Promedica24 South

4.6 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Promedica24 stawia na jakość

W 2021 roku Promedica24 została wyróżniona trzema, niezwykle istotnymi i prestiżowymi odznaczeniami. Dziękujemy wszystkim naszym Opiekunom, pracownikom i współpracownikom, bez których ten sukces nie byłby możliwy.

SOLIDNY PRACODAWCA 2021
Solidny Pracodawca Roku to nagroda stanowiąca potwierdzenie klarowności oraz rzetelności działania firm, co niesie za sobą łatwiejsze nawiązywanie współpracy biznesowej oraz przewagę nad konkurencją w różnego rodzaju przetargach oraz konkursach. Celem programu jest wyłonienie najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy promują ciekawe rozwiązania HR i dzielą się swoim doświadczeniem na łamach ogólnopolskiej prasy.

FIRMA GODNA ZAUFANIA 2021
Certyfikat Firma Godna Zaufania przyznawany jest za nieposzlakowaną opinię, etykę w prowadzeniu działalności biznesowej oraz rzetelne podejście do zobowiązań wobec Klientów i Kontrahentów. Stanowi poniekąd wykładnik satysfakcji Opiekunów współpracujących z Promedica24 oraz gwarancję rzetelnego i wiarygodnego pracodawcy.

FRIENDLY WORKPLACE 2021
Friendly Workplace to prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez redaktorów/ekspertów Employer Brandingu i HR portalu MarkaPracodawcy.pl – dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Nagradzane są w nim firmy, które m.in. tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami oraz inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych.

Aktualność

Wyjedź w Święta i ciesz się bonusem do 350 EUR!

Nowe, wyższe stawki a teraz – dodatkowo świąteczny bonus!
Wyjedź na kontrakt o długości min. 30 dni, który obejmie święta Bożego Narodzenia, Nowy Rok oraz święto Trzech Króli i ciesz się dodatkowym bonusem do 350 EUR.

Im dłuższy wyjazd i lepsza znajomość języka niemieckiego, tym większa szansa na wyższy bonus!

Nasze bonusy stanowią doskonałe uzupełnienie Twojej pensji – nie wahaj się z nich korzystać.

O szczegóły bonusu świątecznego:

•zapytaj naszego rekrutera,
•skontaktuj się z jednym z naszych oddziałów,
•zadzwoń: 22 250 55 00

Zgłoś się do nas i sprawdź co zyskujesz!

atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe bonusy:
◦bonus świąteczny – do 350 EUR
◦bonus za polecenie Opiekunki do Promedica24 – od 150 do 250 EUR za osobę
◦bonus za przejście (referencje) – 200 EUR
◦bonus specjalny za dostarczenie unijnego certyfikatu COVID-19 – 50 EUR
◦atrakcyjne nagrody rzeczowe z naszego Programu lojalnościowego
•legalne zatrudnienie – dostajesz umowę oraz kartę A1
opłacone składki ZUS;
dodatkowe ubezpieczanie medyczne (ERGO);
całą organizację wyjazdu (w tym testy Covid-19) – nie musisz martwić się o formalności
transport własną flotą busów zachowując reżim sanitarny
dużą bazę sprawdzonych ofert kontraktów
szybkie wyjazdy i elastyczne terminy
•przydzielonego Opiekuna Kontraktu
•całodobowe wsparcie Infolinii 24/7
kompleksowe szkolenia merytoryczne z zakresu opieki, udokumentowane certyfikatami
•kursy języka niemieckiego – od podstaw i doszkalające

PROMEDICA24 TO SOLIDNY PRACODAWCA, KTÓREMU MOŻESZ ZAUFAĆ.

Odważ się na zmiany!

Jedną z kluczowych dla Promedica24 wartości jest

wspieranie aktywności zawodowej i rozwoju kobiet 50+.

Poznaliśmy setki niezwykłych kobiet, które po 50 roku życia zdecydowały się na zmianę zawodu, podjęcie pracy za granicą i naukę języka obcego. Niezwykle zależy nam na tym, aby kobiety, które w dojrzałym wieku są gotowe na zmiany i robią to – były zauważone.

W tym roku, kontynuując nasz projekt „Odważ się na zmiany!” zawitaliśmy w programie Mądrej Babci pt. „Bezpiecznie przez życie” i odpowiedzieliśmy na pytanie „Jak zarabiać na legalu?”.

Zrealizowaliśmy dwa odcinki na żywo w telewizji internetowej Silver TV – materiał video poniżej:

Aktualność

Promedica24 pracodawcą przyjaznym Seniorom!

W dniu 27 maja 2021 r. podczas Senioralnych Targów Pracy Akademii WSB został rozstrzygnięty Konkurs „Pracodawca Przyjazny Seniorom”, który został zorganizowany w ramach projektu „Na przekór metryce – osoby 50+ i Seniorzy na srebrnym rynku pracy” dofinansowanym z programu „Społeczna Odpowiedzialność Nauki” przez Ministra Edukacji i Nauki.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej – Stanisław Szwed, natomiast patronat medialny – Głos Seniora.

Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że we wspomnianym konkursie
uzyskaliśmy tytuł „Pracodawcy przyjaznego Seniorom”.

Bardzo dziękujemy za uznanie!

Kampania „Zrozumieć starość”

Troska o Seniorów jest jednym z priorytetów działalności Promedica24. Od lat obserwujemy zmiany demograficzne w Europie oraz rosnące potrzeby osób starszych, ich rodzin i Opiekunów. Jako lider w opiece nad Seniorami bardzo dużo wiemy o starości. Czujemy się również odpowiedzialni i naturalnie predysponowani do dzielenia się wiedzą na ten temat. Wspólnie z Fundacją Zaczyn stworzyliśmy największą w Polsce kampanię społeczną, która ma realne przełożenie na edukację w zakresie opieki nad osobami starszymi.

W tym roku wznowiliśmy nasze działania związane z kampanią i w połowie maja nawiązaliśmy współpracę z Mądrą Babcią. Pojawiliśmy się, wraz z ekspertem z zakresu opieki senioralnej Iwoną Pawluczuk, w telewizji internetowej TV Silver, gdzie staraliśmy się przypomnieć i wyjaśnić, na czym polega oraz jak przebiega proces starzenia się. W projekcie można zobaczyć niezwykły i wręcz wstrząsający eksperyment starzenia się młodej osoby i jej wrażenia, który na bieżąco komentowała nasza ekspertka Iwona Pawluczuk:

W programie przypomnieliśmy również o naszym poradniku dla Rodzin i Opiekunów Seniorów ‚Zrozumieć starość” stanowiącym kompendium praktycznych informacji dotyczących procesów starzenia, chorób związanych z wiekiem, opieki, rehabilitacji i pomocy socjalnej. Książka dedykowana jest wszystkim tym, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę na temat opieki i wsparcia Seniorów w codziennym życiu. Poradnik można pobrać bezpłatnie.

Dodatkowo, wznowiliśmy cykl artykułów eksperckich na naszej stronie  zrozumiecstarosc.pl. Kontynuację cyklu otworzył artykuł „Pogorszenie słuchu u seniora zwiastuje kolejne problemy”. Zapraszamy do lektury i śledzenia naszej strony na bieżąco, gdzie będą pojawiały się kolejne artykuły.

Aktualność

W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną Covid-19 na świecie spowodowaną dynamicznym narastaniem liczby zakażeń i zachorowań wywołanych wirusem SARS-CoV-2 chcielibyśmy poinformować, że Promedica24 podjęła szereg działań mających na celu ograniczenie do minimum ryzyka infekcji dla naszych Opiekunów, Podopiecznych oraz Klientów. Przestrzegamy przepisów i zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego w Polsce oraz RKI w Niemczech.

Na pierwszym planie stawiamy bowiem zdrowie wszystkich – naszych Opiekunów, Podopiecznych, Klientów, kierowców busów Promedica24 oraz pracowników biurowych!

Zapewniamy pełną organizację wyjazdu, w tym przeprowadzenie testu Covid-19 na maksymalnie 48 godzin przed wyjazdem na kontrakt do Niemiec i załatwienie w związku z tym wszelkich formalności. Dzięki nam nasi Opiekunowie nie muszą martwić się o to, gdzie udać się w celu wykonania testu czy też o stanie w długich kolejkach. Promedica24 umożliwia wykonanie bezpłatnego testu Covid-19 od ręki, w sposób szybki i prosty, co de facto daje naszym Opiekunom, ale także wszystkim osobom chcącym podjąć zatrudnienie w naszej firmie, szansę bezproblemowego kontynuowania bądź rozpoczęcia świadczenia opieki i pomocy domowej na terenie Niemiec.

Wszyscy Opiekunowie Promedica24 przekraczający granicę polsko-niemiecką przy wjeździe do Niemiec otrzymują od Promedica24 na przesiadce, na granicy „Zaświadczenie PM24”, które informuje, że Opiekun został skierowany przez Promedica24 na badania w kierunku wykrycia SARS-CoV-2, a wykonany test wykazał wynik negatywny. Zaświadczenie to umożliwia zwolnienie Opiekuna z obowiązku odbycia kwarantanny, zgodnie z prawem kraju związkowego.

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo!

• bezpłatny test Covid-19 praktycznie od ręki

• dodatkowy wywiad epidemiologiczny przed wyjazdem na kontrakt

• brak kontaktu z osobami zewnętrznymi podczas podróży busikami Promedica24, podróż spod domu Opiekuna bezpośrednio pod dom Podopiecznego

• małe, ozonowane busy przed każdym wyjazdem

• oddzielenie kierowców busów od pasażerów

• kontrola temperatury ciała przed wejściem do busa

• przestrzeganie środków higieny na każdym etapie, począwszy od rekrutacji

• wyposażenie Opiekunów w środku dezynfekujące, maseczki oraz rękawiczki

• stały kontakt z Promedica24 przez cały okres trwania kontraktu

Przekraczanie granicy polsko-niemieckiej.

