Szczerze? Ciężko opowiedzieć dużo pozytywnego o tej placówce. Na plus mogą zasłużyć współpracownicy (niektórzy). Zarobki niby dobre, chociaż za pracę na kilku stanowiskach, ciągłym zwiększaniu obowiązków, nie wiem czy można określić jest jako "dobre". Wieczny pośpiech, brak możliwości skorzystania z przerwy, zwracanie uwagi na każdy błąd. Pracownik był traktowany gorzej niż pacjent, a po opiniach widać jak pacjenci są traktowani. Przy natłoku negatywnych emocji, które towarzyszyły w tej pracy ciężko przypomnieć sobie jakieś "piękne" chwilę. Odradzam tę pracę, na wejściu do kliniki powinno wisieć ostrzeżenie przed narażeniem na wypalenie zawodowe.
Dzień dobry, czy faktycznie jest tak jak piszą na stronie, że pielęgniarka może być zatrudniona tylko na kontrakcie a fizjoterapeuta czy też asystentka już na umowie o pracę? jeśli tak to z czego to wynika? preferowałabym stabilniejsze zatrudnienie
Na jakie wsparcie w Klinika Mediq mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
A możecie te odpowiedzi jakoś rozwinąć, bo ciekawa ich jestem? Jednoznaczne „nie” mało mi mówi. O jakich przywilejach albo tez ich braku jest w tym momencie mowa? W jednej z ostatnich opinii widziałam za to, że ktoś pozytywnie odnosił się do zarobków, czy sumarycznie może je ktoś teraz przedstawić, żeby było wiadomo o jakiej kasie była mowa?
Szczerze? Ciężko opowiedzieć dużo pozytywnego o tej placówce. Na plus mogą zasłużyć współpracownicy (niektórzy). Zarobki niby dobre, chociaż za pracę na kilku stanowiskach, ciągłym zwiększaniu obowiązków, nie wiem czy można określić jest jako "dobre". Wieczny pośpiech, brak możliwości skorzystania z przerwy, zwracanie uwagi na każdy błąd. Pracownik był traktowany gorzej niż pacjent, a po opiniach widać jak pacjenci są traktowani. Przy natłoku negatywnych emocji, które towarzyszyły w tej pracy ciężko przypomnieć sobie jakieś "piękne" chwilę. Odradzam tę pracę, na wejściu do kliniki powinno wisieć ostrzeżenie przed narażeniem na wypalenie zawodowe.
Czy rozmowa rekrutacyjna w Klinika Mediq odbywa się również w języku angielskim?
Poniższe opinie są niestety prawdziwe. Nie polecam tego miejsca do pracy. Ogromna ilość materiału do przyswojenia w bardzo krótkim czasie i naciski ze strony kierowniczek, które nie nadają się na to stanowisko (bo jeśli nie to nie przedłużą śmiesznej umowy zlecenie).Poza tym notoryczne czepianie się z ich strony o nawet najdrobniejsze błędy i przymykanie oczu na błędy starszych rejestratorek a wytykanie nowym. Pomieszczenie call center woła o pomstę do nieba ponieważ jest masakrycznie małe (musi pracować w nim ok 7 osób) , już pomijam fakt że nie jest oddalone i nie można skupić się na rozmowach. Praca bardzo wymagająca, pacjenci często się kłócą, są niemili i nie ma wyrozumiałości ani żadnego wsparcia ze strony kierownictwa bardziej na zasadzie ,,radź sobie sam".O dniu wolnym żeby załatwić jakąś sprawę lub przed długim weekendem można pomarzyć ponieważ najpierw dostają je starsze rejestratorki.Jeśli ktoś chce mieć spokojne nerwy lepiej poszukać innego miejsca do pracy. Jedyny plus to tylko zarobki, reszta na ogromny minus.
Jedyne co było w porządku w tej pracy to zarobki. Reszta na ogromny minus. Na pomoc można było tylko liczyć od rejestratorek, które mają dosyć krótki staż pracy. Reszta z dłuższym stażem (w tym starsze rejestratorki) raczej nie służyły pomocą - wręcz przeciwnie. Główna kierowniczka rejestracji to totalnie niekompetentna osoba na zajmowane przez siebie stanowisko. Koordynatorki mają 100 razy lepszą wiedzę i umiejętność rozwiązywania problemów pracowników jak i pacjentów. Wiele razy spotkałam się ze zdaniem "Nie wiem, zapytaj X albo Y" wypowiedzianym z jej ust na zadane przeze mnie pytanie. Nie polecam tej firmy. Rejestratorki zmieniają się jak rękawiczki, a to chyba o czymś świadczy.
Po co media trzyma na etacie panią gastrolog orzeszko skoro więcej czasu jest nieobecna.złożyłem skierowanie do poradni gastrologicznej w kwietniu 2021r do tego czasu miałem tylko jedna wizytę bo ta pani dr jest ciagle nieobecna
A kto tu tym zarządza? Bo może do tej osoby należy skierować to pytanie? Czyli tylko ta Pani się tym zajmuje tutaj?
