LOWCOSTTRAVELGROUP LTD.

Kraków

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 49 ocen.

Opinie o LOWCOSTTRAVELGROUP LTD.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LOWCOSTTRAVELGROUP LTD.

Agnieszka

@Leśny Półduperk, czyli polecasz firmę?

agata r

no nie wiem czy mogę wierzyć w te wasze ploteczki i sensacje co by firma była w odwrocie. usługi turystyczne on-line są silne na rynku, jest sezon przecież. a poza tym jeszcze niedawno szumnie zapowiadali, że w Krakowie mieli stworzyć dwieście miejsc pracy

anonim

(usunięte przez administratora)

zygzak

w każdej tego typu pracy trzeba umieć wyszukiwać informacje, czytać ze zrozumieniem, znać język angielski etc ...... skoro nic nie znajdujesz na temat bankructwa firmy a na ich stronie istnieje taka informacja oraz postanowienie sądowe dotyczące ustanowienia zarządu komisarycznego - lepiej poszukaj prostszej pracy - zmywak ? sprzątanie ? świat stoi otworem

ex pracownik

Wszyscy się podniecają że jak to możliwe że 16.07.2016 "pojawiły się" nowe oferty pracy, skoro dzień wcześniej firma upadła. Ludzie, włączcie myślenie! Umio w komputery? Ogłoszenia w systemach są przecież zarządzane automatycznie, typu w poniedziałek wystawiasz ofertę i zaznaczasz, by była widoczna dopiero od piątku. Tak samo z "promocjami" na wakacje, które magicznie włączyły się w dniu upadłości. Nie ma tu spisku... Zwykła technika...

anonim

(usunięte przez administratora)

Jo

Sprawdziłeś już stronę Lowcosttravelgroup? Jeśli nie to zacznij od tego....

BP

Żartujesz, prawda? http://lowcosttravelgroup.com/ - to jest OFICJALNA strona firmy. Jak umiesz czytać po angielsku, to sobie poczytaj, jak nie umiesz, to i tak nie dostałbyś tam pracy. Chociaż i tak nie dostałbyś z tą umiejętnością researchu.

anonim

(usunięte przez administratora)

zygzak

komu mamy udawadniać , że firma zbankrutowała ? zbankrutowała i już, sami sobie poszukajcie potwierdzenia w sieci, u źródła w Zarządzie etc ...... najbardziej irytujące jest to, że utrzymujecie na portalu zupełnie "fake" opinie, automatycznie dopisywane do profili - to ma być portal opiniotwórczy oparty na wpisach automatycznych ?

Była pracownica

Może administracja wreszcie skasuje ten wątek? Firma nie istnieje od 15 lipca, kiedy to nastąpiło OFICJALNE zamknięcie biura w Krakowie, a trolli/opłaconych "marketingowców" tu cała masa, jeszcze jakiś naiwniak nawysyła CV i nie wiadomo gdzie pójdą jego dane.

Tw

Dokladnie, pieniadze sie przydaja jak sie ich nie ma, bo jak sie ma to juz nie sa potrzebne, wiec dobrze sie zatrudnic od sierpnia, bo bez zatrudnienia nie ma sie pieniedzy a pieniadze sa potrzebne, a zatrudnienie daje pieniadze.

anonim

(usunięte przez administratora)

Tw

Najpóźniej jutro, praca od sierpnia.

anonim

(usunięte przez administratora)

Tw

Alez oczywiscie, aplikuj! Na pewno sie dogadacie!

anonim

(usunięte przez administratora)

анастасия барынкина

albo macie ludzi za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] albo sami nimi jestescie, naganiacze z tej zenujacej firemki.

anonim

(usunięte przez administratora)

Bolek

Tak, tak, jeśli ktoś lubi pracować charytatywnie, to czemu nie?

anonim

(usunięte przez administratora)

zygzak

onet, wyborcza, rmf, gazeta krakowska - wszyscy o tym pisali lub piszą - no , trzeba być naprawdę ograniczonym umysłowo, żeby nie umieć ogarnąć takiej informacji.

