Praca w tej firmie to porażka! Stosują dosłownie mobbing na pracownikach ( zwłaszcza jedna Pani Katarzyna ...) Owa Pani przyjeżdża raz na ruski rok i wymaga cudów od pracowników, którzy i tak obowiązki przejmują również jej. Szkod tylko że nie mają za to płacone. Radzę omijać ową pracę. Nikomu nie polecam. A jeśli ktoś się dostanie to daje mu miesiąc że nie wytrzyma tam psychicznie! Mają taki (usunięte przez administratora) że to głowa mała. (usunięte przez administratora) dosłownie wszędzie. W papierach, w systemie , w dostawach. Tragedia!
Zgadzam się w 100% , Pani Katarzyna nie jest właścicielką, ale totalnie nie nadaje się na kierowniczkę czy jakby określić jej stanowisko?? Jeśli ktoś tej Pani nie liże (usunięte przez administratora), to może się pożegnać z pracą ???? ogólnie jej podejście do pracowników jest nie profesjonalne, tragiczne wręcz, ta Pani nie ma za grosz kultury i wykorzystuje pracowników. Właściciel natomiast, jeździ po sklepach raz do roku, właścicielka w ogóle się nie pokazuje, kontakt jest tylko z Panną Katarzyną (o ile w ogóle jest) ponieważ czasem woli się po prostu odciąć od obowiązków, lub po prostu woli żeby dziewczyny z różnych miast się że sobą kontaktowały, najlepiej przez wspólną grupę wtb. Tam nawet uprzedza o objazdówkach właściciela, jeśli któraś pracownica mu coś przekaże na temat towaru od razu pyta która miała czelność, a towar?? Smutne jest to, że każe sprzedawać przeterminowane kosmetyki.... Jak tak można... Wstyd.... Pani Katarzyna zwyczajnie nie powinna reprezentować takiej firmy
Byłam na rozmowie w Poznaniu, jako sprzedawca w sklepie. Tak nieprofesjonalnej rozmowy kwalifikacyjnej nigdy nie miałam. Prowadziła ja młoda dziewczyna na korytarzu w galerii handlowej, nawet wczesniej nie czytała CV. Pieniądze, które oferują to minimum plus jakaś premia od sprzedaży, która jest zależna od wyniku. Szkoda, że firma nie szanuje pracowników oferując im takie pieniądze i prowadząc rozmowę na korytarzu. Wstyd
Też byłam na rozmowie Poznań... pracownica najpierw zdziwiona bo ona nie wie o żadnej Rozmowie kazała mi na korytarzu czekać tam miała być rozmowa ale finalnie w salonie się zakończyła i uważam że wyszło dobrze,po dwóch godzinach otrzymałam telefon że zapraszają na dwie godziny próbne bo są zainteresowani....a w ten sam dzień później otrzymałam wiadomośc SMS że zakończyła się rekrutacja i znaleźli nowa kandydatkę więc dzień próbny nie aktualny ! Żenada SMSem zostałam poinformowana i to przez pracownice nie szefostwo tak się ludzi nie traktuje !
Specjalistka ds. marketingu lepsze warunki ma na umowie o pracę czy b2b? którą opcje lepiej wybrać Waszym zdaniem? :) bo w ogłoszeniu podali dwie i nie wiem, w sumie do tej pory pracowałam głównie na UZ jako osoba świezo po studiach także chętnie poczytam opinie.
Praca w tej firmie to porażka! Stosują dosłownie mobbing na pracownikach ( zwłaszcza jedna Pani Katarzyna ...) Owa Pani przyjeżdża raz na ruski rok i wymaga cudów od pracowników, którzy i tak obowiązki przejmują również jej. Szkod tylko że nie mają za to płacone. Radzę omijać ową pracę. Nikomu nie polecam. A jeśli ktoś się dostanie to daje mu miesiąc że nie wytrzyma tam psychicznie! Mają taki (usunięte przez administratora) że to głowa mała. (usunięte przez administratora) dosłownie wszędzie. W papierach, w systemie , w dostawach. Tragedia!
