TigerExpress
1 14 13 5 1
Administrator Nowy wpis

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w TigerExpress? Napiszcie, co sądzicie na ten temat!

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany Nowy wpis

Czy jesteście pewni, że ta firma nie zasługuje na pozytywne opinie? Może to gorszy okres w firmie?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zsuetam Nowy wpis

Witam jestem niezadowolony z obsługi jaka panuje w TE, a jest nas na pewno więcej szukam więc grypy ludzi do tego aby jakaś kancelaria zajęła się ta sprawą. Niestety sam nie wydam kupy kasy żeby odzyskać 50 zł, więc wpadłem na pomysł pozwu grupowego o odszkodowanie, zadość uczynienie obecnie udało mi się już zebrać parę osób. Nie szukam konkretnej liczby niezadowolonych ludzi, ale wiadomo im więcej tym lepiej bo wtedy jest szansa sprawy probono (darmowej). DLATEGO NIE OCZEKUJE OD WAS NICZEGO POZA ZGODĄ NA PROWADZENIE SPRAWY W WASZYM IMIENIU I JAKIŚ DOKUMENTÓW (mail, sms, innej korespondencji która świadczy o niekompetencji ww. firmy) zainteresowanych sprawiedliwością proszę o kontakt na maila zsuetam420@gmail.com

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kierowca11 Nowy wpis

Dziś byłem na rozmowie i faktycznie jest tak jak koledzy wyżej opisują. Trasy 7,10 lub 14 godzinne, wychodzi 10zł za godzine na rękę. To kpina, na ulotkach się wiecej zarobi, a tutaj musisz siedzieć nieraz 14 godzin, jechać samochodem przez czechy, słowację i odpowiadać za ludzi których przewozisz.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
knedlicky

Pomimo polaczenia z Leo Express, tak naprawde nic sie nie zmienilo. Wykorzystywanie kierowcow, zmiany po 12-15h, umowa zlecenie, brak ubezpieczenia, opoznienia z wyplatami, ktore i tak sa smiesznie niskie. Na chwile jest ok, ale nikomu nie polecam dluzszej wspolpracy. Kierownictwo w Katowicach jest niepowazne.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

widzę że nie tylko od strony pracowniczej jest kiepsko. od strony konsumenta-pasażera równie tragicznie. bilet kupiony przez internet, na konkretny dzień, godzinę i miejsce. i co? nie przyjechał. więc telefon do obsługi pasażera. parafrazując rozmowę: - dlaczego nie przyjechał bus? - z powodu komplikacji nie mógł przyjechać. - i co teraz? jak mam się dostać do X? - w tym wypadku prosimy na e-maila wysłać reklamację. - ale co mi teraz z reklamacji jak nie mogę się dostać do X mimo zakupionego biletu? - jedyne co można w tej sytuacji zrobić, to wysłać e-maila z reklamacją. - a nie możecie zaoferować - skoro to z waszej winy nie przyjechał - następnego przejazdu? - niestety nie. jedyne co można w tej sytuacji zrobić, to wysłać e-maila z reklamacją. w międzyczasie obsługująca telefon stwierdziła, że bus przyjechał. było to kłamstwo. no i cały czas zdarta płyta: reklamacja. e-mail z reklamacją parokrotnie wysłany, parokrotnie odpowiedź: sprawa została przekazana odpowiedniej osobie do rozpatrzenia. pieniądze nie zostały dotychczas zwrócone.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lord
@xyz

mialem watpliwa przyjemnosc "podrozowania" tym przewoznikiem w wakacje 2016. godzine przed odjazdem z Czech do Pl dostalem sms ze bus sie popsul i nie przyjedzie. jako ze bylem w podrozy do miejsca odjazu busa (wracalem z wakacji z poludnia) siatka polaczen mi sie posypala, wracalem 12 godzin dluzej nie wspominajac o tym ze koszty podrozy wzrosly mi o 150 zl...zenada na maxa, wychodzi na to ze nie traktuja powaznie klienta, przyjedzie badz nie, jak im zaufac na kolejne korzystanie z ich uslug? pieniadze za bilet zostaly mi zwrocone po 2 miesiacach po 5 @ i 10 telefonach....

