Stanowczo nie polecam, firma nieodpowiedzialna i nieuczciwa. Pracują tam ludzie z ,,ulicy” bez kompetencji, atmosfera toksyczna, obrabianie za plecami. Po zrezygnowaniu z dalszej współpracy ,,master” (jeżeli taka osoba jest w ogóle godna takiego tytułu). Odpowiedzialny za sprawy kadrowe zagubił dokumentacje na podstawie, której były tworzone rozliczenia. Wielokrotnie musiałem się upominać o wypłatę wynagrodzenia za wykonaną pracę, które otrzymałem z ponad miesięczną zwłoką. Gdyby nie zdjęcia dokumentacji, które wykonałem przed rezygnacją zapewne wynagrodzenia bym nie otrzymał. Tak wspaniała firma nie dba również o bezpieczeństwo danych osobowych klientów i pracowników skoro każdy ma do nich wgląd na wyciągniecie ręki. Odradzam ;)
hejka, jestem tu w zasadzie z przypadku, bo swoja okolice ogarniam, a mieszkam przy Miłej jakby nie patrzeć. Już poczytałam sobie te ostatnie opinie sprzed paru miesięcy, gdzie ludzie odradzali pracę. czy to oznacza rotacje? Jest tak to skąd wziąć ofertę? chce poczytać co na papierze oferują trenerom teraz
Stanowczo nie polecam, firma nieodpowiedzialna i nieuczciwa. Pracują tam ludzie z ,,ulicy” bez kompetencji, atmosfera toksyczna, obrabianie za plecami. Po zrezygnowaniu z dalszej współpracy ,,master” (jeżeli taka osoba jest w ogóle godna takiego tytułu). Odpowiedzialny za sprawy kadrowe zagubił dokumentacje na podstawie, której były tworzone rozliczenia. Wielokrotnie musiałem się upominać o wypłatę wynagrodzenia za wykonaną pracę, które otrzymałem z ponad miesięczną zwłoką. Gdyby nie zdjęcia dokumentacji, które wykonałem przed rezygnacją zapewne wynagrodzenia bym nie otrzymał. Tak wspaniała firma nie dba również o bezpieczeństwo danych osobowych klientów i pracowników skoro każdy ma do nich wgląd na wyciągniecie ręki. Odradzam ;)
Odradzam jakąkolwiek styczność z tą firmą i z tymi ludzmi. Bardzo toksyczne środowisko ludzi którzy nastawieni są na zysk, procent i korzyści. Manager nie ma żadnego podejścia do pracownika. Managerka regionalna przychodzi i węszy tylko spiski albo prowadzi prywatne rozmowy telefoniczne- tak wygląda jej praca, udaje miłą i uprzejmą aby wydobyć z kogoś pewne informacje- cyrk na kółkach. Współpracownicy obgadują i węszą aby dowiedzieć się o tobie jak najwięcej i śmiać się z Ciebie za twoimi plecami po to aby pózniej pytać Cię o rady życiowe i oczekiwać pomocy w zamianach zmian itp. W skrócie złe osoby na stanowiskach, 0 odpowiedzialności ze strony managera za pracowników. Pracownicy recepcji w 100% uczniowie, którzy nie mają żadnego pojęcia o życiu.
Stanowczo odradzam tego pracodawce. Na początku pracownik dostaje zapewnienia o fantastycznej atmosferze w pracy, pomocy menedżera klubu i szkoleń dla recepcji. Ostatecznie jedynie co otrzymuje to menedżera dla którego liczy się tylko sprzedaż oraz realizowanie targetów które są często nierealne, a on dostaje z tego niezłą premie. Oczywiście - premie od sprzedaży dla recepcjonistek również są przewidziane, ale musi ona sama znaleźć klienta czy to w postaci poleceń od obecnych klubowiczów czy chodzenia przed siłownią z ulotkami i proszeniu się obcych ludzi o kontakty w momencie, gdzie menedżerowie te kontaty po prostu dostają "z góry". "Fantastyczna atmosfera w pracy" to tak naprawce toksyczne docinki od strony menedżera, (usunięte przez administratora) i ubrany pod motywacyjnymi tekstami (usunięte przez administratora)Pani menedżer regionalnej, która nie rozumie, że możesz mieć czasem gorszy dzień i nie uśmiechać się od ucha do ucha przez 8 godzin zmiany. Firma funkcjonuje jak typowe korpo, gdzie osoby na szczeblach menedżerskich mogą liczyć na masę profitów, a osoby na stanowiskach trenerskich / recepcyjnych mogą otrzymać jedynie uścisk dłoni prezesa. Często recepcjonistki które zamykają klub o godzinie 23:00 na następny dzień mają wpisaną zmianę o godzinie 06:00 - nie ma pracowników, a menedżer rozkłada ręce z bezsilności i wychodzi z pracy o 18. Ty masz sobie poradzić i po 3-4h godzinach snu dalej być sztucznie pozytywna i mieć siłę aby wciskać na siłę karnety z fikcyjnymi promocjami.
