Widziałam kiedyś ofertę właśnie na stanowisko Customer Support Specialist. Kiedyś o nim tu pisano. Podobno kiedyś było trudno się dostać, teraz też tak jest? i jeśli oferowali dawniej około 7 tys to ile będzie obecnie?
Zostałam zaproszona na pierwszą rozmowę rekrutacyjną na stanowisko Senior Product Designer, która miała się odbyć o godzinie 8 rano. Jednak kilka minut przed spotkaniem otrzymałam wiadomość od rekrutera, że spotkanie zostało odwołane, ponieważ znaleźli już kandydata, który spełnił ich oczekiwania. Jestem bardzo rozczarowana takim podejściem ze strony firmy, szczególnie że wstałam wcześnie rano, aby się przygotować do tej rozmowy. Rozumiem, że rekrutacja może być czasochłonna, ale oczekuję szacunku dla mojego czasu i profesjonalizmu ze strony rekrutera. Krótkie wyprzedzenie i brak wcześniejszej informacji o zmianach w planach były nie na miejscu. Takie zachowanie może wpłynąć negatywnie na wizerunek firmy i pokazuje, że w firmie nie szanuje się potencjalnych pracowników i ich czasu. Z tego powodu nie polecam firmy Recruitee jako pracodawcy.
Ta rekrutacja miała być przeprowadzona zdalnie, tak? Teraz tylko zastanawiam się nad jednym... Skoro wybrali kogoś innego to lepiej było z ich strony, żeby udawali zainteresowanych, że potem dali i tak negatywny feedback? ciekawa też jestem z jakich przyczyn ktoś okazał się lepszy, jest tu szansa na to żeby wydobyć tego typu informacje?
Naprawdę tak ciebie to poirytowało bo musiałaś wstać wcześnie rano? I tak (usunięte przez administratora) rozmowy nie gwarantuje zatrudnienia na stanowisko. Mysle ze ten rekruter chciał być w pełni transparentny i wolał nie zajmować ci czasu skoro już dogadali się z kimś innym. Wolałabyś aby powiedział ci dopiero po 30 minutach spotkania: „nooo eee fajnie się gada ale wiesz ze już kogoś zatrudniliśmy”?? ;) albo trzymał cię w niewiedzy przez kolejny tydzień kiedy już wszystko wiadomo. Są gorsze zachowania ludzi w rekrutacji, jezu głowa do góry i żyje się dalej!
Pracuje od jakiegoś czasu i bardzo polecam. Bardzo duża troska na dobrostan pracowników, budżet do odwiedzenia biura w Amsterdamie, dofinansowanie do home office. Z ludźmi chętnie spędzam czas na licznych integracjach. Można dużo się nauczyć.
To co nagle mogło się tutaj tak w warunkach zmienić, że od jakiegoś czasu tak fajnie jest jak opisujesz? Podpytuję, bo kiedyś negatywnie pisali i ciekawi mnie ta zmiana a raczej jej okoliczności. Co powiesz o zarobkach? Są tożsame z widełkami z ogłoszenia?
Nie wiem kto i co kiedyś pisał i czy było to zgodne z prawdą :D U mnie widełki z ogłoszenia się zgadzają. Podwyżki po pół roku / roku pracy tez są możliwe
co pół roku? to o ile tak z ciekawości mogą zwiększać przy tej częstotliwości? to cykliczne zbiorowe podwyżki czy indywidualnie na tym etapie stawia się sprawę?
W zeszłym roku wszyscy pracownicy dostali jednakową podwyżkę inflacyjną, podwyżki na koniec roku uzależnione są od performance’u i jest to kwestia indywidualna. W moim przypadku również widełki z ogłoszenia zgadzały się z tym co zostało mi zaproponowane, także nie do końca wiem skąd te opinie. Pracuję już ponad rok i z czystym sercem mogę polecić firmę.
z czego wynika? różne doświadczenia z różnych miejsc pracy, więc fajnie jest zweryfikować firmę pod każdym kątem. Ponad rok? a proces przyjęcia i samego wdrożenia na stanowisko jak wtedy przebiegał? pod tym względem w firmie nic kompletnie się nie zmienia?