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz
@lord

to i tak miałeś szczęście, że raczyli powiadomić, że bus nie przyjedzie. w opisanym przeze mnie przypadku nie było żadnego z ich strony telefonu/smsa. nic, po prostu wyrąbane. ważne, że hajs się zgadza, człowiek nie jest ważny. nie jest ważne czy będzie stał jak słup soli pół godziny na przystanku czy też całą noc, bo nie będzie miał jak się dostać do domu. o zwrot pieniędzy walczę już prawie miesiąc. ciągłe śpiewki: sprawa została przekazana do rozpatrzenia odpowiedniej osoby. dzisiątki e-maili wysłanych (myślę czy nie wydać ich w formie książki, pt: o tym jak tiger zeżarł mi pieniądze i nie zwrócił). teraz z kolei śpiewka: zgodnie z regulaminem mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. więc pytam o regulamin, gdzie jest, chcę go przeczytać, na to śpiewka: zgodnie z naszym regulaminem....a więc okazuje się, że regulaminu także nie mają. serio, nigdy w życiu nie spotkało mnie ze strony żadnej firmy takie traktowanie obcesowe. a raczej: zlewanie. bo jeśli się popełniło błąd, to po prostu zwraca się kasę, a tu gra na zwłokę, nie wiem, może mają nadzieję, że zapomnę o pieniądzach za niezrealizowany przejazd. lol.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ugabuga

Potwierdzam opinie kolegów wyżej. Pracowałem tam ok. 4 miesięcy. Szkoda czasu na współpracę z tą firmą. Nie wypłacają na czas, pomimo i tak skandalicznego zapisu w umowie "do 30 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym zostało wykonane zlecenie"- do tego potrafili się spóźnić raz około dwóch tygodni. Karty paliwowe nie działały średnio co 2-4 tygodnie, zapewne z powodu nie zapłaconych faktur(raz musiałem płacić z własnej kieszeni-oddali w euro z utargu, raz zagroziłem, że zostawię samochód na stacji-zrobili przelew od razu). Ogólnie stawki marne, zwłaszcza jeśli były korki, to przeliczając na motogodziny już w ogóle jakaś porażka, do tego po kursie - zatankuj, umyj, najlepiej jeszcze odkurz i przejedź mopem. Zapis w umowie, że zleceniobiorca nie nabywa żadnych praw pracowniczych, brak nawet SKIEROWANIA na badania!!!!!. Jakiś j***ny żart i porażka, nie polecam!!!

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Letho z Gulety (kraków)