HR LowCost

Koniecznie daj znać jak dostaniesz odpowiedź! :))))) jestem bardzo ciekawy kiedy ci odpowiedzą i trzymam oczywiście kciuki!!!! :)))))

st77

Pomyśleć, że byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w połowie czerwca i zrezygnowałem bo przyjałem ofertę innej korporacji. Dziś byłbym w czarnej d...

Tw

Co za trolle zachwycaja sie tu nadal ofertami pracy w firmie, ktora zakonczyla dzialalnosc w piatek 15 lipca? (usunięte przez administratora) - chyba nie trzeba nic dodawac?

anonim

(usunięte przez administratora)

zygzak

firma zbankrutowała w piątek , wprowadziła w spółce zarząd komisaryczny a biuro w Krakowie zamknęła usuwając wszystkich pracowników z biura - macie przedpłacone, że jeszcze klepiecie dziś o rekrutacji ? hej administrator ! może warto zweryfikować te dzisiejsze wpisy

Sky
@zygzak 18.07.2016 15:23
firma zbankrutowała w piątek , wprowadziła w spółce zarząd komisaryczny a biuro w Krakowie zamknęła usuwając wszystkich pracown...

to muszą być booty ;)

Marcela

Oferta na Web Analyst wygląda nieźle apatycznie. Wiadomo, że wymagania się wysokie i w tym konieczna znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację, ale zarobki też niczego sobie. Wiem, że dbają o pracowników, dają m.in. telefon oraz komputer do pracy. Ktoś może napisać jak wygląda proces rekrutacji?

Leśny Półdupek
@Marcela 18.07.2016 12:53
Oferta na Web Analyst wygląda nieźle apatycznie. Wiadomo, że wymagania się wysokie i w tym konieczna znajomość języka angielsk...

Dają komputer i telefon, padłem! Gdzie indziej trzeba swój przynosić? Kto pisze te brednie?

gość

Micki, ogarnij się.... :-)

Sky

Kto pisze te pierdoly? Przeciez lowcosttravelgroup juz NIE ISTNIEJE. Ludzie dajcie sobie spokoj. My, pracownicy jestesmy w czarnej d... . Zadnej rekrutacji nie ma i nie bedzie. P.S. nikt z HR nie pisal tu opinii. To byla inna osoba, zwiazana z zarzadzaniem biurem i CS ;)

Szmul

Dla tych co nie wierza w zamkniecie polskiego oddzialu, wszystkie media biznesowe juz o tym pisza - money, tvnbis, etc...

Exserco

Nie wierzę w to, że Daria, Marta i inne osoby z HRu są aż tak bez honoru... to na pewno nie one wypisują te brednie, a jakieś trolle...

anonim

(usunięte przez administratora)

zygzak

przetwarzanie wniosku o upadłość w Sądzie ... jakieś 2 tygodnie, potem jeszcze posiedzenie Sądu- no do 6 miesięcy może będzie wpis. O ile struktura firmy ( w Polsce był w KRS zgłoszony oddział a nie osobny podmiot prawny) tego będzie wymagała. Najprościej skontaktować się można z przywołaną w oświadczeniu Zarządu spółką, która została wyznaczona do kontaktu - Smith&Williamson.

były pracownik lowcost (tani)

Daria i cała ekipa HR - jak Wam k.....wa nie wstyd pisać dalej ten ghostwriting, skoro firma upadła? Ręce opadają. Przykro mi jest, że istnieją tacy ludzie, chciałbym, żeby nie istnieli :(

anonim

(usunięte przez administratora)

Ucieko

co?