Jeśli nie masz swojego sumienia lubisz wciskać kit klientom to praca w porządku, Jednak jeśli jesteś osobą uczciwą to wciskanie na siłe ludziom voucherów dla znajomych na 100zl, które koniec końców nie są żadną zniżką jest trochę męczące, wydzwanianie do pozyskanych klientów co dwa dni, a nawet co roku z perspektywy także kiedyś klienta bardzo zraziło mnie do firmy. Nacisk na sprzedaż karnetów i tworzenie na pozór sztucznie miłej atmosfery wcale nie zachęca
Czyli tak w sumie to po ile średnio tu ludzie pracują? i jak z tymi klientami ostatecznie idzie skoro piszesz. że podobno łatwo zniechęcić? z roku na rok jest gorzej czy wręcz przeciwnie?
Praca dobra pod tym kątem, że możesz sobie wyrobić jakieś umiejętności interpersonalne i pokorzystać z siłowni. Praca wydawała mi się w porządku jednak z perspektywy czasu stwierdzam, że to jest najzwyklejsze korpo. Ostre ciśnięcie o targety jak nigdzie indziej w branży fitness. Donosicielstwa i obgadywanie większości pracowników siebie nawzajem, a potem sztuczna atmosfera wchodzenia sobie nie powiem gdzie. Manipulatywne menedżerstwo, ale to jak w większości korpo. Względem klientów bardzo słaba polityka pod kątem zamrożeń karnetów i wypowiedzeń. Uczęszczając na inną siłownie już rozumiem dlaczego aż tak się o to denerwowali :') Praca dobra dla początkującego jednak cieszę się, że tam już nie pracuję.
Nie polecam kupowania w klubie karnetów. Dołączyć jest bardzo łatwo( u każdego pracownika tu i teraz) jednak jeśli chcemy zrezygnować pojawiają się schodki. Okazuje się, że rezygnację złożyć tylko u managera klubu ( którego w klubie ciągle nie ma i do którego trzeba się dostosowywać czasowo). W klubie nie można nawet zostawić wypowiedzenia papierowego. Jest to celowe działanie, alby naciągać na kolejne miesiące abonamentu. Próby wyjaśnień sytuacji z Panią Manager Regionalną są przez nią lekceważone, a sprawa zamiatana jest pod dywan. Uważajcie, bo to nie pierwsza opinia, że dołączyć jest łatwo a zrezygnować ciężko. Blokują możliwość wprowadzania opinii o klubie
Czyli tak naprawdę to wszystko jest nie umowie? Ciekawa jestem jak do tego mają się pracownicy, oni faktycznie nie mają przywileju do przyjęcia rezygnacji? Im dłużej ktoś się trzyma to oni także coś mają z tego czy tylko start się liczy, w kontekście tego, że zachęcą?
Czy w firmie Total Fitness Hanna Fidusiewicz są regularne szkolenia pracownicze?
Czyli po paru miesiącach je wprowadzili? a wiadomo co było konkretnym powodem? skoro są regularne to czego tak właściwie mogłyby dotyczyć, one są jakieś przypominające? jest tu w ogóle jakaś opcja żeby zdobyć jakiś certyfikat? jakieś uczestnictwo w kursie zewnętrznym?
Total Fitness jest totalnym (usunięte przez administratora)jak zostałem obecnie potraktowany to w głowie się nie mieści. Pozyskałem klientów swoim kosztem, chodząc po siłowni kilka godzin dziennie. Popełniłem błąd, zarazem oni twierdzą, że złamałem przepisy. Mówiłem że Total Fitness jest wyzyskiwaniem ludzi i płacą ochłapy ! Jestem szczerą osobą i wolnym człowiekiem mogę wyrazić swoją opinie komu mi się podoba ! Mówiłem tez, jak rozkręce się to zabieram ludzi na inna siłownie. Mówić można wszystko a jeden drugiego podkabluje. Przed zwolnieniem mnie z pracy, zostały wykupione pakiety z których byłem zadowolony ! Następnego dnia nagle dostaje wiadomość, że kalendarz został wyczyszczony, zabrali mi klientów których pozyskałem, twierdząc ze to ich klienci hahaha. Zostałem zwolniony i niw dokończyłem treningów z tymi osobami co mialem zrealizować plan. Szczególnie, po tej sytuacji na pewno będę odradzał tej siłowni na każdym kroku, a na pewno zostać tam i pracować jako trener !
czy orientuje się ktoś jaka jest stawka za godzinę pracy jako trener (zmiany) i za PT?
