Opinie o Grand Baltic Hotel w Dźwirzyno

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Grand Baltic Hotel. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Grand Baltic Hotel na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Grand Baltic Hotel w Dźwirzyno

Mariusz Nowy wpis
Inne

Czy miał ktoś z nimi wideorozmowę w sprawie pracy?

Administrator Nowy wpis

Co teraz dzieje się aktualnie w Grand Baltic Hotel? Ostatni post zamieszczony został 2 temu. Na pewno od tego momentu wydarzyło się wiele ważnych rzeczy, które dotyczą organizacji pracy i pracowników. Może ktoś jednak śledzi to forum i mógłby coś napisać o tym pracodawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mietek Nowy wpis
@Administrator

Dobrze się dzieje w tym Hotelu. Jeśli ktoś chce pracować i niepije i nie pali to niema się czego obawiać. Wypłaty na czas. Stroje służbowe. I tak jak wszędzie w okolicy brak fachowców do pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tuja Nowy wpis

no ciekawe czy te pięć gwiazdfek i lokalizacja sprawiają że trudniej jest się tutaj dostać do pracy... w sumie to jeżeli obiekt hotelowy jest na tyle renomowany i prestiżowy to jednak liczyłabym na jakieś wysokie stawki dla pracowników - a jak jest naprawdę"?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mirek

Dzien dobry, czy mozecie podac wiecej szczegolow co takiego zlego jest u tego pracodacy w tym wlasnie hotelu. Ja szukam pracy i wlasnie mam zamiar starac sie o prace w tym miejcu. Bede wdzieczny za informacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Grand Baltic Hotel? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
Oszukani

JEDNA WIELKA PORAŻKA! - brak profesjonalistów - biedni są ci, co tam zostali, ale na własne życzenie - podpisuję się pod w/w opiniami - bardzo zła opinia o tym hotelu nie tylko w okolicy, ale też w Kołobrzegu - hotel będziemy omijać wielkim łukiem!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
komandos

W tym hotelu zle sie dzieje 4 razy zmieniali nazwe, 4 razy zmieniał sie dyrektor. Menadzerow zwalniali mimo to, że oni rozkręcali ten hotel, chyba po 3 miesiacach odpalili Spa brawo!!! Pozdrawiam Salwator Krakow i Hotel System Poznań oczywiście w negatywnym znaczeniu ntego słowa.Jeśli szukacie lojalnego pracodawcy, w tym hotelu go nie znajdziecie , zapamietajcie to.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marcel

serdecznie odradzam zarowno prace i wypoczynek zapraszam do senatora tam jest luksus a pracownikow zwalniaja i zatrudniaja na umowe zlecenie i dzielo, nie wyplacaja pensji w terminie tzreba sie prosic o kase swoją ciezko zarobioną odradzam!!!!!!!!!!podobno mają kryzys ale dyrekacja i czlonkowie zarzadu kase mają i sie bawią w najlepsze a potem pieniedzy nie ma na wyplaty omijajcie szerokim lukiem ten niby 5***** hotel

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Grand Baltic Hotel - Dźwirzyno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Grand Baltic Hotel
Przejdź do nowych opinii