200/225/250 (3614 cm3) to pierwsze w portfolio producenta 4-suwowe silniki zaburtowe V6. DF250 otrzymał nagrodę NMMA za innowacyjność podczas Międzynarodowych Targów Żeglarskich w Miami w 2003 roku.

DANE TECHNICZNE:
  • 4-suwowy
  • Cylindry: V6
  • Pojemność: 3,614cm3
  • Maksymalna moc: 184.0kW (250KM)

 

1997
DF60

DF60 i DF70 to pierwsze 4-suwowe wprowadzone na rynek przez Suzuki silniki zaburtowe, wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa. Podczas międzynarodowej wystawy Marine Trades Exhibit and Conference oba silniki zdobyły nagrody NMMA za innowacyjność.

DANE TECHNICZNE:
  • 4-suwowy
  • Cylindry: 4
  • Pojemność: 1,298cm3
  • Maksymalna moc: 44.1kW (60KM)

 

1994
DF9.9

Suzuki wprowadza na synek pierwsze zaburtowe silniki 4-suwowe: DF9.9 i DF15.

DANE TECHNICZNE:
  • 4-suwowy
  • Cylindry: 2
  • Pojemność: 302cm3
  • Maksymalna moc: 7.3kW (9.9KM)

 

1987
DT200 Exanté

DT200Exanté jako pierwszy silnik otrzymał nagrodę „Najbardziej innowacyjnego produktu” podczas wystawy „National Marine Manufactures Association” (NMMA). DT200 Exanté won the first "Most Innovative Products" award from the show's sponsor, the National Marine Manufacturers association (NMMA).

DANE TECHNICZNE:
  • 2-suwowy
  • Cylindry: V6
  • Pojemność: 2,693cm3
  • Maksymalna moc: 147.0kW (200KM)

 

1977
DT5

DT5 wprowadzono na rynek jako kompaktowy silnik zaburtowy o mocy 5 KM. Choć wówczas na rynku silników o tej mocy dominowały jednostki jednocylindrowe, Suzuki zdecydowało się na rozwiązanie dwucylindrowe, oferujące wydajny napęd. DT25 to chłodzony wodą silnik zaburtowy z termostatem, umożliwiającym efektywniejsze chłodzenie. Silnik DT25 dostępny był również w wersji z rozrusznikiem elektrycznym.

DANE TECHNICZNE:
  • 2-suwowy
  • Cylindry: 2
  • Pojemność: 113cm3
  • Maksymalna moc: 3.7kW (5KM)

 

1965
D55

Wprowadzenie na rynek pierwszego silnika zaburtowego Suzuki D55.

DANE TECHNICZNE:
  • 2-suwowy
  • Cylindry: 1
  • Pojemność: 98cm3
  • Maksymalna moc: 4.0kW (5.5KM)

 

Zobacz więcej →

 
Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.