To dość mocne zarzuty, próbowałeś to gdzieś zgłaszać? Nie napisałeś też nic o zarobkach, na jaką pensję można liczyć pracując w GK Hair Polska? Czekam na Twoją odpowiedź.
Zgłaszać? Chyba żartujesz. Nawet gdy coś takiego miało miejsce to na bank by się z tego uwinęli. Jeśli chodzi o płacę to żeby dostać podwyżkę minimalna czyli 2 tysiące złotych na czysto szefostwo trzeba błagać. A kim oni w ogóle są żeby tak traktować ludzi? Pytam się kim? Wszędzie na każdym robią wały. Mają taki (usunięte przez administratora) wszędzie dosłownie wszędzie to się w głowie nie mieści. Można by pisać o tym godzinami. A jeśli chodzi o menager głównie Panią Katarzynę to nie wypowiem się w tej kwestii bo by zabrakło liter i miejsca żeby opisać jak ona pracuje i zachowuję się w stosunku do pracowników. Potrafi tak omamić a potem wszystko przekręcić przeciwko Tobie. Cwana jakich mało. Radzę omijać szerokim łukiem ta firmę i osobny które tym " zarządzają".
Zgadzam się w 100% , Pani Katarzyna nie jest właścicielką, ale totalnie nie nadaje się na kierowniczkę czy jakby określić jej stanowisko?? Jeśli ktoś tej Pani nie liże (usunięte przez administratora), to może się pożegnać z pracą ???? ogólnie jej podejście do pracowników jest nie profesjonalne, tragiczne wręcz, ta Pani nie ma za grosz kultury i wykorzystuje pracowników. Właściciel natomiast, jeździ po sklepach raz do roku, właścicielka w ogóle się nie pokazuje, kontakt jest tylko z Panną Katarzyną (o ile w ogóle jest) ponieważ czasem woli się po prostu odciąć od obowiązków, lub po prostu woli żeby dziewczyny z różnych miast się że sobą kontaktowały, najlepiej przez wspólną grupę wtb. Tam nawet uprzedza o objazdówkach właściciela, jeśli któraś pracownica mu coś przekaże na temat towaru od razu pyta która miała czelność, a towar?? Smutne jest to, że każe sprzedawać przeterminowane kosmetyki.... Jak tak można... Wstyd.... Pani Katarzyna zwyczajnie nie powinna reprezentować takiej firmy
Byłam na rozmowie w Poznaniu, jako sprzedawca w sklepie. Tak nieprofesjonalnej rozmowy kwalifikacyjnej nigdy nie miałam. Prowadziła ja młoda dziewczyna na korytarzu w galerii handlowej, nawet wczesniej nie czytała CV. Pieniądze, które oferują to minimum plus jakaś premia od sprzedaży, która jest zależna od wyniku. Szkoda, że firma nie szanuje pracowników oferując im takie pieniądze i prowadząc rozmowę na korytarzu. Wstyd
Właściwie, to o co pytają tutaj na rozmowie? Pytają o doświadczenie w handlu czy o jakiej umiejętności miękkie związane z podejściem do ludzi? Ta kasa to na jakiej umowie jest?
Też byłam na rozmowie Poznań... pracownica najpierw zdziwiona bo ona nie wie o żadnej Rozmowie kazała mi na korytarzu czekać tam miała być rozmowa ale finalnie w salonie się zakończyła i uważam że wyszło dobrze,po dwóch godzinach otrzymałam telefon że zapraszają na dwie godziny próbne bo są zainteresowani....a w ten sam dzień później otrzymałam wiadomośc SMS że zakończyła się rekrutacja i znaleźli nowa kandydatkę więc dzień próbny nie aktualny ! Żenada SMSem zostałam poinformowana i to przez pracownice nie szefostwo tak się ludzi nie traktuje !