Ucieko

Dla mnie, byłego pracownika, ten upadek nie jest wielkim szokiem. Marże na rezerwacjach i ich ilość nie były aż tak duże, by można było utrzymać z tego tylu pracowników, biura w kilku miejscach, serwery i przede wszystkim wypracowywać zyski dla prezesów. Tym bardziej, że zdarzały się sytuacje, w których firma musiała (z różnych powodów) dopłacać np. 400 funtów do danej rezerwacji. Jasne było dla wszystkich, że firma "obracała" tymi pieniędzmi, bo na podstawowej działalności nie dałoby się tyle zarobić. Może Brexit, a może inne czynniki spowodowały, że spekulacja pieniądzem, którą uprawiali prezesi, tym razem nie wyszła. Skutek był natychmiastowy. Żal tylko ludzi z krakowskiego oddziału. Ciężko im będzie dojść swoich praw. O nową pracę też niektórym będzie trudno - nie chodzi o ich kompetencje, bo językowo są doskonali, a praca w lowcoście uczyła na pewno jednego - prawdziwego multitaskingu. Większym problemem będzie krakowski rynek pracy i jego ograniczoność. Na raz szukać pracy zacznie kolejne prawie 300 osób. Ciężko będzie o taką ilość wakatów do obsadzenia.

zwolniona

Lowcosttravelgroup walsnie zbankrutował

TuByłam

Tak , http://www.lowcosttravelgroup.com/

mik

Czy to prawda ze LowCost zbankrutowal?

TuByłam

Chyba dzisiaj ta firma wlasnie upadła ... Wiec temat zamknięty .

Tak, prawda jest brutalna

Proszę zwrócić uwagę na ostatnie pochlebne komentarze - we wszystkich pojawiają się te same błędy językowe. Myślę, że nie trzeba tego komentować. P.S. Nie ma czegoś takiego jak "dopłaty do wakacji" w tej firmie, to wierutna bzdura. Posiadałam (i na wszystkich stanowiskach tak jest) jedynie ZNIŻKI w hotelach, przy czym nikt z moich współpracowników nigdy z nich nie skorzystał. Dlaczego? Bo u konkurencji było taniej niż ze zniżkami tutaj. A o "socjalu" zapewnianym przez firmę też trochę można by poopowiadać i nie mam tu na myśli bonusów.

Tak, prawda jest brutalna

Proszę zwrócić uwagę na ostatnie pochlebne komentarze - we wszystkich pojawiają się te same błędy językowe. Myślę, że nie trzeba tego komentować. P.S. Nie ma czegoś takiego jak "dopłaty do wakacji" w tej firmie, to wierutna bzdura. Posiadałam (i na wszystkich stanowiskach tak jest) jedynie ZNIŻKI w hotelach, przy czym nikt z moich współpracowników nigdy z nich nie skorzystał. Dlaczego? Bo u konkurencji było taniej niż ze zniżkami tutaj. A o "socjalu" zapewnianym przez firmę też trochę można by poopowiadać i nie mam tu na myśli bonusów.

Tomasz

Dear Brothers and Sisters, I completely disagree with your negative opinion around Lowcosttravelgroup. BAD WORKMAN ALWAYS BLAMES HIS TOOLS. Just get down to work and than if you get FRUIT OF THE LOOM you could have wishes! (usunięte przez administratora) Customer Service Executive

kjsw
@Tomasz 12.07.2016 13:19
Dear Brothers and Sisters, I completely disagree with your negative opinion around Lowcosttravelgroup. BAD WORKMAN ALWAYS BL...

A haruj tam za marne pieniądze idioto, wielki "inglisz". Zaciemniony obiecankami od szefostwa. Gowno dostaniesz za ten hard work, chyba ze pokażesz im ten lizodupski wpis. Lamus.

Zbyszek

Można się porzygać od tych komentarzy w stylu "świetna firma teraz mają rekrutację na stanowisko bla bla z angielskim i srakim owakim" od razu widać że HR się nudzą i piszą te komentarze, bo nikt normalny nie wchodzi pisać ludziom jakie stanowiska są dostępne... żenada! A komentarze negatywne to niestety w dużej mierze prawda. Lepiej iść gdzieś indziej gdzie oferują jakiś realny rozwój i szkolenia. Pracowałem w lowcoscie i teraz w innej firmie w sumie praca od zera, bo nie da sie przedłożyć "doświadczenia" zdobytego w tej firmie, na stanowisko gdzieś indziej...Stracony czas i nerwy.

