Czy to prawda co tu piszą ? wciąż pokazują mi się oferty pracy na stanowisku recepcji i zastanawia mnie ta ciągła rotacja pracowników? chyba musi być nie tak skoro większość opinii tutaj dotyczy pani kierowniczki. Proszę o odpowiedz, chciałam wysłać tam swoje CV lecz po przeczytaniu tych komentarzy zaczęłam się poważnie nad tym zastanawiać
Tak,to wszystko prawda...nie jestem w stanie pojąć, dlaczego Pani Magdalena jest jeszcze kierownikiem,skoro tak dręczy psychicznie pracowników recepcji. Kompletny brak kwalifikacji do kierowania ludźmi. Obgaduje i poniża. Polecam nie wysyłać CV.
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się w zupełności,(usunięte przez administratora)pracowników na porządku dziennym. Ta Pani jest bardzo toksyczna,a jej najbliższe koleżanki do plotek są takie same. Obgadują wszystkich pracowników, obrażają, szepczą. Totalnie toksyczna atmosfera.
Rotacja zawsze była, jest i będzie. Ludzie przychodzą na chwilę, czasem na wakacje. Czasem praca ich przerasta. Zmiany 12 h, przyjmowanie gości, wystawianie faktur, zamawianie taksowek, sprawdzanie raportów i inne. Zazwyczaj szkolenia przeprowadza inny pracownik recepcji- p. Kierownik zazwyczaj jest zajęta- chociaz podpisujesz papier o 8 h szkoleniu stanowiskowym. Co do p. Magdaleny są to jednostkowe opinie. Są pracownicy którym ona bardzo przeszkadza, a są tacy co pracują dlugo i nie narzekają ( albo narzekają ale nie oficjalnie) w razie jakichkolwiek problemów można iść do dyrekcji lub napisać maila. Jeśli faktycznie jest z nią problem może w końcu go rozwiążą. Rotacji np na pokojach gdzie ona jest tez kierownikiem nie ma. Czy jest specyficzna? Tak, ale nie przekonasz się dopóki nie spróbujesz.
Nic w tym hotelu sie nie zmieni póki kierownikiem jest pani magdalena w ta pani nie ma w ogóle szacunku dla pracowników to jest aż niewiarygodne ze ta osoba utrzymuje sie na stanowisku tyle czasu i nikt nic z tym nie robi współczuje wszystkim co tam pracują. Moja kariera zakończyła sie rok temu, tylko ze względu na kierowniczkę i atmosferę która ona wprowadzała
Jako wieloletni pracownik Hotelu Royal totalnie nie zgodzę się z krytyką osób, którym najwyraźniej "nie poszło" w tej branży. Atrakcyjne zarobki, możliwość rozwoju i awansu. Umowa o pracę nie jest tu problemem. Miła i przyjazna atmosfera. Kierownicy wszelkich działów to wykwalifikowani ludzie, z wieloletnim doświadczeniem w branży i z zamiłowaniem do swojej pracy i ludzi - rozwiązują problemy gości oraz personelu w mgnieniu oka. Z pewnością mogę stwierdzić, że miejsce pracy jest dobre dla każdego, kto wykazuje choć trochę chęci do współpracy.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/b/a/7/ba793d90cdb0caca527ddafe39447ed4.jpg)
Tragedia!! Nie polecę nikomu!! Wyzysk marne stawki i brak szacunku do ludzi. Nigdy nie spotkałem się z gorszym pracodawcą. Cyrk to mało powiedziane. Można to zauważyć już po jednym dniu pracy w tym "zakladzie". Mają szczęście że nikt nie zgłosił tej sytuacji do inspekcji pracy czy innej instytucji.
Dokładnie,umowy śmieciowe. Nie przysługuje prawa do urlopu ani nie można się rozchorować. Kierowniczka recepcji robi sobie "papierosy" na blacie recepcji i pali marihuanę przed hotelem w godzinach pracy. Powinna tam zjawić się policja i zrobić narkotesty. Pieniądze giną z sejfu a podczas imprez personel spożywa alkohol gości w tym kierowniczka restauracji. Nie wytrzymałem tam długo bo atmosfera jest tam tragiczna. Kierownictwo szepcze między sobą i obgadują wszystkich naokoło a same powinny być zwolnione za przekręty które miały miejsce. Układy i ukladziki,ręką rękę myje i każdy każdego w czymś kryje. Toksyczni ludzie i atmosfera. Odradzam.
