I co z tym zleceniem? Na których stanowiskach na pewno ono występuje? I czy dobrze rozumiem z poprzedniej opinii ze to wale nie musi być większość? Ile osób na umowie o prace jest? czy to stali pracownicy?
Praca (usunięte przez administratora) Obiecywanie jednego, wynika inne. Pracownicy na umowie o zlecenie ale każde powinny mieć umowę o pracę no ale po co. Szef oszczędzi. Odradzam.
A na jakich stronach są publikowane inne oferty do hotelu? Te dla kierownika sprzedaży także widziałam właśnie na takim portalu, na inne stanowiska żadne mi się nie ukazały. Zresztą na głównej stronie hotelu podobnie. Nie ma wcale rotacji? kiedy ostatnio kogoś przyjęto? oferty są pod inna nazwa?
Rotacja tam jest ale zamiast przyjąć nowego pracownika, obowiązki osoby, która się zwolniła są zrzucanie na innych pracowników.
O jakich przykładowych obowiązkach może być teraz mowa? i nawet jeśli już to w jaki sposób później egzekwuje się wykonanie tej części pracy? wychodzą z tego jakieś nadgodziny może?
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Hotel Heron Sp. z o.o.? Chodzi o pracę jako Kierownik Sprzedaży, takie ogłoszenie jest na Pracuj.pl 3 października.
Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Hotel Heron Sp. z o.o. w przypadku pracy jako Kierownik Sprzedaży?
Nie jest możliwa bo system nie jest kompletnie do tego przygotowany. Jako były pracownik (nie doszukujcie się, już baaardzo dawno były pracownik) odradzam pracę w tym miejscu, obowiązków od groma, płaca śmiesznie niska.
No cóż pojawiłem się na tej stronie ponieważ nie mogę już znieść tego ilu ludzi przewija się przez ten hotel. Przede wszystkim dlatego że wymagania są duze a wypłaty wręcz śmieszne. Na samego właściciela nie mogę powiedzieć złego słowa tu raczej jest wina ze strony zarządzajacych tym obiektem. W tym momencie w hotelu pracuje sama młodzież prosto po szkole czy to liceum czy mechanik (nie ważne) liczy się tania siła robocza! A gdzie w tym wszystkim te standardy 5* o których ciągle się mówi i podwyższa ceny produktów pokoi czy zabiegów a wypłata pracownika w stosunku do zarobku hotelu jest wręcz kuriozalna. Żeby chociaż w trakcie gdy hotel był zamknięty ktoś wpadł na pomysł żeby zrobić szkolenia czy cokolwiek aby ten standard był utrzymany. Powiem krótko- jeśli nie potrzebujesz pracy na już lepiej omijaj to miejsce. Zero poszanowania dla pracownika kazdy pracuję ponad swoje sily a premia? Jeśli marne dwieście złotych ma być podziękowaniem za włożony wysiłek to ja dziękuję. A jeśli chcesz podwyżkę to usłyszysz- jest pandemia niestety nie mamy na to pieniędzy. Dziękuję za uwagę.
Bardzo cenna wypowiedź pracowałam już w takim hotelu na SPA ogólnie kocham to czym sie zajmowałam, ale mieliśmy przynajmniej pakiet długich 3 miesięcznych szkoleń z zabiegów obsługi gości i zachowania.Oczywiście certyfikatów nam nie wydali bo szkolenia były z funduszy unijnych a właściciele również nie szanowali ludzi dlatego zrezygnowałam .Ale wiedza jaką posiadam to jest ogrom.Potem sama szkoliłam nowe osoby.
