Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Czy Baltic Palace ma ściśle ustalone godziny pracy?
Jaka jest kultura pracy w Baltic Palace?
W BALTIC PALACE wszystko zależy od pracownika. Prawda jest taka, że jeżeli pracuje się w sezonie, to pracę należy wykonywać na 200%, wówczas przyjdą z tego korzyści w postaci premii. Od razu zatrzymam jad wielu z pracowników, którzy "udawali" że pracują - premii nie było. Pracownicy, który wkładali serce/umiejętności zawsze byli wynagradzani w odpowiedni do wyników sposób. Szef jest bardzo wyrozumiałym i ciepłym człowiekiem, dopóki jest się wobec niego uczciwym. Pomijam resztę pracowników, ponieważ to Szefa opinia oraz zdanie zawsze jest najważniejsze i na to trzeba pracować. Praca czasem jest ciężka i trzeba pracować na bardzo wysokich obrotach. Są też dni na wytchnienie, lecz to nie czas na "siedzenie na telefonie", lecz uzupełnienie zaległości zrobionych podczas tabaki. Praca jest po to, aby pracować, a nie czekać aż manna z nieba spadnie. Takie są realia. Niestety większość osób, które pracowało w OBIEKCIE nie robiło nic i dlatego jest taki pogląd na sprawę. Benefity nie należą się nygusom. Dla mnie - najlepsze lata młodości, gdyż praca nie była tylko sezonowa. Szczerze polecam dla osób, które lubią pracować, a nie siedzieć na (usunięte przez administratora) i czekać na wielką kasę.
Piszesz o korzyściach czyli o premiach, a co z napiwkami? Czy jak one wchodzą w skład tej premii, czy jednak to oddzielna sprawa?
Dodatkowo dodam: -umowa zlecenie (głównie) wszystkie składki odprowadzane zgodnie z prawem RP -premie uznaniowe - czasem zerowe, czasem naprawdę super - to zależy tylko od Twojej pracy -kasa nie jest zła - kolejny raz - im lepiej pracujesz, tym lepiej masz (i kasy i humoru)
Wszystkie TIPY są tylko dla pracowników. Jak się dogadacie między sobą - Wasza sprawa. Pracodawcę napiwki nie interesują. W sezonie tipy to druga pensja, jeżeli pracuje się w restauracji. HSK również ma napiwki od gości, recepcja też zawsze coś "zgarnie". Wszystko zależy od ludzi.
Czy w Baltic Palace możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Kelnerka?
W BP nigdy nie dostaniesz umowy o pracę jako kelnerka, no chyba, ze masz siostrę bliźniaczkę.
Na jakie benefity można liczyć w Baltic Palace?
Czy ktoś więcej mógłby powiedzieć na temat pracy w tym obiekcie ?
Pani Aleksandra to i tak nic, w porównaniu do pseudo Szefowej Restauracji. To dopiero artystka była. Zakochana w szefie myślała że góry przeniesie, a tutaj czujna P. menager widząca potencjalne zagrożenie, szybko zareagowała ( BRAWO)(usunięte przez administratora)Co do samej pracy to nie jest aż tak źle jak wszyscy piszą . Ten kto jest uczciwy w tym co robi i pracuje ma dobrze. Żadne układy, znajomości w niczym nie pomogą i za to szacunek .
Szefowa restauracji? Nie było nikogo takiego chyba, że Pani Marika, która się za nią uważała? Pani Aleksandra w sumie nie znam, znam tylko zdrobnienie imienia. Pozdrawiam
Nie polecam. Brak ratownika.
Pracowałam jako sprzątaczka i nie tylko i nic. Nie polecam.
Nie polecam nikomu pracy w tym pseudo hotelu. Recepcja jedno wielkie (usunięte przez administratora) szczególnie Pani Aleksandra, która nie posiada żadnych odpowiednich kompetencji, często czuc było od niej alkohol w pracy... Pani menager beznadziejna, kariera przez łóżko jednak nie popłaca. Zaroki żenada... Najgorsza praca jaka mialam
Nie zgodzę się z Pani opinią. Jako częsty gość hotelu myślę, że to Pani Aleksandra jest jedyną osobą z personelu, która zasługuje na pochwałę. Zawsze jest uśmiechnięta w pracy, wręcz pała energią czego nie można stwierdzić o innych pracownikach tego obiektu. Co do Pani Manager nie mam zdania. Każdy wie jaką ma ta Pani „osobowość”, jeżeli tak to można nazwać.. :)
Ludzie czytając Wasze komentarze, z całym szacunkiem ale poziom Waszych wypowiedzi sięga dna. Musicie mieć naprawdę bardzo nudne, nieciekawe życie, że poświęcacie swój cenny czas na plucie jadem. Nie wiem co i komu próbujecie udowodnić ale zapewniam Was, że karma wraca i kiedyś ten hejt i każde złe słowo się obróci w Waszą stronę. Sądzę, iż każdy normalny, znający swoją wartość człowiek ma te Wasze komentarze głęboko w poważaniu. Następnym razem zastanówcie się kilka razy zanim opublikujecie takie wypociny,które świadczą tylko i wyłącznie o Waszym poziomie inteligencji oraz strasznie ubogim słownictwie, z ogromną przewagą błędów zarówno interpunkcyjnych i ortograficznych. Polecam lekturę na wieczór w postaci słownika, może tym sposobem powiększycie swój zasób słownictwa na nieco bogatszy.