Czy pracując tu jako specjalista ds. sprzedaży można liczyć na jakieś premie za wyniki? Jak w ogóle kształtują się tu widełki na stanowiskach sprzedażowych, warto pod tym kątem aplikować do firmy?
Świetna firma! Miła, rodzinna atmosfera, dobre warunki pracy , sporo szkoleń, zniżki na asortyment , a do tego możliwość testowania nowych produktów . Pracuję w firmie już 7 lat. Polecam
I ze wszystkiego co wypisałaś od tylu lat korzystasz? A te szkolenia to czego dotyczyły przez te wszystkie lata. Ile razy w roku się pojawiają?
Jestem ciekawa tych szkoleń.. pracowałam tam 4 lata i pamietam tylko 1 szkolenie ktore było zbędne i niepotrzebne a mysle ze kazdy nowy powinien zostac przeszkolony np z farb, poniewaz czesto doradzają dziewczyny które nie maja o tym zielonego pojęcia.. Świetna atmosfera? Jak jest się lubianym przez kierownictwo to oczywiscie. Dziewczyny starają się jak mogą, ale często nie są doceniane tylko wytyka im sie każdy błąd.
Tzn. no właśnie jak tak czytam to taki błąd logiczny może z tego być. Bo skoro podobno nie szkolą to jasne, że mogą o czymś nie wiedzieć, więc nie rozumiem skutku w postaci wytykania błędów później. Nie można poprosić wprost o szkolenia?
Ciężko sie dogadać w takich sprawach. Zazwyczaj trzeba było radzić sobie samemu i np skorzystać z internetu. Ogólnie pracy nie wspominam jakos źle, sama w sobie była bardzo przyjemna. Najgorzej było wtedy jak przyjezdzało szefostwo i znajdowało mnostwo rzeczy które im nie pasowało i nie chodzi tu tylko o brak wiedzy. To było przykre bo niektorzy bardzo starali sie dobrze prowadzić sklep... noo chyba ze sklep miał bardzo wysokie utargi to wtedy nikt nie narzekał :) zalet jak i wad jest sporo
Polecam firmę bo faktycznie panuje w niej miła i rodzinna atmosfera , osobiście znam kierowniczki i szczerze wiem że wkładają serce w swoją pracę i mocno służą pomocą pracownikom -zawsze przyjazne uśmiechnięte wnoszą pozytywną energię Dziewczyny na sklepach sympatyczne zawsze służące dobrą radą w wyborze odpowiednich kosmetyków
No to spoko, że klient docenia, a te dziewczyny to stały skład jest? Był ostatnio może ktoś nowy czy raczej nie szukają?
Po prostu szok, co dzieje się w tym sklepie. Śledzę Waszą dyskusję, bo miałam ochotę złożyć CV, ale komentarze dały mi do myślenia. Z Waszych relacji wynika, że atmosfera w tym miejscu jest po prostu okropna, a kierowniczka i właściciel traktują personel bez szacunku. Do tego niskie pensje i nie wypłacanie obiecanej premii. Wg Was jedyne plusy pracy w firmie to: elastyczny grafik, możliwość dopasowania godzin pracy i zniżki pracownicze. Napiszcie coś więcej o zniżkach, na ile procent można liczyć i czy dotyczą one wszystkich produktów? Drugie pytanie, na ile do przodu planowany jest grafik, naprawdę nie ma problemu, aby zamienić się dniówkami?
@decc a podali powód takiego zachowania ?
Nie. Dobrze że miałam szczęście od losu i szybko znalazłam pracę. Zwłaszcza teraz jak jest ta cała pandemia i o pracę naprawdę ciężko.
Jestem w ciężkiej sytuacji tylko i wyłącznie z winy szefowej i szefa. Jakbym dostała w twarz. Dwa dni przed skończeniem umowy otrzymałam wiadomość że nie przedłuża mi umowy. Otóż robisz dwa lata na umowie po czym dostajesz w (usunięte przez administratora) i do widzenia. Tak się nie traktuje pracownika! Życzę szefostwu wszystkiego co najgorsze. Skoro oni nie mają litości nad swoimi pracownikami to niech nie myślą że pracownicy będą siedzieć cicho. Niech w końcu wyjdzie na jaw jak to wszystko tak naprawdę wygląda pod względem umów i wszystkiego w tym sklepie.
