Hej. W ogłoszeniu dla Asystentki Serwisu Blacharsko-Lakierniczego było napisane, że istnieje możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji. I co z tego wynika? mam na myśli to czy jest możliwy jakiś awans? na jakie stanowiska?
Hej, zastanawiam się nad pracą w dziale marketingu, może się ktoś wypowiedzieć na ten temat?
Możliwe, że opinia klientów względem sprzedawanych aut nieco się poprawiła? widzę te określenia typu „szrot” i zastanawiam się jak ciężko teraz wyrobić fajne obroty specjaliście ds. sprzedaży. jest teraz oferta w zakresie samochodów używanych rzecz jasna. Jest szansa na ocenę tegorocznych obrotów?
Witam Jaki warunki pracy i płacy, w dziale F&I (finance and insurance)? Dziękuje za odpowiedź na w/w. Pozdrawiam
Cześć, widziałem, że ze dwa miesiące temu ktoś pytał o stanowisko księgowej. Wiem, że nie było na to odpowiedzi, a przynajmniej tak widzę, czy ktoś już pracuje tam na dziale i by dał znać czy jest coś wolnego? Może moja dziewczyna by przyszła, ja natomiast interesuję się tą ofertą dla asystenta działu serwisu. Od prawie tygodnia widzę, że już wisi. Po jakim czasie jest jakiś awans?
Nie polecam!!!! Kupiłem nową octavie rs w maju. Po drodze do domu przy zmianie biegów słyszałem dziwny dźwięk. Okazało się że dwumasa. W nowym aucie, przebieg 24 km !!! Czekałem na serwis 2 tygodnie. Ponad tydzień trzymali go twierdząc że części idą z Niemiec. Do tego ciągle wyłączający się tablet( wiedzą o tej wadzie a i tak sprzedają dalej samochody!!!). W dniu 2.11.23 przyjechałem na akcje serwisową zamontowania pokrywy silnika. Po wyjechaniu zapalił się check engine. Wróciłem stwierdzili że coś z przepustnicą i jak się zapali to umówić się na serwis. Wyjechałem po 500 metrach znowu check. Serwis na 13.10.2023. Przyjeżdżasz dobrym samochodem wyjeżdżasz z uszkodzonym. Nikt nie bierze odpowiedzialności za to czy usterka uszkodzi coś jeszcze. Do tego odezwało się znowu łożysko oporowe które było wymieniane 4 miesiące temu. Kupujesz nowe auto i ma stać. Jeżeli ktoś się zastanawia nad zakupem auta z grupy volkswagen to odradzam, sprzedają same szroty. Serwis jak widać jeszcze gorszy. Przy sprzedaży wszystko pięknie a później wszystko zganiają na wady fabryczne. Przed wydaniem auto było sprawdzane i nikt nie zauważył uszkodzonej dwu masy ?! Dwa razy się zastanów zanim kupisz albo oddasz tam auto.
Czy ktoś pracował kiedyś w firmie Zimny Auto Sp. z o.o. jako Księgowa? Jakie macie wrażenia?
UNIKAĆ FIRMY ZIMNY AUTO, WYSŁALI MI OFERTĘ, MAM POTWIERDZENIA , A PÓŹNIEJ W PERFIDNY SPOSÓB ZMIENILI JEDEN ZAPIS W UMOWIE ZAKUPU, OCZYWIŚCIE W TAKI SPOSÓB ŻE NIE ZAUWAŻYŁEM GO CZYTAJĄC UMOWĘ I W TEN SPOSÓB DOSTAŁEM UBEZPIECZENIE NA 2 LATA , ZAMIAST OBIECANEGO 3 LETNIEGO OKRESU UBEZPIECZENIA
Zrobili mi to samo. Na dodatek dali niewłaściwy klucz do śrub przy kołach i teraz uważają, że właściwy to sobie mam DOKUPIĆ! A powinien być jako oczywista część samochodu! Masakra! Szkoda, że kupiłam skodę
Witam. biorąc złą sytuacją na rynku samochodowym obsługa klientów powinna być na najwyższym poziomie w ramach doradztwa w sprawie naprawy. Klient powinien być zadowolony z obsługi i wiarygodności kwalifikacji doradcy serwisowego. W serwisie blacharsko lakierniczym doradcą serwisu jest były pomocnik lakiernika który nie ma wiedzy na temat napraw technologii grupy VW { brak certyfikatu grupy doradca serwisu VW}. Pracownik o takich kwalifikacjach nie powinien obsługiwać klientów mając dobrą opinie o firmie Zimny od wielu lat powinni Państwo zweryfikować kwalifikacje pracownika Z szacunkiem były pracownik firmy
