Dodatkowym wsparciem dla pracodawców ze strony GoWork.pl, jest opublikowanie profesjonalnego wywiadu, przeprowadzonego z kadrą zarządzającą. Ważnym aspektem publikacji wywiadu, jest wzmocnienie wizerunku firmy poprzez dodanie zdjęć pokazujących wygląd biura, atmosferę wewnątrz firmy oraz działania społeczne. Wywiad jest dołączony do profilu firmowego w specjalnej zakładce, odpowiednio widocznej na portalu.

Już blisko 500 firm udzieliło Nam wywiadu. Dołącz do grona największych Przedsiębiorstw i opowiedz internautom jak wygląda praca u Ciebie!

Zobacz przykładowe wywiady

Wywiadu udzieliła:
Iwona Uziembło
Prokurent
SkanSerwis Sp. z o.o.

Na rynku działają Państwo już 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła firma?
Zaczynaliśmy 15 lat temu jako firma jednego projektu- świadczyliśmy obsługę korespondencji dla jednego klienta. Mieliśmy zaangażowanych kilka skanerów średniej wydajności do obsługi tego projektu. Dzisiaj liczba stałych projektów usługowych to ponad 30 u klientów ze wszy...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Anna Bowtruczuk
Senior HR Manager
Lingaro

Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma?
Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy b...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Anna Stasiuk
Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu
HR Support

Czym dokładnie zajmuje się HR Support?
Zajmujemy się głównie rekrutacjami stałymi i realizujemy projekty w każdej branży i na każde stanowisko. Ponieważ stawiamy również na innowacyjność i staramy się reagować szybko na otaczającą nas rzeczywistość, naszym klientom oferujemy również kampanie filmowe w postaci kr&oacu...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Arkadiusz Gramenz
wlasciciel
Graser Sp. z o.o.

Firma Graser Sp. z o.o. to powstała w 2004 roku agencja pracy tymczasowej. Jak wygląda współpraca z Państwem z punktu widzenia pracownika?
Z punktu widzenia pracownika staramy się aby wszystko przebiegało szybko i bezproblemowo. Pracownik na początku musi przekazać osobiście bądź mailowo swoje CV żeby wziąć udział w procesie rekrutacji, który zazwyczaj odbywa się na bieżąco. Na nowe oferty pracy nie trzeba czekać długo, ponieważ...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Maciej Szymczak
Dyrektor Zakładu
Prignitz-Meble Pomorskie Sp. z o.o.

Firma Prignitz Meble Pomorskie Sp. z o.o. to największy dziś w kraju producent formatek z okleiny do produkcji mebli. Jak wyglądały początki Państwa firmy?
Firma rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku. Zakład otwarto w jednej z nieczynnych hal Zakładów Urządzeń Okrętowych Bomet. Na wynajętej hali magazynowej zaczynaliśmy pracę na kilku maszynach, w zespole liczącym zaledwie 20 pracowników.

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Rafał Wrotek
Dyrektor Sprzedaży B2C
Netia S.A.

Jakie cechy w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego są szczególnie ważne?
Rafał Wrotek: Szukamy osób dynamicznych, samodzielnych, lubiących pracę z ludźmi oraz odpornych na stres. Aby osiągnąć sukces na tym stanowisku niezbędna jest umiejętność efektywnego planowania pracy i zorientowanie na wynik. Doświadczenie w sprzedaży bardzo się przydaje, ale nie jest warunki...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Mirosław Zossel
Dyrektor Partner Tele.com
Partner Tele.com Sp. z o.o. Sp. k.

Firma Partner Tele.com powstała w 2001 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii?
Momentów ważnych i kluczowych w historii Partner Tele.com było parę. Na pewno na uwagę zasługuje fakt, iż pierwotnie firma liczyła zaledwie kilka osób. Nasze działania oraz zainteresowanie proponowanymi przez nas produktami było tak duże, że bardzo szybko musieliśmy zatrudnić kolejnych...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Natalia Gałczyńska
Specjalista ds. Marketingu
Headhunters Sp. z o.o.

HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki?
Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sp...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Piotr Zwoliński
Dyrektor zarządzający
Pepper House

Pepper House to stosunkowo młoda firma. Jak wyglądały Państwa początki?
Zaczynaliśmy w kwietniu 2013 roku od małego kilkuosobowego biura. Zależało nam na zbudowaniu nowej jakości wśród biur nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście do usług pośrednictwa oraz agresywny marketing pozwoliły nam zrekrutować najlepszych pośredników. W niecałe 2 lata stali...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Łukasz Bugaj
wlasciciel
EKOFOL BUGAJ SP.JAWNA

Firma EKOFOL rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jak wyglądały jej początki?
Firma została założona w 1998 roku i wówczas dzierżawiliśmy halę produkcyjną na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Następnie w Ochmanowie, koło Wieliczki, wybudowaliśmy swój pierwszy zakład produkcyjny wielkości 2000 m2. Kolejne lata to ciągłe zmiany dotyczące, przede wszystkim, rozwoju...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Anna Kurzepa
Manager
Let's GoCook

Czym w ogóle jest GoCook?
Let' s GoCook to akademia kulinarna z dużym ogrodem w biznesowym centrum Warszawy. Rozwijamy pasje uczestników akademii oraz zainteresowania tematami kulinarnymi. Organizujemy eventy, warsztaty, pikniki, spotkania firmowe i oferujemy wynajem studia kulinarnego. Potrafimy pozytywnie zaskoc...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Urszula Gradowska
Chief Business Development Officer
DBMS sp. z o.o.

Działają Państwo od 2013 roku. Jakie były początki DBMS?
Nasze początki, to chyba klasyka każdego start-upu czyli jeden pokój, dziewięć zaangażowanych i pełnych pomysłów osób, wiara, że „razem damy radę” oraz jasny plan, który konsekwentnie realizujemy do dziś. Obecnie zatrudniamy 35 osób, mamy dwa...

Czytaj więcej »