Brutalna prawda

Użytkownik "ilonka" to prawdopodobnie świetny marketing szeptany. Na VCC NIGDY nie było żadnych premii, mówię to jako była pracowniczka działu (z tego, co wiem, nie ma ich nadal). Pensję 2150 zł netto, 3000 zł brutto otrzymałam dopiero kiedy zagroziłam, że odejdę w w środku sezonu, nie dostawałam wcześniej nawet 2 tys na rękę, a propozycja wypłaty na początku była "nie do negocjacji". Przy czym, było to na początku istnienia firmy, teraz by pewnie woleli stracić pracownika, bo tną koszty. Także nie wierzcie pochlebnym opiniom, bo albo to marketing firmy albo totalne naiwniactwo. I niestety wypłata to nie jedyny minus firmy - oprócz tych, które wpadły w komentarzach, jest jeszcze sporo innych.

Ciekawa

Dzięki za odpowiedź

Ciekawa

Fantastyczna czy nie to się okażę, pytanie konkretne - czy kwota 4k netto jest osiągalna przy senior seo executive? Bo widzę to ogłoszenie już dość długo w necie i zastanawiam się dlaczego ten wakat jest ciągle wolny - nie wiem czy jest sens aplikować, tym bardziej po opiniach tutaj zawartych?

Ciekawa

A jak jest z płacami w tym dziale? Ile osób liczy zespół / zespoły?

Ciekawa

Moi drodzy - czy na seo senior executive dostanę 4k netto? Jak ten dział wygląda? Czy jest szansa na rozwój?

daisy

Z każdym miesiącem coraz gorzej. Po przepracowaniu kilku miesięcy, za żadne skarby świata bym tam nie wróciła. Brak szacunku dla pracownika wychodzi na każdym kroku. Niezależnie od team'u z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Pracownicy odchodzą z dnia na dzień i nikt nie próbuje ich zatrzymać. W ciągu kilku ostatnich miesięcy z Lowcost'a odeszło wielu, niektórzy z 'wielkim hukiem', zamknęli większość biur w innych państwach, a na ich miejsce nie zatrudniają innych- bo przecież Polacy mogą pracować za dwóch, a czasem za trzech. Na spotkaniu z 'szefem szefów' wielokrotnie padało hasło 'replaceable'- każdy pracownik ma być 'replaceable'. Ostatnim lowcost'wym hitem było szkolenie każdego ze wszystkiego, bo przecież w kryzysowej sytuacji trzeba rzucić wszystko i ratować inny team (bo nie masz swoich obowiązków, z których jesteś rozliczany), i nieważne że miałeś 2 godziny szkolenia. Wiele obietnic, żadnego działania. Managerowie przychodzą, obiecują zmiany, a jak nie wychodzi to odchodzą, a nowi znowu obiecują... Firma oszczędza nie tylko na pracownikach ale i na klientach. Procedury obsługi klientów są przerażające ( odebrać jak najwięcej telefonów z jak najkrótszym czasem rozmowy- nie liczy się jakość tylko ilość) przez co klienci wracają wielokrotnie bardzo niezadowoleni- przed wyjazdem, podczas i po. Jeden z komentarzy napisany wcześniej trafia idealnie w punkt: ktoś to nie wie jak zarządzać firmą.

anonim

(usunięte przez administratora)

tatiana

Bzdura

Janek

Jako były pracownik śledząc ten wątek mam nieodparte wrażenie, że ktoś z firmy odpisuje na każdą negatywną odpowiedź. Dlatego nie dajcie się zwieść "ilonce" i innym. Ta firma to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w procedurach, chaos organizacyjny i lowcost w znaczeniu pensji i traktowania pracownika jak tanią siłę roboczą. Naprawdę, w Krakowie każdy jest w stanie znaleźć pracę lepszą jeśli chodzi o pensję, a na pewno mniej frustrującą i stresującą.

