BOBOLAND
4 61 46 5 1
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w BOBOLAND są szkolenia zewnętrzne?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nie Nowy wpis
@Pytanie

Nie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hanna Nowy wpis
@Nie

@Nie A jest jakakolwiek możliwość na awans w BOBOLAND? Będę wdzięczna za odpowiedź.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Darek Nowy wpis

To jest forum pracownicze więc uwagi klientów zostały źle skierowane.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Przyszły tata

Nie polecam. Na na dostarczenie wózka mieli 30 dni roboczych, przyszedł po 38 dniach bez żadnego info ze będzie kurier itd, w dodatku w złym kolorze, słaby kontakt kiepsko oj kiepsko

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Nieznajoma
@Przyszły tata

Ja rowniez nie polecam ! Wózka nadal nie mam mimo, ze minął już termin! Nikt nie raczy odebrać telefonu .

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Klient
Nazwa działu: Handlowy

Zamówiłem wózek przez internet brak jakiegokolwiek kontaktu po telefonie do sklepu pani stwierdziła ze wózka nie ma i wyślą najprędzej za 45 dni Nie polecam!

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
mariusz

Dobre warunki pracy i niezłe wynagrodzenie Moje sugestie dla BOBOLAND: brak Lubię atmosferę w BOBOLAND za: Brak nacisków

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Witold
@mariusz

Pracujesz obecnie w firmie BOBOLAND? Jeżeli tak, to dobrze się składa, ponieważ chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej na temat warunków, które oferuje pracodawca. Mógłbyś napisać, jak wygląda wynagrodzenie za pracę w tym miejscu? Pracownik od pierwszych dni zatrudnienia może liczyć na stabilną umowę o pracę? Proszę, abyś wyraził swój wpis bardziej szczegółowo.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majka

Polecam Moje sugestie dla BOBOLAND: Polecam Lubię atmosferę w BOBOLAND za: Ludzie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OluSsia

NIE POLECAM! KUPUJAC WÓZEK nie mogliśmy sprawdzić jak jeździ bo oczywiście na podłodze jest wykładzina. Sprzedawca wcisnął nam bubla. Pojechalismy po weekendzie do sklepu w celu zamiany na inny model. Odmówili nam, powiedzieli że wózek jest USZKODZONY. My używaliśmy go dosłownie 15min... Z reklamacja też problemy

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Witold
@OluSsia

Twoja opinia również pochodzi od klienta, który korzystał z zakupów w firmie BOBOLAND. Może Ty masz jakieś informacje o tym, jak wygląda praca w tym miejscu? W dalszym ciągu brakuje informacji na ten temat, dlatego, jeżeli któraś z osób odwiedzających ten wątek ma na ten temat informację, to zachęcam do ich przedstawienia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

Większość opinii na forum jest od strony klientów. Jednak dobrze by było, gdyby ktoś również zechciał się podzielić opinią jak wygląda sytuacja, jeśli chodzi o pracę w sklepie BOBOLAND? Czy pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, jak wygląda okres próbny? Wynagrodzenia są adekwatne do wykonywanej pracy? Jaka jest atmosfera w pracy? Zachęcam do dzielenia się informacjami.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janko

Nie polecam! Problem dosłownie ze wszystkim! Personel nie miły a wręcz bezczelny! Reklamacja uwzględniona z wielką łaską, a dodam że chodziło o nowy wózek w krórym kółka jeździły rozbieżnie! W dodatku przy odbiorze na zapytanie co było nie tak z nimi Pani opryskliwie odparła że reklamacja była uwzględniona grzecznościowo!!! Bo to nie jej problem że wózek przyszedł w częściach!!!! Żenada

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIEZADOWOLNONA

NIE POLECAM...MASAKRA...kupiliśmy fotelik samochodowy....po niespełna dwóch tygodniach oddaliśmy do reklamacji , 1,5 miesiąca dopytywania i proszenia się o jakąkolwiek informację...zbywanie nas na każdym kroku...traktowanie jak zło konieczne, a dziecka nie ma w czym wozić :/....coś okropnego...wydawałoby się że rzetelna firma, aczkolwiek do rzetelnej jej daleko...