Odradzam pracy w tym miejscu, każdemu kto chciałby sprobowac tam swoich sil. Wykorzystują ludzi na maxa, nie patrzą na ilość godzin - (usunięte przez administratora) (mowie tu o kelnerach). Jak lubisz miec choc troche wolnego i swojego zycia - to tutaj go nie bedziesz miec. Dla nich najwazniejszy jest hotel i nie interesuje ich twoje zdrowie, to czy masz lekarza w godzinach pracy, ze masz obowiazki inne niz tylko praca. Dyrektor hotelu(usunięte przez administratora) co chwile krytykuje pracownikow. Traktuje ludzi przedmiotowo. (usunięte przez administratora) Ciągle są faworyzowane jedne i te same osoby a inne są spychane w kąt. Zarobki śmieszne jak na ilość obowiązkow i pracy, ktore są nakładane. Jedynie dobrze mozna powiedziec o wlascicielu hotelu. Bardzo dobry i usmiechniety gosc - szkoda, że nie widzi jak bardzo jego personel jest źle traktowany. (Choć nie dziwie sie, bo wszystko przed nim jest ukrywane,(usunięte przez administratora) W ostatnich miesiacach woleli stracic wysoko wykwalifikowanych pracownikow, ktorzy pracowali z pasją i milością do tego miejsca przez wiele lat i przyjac takich z zerowym doswiadczeniem, tylko dlatego, ze dyrekcja nie umiala dogadac sie z tymi pracownikami i miala do nich zerowy szacunek. Atmosfera wśród pracownikow bardzo słaba - kazdy sie usmiecha a za plecami jeden drugiego obgaduje i oczernia.
Pracuję w tym miejscu już kilka lat i uważam, że Heron Live Hotel w końcu ma odpowiednią osobę na dyrektorskim stanowisku. Dba o pracowników, wysyła na szkolenia i cały czas dąży do naszego rozwoju wspierając nas w tym. Pamiętajmy, że jest to hotel i osoby decydując się pracować w takim miejscu muszą zdawać sobie sprawę, że jest to praca w weekendy i w święta. Pracujemy dla Gości i powinniśmy czerpać z takiej pracy satysfakcję - ja ją mam mimo czasami ciężkiego dnia w pracy wychodzę stąd uśmiechnięta. Polecam bardzo to miejsce do pracy :)
no to swoją drogą, męczące na pewno jest. Ale widzę, że wspominasz o szkoleniach, kiedyś narzekali na ich braki. Dasz znać o jakich konkretnie mowa? Ile ich jest, jak są zorganizowane?
Mam przyjemność pracować w Heron Live Hotel i naprawdę jestem bardzo zadowolona z pracy, faktycznie pracuje się dużo ale wynagrodzenie jakie dostaje jest naprawdę adekwatne do pracy. Z wolnym tez można się „dogadać” jeśli potrzebujesz jakiś dzień i zgłosisz, to w 99% dostaniesz, są wyjątki oczywiście kiedy potrzebne są wszystkie osoby w pracy (czyt. Duże eventy czy po prostu cały hotel jest zajęty) Atmosfera tez jak najbardziej na plus, wiadomo każdy może mieć gorszy dzień, ale każdy stara się o podejście z uśmiechem do wszystkiego. Jeśli chodzi o panią Martę to osoba która naprawdę ma duże pojęcie o tym co robi i wie jak zarządzać hotelem. A to ze kiedyś ma gorszy dzień to normalne, jesteśmy tylko ludzmi :) opinia która została wystawiona jest naprawdę za dużo wyolbrzymiona i nie zgadzam się z nią.
Z tego co się orientuję to na pewno często są w dziale kelnerskim z obsługi-serwowania, z win - sommelierskie, j. angielski, bariatryczne i wiele innych w zależności od potrzeb pracowników. Spa też się szkoli i recepcja. Jedno szkolenie się kończy drugie zaczyna. Pani Dyrektor cały czas dąży do rozwoju pracowników i chce aby ten Hotel posiadał wykwalifikowaną kadrę, a nie to co było wcześniej że musiałeś liczyć tylko na siebie. A jeżeli chodzi o organizację to większości jest na miejscu ale chyba też na zewnątrz takie już indywidualne.