Opinia dotyczy managera klubu Total Fitnes Warszawa Ochota - p. Justyny Wizerunkowo dla TOTAL FITNES to totalna porażka, w całym swoim życiu nie spotkałem gorszego managera który tak potrafi zniechęcić do usług swojej firmy. Pani „J” nie potrafi się sama przedstawić, jest opryskliwa, ucieka się do szantażu i kłamstwa (nie przyjmę dokumentu dopóki nie zapłaci pan bieżącej raty), nie bierze odpowiedzialności za nieaktualny regulamin na stronie www, mimo obowiązku nie przyjęła ode mnie dokumentu adresowanego do klubu, nie potrafi zachować informacji na temat klienta w poufności - całe spotkanie odbyło się przy recepcji w obecności innych klubowiczów a pani manager w tym czasie ujawniała informacje finansowe do czego nie miała absolutnie prawa. Po takim „proklienckim” przyjęciu - byłem na prawdę grzeczny i miły - gdybym rozważał dalsze korzystanie z usług firmy Total Fitnes to teraz na pewno nie skorzystam - na rynku jest wiele innych firm które potrafią zadbać o swoich klientów dzięki dobrej kadrze managerskiej. NIE POLECAM!
Chyba będę gorsza niż ona, bo ciekawi mnie o jaki dokument tak w ogóle chodzi? To jakiś karnet skoro raty musiałeś spłacać?
Wiem, że większość klubów fitness przyjmuje do pracy na recepcje tylko studentów. Tutaj jest tak samo?
Jestem klientem TOTAL FITNESS GDAŃSK NIEBOROWSKA , od ponad sześciu miesięcy nie mogę się zalogować na konto klienta , pracownice na RECEPCJI od pół roku powtarzają to samo w odpowiedzi , że inni użytkownicy również nie mogą się zalogować i że wkrótce to naprawią , jak można przez pół roku naprawiać bezowocnie to co informatyk może naprawić w ciągu kilku godzin , oczywiście żadnego przepraszam z ich strony za utrudnienia nie usłyszałem.
Całkowicie odradzam jakąkolwiek styczność z tą firma . Jako pracownik możesz otrzymywać same pretensje i obelgi w twoim kierunku i knucie na jaki sposób można cię zwolnić . Dodatkowo jeśli zatrudniony jesteś na stanowisku recepcji nie obsługujesz tylko klientów masz narzucone mnóstwo dodatkowych obowiązków za które ci nie płaca ( zmywanie naczyń po wszystkich pracownikach , robienie raportu magazynowego , udawanie i oszukiwanie klientów że manago nie ma w klubie , chociaż siedzi za ściana i obrabia wszystkim (usunięte przez administratora) klienta i pracownika ) . Oczywiście jeśli wykonasz jakaś dodatkowa prace nie związana z obowiązkami czyli sprzątanie wszystkich dokumentów biurowych nie dostaniesz nawet słowa podziękowania . Jeśli chodzi o menago przychodzi do pracy kiedy chce , czyli na godzinę 12 nie wykonuje żadnych ze swoich obowiązków i wychodzi o godzinie 17 ???? totalna żenada . Odnośnie korzyści pracy w tej firmie nie ma ich żadnych . Jeśli chcesz aby twoja rodzina skorzystała pare razy z darmowego wejścia to i tak musza mieć wykupiony karnet . Oczywiście nie dotyczy to rodziny pani menago bo wszyscy są wpuszczani za free . I jeszcze na koniec najlepsze że jeśli pani menago jest głodna zamawia jedzenie i płaci z kasy fiskalnej i tak oto powstają braki gotówki pod koniec dnia z wykonanego raportu . Tak wszystko w skrócie bo można było by książkę napisać ????
U nas menago potrafiła być tylko przez godzinę jak jej się wgl zachciało przyjsc :D a potem to my męczymy się z klientami którzy chcą wypowiedzieć umowę a nie mogą. Cyrk na kółkach.