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@NIEZADOWOLNONA

Z tego co wiem, bo też niestety musiałam zareklamować fotelik w Bobolandzie, za reklamację i gwarancję nie odpowiada sklep, tylko producent. Jeśli nadal nie masz odpowiedzi, to pewnie producent dał ciała. My czekaliśmy na fotelik 2 tygodnie. Co to za fotelik jesśli można wiedzieć?

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Wiarygodne opinie dotyczące pracy w przedsiębiorstwie, to cenna wskazówka dla osób, które rozważają zatrudnienie w firmie. Posiadasz informacje na temat atmosfery panującej w BOBOLAND? Napisz o tym!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

@Klient zadowolony a wiesz czemu do BOBOLANDu nie można wjechać swoim wózkiem? Ile takich wózków sklepowych jest? Co się dzieje w sytuacji jak kilku klientów z dziećmi przyjdzie w jednym czasie?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony Klient
@Agnieszka

Kiedyś rzeczywiście nie było można wjeżdzać z wózkami, nie wiem dlaczego. Ale wczoraj byliśmy z żoną i normalnie można wjechać swoim wózkiem.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zoltan1980

Dziś do Bobolandu NIE WPUSZCZONO żony z wózkiem - kazali jej przekładać śpiącego, pięciomiesięcznego dzieciaczka do jakiegoś ich śmierdzącego nosidełka. Moje komentarze ze swojego Facebooka natychmiast usunęli - widocznie bardziej się interesują swoim wizerunkiem na zewnątrz, niż komfortem klientów. Nigdy więcej już tam nie wrócimy, Bebe Club jest obok, a czytałem dobre opinie że i obsługa tutaj milsza :)

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina
@zoltan1980

Ta sama sytuacje miałam dziś. Z dzieckiem w wózku nie ma co się wybierać. Nie dość ze nie ma windy na piętro gdzie jest dział wózków i fotelików samochodowych, na parterze z działem ogólnym Pani mnie zatrzylam ponieważ nie można wjeżdżać z wózkiem za sugerowała abym zostawiła dziecko w wózku przed kasa. Nie polecam!!!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient zadowolony
@zoltan1980

Smierdzacy to moze byc Pan. Ja jakos nie widzialam zeby wozek byl brudny czy smierdzacy. A poza tym kladzie sie dziecko na kocyku albo pieluszce. Trzeba było wyjsc bez komentarza i isc do Bebe Clubu. Troszke mozgiem ruszyć nie zaszkodzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niezadowolony klient

Nie Polecam !!! na kazdym produkcie widnieja dwie ceny jedna wybita malym druczkiem druga duzym.klient sugerujac sie cena wybita wiekszymi cyferkami celowo wprowadzany jest w blad !przy nachalnym wciskaniu najdrozszych produktow nikt z personelu nie informuje ktora cena jest rzeczywista dopiero przy kasie okazuje sie ze jednak nie zlowilismy takiej super promocji. czuje sie oszukana!!!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient 12
@niezadowolony klient

Jak sie widzi dwie ceny to tez warto zapytac. Pracownice nie sa w stanie każdemu mówić jakie ceny obowiązują ???? zreszta jest napisane ze jest to hurtownia to chyba logiczne ze sa ceny hurtowe i detaliczne. Trzeba troszkę pomyslec. A poza tym na hurtowni sa kartki z napisami ze obowiazuja dwie ceny. Trzeba patrzeć poprostu a nie awantury robic

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

@Byly klient a prosiłeś o rozmowę z kierownikiem na temat zachowania pracowników? Mimo wszystko kolejki w sklepie BOBOLAND nie koniecznie muszą być winą personelu i Twoje niezadowolenie nie przyzwala Ci na obrażanie tych ludzi.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamilla

Masakea kupilam wozek w gondoli okazalo sie ze nie dziala zamek i ciagle sie rozdwaja zadzwonilam co z reklamacja a oni ze mam dzwonic do producenta wozka ten zebys scisla zamek pozniej rozciagla itd no chore normalnie 2 tysiece dac za cos nad czym teraz mam sie wkurzac.. Lepiej chyba z neta zamowic i odeslac jak cos nie tak niz kupowac w boboland a myslalam ze w razie reklamacji bedzie lepiej bo mam blizej o nie bede musiala kuriera itd a tu o zrob reklamacje sam oni ci powiedza przez tel co masz zrobic i nara. Dobrze ze jeszcze nie dodali sciagnie pani daszek od gondoli i po klopocie albo kupi pani nowy wozek