reasumując wszystkie opinie w 89 procentach negatywne myślę ,ze kiedyś przeczyta je szef tego DZIWNEGO HOTELU W POBIEROWIE ,I PRZEPROWADZI ODPOWIEDNIE RUCHY PRZY WYMIANIE NIEKOMPETENTNYCH MANAGERÓW I INNYCH PSEUDO ŻYCZLIWYCH KAPUSI ,KTÓRZY BĘDĄC SAMI BEZNADZIEJNI DZIĘKI DONOSOM NIEPRAWDZIWYM SZTUCZNIE PODNOSZĄ SWOJĄ WARTOŚĆ TO STRASZNE ZEBY TAKI FAJNY NOWOCZESNY OBIEKT BYŁ ZARZĄDZANY PRZEZ TAKICH NIEUDOLNYCH ,NIEKOMPETENTNYCH LUDZI,POZOSTAJE TYLKO LICZYĆ ZE SZEF COŚ ZMIENI W SWOIM I W BIZNESOWYM ŻYCIU CZEGO MU SERDECZNIE ZYCZYMY A KTO PRZYSZLI KLIENCI ???
Ten hotel to poprostu patologia!! Kto szuka normalniej pracy to wam w innom stronę. Pani która przez łóżko nazywa się -menedżerem ,jest niekompetentna. Nie polecam nikomu tego miejsca, warunki i atmosfera nie warte żeby przyjdź tam, stracicie tylko swoje nerwy i nic normalnego nię zarobicie.
Jak to menager przez łóżko czyli to kochanka kogoś z szefostwa to dramat taki piękny obiekt i taki wstyd żeby sprawy łóżkowe były przyczyną żle prosperującej firmy to śmiech na sali ,to tragi -komedia w trzech aktach start -baczność -,opad ......ha ha HA. szkoda taki ładny obiekt ,a takie niemoty nim zarządzają ,wszystkie opinie tutaj są niepozytywne ,ciekawe czy szef wyciągnie wnioski i coś zmieni ......????
Nie polecam, żadnych szkoleń, kiepskie pieniądze, osoba kierująca nie nadaje się, jest niekompetentna, chamska, zarozumiała, złe traktuje się w tej firmie pracowników. Nikt nie chce tam pracować w okolicy już wszyscy wiedzia co i jak.
Brak szkoleń to oczywiście bardzo duży problem. Jednak nie powinieneś - mimo wszystko - pisać o współpracownikach w tak obraźliwy sposób. Jest to po prostu słabe. Wspomniałeś o nie za wysokim wynagrodzeniu w Baltic Palace. A jakie tam macie oferowane benefity pozapłacowe?
Witam, jestem pracownikiem tego Obiektu i nie zgadzam się z powyższą opinią tj. na temat "osoby kierującej". Uważam, że jest to właściwa osoba która odpowiednio zarządza Obiektem i w żaden sposób nie jest chamska wobec pracowników, powiedziałbym raczej, że wręcz przeciwnie, jest to osoba kompetentna i wie co robić aby Obiekt funkcjonował jak należy. Pozdrawiam :)
Rozumiem. Jednak szczerą prawdę można także wyrażać w nieco kulturalniejszy sposób. No szkoda, że Baltic Palace nie oferuje pracownikom żadnych benefitów - dzięki temu byliby bardziej zmotywowani do pracy. A co z bezpłatną opieką medyczną? Macie ją zapewnioną?
Błagam, albo ta Pani sama to napisała albo jej zaufana współpracownica. Kompetencje osoby zarządzającej sa akurat na poziomie tego obiektu, w każdym innym by zginęła. Wyuczyla się wypełniania kilku tabelek , ot i wszystko. A jej stosunek do ludzi - masakra. Niestety jest to widoczne na każdym kroku.Ta Pani ma innych za nic.
skoro ta menaga to taka sucz to dlaczego nikt jej jeszcze nie zwolnił i nie zastąpił osobą kompetentną i fachową ,która oprócz dobrej organizacji ,zapewni dobrą atmosferę i byudujące chęci do pracy ,bo zgrany zespół to dobrze prosperująca firma ,a za czym idzie dobry zarobek i dobera reklama słowem firma się rozwija ,jak w firmie jest gad który sra we własne gniazdo należy go usunąć i dać miejsce innej kompetentnej menager...................
Nie polecam!! Pani M.N. powinna zmienić zawód, problem w tym, że raczej nikt nie zatrudniłby osoby o takich cechach charakteru i kompetencjach. Nie ma pojęcia o zarządzaniu i tworzeniu zespołu. Raczej odwrotnie. Zarobki słabe, pracownicy z przypadku. Nikt nie zgrzewa tam miejsca na dłużej i wcale się nie dziwię.