Panie Marku ale Pan też nie posiadał certyfikatu obsługi z grupy VAG. A nowi pracownicy serwisu BOK są szkoleni w ramach procesu VGP . Z poważaniem
Niech Pan uczy się szukać dokumentów dotyczących pracowników i swoich kompetencji do określania wykwalifikowania pracowników. Radzę się podszkolić i myśleć o poprawnej obsługi klientów firmy Zimny i zadbanie o jak najlepszą obsługę a nie odpisywanie tekstów bez potwierdzenia faktami
ucz się szukacz dokumentów i nie pisz bzdur nie nadajesz się na kierownika w Firmie Zimny obniżając jej jakość od wielu lat
Panie Marku. Mam wgląd do systemu VGP i również koordynator szkoleniowy potwierdził stwierdzenie. Niestety na ilość obowiązków nie jestem w stanie odpisywać na Pana zaczepki które są bezpodstawne. Jeżeli ma Pan obiekcje co do obsługi , zapraszam Pana osobiście w celu rozmowy. Z poważaniem
Firma się zmienia na plus, dlatego zwolniony został z serwisu blacharskiego pseudo kierownik mariuszek, który nie potrafił obsługiwać komputera.
Pan niby kierownik chyba Jarosław, ciężko zrozumieć bo z niechęcią odbiera telefon w dziale blacharsko lakierniczym w Piotrkowie chyba pomylił się co do stanowiska, jest niemiły opryskliwy na pytania odpowiada pretensjonalnie, dopytywany o to jak dokładnie wygląda naprawa, odpowiada w sposób (usunięte przez administratora) odnoszę nieodparte wrażenie że chyba nie lubi on kobiet bo mąż dzwonił i zupełnie inaczej wyglądała rozmowa, szczerze nie polecam współpracy z tym Panem
Pracowałem w tej firmie. Nie ważne na jakim stanowisku. Nie polecam. Wymagania na poziomie oj bardzo wysokim, zarobki jak dla przybyszy za wschodniej granicy. Ludzie pracujący w większości mili, normalni i bardzo przyjaźni, ale. Właśnie ale, stłamszeni i nawet może nie świadomi zastraszeni przez kadrę zarządzającą głównie dyrektor zarządzający wysłannik właściciela. Bez skrupułów, tabelkowicz lubi arkusz kalkulacyjny i wysokie notowania, teoretyk. Zero szacunku wdzięczności. Nie polecam po co stres nerwy nie warto bo to praca a nie wyróżnienie. Kto pracował niech się dopisze. Naprawdę w tej firmie wieje chłodem. I jak nikomu nie życzę źle tak .... tyle.
Nie znam serwisu w Piotrkowie ale mam tam znajomych i wiem że nie do końca jest tak kolorowo. Zwalniają wieloletnich pracowników lub każą się samemu zwolnić. Podobno jakiś czas temu kazali się zwolnij kobiecie której nie mogli zwolnić bo była w ciąży.
Jak oceniacie pracę na stanowisku recepcjonistka/recepcjonista???
brak kontaktu i odpowiedzi na pytania i sugestie
brak odpowiedzi niby kierownika
Pan kierownik jest bardzo zajęty by odpisać na pytanie,potrzeba kilka minut na odpowiedź ale kierownik olewa i nie odpowiada
Jaka jest hierarchia w firmie?
Nie polecam pracy na myjni obiecują premię za zaangażowanie a jak przychodzi koniec miesiąc to tego nie widać.Kierownik odpowiada no przecież Ci dorzuciłem 50zł extra :))))
@Były pracowni czyli co ludzie, zespół fajny, ale kierownictwo skutecznie zniechęca?
Praca za jałmużnę, po rozwiązaniu umowy i tak pieniądze zabierają. (usunięte przez administratora) !
Tragedia .Ucinanie pensji , patrzą tylko na wyniki ,pracownik się nie liczy obiecują i płacą grosze .Kultura i zachowanie kierownictwa no cóż brak słów. Nie radzę sobie szukać tam pracy - stracenie czasu i nastawienia tyłka na obelgi za śmieszne pieniądze- nie polecam!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zimny Auto Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Zimny Auto Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.