Hej, też miałem wątpliwą przyjemność pracować w tej firmie. Podczas rozmowy wszystko super, ekstra, niesamowicie. Tak nawet kierowcy po 2700 na rękę wychodzą - to sobie myślę, że całkiem dobra ta oferta. Życie zweryfikowało :) UWAGA umowa zlecenie z miesięcznym czasem wypowiedzenia!!!! wg norm cywilnego prawa ok może mieć miesiąc czasu, ale zerwać można w każdym momencie co działa w dwie strony;) oczywiście średni przejazd trwa jakieś 4 albo 4,5 godziny w jedną stronę więc w sumie 9h jazdy, przerwy krótkie albo w ogóle nie ma!!! a trzeba wrócić. To jeszcze nic - jedź na bazę, zatankuj, umyj, umyj w środku to są ekstra godziny, za które nikt nam nie zwróci. Suma sumarum wychodzi średnio 10zł/h BEZ ŻADNYCH BADAŃ czy kontroli czasowej. Szczęście jak nie będzie korka na trasie - co średnio daje 600 - 800km trasy dziennej. Za ciężko przepracowany miesiąc trzeba czekać kilka dni przynajmniej na przelew, bo sami chyba przędą ledwo ledwo. Jak nic więcej w życiu nie umiesz oprócz jeżdżenia w kategorii b oraz nie masz czasu wolnego / bądź go nie lubisz swojego wolnego czasu - Twój dyspozytor wszystko Ci ułoży nie bój się. A za miesiąc pracy dostaniesz może 2000 na rękę. Tak jak wspominałem miesiąc czasu wypowiedzenia, żadnych badań, żadnych kontroli czasu pracy, w umowie jest paragraf że wykonujący zlecenia nie nabiera praw pracowniczych !!! KABARET. Cichy klient co dwa przejazdy żeby chyba kierowcę budzić w nockę ;) albo żeby przez jego widzimisię nałożyć karę w wysokości jednego przejazdu (!), ponieważ się jechało za szybko - nie żartuję. O mandatach nie wspominam bo każdy płaci swoje - a robisz 15tyś km miesięcznie. Czy coś pominąłem ? żadnych profitów, klima w większości auta nie działa + maja przejechane 500tysięcy jak nie więcej (musisz się nimi oczywiście zając, olej płyny czyste wnętrze a jak się popsuje drobna rzecz to powinieneś umieć sam to naprawić) nie wspominam o stanie ogumienia pojazdu, które często woła o pomstę do nieba. Za każdym razem chciałem cało wrócić z wyjazdu. Szefa poznałem raz i tyle ziomka widziałem, jest nim słowak. Atmosfera była ok. Poza tym więcej plusów nie znalazłem ( no ok, deszcz nie leje na głowę jak pracujesz). Pozdrawiam tigerowiczów, którzy mają czas podczas swojej pracy zostawić tutaj pamiątkę, wpis. Rotacja kierowców ogromna, dlatego biorą każdego i chcą od razu Cię wysłać (jak ktoś się zwolnił pamiętam robiło się nockę i po krótkiej drzemce wyjazd na dniówkę się jechało ponieważ ktoś zrezygnował) Często odwiedzam tę stronę, więc w razie pytań, będę odpowiadał. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
plevson
@Letho z Gulety (kraków)

Mogę też potwierdzić nie zatrudniajcie się w tej firmie dla własnego dobra strata czasu i kasy . Płacą z ogromnym opóznieniem nie wspomnę o stawkach bo głodowe nawet jak na studentów. Obiecają miód a jest wielki syf. sorka ale ostrzegam trzymajcie sie z daleka ...

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasgrpr

Niestety miałam okazję współpracować z firmą. Na początku wszystko w porządku, mili ludzie, wszystko zakończyło się powodzeniem. Niestety kiedy minął termin płatności za usługę ciężko było się skontaktować z firmą i doprosić o płatność. Ciągłe telefony a w odpowiedzi tylko, że teraz nie mają na to pieniędzy, że zostanie zapłacona w najbliższym czasie, że teraz Pan Prezes nie może rozmawiać bo jest na spotkaniu, że oddzwoni lub odpisze - a tu cisza. Doszło do sytuacji że przestał odbierać telefony po czym nakrzyczał, że dzwonimy z innych numerów żeby porozmawiać - bardzo nieprzyjemny sam Prezes firmy. Sytuacją się już ciągnie od ponad pół roku. Naprawdę nie polecam tej firmy.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kkowalski1990
@kasgrpr

Tez niestey mialem mozliwosc pracowac w tej firmie i zaluje. Na poczatku pracowalo sie bardzo przyjemnie. Sympatyczni ludzie, do czasu kiedy trzeba bylo upominac sie o wlasne zarobione pieniadze. Mieli czas do konca ostaniego miesiaca a wyplata nie dosc ze wyplacana na raty to na dodatek z 7 dniowym opoznieniem. Nie odbiera telefonow jesli dzwoni pracownik zeby doprosic sie wyplaty. Najchetniej by wogole nie placili a chcieli zeby ludzie pracowali. Wykorzystuja pracownikow. Kierowcy jezdza po 12h non stop bez zadnych przerw za marne pieniadze. Jesli chcesz zarobic 2000zl tak zeby zyc normalnie i wyzyc ( pod warunkiem ze zaplaca ci na czas ) to musisz pracowac 24h non stop co jest nierealne,albo jezdzic codziennie przez 7 dni w tygodniu. Smieszne zarobki, praca dla typowego studenta ktory chce sobie dorobic. Pora zeby ktos zglosil sprawe do Inspekcji Pracy. I sprawa zajal sie prokurator. Najwiekszemu wrogowi nie polecam pracy w tej firmie.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o TigerExpress - Katowice

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

TigerExpress