Zenada

Pracowałem w firmie 6 miesięcy. Jak na pierwszą pracę zarobki na poziomie 3000 brutto (2150 netto). Rozbieżność wypłaty na tym stanowisku od 2750 brutto. Od razu mówić 3000 nie do negocjacji. W firmie panuje jeden wielki burdel. Od początku czyli od sierpnia wprowadzano same zmiany, które zdaniem wszystkich pracowników były niekorzystne. Coraz więcej obowiązków, zero poszanowania pracownika, zero jakichkolwiek premii czy bonów świątecznych. Manager teamu na początku bardzo w porządku, z czasem (być może pod wpływem strachu przed utratą pozycji, co mogło wyniknąć z wprowadzanych zmian) zaczęła kategoryzować pracowników. Wprowadziła system kar (sic!), które egzekwowane były od nielubianych przez nią pracowników. Karami były np: wstrzymanie rozwoju pracownika, który nie mógł wykonywać nowych, bardziej ciekawszych zadań. W skrócie: plusy: brak dresscode'u, praca w sobotę (tak to był dla mnie plus bo wypadała 1 sobota na miesiąc albo dwa i za to do odbioru dzień wolny w tygodniu - idealne ze względu, że praca jest na dwóch zmianach 9 - 17:30 i 10 - 18:30, gdzie ani przed ani po nie można niczego załatwić na mieście, dlatego taki dzień był idealny. minusy: jest ich za dużo, żeby je napisać.

anonim

(usunięte przez administratora)

gargamel

W rupiach indyjskich

wiedzma

Zdecydowana wiekszosc stanowisk w tej firmie nie wymaga wybitnych kwalifikacji - wystarczy jako taka znajomosc ang/ewntualnie drugi jezyk. Klepania w danym systemie mozna sie wyuczyc w miesiac-trzy. Przeklada sie to oczywiscie na zarobki. Dominuja swiezo upieczeni absolwenci. Natomiast osoby z wiekszym doswiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do piastowania bardziej wymagajacego stanowiska nie maja na co narzekac :-)

anonim

(usunięte przez administratora)

Former

2000zł na rękę to i tak nie najgorzej jak na tą firmę... ludziom, którzy przyszli rok temu (czyli na początku istnienia polskiego oddziału) dawali 3000-4000 brutto w zależności od doświadczenia. Potem stawka systematycznie szła w dół, ostatnio słychać było nawet o 2200 brutto - więc na rękę ok. 1500zł.

sali

widze, że firma jaka była na początku, taka sama i teraz. Osoba, która sie tam zatrudniła bardzo narzekała, prawda jest z tym ze ludzie z serco i z lotniska Balice :). Skoro ich turystyka opiera się na lowcostowych liniach no to wiadomo... ze wszystko jest low, niestety zawszze znajdą się ludzie do takiej pracy za 2 koła netto i będą szczesliwi

Nicola

Ja jestem w firmie od 5 miesiecy i nie narzekam. Wypłata na czas, stawka jak dla osoby od razu po studiach niezła, bardzo fajni, przyjaźni ludzie, międzynarodowa atmosfera. Jedynie szkoda,że nie było bonów na święta. Ale karta na 8 wejsc w miesiącu Multisport jest opłacana przez firmę plus pakiet medyczny. A praca sama w sobie dość nużąca w moim przypadku, bo z płaceniem innym firmom, ale takiej mniej więcej szukałam.

Majka

Prosimy o jakieś sensowne argumenty. Dlaczego ta praca w Customer Service nie ma nic wspólnego z turystyką?

anonim

(usunięte przez administratora)

lowcostowiec

"szukają specjalistów z branży" - z jakiej branży? jedyne, co jest potrzebne, by tam pracować to język. Ta praca NIE MA NIC WSPÓLNEGO z turystyką poza nazwami stanowisk...

Zostaw opinię o LOWCOSTTRAVELGROUP LTD. - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LOWCOSTTRAVELGROUP LTD.