Pan Daniel i Pani Małgorzata to tak wyrachowane osoby że to głowa mała. Pracowników mają za nic totalnie! Jedynie swoich pupilków utrzymują przy sobie i dają im pole manewru ( Pani Katarzyna, Pani Dorota z Tych itp). Reszta pracowników traktowana z góry. Szefostwo nie potrafi zrobić niczego tylko każdym się wysługują. Najprostszą rzecz trzeba zrobić za nich. Ostrzegam każdego kto tam się wybiera lub jeszcze pracuje. Życzę szefostwu upadłości wszystkich sklepów choć i tak już duża część upadła. Kłamstwa na każdym kroku i robienie z pracownika głupków. Już nie mówiąc o obietnicach. Trzeba się prosić o to żeby pracować na czysto za 2 tys złotych miesięcznie!
Jak dla mnie praca w firmie porażka... Wynagrodzenie to minimalna krajowa, a 2tys na rękę dla firmy to duży problem. Nie mówiąc o tym, że manager nie wie nawet za jakie stawki pracownicy pracują, bo na rozmowie usłyszałam średnia krajowa, a w rzeczywistości okazała się minimalną. Jeżeli nie umiesz się odezwać i walczyć o swoje o premii również możesz zapomnieć. Na rozmowie managerka mówiła, że po 3msc pracy masz % od utargu 1,5% od sprzedaży marek własnych i 1% od pozostałości, a w rzeczywistości musisz wyrobić plan, który jest z kosmosu i podawany na hybił trafił... Dodatkowo jeżeli pracujesz na umowę zlecenie mimo tego, że robisz pełny etat, a nawet więcej o premii możesz zapomnieć, bo to jedynie przywilej dla osób z umową o pracę i to nie wszystkich. O szkoleniu możesz zapomnieć. Dostajesz zeszyt z opisem systemu i radź sobie sama. W systemie i produktach totalny (usunięte przez administratora) nikt tego nie kontroluje. Manager (Pani Katarzyna) totalnie nie interesuje się sklepem ani pracownikiem, chyba że przyjedzie raz na 3miesiące lub rzadziej wyżywa się na pracownikach, a nawet stosuje mobing, przekleństwa i odzywanie się w sposób niestosowny, są na poziomie dziennym. Swoje obowiązki przerzuca na pracownika, wiec mimo tego, że jesteś sprzedawcą obowiązki masz managera za najniższą krajową. Również karze sprzedawać przeterminowane produkty do włosów i ciała ze zdrapaną datą ważności, to nic że może to mieć szkodliwy wpływ na skórę, ważne żeby się sprzedało za normalną cenę. Jak przychodzą testery produktów zabiera je na użytek własny. Pracownik jest pozostawiony sam sobie bez żadnego nadzoru. Na sklepie pracują 2 osoby, bo zatrudnienie 3ciej nawet na pół etatu to duży problem dla firmy, bardzo często są ucinane godziny i osoba, która miała być zatrudniona na pół etatu kończy z godzinami jak na 1/4. Jeżeli jesteś chora i dostaniesz L4 od lekarza, jesteś zmuszana do tego, żeby przyjść do pracy, bo przecież jest weekend i nie będzie żadnej kontroli. Kierownik nie ma czasu przyjechać nawet na rozmowę rekrutacyjną (więc nawet odpowiadasz za zatrudnienie i rekrutację pracownika) i nie interesuje go los i życie prywatne pracownika (Zdarzało się, że dziewczyny z innych miast zostawały same na sklepie i pracowały codziennie po 12h przez dłuższy okres) Nagrody roczne są tylko dla jej ulubienic, więc jeżeli zajdziesz Pani Kasi za skórę nie ma szans na dodatkowe wynagrodzenie. Na grupowym chacie potrafi publicznie wyzywać i poniżać pracownika od kre**nek czy id**tek, bo ktoś źle wprowadził fakturę, rozsyłać zdjęcia