auto Żoliborz zataiło historię pojazdu. Po kilku miesiącach wyszło na jaw, że moje auto było wcześniej autem zastępczym serwisu. Miało całą masę wad ukrytych. Skrzynia biegów była naprawiana 5 krotnie. W ciągu pierwszych 6 miesięcy użytkowania, auto było w serwisie 7 krotnie i spędziło tam łącznie 2 miesiące. Diler nie widzi w tym nic nadzwyczajnego. Opel Polska oczywiście również umywa ręce.
W minioną sobotę zdecydowałem się wykonać serwis po 4 roku dla mojego Opla Astry. Dzisiaj kontaktowałem sie z salonem w Opolu, gdzie kupiłem samochód i okazało się, że ta sama usługa kosztowałaby mnie 1350 nie 2050 zł! Pobliski Opel Wola wycenił usługę na 1600 zł i ręce mi opadły. Jak w pierwszym przypadku są to różne lokalizacje na terenie Polski, tak w drugim brak jakiegokolwiek wytłumaczenia. Katastrofa, czuję sie naprawdę (usunięte przez administratora) i okradziony!!! Radzę omijać to miejsce dużym łukiem.
Nie polecam serwisu na Rudnickiego 3. Nie zostawiajcie tam swoich samochodów. Kilka razy oddawałam maje auto do tego serwisu i zawsze był jakiś problem. Że nie wspomnę o tym, że sami doprowadzają do uszkodzeń auta a potem nie chcą się przyznać. Wciskają klientom kity i są niesłowni. Wciskają że ozonowanie auta zabija koronawirusa mimo że to totalna bzdura. Osoby, które tam pracują nie mają kompletnej wiedzy o podstawowych rzeczach. Krętacze, (usunięte przez administratora) manipulanci. Umawiają się z klientem na coś i nie dotrzymują słowa. Uszkodzili mi auto kilka razy. Zdecydowanie nie warto korzystać z ich usługi. Bezczelni ignoranci, w ogóle nie szanują klientów. A i fachowość pozostawia wiele do życzenia. Nastawieni tylko na wyciąganie pieniędzy od klientów.
Szpecjalisto co do ozonowania proponuje zapoznać się z opracowaniem Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego, które dokładnie analizuje ozonowanie jako metodę przeciwdziałającą skażeniu wirusem SARS-CoV-2. Takze pewnie to Ty uszkodziles i szukales naiwnego co za free naprawi
Szanowna Pani, Pani się (usunięte przez administratora) z barana w najbliższe drzwi i wraca do siebie jak się w Warszawie serwis nie podoba.
Czy przyjmując ofertę praktyk w Auto-Żoliborzu mam szansę rozwinąć się zawodowo? Czy ktoś z Was współpracował na tej zasadzie z tą firmą? Jak oceniacie pomoc ze strony pracowników? W jakich godzinach pracowaliście?
Nie polecam! Obsługa magazynowa nie miła robią łaskę że zamówią cześci. Brak słów i profesjonalizmu... Części pomiędzy Auto-Wola, a Auto-Żoliborz przy zamówieniu za prawie 2 tysiące zlotych to różnica kilku set złotych. Gdy zapytałem skąd taka różnica niemiły Pan opryskliwie odpowiedział że mają nowe ceny i nic nie poradzi. Oczywiście zamówiłem części ale nie w Auto-Żoliborz i zapłaciłem ponad 300zł mniej i z normalną profesionalną obsługą magazynową, a nie z jakaś hołotą. Ps. Sytuacja miała miejsce po przekierowaniu rozmowy do działu z częściami o nr telefonu : 22 336 10 88
Cześć @Negatywna, a mogę zapytać co skłoniło Cię do skorzystania z usług tego konkretnie salonu? Forum jest przeznaczone dla pracowników firm (do oceny pracodawców, wymiany informacji), może znasz kogoś z ekipy Auto-Żoliborz? Wiesz coś o pracy tam?
Na jakich warunkach można tu odbyć praktyki?
byłem wczoraj astra 150 KM, aut., 60 tys km wymieniałem oleje silnik, dynamiczna wymiana skrzynia. Profeska, pelen opis wymiany, faltura skrzynia lepiej chodzi, faktura taniej 100 zł. Bardzo polecam
Dlaczego piszecie ze są niesłowni?
Słyszałem dobre opinie o firmie, może podpowiecie czy warto aplikować, potrzebuje firma ludzi?