Ponieważ mój wcześniejszy wpis został usunięty napiszę inaczej. Powyższy komentarz ma charakter schlebiania w celu odniesienia korzyści lub jest napisany przez obecną dyrektor hotelu w celach PR.
No dobrze. A w jaki sposób można byłoby to stwierdzenie uwiarygodnić? Taki wspomniany PR faktycznie jest tak potrzebny tu na forum pracowniczym? Rąk do pracy brakuje? Jaka liczba osób docelowo powinna być zatrudniona, żeby wszystko dobrze śmigało?
W Heronie jest super Nasza pani kierownik jest fajna i rozumie ludzi
Jako wieloletni pracownik mogę powiedzieć, że Hotel przeszedł niesamowita metamorfozę od rozpoczęcia swojej działalności do teraz. Pracuje się naprawdę dobrze. Kierownictwo i współpracownicy zawsze chętni do pomocy. Wynagrodzenia są ok, adekwatne do zarobków w tej okolicy. Duży plus za uczciwość- nie ma kasy pod stołem, i pracy na czarno, każdy ma umowę i profity na jakie zasłużył. Nie ma problemu z urlopem, nie dyskryminuje się za chorobowe itp. Kadra jest młoda i zaangażowana. To, że są to młodzi ludzie wcale nie oznacza, że brakuje im doświadczenia czy umiejętności i profesjonalizmu. Proponuję wyssane z palca opinie zostawić z tyłu i przyjść do pracy i samemu ocenić . Myślę, że każdy się miło zaskoczy.
Odradzam tego miejsca każdemu kto poszukuje pracy. Na praktykę jeszcze można przyjść. Kierownictwo nie do dogadania, osoby na nieodpowiednim stanowisku, nie potrafiący zarządzać ludźmi- nie posiadający żadnej wiedzy z tytułu swojego stanowiska. O wynagrodzeniu nie wspomnę, żenada.
hej czyli na praktyki zezwalasz? a dasz znać czemu na nie tak a inne opcje już nie? chyba, że tylko o kasę i dogadywanie się Ci chodzi? a opowiesz coś o specyfice pracy, bo mnie te praktyki bardziej by interesowały
Dla mnie Praca w Heronie to super ludzie i super klimatyczne miejsce, w ktorym mozesz pokazac co potrafisz. Kierownictwo wymagajace ale do dogadania. Spokojnie mozna sie dogadac co do systemu pracy i dogodnie pod pracownika ukladaja grafik. Place moze moglyby byc wyzsze ale i tak nie jest źle.
Negatywne opinie są prawdziwe. Pracownik jest wykorzystywany do maximum. Co chwilę nowy dyrektor jakby to miało coś zmienić. Nikt nie słucha pracowników, odchodzą z pracy przez swoich "kierowników" i nikt nie widzi w tym problemu. Zwolnienia z dnia na dzień, przychodzisz do pracy i sie dowiadujesz ze umowa rozwiazana za porozumieniem. Zero obiecanych szkoleń, wymagania i brak szacunku. Omijać
Mam pytanie. Bo ciągłe słyszę jak w Heron dobrze płacą i premie normalnie super zarobki. Może ktoś rzetelnie napisać jak to wygląda?
Idąc tam do pracy musisz być wręcz wdzięczny że tam pracujesz bo to przecież heron, aaa i najlepiej by było jakbyś za tą wdzięczność rodzinę wyżywił, bo zarobki bardzo słabe. Nikogo nie obchodzi czy pracujesz 10/12 czy 14h i tak w kółko, masz się uśmiechać i nie pokazywać zmęczenia no bo nie wypada, w razie nadgodzin lepiej wypisać urlop , a jakbyś chciał urlop - to zapomnij. Traktowanie pracownika jak śmiecia to normalka.
Hotel super ale kierownictwo NIEMIŁE I STANOWCZO DO ZMIANY NIE POLECAM PRACY W TYM HOTELU ZMIENIAJĄ PRACOWNIKÓW JAK RĘKAWICZKI
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Heron Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Heron Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Heron Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!