zrobione z kamer i Cię obrażać, bo na chwilę usiądziesz i siedzisz tyłem do kamery. Szef to furiat- totalnie nie panuje nad swoim zachowaniem, któremu również zdarzyło się nie raz poniżyć pracownika czy odzywać się w sposób niestosowny. Jeżeli przyjedzie do sklepu i jesteś na przerwie potrafi stać z zegarkiem w ręce i liczyć czas ile przebywasz w toalecie i później ma pretensje, bo dłużej Cię nie było, ale z nim na szczęście nie ma się za dużo kontaktu. Jedyne plusy pracy w firmie to elastyczny grafik, możliwość dopasowania godzin pracy, zniżki pracownicze. Firma z pewnością musi bardziej przypatrzeć się pracy swoich managerów (a przynajmniej jednej), która olewa swoje obowiązki i jedyne co robi to ma pretensje mimo tego, że odwalasz całą jej robotę i przemyśleć kwestie wynagrodzenia.
Firma stawia swoich pracowników bardzo wysoko. Dba o nich i nie traktuje ich przedmiotowo. Często organizowane są szkolenia oraz wyjazdy integracyjne. Zarówno szefostwo jak i kierownicy regionalni cechują się wysoką kulturą osobistą i tego też oczekują od swoich pracowników. Zaangażowanie, szacunek i profesjonalizm to podstawa, jeśli nie traktujesz pracy poważnie to spróbuj szczęścia gdzieś indziej. Ja pracuję w firmie kilka lat. Kłamstwem jest, że plany sprzedażowe są z kosmosu, a na premię nie ma co liczyć! Dajemy z sobie 100% i jest to doceniane. Serce mi się kraje kiedy czytam te wszystkie oszczerstwa. Niestety są leniwi, myślący, że wszystko samo się zrobi, a jak nie pójdzie po ich myśli to Cię obsmarują w internecie, taką opinią jak ta! Ręce opadają... Kategorycznie nie zgadzam się również ze słowami na temat Pani Kasi. Nasza Pani Menager jest doskonale zorganizowana. Posiada przyjazne usposobienie, także dobrze postrzegają ją klienci jak i współpracownicy. Jest otwarta i uśmiechnięta. Nigdy nie odmówi pomocy i zawsze służy dobra radą! Oby wszędzie tacy kierownicy jak ona.
Pracuję od dłuższego czasu i to prawda . Bardzo lubię tą pracę ale zastanawiam się poważnie nas jej zmianą. Szefostwo wiecznie niezadowolone, szefowa nic tylko narzeka, krzyczy , nie ma możliwości dojścia w ogóle do słowa. Nawet gdy nie ma w ogóle racji. O szefie się nie będę wypowiadać bo jest to człowiek nieobliczalny jednym słowem. Menadżer przyjeżdża raz na ruski rok. A gdy się zjawi wszystko jest źle , wszystko jest nie tak. Każe sprzedawać przeterminowane produkty ( uprzednio zmywać daty ). Zero szacunku to pracownika i to z każdej strony.
Zawsze można zmienić pracę ale to jak nam się pracuje zależy również od naszej pracy!
rewelacyjny pracodawca polecam dla osob uczciwych i pracowitych podobnie jak 50 innych pracowników jestem bardzo zadowolona z pracy w tej firmie oraz w kosmetix . mamy super wynagrodzenia, zawsze płacone na czas , premie , wyjazdy motywacyjne prace w luxusowych warunkach ( biura z klimatyzacja , kuchnia , parkingi , auta sluzbowe do użytku prywatnego ) dla leni i (usunięte przez administratora) w to nie jest dobre miejsce - zapraszam ich do pośredniaka ...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GK Hair Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy GK Hair Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GK Hair Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!