Aż zerknąłem z ciekawości co tu się pisze o Recruitee. Pracuje tu od paru miesięcy i kurcze jest mega! Przechodziłem z organizacji gdzie było dużo chaosu i szarpaniny na co dzień a tu jest spokój i wszystko przemyślane. Nawet nie wiedziałem ile czasu na pewne rzeczy poświęca się w firmie produktowej, odebrałem to początkowo jako wręcz nadmiernee przywiązanie do jakości. A rekrutacja tez była ok, wszyscy kumaci i czułem faktyczne skupienie na sobie :) na razie dowożą wszystko jak było przedstawiane na rozmowach.
Rekrutowalem się na frontend, fajny rzeczowy rekruter D. miał dużo detali odnośnie technologicznych aspektów pracy. Na rozmowę techniczną miałem dzieki temu już tylko pytania pogłębiające do programistów jak się w zasadzie pracuje tam na co dzień. Niestety nie dostałem oferty, dość mocno mnie przepytali na rozmowie technicznej i wyszły moje braki w praktycznej wiedzy. Ale po interview sprawdziłem sobie kilka rzeczy i o te wiedzę jestem mocniejszy :)
Feedback miał być po 2 dniach, a trzeba było na niego czekać 3 tygodnie i to wymuszony tym, że poinformowałem rekrutera kilka dni wcześniej o nie kontynuowaniu dalszego procesu rekrutacji. Omijajcie jeśli poważnie myślicie o swojej karierze.
O, to Ty go przynajmniej dostałeś. Pomijając fakt, że sprawność komunikacji z (usunięte przez administratora) to jakiś nieśmieszny żart, to po obiecanym feedbacku wciąż cisza, a minęło ponad miesiąc. Swoją drogą, mam wrażenie, że to jest firma, która próbuje zadzierać nosa poprzez konkretne - sztuczne i na wyrost - budowanie swojego wizerunku i swoich pracowników.
+ nie patrzcie na widełki, które podają w ogłoszeniach, bo to jest wielkie kłamstwo.
To o ile mniej Ci proponowali niż w ogłoszeniu? I jak dali feedback to co w nim właściwie było? :/
Orientujecie się, czy przyjmują juniorów z Ruby/Elixirem?
Chyba nie, raczej stawiają na mid-ów bo na początku roku się rekrutowałam i dostałam telefon z feedbackiem że nie dysponuję jeszcze odpowiednim doświadczeniem (miałam w wtedy 8 miesięcy w Ruby). Ale nie oceniają tylko CV bo patrzą też na próbki kodu. Czasami możesz nadrobić dobrym githubem :)
(usunięte przez administratora)
Dziwię się, że ludzie jeszcze nie nauczyli się tego, że na 97% feedbacku nie będzie. :( A kiedy byłeś na rozmowie? Może magicznie jeszcze się odezwą, albo już do dziś to zrobili tylko się nic nie chwlisz?
A deklarują wykorzystywanie tego automatu tak właściwie?
Jestem bardzo rozczarowana. Niestety mało profesjonalny rekruter. Nieslowny nieterminowy niestety z przykrością nie polecam tej rekrutacji. Rażące błędy.
Opowiesz coś więcej? Na jakie stanowisko się ubiegałaś? Ile trwał cały proces rekrutacyjny?
Firma szuka specjalisty Customer Service z językiem angielski i niemieckim od kilku miesięcy. Nic dziwnego, skoro od wysłania CV czeka się prawie 3 tygodnie na w ogóle odpowiedź, po czym rekruter myli kandydatów, deklaruje odpowiedź i cisza. (usunięte przez administratora)po ładnym okresie sobie przypomniał, że nadal szuka pracownika, szkoda, że już dawno jak mam już nową pracę. Powodzenia z dalszym szukaniem pracownika customer support, zaznaczmy w branży IT, technicznej, najlepiej z doświadczeniem i z angielskim i jak i niemieckim na C1 oferując stawkę 5 do 7k brutto ;) btw inne firmy IT oferują takie widelki ale netto dla spec. z niemieckim na C1, może warto się obudzić i zadbać o candidate experience, bo jak na firmę robiącą oprogramowanie do rekrutacji sami rekrutować nie potradią
Z tego co wiem to firma prowadzi na to stanowisko rekrutację stałą, podobnie jak w przypadku programistów, więc ogłoszenia mogą być ciągle aktywne. Sama też nie dostałam się do customer support, mimo że mam doświadczenie na podobnym stanowisku ale otrzymałam od tego rekrutera konstruktwny feedback i wszystko odbyło się terminowo. Myślę ze spróbuje po razz kolejny do nich jak poprawię swoj niemiecki i będę miala dość pracy w dużym korpo...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Recruitee Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Recruitee Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Recruitee Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!