Najłatwiej jest oskarżać. Ja uważam, że tylko ten się nie myli kto nic nie robi!
Słuchaj.. każdemu może się zdarzyć, przecież wiesz, że nawet tam pracują tylko ludzie ;-) Ja ze swojej naprawy blacharsko-lakierniczej w poprzednim roku byłem mega zadowolony i nie miałem żadnych problemów.
Pewnie, że każdemu może się zdarzyć .. np. puścić bąka... ale autoryzowanemu warsztatowi Nie ,nie może się zdarzyć oddać samochód w gorszym stanie niż przyjęty. Zwłaszcza, że "naprawa" chyba nie była charytatywna. Nie byłem klientem tego warsztatu ale wielu innych (lepszych i gorszych) i nie zgadzam się na takie usprawiedliwianie fuszerki. Pozdrawiam
@Brak nr tel. Takie informacje ze względów regulaminowych nie mogą być udostępniane w tym serwisie a i tak zazwyczaj nie są podawane do wiadomości publicznej. Zalecam wizytę osobistą. Firma Auto-Żoliborz poszukuje pracowników na takie stanowiska jak mechanik, asystent działu sprzedaży, doradca techniczny czy też pracownik myjni. Oferty znalazłam pod adresem http://opel.autozoliborz.pl/o-nas/praca/ . W wielu z tych ofert obiecywane są szkolenia i możliwości rozwoju. Czy rzeczywiście szkolenia nowej kadry odbywają się na dobrym poziomie? Ma ktoś z Was zdanie na ten temat?
Chciałbym zadzwonić Dyrektora tej stacji i porozmawiać o jakości usług.Kto poda mi numer tel. lub adres?
Coraz większa liczba firm zdaje sobie sprawę, jak duże znaczenie pracowników mogą mieć benefity pozapłacowe. Czy Auto-Żoliborz Sp. z o.o. jest takim przedsiębiorstwem?
Witam serdecznie, Chciałabym się podzielić niestety przykrymi doświadczeniami w Auto Żoliborz przy ul. Rudnickiego w Warszawie a konkretnie przygodami z serwisem blacharsko lakierniczym. Pierwsze problemy nastąpiły od razu gdy zwróciłam się do serwisu o pomoc w naprawie zarysowania boku mojego auta (dwa elementy w okolicy wlewu paliwa - jeden do malowania a drugi do wymiany). Cała sprawa była załatwiania z ubezpieczenia sprawcy zdarzenia bezgotówkowo, i tu pojawiły się pierwsze schody. Gdy ubezpieczyciel zrobił oględziny auta , wysłał dokumenty do pracownika serwisu który zajmował się moją sprawą aby ten przyjął auto do naprawy. Słyszałam że taka procedura nie jest dość długa więc czekałam tydzień, dwa, trzy... Po wielu telefonach zarówno do ubezpieczyciela który zapewnial mnie za każdym razem że dokumenty są dawno wysłane i oni tylko czekają na fakturę za wykonanie usługi, jak i do serwisu który po tygodniu się przyznał że dokumenty są na poczcie mojego 'opiekuna-pracownika który prowadzi sprawę' ale on jest na urlopie i nie mają do nich dojścia. (no błagam... nie ma osób na zastępstwo, porostu zadzwonić aby podał hasło do laptopa i je ściągnąć??! Wystarczy myśleć!) I tak po miesiącu oddałam auto do naprawy która (o dziwo) trwała tylko 4 dni robocze. Prawdziwe zdziwienie przeżyłam gdy odebrałam auto i przyjechałam do domu. Samochód odbierałam przed pracą ok. 7.20 rano (serwis pracuje od 7 do 16 i później nie miałam możliwości tego zrobić ) i od razu zauważyłam że ma defekty których wcześniej nie było, niestety spieszylam się do pracy i postanowiłam przyjrzeć się temu po południu. Jak mówiłam na początku elementami do naprawy to prawy bok z tylu w okolicy wlewu paliwa. A jak widać na zdjęciu które załączyłam porysowane są drzwi (z jednej i drugiej strony) oraz klamka bagażnika. Klamka wygląda tragicznie! Zdecydowanie nie polecam z uwagi na brak profesjonalizmu oraz powrot auta w gorszym stanie niż oddałam.
Pracowałeś już w firmie Auto-Żoliborz Sp. z o.o.? W takim razie dodaj komentarz na naszym forum i pomóż innym podjąć najlepszą decyzję.