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Klinika Mediq odbywa się w siedzibie firmy?
A byłeś na takiej rozmowie? Można wiedzieć jak ona przebiega? Jest sympatycznie czy panuje ciężka atmosfera??
Ogólnie to zadają standardowe pytania ile chcesz zarabiać jak wyglądała twoja ostatnia praca jakie były twoje zadania na tamtym stanowisku, w żaden sposób pytania nie wychodzą poza schemat, kierowniczka jest bardzo miła więc na luzie, ale sama praca tragedia
Kurcze, rozmowa już zachęciła, ale to podsumowanie, że praca o tragedia... A opowiesz coś więcej w takim razie o swoim doświadczeniu z pracy tutaj? Bo rozumiem, że zgadzasz się z tymi negatywami, które tu na forum poleciały?
Nie polecem tej kliniki zwłaszcza na komercyjne usługi. Korekcja laserowa wzroku leży i kwiczy tam. Zero jakiegokolwiek kontaktu z lekarzem jezeli pacjent prosi. Mozna do nich dzwonic i prosic o przełączenie z lekarzem i nic nie nastepuje. Ogólnie podejscie do pacjenta to istne (usunięte przez administratora) Nie polecam usług w tej placówce
Jestem zainteresowany pracą na stanowisku pielęgniarki/ pielęgniarza. Czy ktoś może się wypowiedzieć? Dziękuję
Mimo wyznaczonej kolejnej wizyty przez lekarza prowadzącego na cito i umówionej wizyty osobiście w rejestracji, w dniu wizyty okazało się że Pani w rejestracji nie zapisała jednak wizyty. Na kolejną musiałam czekać kolejne 30 dni. badania stały się nieaktualne. Zatem lekarz zamiast przystąpić do leczenia zlecił ponownie wykonanie badań. Panie w rejestracji niegrzeczne, proszone o przedstawienie się, odpowiadają że nie mają takiego obowiązku. Osoby pracujące w rejestracji są niekompetentne i okropne w stosunku do pacjentów.
(usunięte przez administratora)
Zatrudniają każdego dosłownie
Praca była ciężka przez samych pacjentów którzy nie potrafią się zachować i wyżywają się na rejestratorkach za rzeczy na które one nie mają żadnego wpływu, a poza tym w pracy panuje zła atmosfera ludzie starsi stażem wyżywają się na młodszych pracownikach, jak coś źle zrobisz to się drą każą ci to wyjaśniać i masz po premii która nie była mała, a jak się zapytasz o coś żeby nic nie schrzanić to będzie wielki problem jak można tego nie wiedzieć.
Zamęt i brak profesjonalizmu. Termin odbioru wyników określony i nie respektowany. Kiedy będą, nie wiadomo. Muszą spytać firmę zewnętrzną. Tylko kiedy będą pytać. Ręce opadają.
Co prawda moja przygoda w MEDIQ zakończyła się jakiś czas temu, ale postanowiłam teraz dodać swoją opinię. Może ktoś przed zatrudnieniem w tej przychodni ją przeczyta. Byłam zatrudniona na stanowisku rejestratorki. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie to było to poniżej 3k, ale jak na tamten czas i mój wiek nie było najgorzej, do pracy też miałam blisko, więc nie mogłam narzekać. Zacznę od kierownictwa - dr Petz nie należy do najmilszych osób, każda w jego obecności dostawała gęsiej skórki, raczej nie rozmawia z rejestratorkami, więc to sporadyczne sytuacje, żeby mieć z nim jakiś kontakt. W okresie, w którym ja pracowałam kierownikiem rejestracji była Aneta (nie wiem jak jest teraz). Nie była zbyt kompetentna, może miała wcześniej jakieś doświadczenie, ale wielu rzeczy nie wiedziała, a była to wiedza na poziomie nowo zatrudnionych osób. Koordynatorki - Marta, Kasia i Malwina. No cały przekrój osobowości, teraz chyba każda na macierzyńskim. Marta to super osoba, chyba każda dziewczyną darzyła ją sympatią. Umiała zwrócić uwagę, ale nie wywyższała się swoim stanowiskiem, też kiedyś od czegoś zaczynała i ciągle o tym pamiętała. Kasia - to moje najgorsze wspomnienie z tej pracy. Zmiana z nią zawsze była stresująca, na pewno brakowało jej empatii i wyrozumiałości, wiele dziewczyn doprowadzała do płaczu kiedy popełniły błąd czy podczas oceny okresowej. Malwina - wobec niej miałam zawsze obojętny stosunek. Czasami była w porządku, a czasami chamówka jak Kasia (wtedy dziewczyny się śmiały, że chyba mąż jej w domu nie zadowala :D) Jeżeli chodzi o inne rejestratorki to bywało różnie. Były takie, których duża część dziewczyn nie darzyła sympatią (np Kasia A czy Gosia (ja ją akurat bardzo lubiłam, ratowała mnie tam z wielu opresji). Te starsze stażem raczej niechętnie pomagały młodszym, ale też nie ma co się dziwić. Każdy chce mieć jak najwyższa premię, trzeba szybko obsługiwać pacjentów i rozwiązywać swoje problemy a nie rozpraszać się innymi. Praca ogólnie wymagająca, na pewno nie dla każdego. Trzeba lubić ludzi, rozmawiać z nimi, mieć dużo cierpliwości i empatii a przy tym być stanowczym i rozważnym. Pacjent to trudny typ klienta, trzeba mieć do niego odpowiednie podejście. Jest na początku bardzo dużo nauki, ale mi akurat nie sprawiało to zbyt dużego problemu i szybko te wiedzę przyswoiłam i mogłam sama pracować. Minusem na pewno jest też duża rotacja pracowników, w każdym tygodniu nowe twarze - ciężko spamiętać imiona :) Starsze stażem przez pierwsze dni wdrażają nowe osoby i pracują w parach. Minusem na pewno jest temat urlopów - mało osób może wziąć w jednym terminie, więc nowe osoby raczej nie mają co liczyć na wolne długie weekendy czy lipiec/sierpień. Ja ogólnie lubiłam tę pracę, czasami wracałam do domu z płaczem po trudnym dniu, ale to może zdarzyć się w każdej pracy. Czasami nawet żałowałam tego, że odeszłam i zastanawiałam się nad powrotem :)
Brak toalety dla pracowników. Stanowiska w cal senter nie spełniają wymaganych norm. Wszyscy ściśnięci jak sardynki w puszce. Jedyną zaletą jest możliwość brania nadgodzin jeśli ktoś potrzebuje. Atomsfera ok.
@bambino a to czemu więcej osób nie zatrudniają?
Starają się zatrudniać. Po prostu nie jest to łatwa praca p specyficzne środowisko oraz warunki pracy (te w szczególności) wpływają na rotację.
Hej, czy w firmie Klinika Mediq płacą za nadgodziny?
Ile jest zmian w Klinika Mediq?
tydzień 1 zmiana drugi tydz 2 zmiana godzinowo mniej więcej 7-14 ,13-21, 7/8-19(12H) raz w tyg, 14-22 sob 7-15 Najgorsze poniedziałki, czw po 15 zapisy do lekarzy. i 15 dzień każdego mc. wtedy tez listy na zapisy nfz są . w tych dniach godzinach szopki są. Oraz 7-10 rano kiedy są badania lab to kolejki krzyki kłótnie tez jest wesoło.
Od początku praca rejestratorki mega wymagająca szczególnie w warunkach pandemii. Za każdym razem inaczej wygląda sposób szkolenia nowego pracownika. Dużo wiedzy na pamieć znajomość grafików lekarzy, nazwisk, cen usług, wszystkiego. 40 specjalizacji około 80 lekarzy ich wymagań itp.itd. Pierwsze 3 mc na zlecenie później umowa o prace. Stawka 2700 netto i 10 % premii uznaniowa od nieomylności. Przejdźmy do minusów po pierwsze wspólna toaleta z pacjentami szczególnie, że jest to placówka gdzie jest dużo starszych osób i nie do końca umieją korzystać z toalet zatem widoki mogą się trafić. Mała stołówka a jeśli myślicie o kawie którą obiecują w ogłoszeniu zapomnijcie. Nikt nie umie korzystać z ekspresu i nie czyścił by go zatem brak składników^^ do jej robienia. Picie możesz sobie przynieść tylko przed początkiem zmiany. (kiedy pić tą kawę bez limitu ^^ ??) Raz pracujesz na recepcji raz na słuchawkach (zapisy na wizyty i odp na pytania) i mierzenie temperatury na wejściu najczęściej godzina. Może też się trafić w grafiku sprzątanie gabinetów usg. Zmiany po 7 godzin raz w tyg 12 h .W sob 8 h za sob losowy dzień wolny. Call center jak zawsze głośne ściśnięte zatem dawka decybeli maksymalna. Telefon czasem w ukryciu spojrzeć możesz bo to każdy robi ale byle by się z tym nie obnosić bo kamery wszędzie na ciebie patrzą tylko nie w toaletach ^^.Jest to prywatna placówka ale ma umowę z NFZetem zatem pytania zapisy wszytko się przeplata i nie jest to łatwy temat. Wiadomo idealnie nigdzie nie jest ale można by było parę rzeczy poprawić.
Czy klinika działa tak samo mimo pandemii?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Klinika Mediq?
Zobacz opinie na temat firmy Klinika Mediq tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.