A to słabo akurat. Ale jak to nie mogą? To w sumie opowiesz ja wyglądało tutaj rozwiązywanie takich problematycznych sytuacji?
Bardzo złe podejście do pracowników. Mimo że nie dają żadnych godzin zmianowych lub praktycznie żadnych np 10h w miesiącu (stawka jest możliwie najniższa, nie adekwatna do osoby z kwalifikacjami i wiedzą) wymagają żeby za darmo siedzieć w klubie i pozyskiwać dla nich klientów (Tak tak wiem to mój "biznes"), tak samo na konsultacjach. Stawki za treningi śmieszne, większą część zabiera klub a ty musisz pozyskać klienta w swoim wolnym czasie a dostajesz za pt marne grosze. Bardzo duża rotacja pracowników, klimat korporacyjny. Szczerze nikomu nie polecam i omijałbym szerokim łukiem, chyba że studentowi na utrzymaniu rodziców jako "dorywcze zajęcie" złapanie jakiegokolwiek doświadczenia... Lub komuś kto chce wiele robić nie mając gwarancji zarobków.
Mogłabyś więc napisać jaka stawka jest oferowana w Total Fitnessie? Czy nie ma szans na to by później ona wzrosła? Zdarzają się jakieś podwyżki wynagrodzenia np. za staż pracy w firmie?
@Natalia Wyższa stawka jest wtedy kiedy się uczysz, bo jesteś zwolniona z podatku. A co do podwyżek to nie ma szans.. Chyba, że jakimś cudem zostaniesz menagerem sprzedaży który ma większe stawki od przeciętnej osoby pracującej na recepcji. Jedyne co to jest bonus za sprzedawanie karnetów, premia zależy od ilości sprzedanych przez ciebie karnetów ;)
A jeśli ktoś posiada już spore doświadczenie na podobnym stanowisku, to czy wtedy może negocjować początkową stawkę? Co do tej premii za sprzedawanie karnetów w Total Fitnessie, to ile mniej więcej udaje się ich sprzedać i ma się dodatku do pensji?
Moja historia z tym miejscem zaczęła się w marcu 2021 i trwała na szczęście krótko bo do dnia w którym zostałem zwolniony z dnia na dzień czyli 13.05.2021. Jako były pracownik Total Fitness Pruszków mogę wypowiedzieć się szczerze jak wygląda praca w tym klubie. Może okres pracy był krótki ale wystarczający by zobaczyć jak funkcjonuje recepcja i na czym dokładnie polega ta praca. To zacznę od plusów: miejsce klimatyczne, atmosfera z koleżankami i kolegami bardzo przyjemna, managerka klubu bardzo pozytywna osoba wiele mnie nauczyła w czasie mojej pracy, kontakt z klientem na poziomie koleżeńskim co bardzo pozytywnie wpływało na całokształt mojego czasu w pracy. Klub zadbany, serwis sprzątający dba o czystość i dezynfekcje całego miejsca co wpływa na komfort korzystania z siłowni. Niestety teraz minusy: cały problem polegał na moim kontakcie z jedną z Pań koordynator która wprowadzała lub dalej wprowadza bardzo toksyczną atmosferę. Przy tej Pani nie można było wypowiedzieć swojego zdania na jakikolwiek temat związany z pracą bo kończyło się to obrażaniem na mnie i podniesieniem nosa do góry. Napierała na sprzedaż karnetów, na zbierania kontaktów, krótko mówiąc szukania igły w stogu siana w czasie gdzie klub był zamknięty przez obostrzenia, sam nie wyobrażam sobie kupić coś z czego nie można korzystać. Po jednym dniu szkolenia z tą Panią usłyszałem tekst "Czy przyswoiłem informację w domu?" i że skrypt muszę znać na pamięć narzucając mi uczenia się w domu. Niestety tutaj nie ma takiego czegoś jak obsługa recepcji, najważniejsza dla nich jest sprzedaż karnetów i tylko to się liczy, czyli stanowisko recepcjonista a w rzeczywistości robot sprzedaży karnetów. Powodem mojego zwolnienia było to, że nie byłem tym robotem. Opinia nie została napisana jako zemsta, ale jako przestroga dla przyszłych pracowników lub potencjalnych klientów na wyżej wspomnianą historię z tą kobietą.