Najlepsze miejsce pracy. Możliwość rozwoju, ciągle coś się dzieje, nie sposób się nudzić. Gdyby nie osoba, będąca P. Menago, czuje że pracowalabym tam do dziś. Niestety z niektórymi osobami nie sposób się dogadać przez inne charaktery. Tęsknię za tym miejscem mimo niezbyt wygorowanych zarobków. :)
Skoro inne aspekty zatrudnienia prócz atmosfery Ci odpowiadały, może warto było spróbować je poprawić. Czasem wspólne wyjście integracyjne może spowodować, że relacje stają się bardziej koleżeńskie. Pisząc o rozwoju masz także na myśli kursy lub szkolenia, które dawały większą wiedzę i podnosiły kompetencje? Liczę, że dodasz więcej informacji.
Niestety pani manager potrafi zniechęcić. To jak się zachowuje psuje cały wizerunek tak uroczego miejsca jakim jest ten obiekt. Myślę, że jeżeli hotelem zarządzałaby osoba kompetentna obiekt zyskałby na gościach a co za tym idzie na obrocie, a chyba takie jest założenie takich inwestycji . Nie potrafi obiektywnie postępować z ludźmi, być może przez wysokie mniemanie w stosunku do swojej osoby. Dobry Manager, który stworzy koleżeński i zmotywowany zespół to 75% sukcesu. Pozdrawiam serdecznie wytrwałych! Swego czasu była tam super ekipa, ale nad wyraz demotywowana działaniami " manager " która pod tym pojęciem jedynie rozumie swoje dobra i noszenie głowy zdecydowanie za wysoko. Osoba na takim stanowisku powinna być osobą energiczną, przede wszystkim kulturalną, empatyczną w pewnym dopuszczalny stopniu jak i stawiać na rozwój swój jak i pracowników. W gruncie rzeczy Manager obiektu powinien dbać o to całym sercem, bo obiekt ma ogromny potencjał do tego, by stać się miejscem pożądanym, tym bardziej, że buduje się Wam Hotel Gołębiewski. No ale zanim nastąpi otwarcie macie czas na zmiany i wyrobienie świetnej marki.
Co oznacza że manager nie potrafi postępować obiektywnie z ludźmi? Jak myślisz co należy zmienić lub poprawić w zarządzaniu firmą? Twoja opinia będzie pomocna.
Krzysztofie, uważam że z osobą będąca na stanowisku menadzerskim nie powinno się utrzymywać bliższych kontaktów typowo koleżeńskich. Zreszta w przypadku tamtej menago i jej zamilowania do plotek, lepiej uważać w luźnej rozmowie. Kobieta zupelnie nie umiala oddzielić pracy i swojego zycia co bylo widoczne w faworyzowaniu jej znajomych, rodziny. Osoba bardzo zazdrosna o wszelkie inicjatywy mogace prowadzic do lepszego funkcjonowania Hotelu i pracy. Jeszcze gorzej jak uzyskało sie aprobate szefa-wszystko blokowala. Jezeli chodzi o kursy czy też szkolenia to jedyne jakie mialam to szkolenie ppozarowe. Mimo wszystko mozna bylo wykonywac dodatkowe obowiazki, które dawaly energie do dzialania w czyms nowym. Pozdrawiam.
Czy jest tu ktoś z Pobierowa kto tu nadal pracuje?
Czy w Baltic Palace są szkolenia zewnętrzne?
Niestety również nie mogę zamieścić pozytywnej opinii o tym miejscu. Załoga jest bardzo mała ( maks.10 osób), w tym dwie bardzo , bardzo potrafiące utrudnic pracę. Zarobki - bez fajerwerków. Tym bardziej, że nie ma różnicy w stawkach w stosunku do ludzi, którzy mieszkają w tzw. pokojach pracowniczych i tych, którzy codziennie muszą do pracy dojechać ( z tego co kojarzę tylko dwóch pracowników było miejscowych). Wszyscy pozostali dojeżdżali z okolicznych miejscowości. Szefostwo opiera się na plotkach ( w tym przoduje jedna Pani), własne pomysły i inicjatywa są niemile widziane. Szkolenia wyłącznie wewnętrzne.
Baltic Palace właśnie ogłosiła rekrutację na kilka stanowisk. Jednym z nich jest Kelner(ka): https://www.gowork.pl/oferta/kelnerka-kelner,3BBop2vYODtz2qjHpPO88Y,pobierowo Kandydatowi oferowane są stabilne warunki zatrudnienia oraz elastyczne godziny pracy. Czy możecie napisać, jak w praktyce się to przedstawia? Pracuje ktoś z Was na tym stanowisku?
Szukam ludzi jakoś świadków. Założona sprawa. Złe traktowanie, umowy śmieciowe, poniżanie. Osoby zainteresowane dostaną ode mnie kontakt
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Baltic Palace?
Zobacz opinie na temat firmy Baltic Palace tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.