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@Kamilla

Z tego co piszesz nie ma tu winy Bobolandu, ale producenta, który nie przyjął reklamacji. Który to producent tak działa, jeśli można wiedzieć?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

@Eliza to może skontaktuj się ze sklepem w tej sprawie? Albo była jakaś zmiana cen na stronie, a na produktach jeszcze nie zmienili. Nie wiem czy każdy zainteresowany zakupami dla niemowlaków wie, że sklep BOBOLAND na pierwsze zakupy oferuje 30 zł rabatu na pierwsze zakupy: https://boboland24.pl/?artykul=107

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eliza

Witam Robiłam dzisiaj zakupy w bobolandzie i zauważyłam w domu ze ceny różniły sie na produktach i na paragonie .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jaaa

Witam odradzam zakup wozka w tym sklepie .Czas realizacji już ponad dwa miesiące jak się dzwoni to nic nie potrafią odpowiedzieć....

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza

Beznadziejna hurtownia. Wjechalam wozkiem i powiedziano mi, ze dalej nie pojade, bo z wozkami noe wpuszczaja. Kazano mi przelozyc dziecko w nosidelku do ich wozka... mam 150 w kapeluszu ;) wiec wlozenie dziecka w nosidle i zciagniecie go sprawilo mi duza trudnosc.. oraz jezdzenie koszykiem sklepowym z dzieckiem tez do latwych nie nalezy. W kazda alejke wjechac nie moglam bo zastawione jakimis smieciami.. masakra. A zeby kogos zapytac o opinie... np o lozeczka tez zostawia wiele do zyczenia. Babeczki gdzies pochowane. Pracownice tez nie sa zbyt mile. Na rynku gdzie jest wiele hurtowni oraz sprzedaz przez internet , powinni sie bardziej starac.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

@Xenia, możesz powiedzieć coś więcej? Co najbardziej cenisz sobie w pracy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sikoreczka

Tragedia !!! Z całego serca nie polecam ten hurtowni! Po pierwsze artykuły są układane dość wysoko a wiadomo że kobieta w ciąży nie powinna się tak wyciągać. Po drugie nie można obejrzeć artykułu najlepiej go wziąć zapłacić i wyjść! Po trzecie jest zakaz wjazdu matki z wózkiem to już jest totalna paranoja!!! Po piąte reklamacji nie uznają a tym bardziej zwrotów!!! Jednym słowem TRAGEDIA!!!nie znam osoby która z czystym sumieniem poleciła by tą hurtownię.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xenia

Polecam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
erf

@Gość ale przeciez klienci rowniez mozna sie wypowiadac tutaj na forum na temat produktow w danej firmie

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina

Trzeba chyba zadzwonić do radia Eska, bo często są patronem medialnym różnych imprez w Bobolandzie, może zapytają na swojej antenie właścicieli Bobolandu dlaczego dyskryminują matek z wózkami.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Wydaje mi się, że strona poświęcona jest dodawaniem opinii o pracodawcach, a nie o produktach czy o satysfakcji (lub jej braku) z zakupów.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
z reklamacją też problem

Hurtownia ma też problem z rozpatrywaniem reklamacji. Jeśli ktoś chce mieć masę problemów po zakupie to oczywiście proponuje zakupić np. wózek

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SIL
@z reklamacją też problem

Ja czekam ponad 2 miesiące na wozek i nosidelko. Zdazylam juz urodzic a do szpitala musialam pożyczyć nosidelko. Dramat. Przestrzegam przed zamawianiem towaru w boboland szczecin. Banda..

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie dotykać

U nich stacjonarnie to normalne - nic nie można obejrzeć, najlepiej kupić i wyjść, broń boże dotykać produktów.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buahaha

Znów ekipa Bobolandu sama sobie dodaje pozytywne opinie? Dziwne że tylko jedną, a nie od razu dziesięć tak żeby zagłuszyć prawdziwych klientów... O tempora, o mores...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ban na zakupy w bobolandzie

Nielimitowane wejściówki na wejścia w przyszłości z dzieckiem w wózku u nich zakupionym też dają?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o BOBOLAND - Szczecin

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

BOBOLAND