Nie do końca wiem, skąd aż tak negatywne opinie. Ok, nie było łatwo, ale za to można było się czegoś nauczyć i jak ktoś chciał iść dalej w branży fitness to zawsze każdy mówił, że jak się wyszło z Totala to pewnie się jest dobrze wyszkolonym. I tak jest. Na minus ludzie od sprzedaży - ale wydaje mi się, że oni zawsze muszą być nastawieni na wynik i trochę nieludzcy. A za to ekipa w klubach mega, atmosfera jak w domu, no serio nie pamiętam kiedy było tak że po pracy wyszłam - bo codziennie miałam ochotę posiedzieć dłużej i pogadać z ludźmi. Trenerzy na poziomie, manager to zależy jak się trafi - ja miałam szczęście.
Moze stąd że musisz w wolnym czasie chodzić i pozyskiwać klientów totalowi za których jeśli ci się uda pozyskać to total ci zapłaci 1/5 stawki która za nich dostaje. Jedziesz w wolnym czasie na trening probny za który nikt ci nie płaci. Klient jak nie przyjdzie to jedziesz na darmo i za darmo. Zaczepiasz ludzi i pytasz obcych czy chcą trenera...absurd. Równie dobrze można zaczepiać ludzi na ulicy i oddac ich totalowi za ktory total zgarnie sobie 80% a ty dostaniesz ochłapy z tego.Desperatom którzy nie maja pojęcia ile się dostaje za trening personalny Polecam. A wyszkolonym to przepraszam z czego? Bo chyba jak ktoś jest trenerem to juz dawno byl wyszkolony
A ja miałam mega ekipę i super Managerka - nie tylko od niej się wiele nauczyłam, ale też nawiązałam fajne kontakty. Na minus powiem że było parcie na sprzedaż, czasem nierealne targety, ale jak się miało dobrą ekipę tak jak ja to warto było przemęczać się z narzekaniem, że znowu nie ma targetu, bo atmosfera na co dzień była na wielki plus, a nie w każdej firmie tak jest!
Podczas pracy w Total Fitness przede wszystkim można spotkać świetnych ludzi, profesjonalistów w swojej dziedzinie - zwłaszcza trenerów, instruktorów. Krzysztof, który jest odpowiedzialny za dział produktu, dba o to, by szkolenia były na najwyższym poziomie. W ogóle firma potrafi zainteresować ich branżą fitness i wiele nauczyć. Trenerzy mega przykładają się do swojej pracy, zawsze mają oko na klientów, poza tym pomagają kiedy tylko trzeba, także poza swoimi obowiązkami. Instruktorzy - świetna kadra i również bardzo pomocni. Managerowie trzymają się razem i potrafią sobie pomagać, więc też tworzą zespół. No i pracownicy head office - najbardziej pomocni z wszystkich firm, w których pracowałam. Oczywiście, że nie jest zawsze różowo - ale pewnie nie ma firm idealnych. Ogółem, dobre miejsce na zdobycie doświadczenia, jeśli ktoś interesuje się branża.
Dziękuję za tak obszerną i merytoryczną wypowiedź na temat pracy w Total Fitness Hanna Fidusiewicz. Z tego co piszesz można wywnioskować, że w firmie można liczyć na naprawdę fajne warunki pracy. Poruszyłaś wiele kwestii ale ja chciałabym się jeszcze dopytać o jedną rzecz - konkretnie o pracę w czasach pandemii. Jak to wygląda w obecnej sytuacji?
@Natalia nie pracuje już w firmie, ale wedle mojej wiedzy jak na firmę branżowa zachowali się mega w porządku, w odróżnieniu od innych klubów (niektórych oczywiście). Starali się utrzymać pracowników, o tarczy informowali na czas, managerowie dostawali wsparcie finansowe. Nie każda sieć fitness tak zrobiła, więc to akurat duży plus. No i jako pierwsi się otworzyli, dając możliwość powrotu do pracy. Jeśli chcesz się zaangażować, na pewno zostanie to docenione
Zacznę od tego ze TOTAL FITNESS jest chyba najgorsza siłownia na której mogłem pracować. Stawki jakie maja za trening nie jednego klienta zwalają z nóg a trener dostaje 1/3 lub 1/4 z tego, reszta idzie dla szefostwa (a klienta oczywiście w większości przypadków szukasz sobie sam) . Ściganie się kto więcej umów podpisze, jak w jakiejś korporacji. Bardzo zle zarządzanie firmy. Nie szanują pracownika i nie pozwalają godziwie zarabiać. Obiecywali kokosy a niestety na obiecankach się skończyło. Stanowczo nie polecam!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Total Fitness Hanna Fidusiewicz?
Zobacz opinie na temat firmy Total Fitness Hanna Fidusiewicz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Total Fitness Hanna Fidusiewicz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!