W ostatnim czasie pojawiło się wiele wątpliwości dotyczących tego kto, kiedy i w jakim celu może przekraczać granicę polsko-niemiecką. Podkreślamy to na samym początku – przekraczanie granic jest możliwe, choć istnieją pewne ograniczenia.

Wyjazd do pracy w Niemczech pozostaje możliwy. Zgodnie z przepisami obowiązującymi obecnie w Niemczech, każdy obywatel Polski może przekroczyć granicę polsko-niemiecką, o ile posiada istotny powód - takim powodem jest wyjazd do pracy. Od 10 kwietnia osoby wjeżdżające do Niemiec objęte są obowiązkową, 14-dniową kwarantanną, jednakże kwarantanna ta nie dotyczy Opiekunek i Opiekunów osób starszych - po wykazaniu, że opieka nad seniorem jest niezbędnym elementem systemu opieki zdrowotnej bądź jest wyrazem wsparcia osoby wymagającej szczególnej troski. Kwarantanna nie dotyczy również osób, które ze względów zawodowych przewożą osoby, towary lub pocztę. Zgodnie z powyższym, kierowcy busów Promedica24 również podlegają wyłączeniu spod obowiązku odbycia 14-dniowej kwarantanny na terenie Niemiec.

W Niemczech obowiązują obecnie pewne ograniczenia w poruszaniu się w przestrzeni publicznej. Wyjścia na zewnątrz możliwe są tylko pojedynczo lub w  parach, należy też zachowywać minimum 1,5 metrowy dystans od innych osób. We wszystkich niemieckich landach w najbliższych dniach zacznie również obowiązywać nakaz zakrywania ust i nosa w sklepach i środkach transportu publicznego.

Nieco inaczej wygląda procedura związana z powrotem do Polski. Każdy obywatel naszego kraju wracający z Niemiec może przekroczyć granicę niemiecko-polską. Od 27 marca automatycznie obejmowany jest jednak obowiązkową 14-dniową kwarantanną, która 1 kwietnia została rozszerzona również na osoby mieszkające wspólnie z powracającym z zagranicy. Oznacza to, że obostrzeniu podlega nie tylko Opiekunka czy Opiekun, ale także wszyscy domownicy.

Na terenie Polski wciąż obowiązują ograniczenia dotyczące poruszania się. Od 16 kwietnia, wychodząc na zewnątrz, należy zasłonić usta i nos. Można to zrobić za pomocą specjalnej maseczki bądź po prostu chusty czy szalika. Niezmiennie obowiązują również przepisy dotyczące obowiązku zachowania minimum 2 metrowego dystansu w czasie przemieszczania się pieszo.

W razie pytań czy wątpliwości związanych z pracą w opiece i kontraktami Promedica24, prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod numerem: +48 22 250 55 00.

Zapobieganie i przeciwdziałanie koronawirusowi COVID-19

W Promedica24 odpowiedzialnie podchodzimy do zagrożenia epidemiologicznego, z jakim mamy obecnie do czynienia. Najważniejsza jest dla nas ochrona Opiekunów, Opiekunek oraz Podopiecznych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy zatrudnionych osób podejmujemy wszystkie niezbędne oraz konieczne działania związane z zapobieganiem i przeciwdziałaniem koronawirusowi COVID-19. Promedica24 uspokaja i zapewnia Opiekunki oraz Opiekunów, że stosuje się do ogólnych zasad higieny oraz zaleceń przekazywanych przez Główny Inspektorat Sanitarny, WHO oraz polskie organizacje rządowe. Zdrowie zatrudnionych osób jest i zawsze będzie absolutnym priorytetem dla naszej firmy. W związku z powyższym opracowaliśmy i wdrożyliśmy szereg szczegółowych procedur i instrukcji, dotyczących sposobów zachowania higieny w miejscu pracy oraz weryfikowania stanu zdrowia osób wyjeżdżających w celu realizacji zlecenia, jak i z niego powracających. Szczegółowo poinstruowaliśmy wszystkie nasze Opiekunki o niezbędnych działaniach w tym zakresie. Chcemy zwrócić uwagę, że przyjmowane procedury dotyczą nie tylko pracowników, ale również osób zatrudnianych przez kontrahentów Promedica24, a także kierowców, czy osób przeprowadzających szkolenia.

Na koniec pragniemy podkreślić, że obecna sytuacja jest bez precedensu dla wszystkich pracowników Promedica24, Polaków czy mieszkańców innych państw na całym świecie. Szczególnie w tym czasie potrzebujemy wzajemnej solidarności i zrozumienia, o co niezmiernie mocno Państwa prosimy. Wyrażamy nadzieję, że poprzez wypracowywanie określonych rozwiązań oraz ich późniejsze stosowanie, wspólnie uda nam się zminimalizować wszelkie trudności i bezpiecznie przejść przez ten okres.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących zagadnień związanych z koronawirusem COVID-19 oraz działań podejmowanych w tym zakresie, bardzo prosimy o kierowanie ich na naszą Infolinię alarmową, która jest do Państwa dyspozycji przez całą dobę:022 250 5566 (tel. stacjonarny) oraz 662 162 068 (tel. komórkowy).