Co do pracodawcy w Poznaniu, czyli osób obecnie zarządzających Hotelem Royal, a jednocześnie moich bezpośrednich przełożonych i umowy, nie mam absolutnie żadnych uwag. Wszystko było w jak najlepszym porządku, wypłaty oraz premie zawsze na czas. Doświadczenie jakie zdobyłam dzięki wyżej wymienionym osobom, wiedza, którą chętnie się dzielili i możliwość realizacji własnych pomysłów też bezcenna. Świetnie odnajdywałam się w tej pracy i efekty moich działań sprawiały mi ogromną satysfakcję. Co do Kierownictwa na miejscu, a przede wszystkim Kierowniczki Recepcji i chorej atmosfery jaka tam panowała, zgadzam się całkowicie. Zamykanie się w biurze, albo i nie oraz śmiechy lub obgadywanie innych, a przede wszystkim co dla mnie było niedopuszczalne używanie wulgaryzmów, również w stosunku do pracowników. Wszystko to bardzo często podczas obecności Gości na recepcji co z pewnością trafiało do Gości i tym samym takie zachowanie było poniżej wszelkiej krytyki. Poza tym każda ,,normalna, uczciwa osoba" zatrudniona na recepcję, szybko odchodziła, widząc co tu się dzieje. Jeżeli ktoś miał jakiś problem, lub coś działo się nie tak, najlepiej było milczeć, bo jak coś się powiedziało, to byłeś traktowany jak wróg, choć chciałeś tylko dobrze. A jeżeli miałeś pomysł, by może poradzić się, bądź poszukać pomocy u przełożonych w siedzibie w Poznaniu, to już całkowicie tu na miejscu miałeś przekopane u Kierowniczki Recepcji. Jak to mówiła: ,, nic nie rób, bo będzie, że sobie nie radzimy", a sama nic nie pomogła i nie robiła. Miałam wrażenie, że tylko mi i podrzędnym pracownikom chciało się tu pracować, a kierownictwo najlepiej, jakby siedziało i plotkowało. Tylko jak przyjeżdżał Prezes z Poznania to nagle wielkie poruszenie na dzień przed i Kierowniczka ,,gasząca pożary", naprawiająca co popsute, latająca, sprzątająca, kupująca to czego brakuje i robiąca wielką pokazówę przed Prezesem, tylko po to, że jak wyjedzie wszystko wracało do normy, czyli do bylejakości. Jak to było zawsze: poczekamy, aż wyjedzie i wszystko wróci do normy. Dziwi mnie, że ktoś daje się nabierać takiej osobie, że ona generalnie tam jeszcze pracuje, wystarczyło by np. pogadać ze zwykłymi pracownikami, zatrudnić kogoś innego i wszystko mogłoby pracować, jak świetnie naoliwiona maszyna. Tym bardziej, że zwykły szary zespół, oprócz jednej osoby na recepcji to świetne osoby, którym naprawdę chce się pracować, tylko często nie mają wsparcia, dobrego słowa, a przede wszystkim czym pracować. Ja sama nie chciałam nic pisać, bo chciałam być jak najdalej od tej chorej atmosfery i osoby, ale powyższy komentarz mnie zmobilizował, że czemu mam nie ostrzec innych, którzy być może będą chcieli znaleźć tu zatrudnienie, zwłaszcza na recepcji. Dopóki nie zmieni się Kierownik Recepcji w tym Hotelu nic się nie zmieni, choćby nawet pozostali pracownicy robili co tylko mogą. Życzę zatem, wszystkiego dobrego i mądrych decyzji w Nowym Roku. Pozdrawiam,
Po raz kolejny szukają ludzi na recepcję czy takie marne stawki są i warunki?
Czy hotel przyjmuje gości czy ma postój przez pandemie ?
Wynagrodzenie
TRAGEDIA Powinna tam trafić inspekcja pracy, ludzie pracują bez umów nawet śmieciowych. Ja swoją śmieciówkę "o dzieło" też dostałam po czasie i to jeszcze z łaską. Płaca - kelnerzy 8zł/h, panie sprzątające 7zł/h, recepcjoniści 6złh do 9zł/h Co to są za wynagrodzenia????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Arkadia Royal J.D.R. Wróblewscy B. Wiśniewska sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Arkadia Royal J.D.R. Wróblewscy B. Wiśniewska sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Arkadia Royal J.D.R. Wróblewscy B. Wiśniewska sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!